. Mesos

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ , per a la Direcció de Gestió de Pacients , ofereix: Descripció del servei: La Direcció de Gestió de Pacients, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i...
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a la Direcció de Gestió de Pacients, ofereix:

Descripció del servei:

La Direcció de Gestió de Pacients, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l’àmbit assistencial (acollida a l’usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d’una assistència integral i de qualitat.

Funcions generals:

  • Donar suport en l’acollida de pacients en edificis de la institució.
  • Atendre les persones usuàries de les instal·lacions per a oferir una resposta adequada als dubtes plantejats presencialment, via telefònica o correu electrònic.
  • Realitzar l'acompanyament dels pacients i els seus familiars a les àrees assistencials amb accés restringit
  • Gestió de l’organització, el registre, l’arxiu i el seguiment de documents administratius que s’elaboren en l’àmbit funcional de referència.
  • Gestió de la programació de visites mèdiques així com exploracions o intervencions quirúrgiques sol·licitades per indicació assistencial.
  • Gestió administrativa vinculada a la resolució de conflictes i incidències derivades del lloc de treball.
  • Altres gestions administratives requerides per garantir el bon desenvolupament del servei.


Requisits:

  • Títol de Grau Superior en Administració i Finances / Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària, o formacions superiors relacionades amb la funció administrativa o anàlogues.
  • Nivell oficial de català C1.


Es valorarà:

  • Currículum vitae.
  • De 3 a 6 mesos d’experiència prèvia en un lloc de treball similar desenvolupant tasques administratives en el sector sanitari i/o de 3 a 6 mesos d’experiència prèvia de tracte amb el pacient/client
  • Perfil professional comunicatiu, amb flexibilitat i obertura al canvi.
  • Actitud resolutiva i proactiva, amb iniciativa i bones habilitats per al treball en equip. Orientació a resultats i amb visió digital.
  • Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya (SISCAT) i experiència prèvia en el sector de la salut.
  • Coneixements en la plataforma digital HCIS, QUENDA MEDIC, SISDI, ALHORA, MODULSAC.
  • Habilitats per a la negociació, coneixements i experiència en l’àmbit de la resolució positiva de conflictes i gestió d’incidències.


S’ofereix:

Incorporació a l’equip de treball de la Direcció de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Hospital Universitari, amb les següents condicions:

  • Pla d’acollida, noves incorporacions.
  • Contracte temporal per la cobertura de contingències (suplències).
  • Jornades completes o parcials, segons lloc de treball.
  • Serveis continuats (de dilluns a diumenge) o no continuats, segons lloc de treball.
  • Places de torn matí/tarda/nit.


Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT.

Procés de selecció:

Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel que recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases.

En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin possibles per al desenvolupament de les funcions a cobrir.

Documentació i inscripció:

DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR EN EL MOMENT DE LA INSCRIPCIÓ AL PROCÉS SELECTIU:

  • Annex 1: Declaració responsable
  • Currículum Vitae actualitzat (format lliure)
  • Títol de Grau Superior en Administració i Finances / Títol de Grau Superior en Documentació Sanitària, o formacions superiors relacionades amb la funció administrativa o anàlogues.
  • Certificat oficial del nivell de català C1.
  • Fotocòpia del DNI/NIE. En cas de no pertànyer a cap dels estats membres de la Unió Europea, permís de treball en vigor.


La no presentació de la documentació requerida com obligatòria pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.

Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.

Data de termini: Fins a la cobertura de necessitats

Requisits:

Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona

Profile Software Services

Barcelona, ES

¿Quieres formar parte de nuestro equipo de Profile? Desde Profile nos encontramos en búsqueda de un/a Auxiliar...

SET Europa

Barcelona, ES

Nuestro cliente es una empresa de servicios empresariales líder mundial en su sector, selecciona para sus oficinas en...

Randstad España

Si tienes experiencia administrativa y un ojo clínico para el detalle, ¡esta es tu oportunidad para crecer en un entorno...

NA

Canet de Mar, ES

¿Te gustaría formar parte de un equipo dinámico en una empresa ubicada en Mercabarna, Barcelona? ¡Esta puede ser tu...

NA

Ametlla del Vallès, L', ES

¿Tienes experiencia en recepción y te gustaría trabajar en un entorno profesional, estable y de alto nivel?¡Entonces esta...

NA

Sallent, ES

¿Te apasiona la logística?¿Tienes experiencia en la gestión y planificación de rutas? ¡Estamos buscando un/a...

NA

Sant Climent de Llobregat, ES

¿Te encuentras en búsqueda activa de empleo y quieres pertenecer en un proyecto dónde te puedas sentir realizado en una...

NA

Sant Andreu de la Barca, ES

¿Tienes experiencia como administrativo/a en ventas? ¿Tienes un nivel medio/alto en inglés? Si es así, ¡esta es tu...

RAS España

Mataró, ES

Desde la oficina de RAS INTERIM MATARÓ, buscamos un/a profesional para unirse al equipo como ADMINISTRATIVO/A COMERCIAL...

Pimec

Manresa, ES

Descripción Agencia de viajes situada en Moia ¿Cuáles serán tus responsabilidades? Recepcionar las facturas, cuadre de...