¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.125Comercial y Ventas
1.000Informática e IT
994Adminstración y Secretariado
715Comercio y Venta al Detalle
571Ver más categorías
Educación y Formación
557Desarrollo de Software
515Industria Manufacturera
377Ingeniería y Mecánica
354Derecho y Legal
353Marketing y Negocio
294Instalación y Mantenimiento
212Sanidad y Salud
183Arte, Moda y Diseño
164Construcción
129Diseño y Usabilidad
123Recursos Humanos
97Hostelería
88Publicidad y Comunicación
87Artes y Oficios
85Atención al cliente
75Contabilidad y Finanzas
75Inmobiliaria
72Producto
72Turismo y Entretenimiento
68Alimentación
60Cuidados y Servicios Personales
44Banca
31Seguridad
28Farmacéutica
22Social y Voluntariado
14Energía y Minería
13Seguros
7Deporte y Entrenamiento
4Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
2Ciencia e Investigación
1Agricultura
0DIRECTOR/A FINANCIERO/A
NuevaLaboratoris FELTOR
DIRECTOR/A FINANCIERO/A
Laboratoris FELTOR · Sant Celoni, ES
Teletrabajo Excel
¡Únete a nuestro equipo!
¿Eres de los que piensan que cada día trae una nueva oportunidad para hacer algo increíble? Entonces estamos buscando a alguien como tú.
En LABORATORIS FELTOR, creemos en el poder de la creatividad, la innovación, la colaboración y el compromiso, por ello, queremos que formes parte de un equipo con un ambiente de trabajo muy dinámico y lleno de oportunidades de desarrollo y crecimiento profesional.
Buscamos un/a DIRECTOR/A FINANCIERO/A, cuya misión sea la de liderar y gestionar las acciones financieras de la empresa, su planificación y análisis de fortalezas y debilidades. Se encargará de desarrollar la estrategia financiera y liderará la toma de decisiones estratégicas de la organización.
🎯 ¿Qué Harás en Este Puesto?
Como DIRECTOR/A FINANCIERO/A, algunas de las responsabilidades que asumirás incluyen:
- Liderar el equipo financiero de la empresa.
- Supervisar todas las actividades financieras de la empresa, incluyendo la contabilidad, tesorería, planificación financiera y análisis.
- Desarrollar y supervisar la implementación de políticas y procedimientos financieros.
- Elaborar planes financieros a corto y largo plazo, alineados con los objetivos estratégicos de la empresa.
- Participar en la formulación de la estrategia empresarial, proporcionando análisis financiero y recomendaciones.
- Evaluar el rendimiento financiero de la empresa y proponer mejoras.
- Garantizar la precisión y puntualidad en la preparación de informes financieros y declaraciones fiscales.
- Supervisar el cumplimiento de las normas contables y regulatorias.
- Presentar informes financieros al grupo empresarial.
- Identificar, evaluar y mitigar los riesgos financieros.
- Implementar políticas de gestión de riesgos para proteger los activos de la empresa.
⭐ Te Ofrecemos
- Contrato indefinido.
- Jornada completa de 40 horas semanales, con horario flexible de oficina.
- Opción de teletrabajo 1 día a la semana.
- Disponibilidad de cátering.
- Descuentos en gimnasios seleccionados.
- Opción de mutua privada.
🎓 Lo Que Buscamos en Ti
- Disponer de formación relacionada con administración y finanzas, ADE, contabilidad, ciencias empresariales o similar.
- Altos conocimientos de Excel, programas de facturación, business intelligence (qlik sense) y reporting (talentia).
- Imprescindible nivel alto de inglés y francés.
- Experiencia previa de 5 años en posiciones similares. Experiencia con ERPs (valorable ROSS).
- Ganas de aportar ideas nuevas y aprender algo nuevo cada día.
- Capacidad de liderazgo, trabajo en equipo y habilidades de comunicación.
- Valoramos mucho la actitud proactiva, la creatividad y el compromiso.
📍 Sobre Nosotros
Nos dedicamos a la fabricación de productos farmacéuticos y cosméticos para terceros, ubicados en la población de Sant Celoni. Somos el sitio de producción de nuestros clientes, y nuestro compromiso con el servicio se traduce en ayudar a encontrar la mejor combinación de producto – proceso, para conseguir lograr la mejor relación precio – rendimiento. Para nosotros, nuestra fuerza es nuestra gente.
📩 ¿Te Apuntas?
Si esto suena como el desafío que estabas buscando, envíanos tu CV a través de esta oferta. ¡Esperamos conocerte pronto y descubrir cómo junt@s podemos hacer grandes cosas!
Celonis
Madrid, ES
Associate Value Engineer (France) - Orbit Program
Celonis · Madrid, ES
Python TSQL SaaS Big Data
We're Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the world's fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business processes - and for that, we need you to join us.
Location: Madrid, with the view to relocate to France after two years. Customer base will be in the France region, involving travel to meet clients in person.
The Team
Our Value Engineers (VE) are the trusted advisor for customers and work on the intersection of technology and business. Value Engineers partner with sales and customers to create compelling solutions to critical business problems. A great VE understands the customer, the technology, and the sales cycle making it what may be the most interesting, challenging, and fulfilling role in enterprise technology sales.
You will be joining the Global VE Center of Excellence which is an international, diverse, and dynamic organization at the core of the Celonis Value Engineering team. As a team, we enjoy working in a fast-paced environment and share a sense of belonging to a community that wants to learn and grow together. The team culture is one based on building trust, continuous development, and improvement through coaching & mentoring. You will be reporting to the Manager Value Engineering Graduate Program.
The Role
Talented individuals launch their careers in the enterprise software world by joining the Orbit Graduate Program as an Associate Value Engineer.
The 12-month program is a unique experience to fast start your Value Engineering career that highlights hands-on learning, mentorship, and a team culture where we rely on each other to learn, grow and achieve. The program is designed to develop essential VE skills & competencies and establish strong lasting relationships allowing you to grow your career at Celonis.
Your journey will start with onboarding & enablement to develop your business and Celonis skills through a combination of hands-on experience in customer engagements and different pieces of training which cover amongst others the Celonis EMS, domain knowledge, presentation & demo skills, discovery & objection handling as well as value selling.
The work you’ll do:
- Work as part of the France Value Engineering team on customer engagements
- Collaborate with customers to uncover their core business challenges and determine how Celonis EMS can help them achieve their business objectives
- Execute proof projects showcasing the value of Celonis EMS in the context of our customers’ strategy, business initiatives, and challenges
- Collaborate with customers and partners to design and build solutions in the Celonis EMS that drive value realisation and ensure a positive return on investment
- Frame the strategic and quantitative business value Celonis will bring to our customers’ organization and deliver presentations to senior executives that outline the opportunity, product solution, and business case to drive investment decisions
- Build strong relationships with our customers by winning their trust through technical, product expertise, and business acumen to act as a trusted advisor.
- Collaborate and share customer insights & feedback with internal Product and Engineering teams to influence product innovation
- Create re-usable collateral, best practices & tools within the Global VE Center of Excellence and feed them back to the regional Value Engineering team
We are looking for people who enjoy solving problems, think outside the box, and are not afraid to make and learn from mistakes. You have a bachelors and/or masters degree level in the field of Technology & Management, Industrial/Business Engineering, Business Informatics, Computer Science, Mathematics, Economics or a comparable degree program, as well as work/internship experience. You’re curious, self-motivated, enjoy continuous learning, and you want to work in a lively environment characterized by high growth.
You are successful as a Value Engineer if you:
- Have a passion for technology & big data and the impact it can have on the world
- Have a hunger to learn new technologies; knowledge or hands-on experience in SQL, Python is a plus
- Are able to think analytically and creatively, especially in applying technology solutions to core business problems
- Are focused on creating and adding value for customers
- Have an entrepreneurial mindset and the ability to multi-task, prioritize and execute
- Are able to build relationships with senior management and influence decision-makers
- Are confident to present to C-level executives and larger audiences
- Are an effective communicator and fluent in English and French
- The unique opportunity to work with industry-leading process mining technology
- Investment in your personal growth and skill development (clear career paths, internal mobility opportunities, L&D platform, mentorships, and more)
- Great compensation and benefits packages (equity (restricted stock units), life insurance, time off, generous leave for new parents from day one, and more). For intern and working student benefits, click here.
- Physical and mental well-being support (subsidized gym membership, access to counseling, virtual events on well-being topics, and more)
- A global and growing team of Celonauts from diverse backgrounds to learn from and work with
- An open-minded culture with innovative, autonomous teams
- Business Resource Groups to help you feel connected, valued and seen (Black@Celonis, Women@Celonis, Parents@Celonis, Pride@Celonis, Resilience@Celonis, and more)
- A clear set of company values that guide everything we do: Live for Customer Value, The Best Team Wins, We Own It, and Earth Is Our Future
Celonis helps some of the world’s largest and most esteemed brands make processes work for people, companies and the planet. With over 5,000 enterprise customer deployments across nearly every industry, the Celonis Process Intelligence Platform uses process mining and AI to give you a living digital twin of your business operation. It’s system-agnostic and without bias, and empowers companies to reduce waste, create value and benefit people across the top, bottom, and green lines. Since 2011, the Celonis platform has enabled its customers to identify more than $18 billion in value. Celonis is headquartered in Munich, Germany, and New York City, USA, with more than 20 offices worldwide.
Get familiar with the Celonis Process Intelligence Platform by watching this video.
Data Privacy, Equal Opportunity, and Accessibility Information
Celonis is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment and equal opportunity in all aspects of employment. We will not tolerate any unlawful discrimination or harassment of any kind. We make all employment decisions without regard to race/ethnicity, color, sex, pregnancy, age, sexual orientation, gender identity or expression, transgender status, national origin, citizenship status, religion, physical or mental disability, veteran status, or any other factor protected by applicable anti-discrimination laws. As a US federal contractor, we are committed to the principles of affirmative action in accordance with applicable laws and regulations. Different makes us better.
Any information you submit to Celonis as part of your application will be processed in accordance with Celonis’ Statements on Data Privacy, Equal Opportunity and Accessibility.
Please be aware of common job offer scams, impersonators and frauds. Learn more here.
By submitting this application, you confirm that you agree to the storing and processing of your personal data by Celonis as described in our Privacy Notice for the Application and Hiring Process.
QC Analyst
25 abr.UQUIFA
Sant Celoni, ES
QC Analyst
UQUIFA · Sant Celoni, ES
API
Con más de 85 años de experiencia, el Grupo UQUIFA es uno de los principales fabricantes de principios activos farmacéuticos (API) y productos intermedios, al servicio de las industrias farmacéuticas y de salud animal de todo el mundo. Operando bajo condiciones cGMP, nuestros dos centros de fabricación en España y México han sido inspeccionados y aprobados por las principales compañías farmacéuticas mundiales y autoridades reguladoras, incluida la FDA de los Estados Unidos. Desde 2018, Soneas Chemicals Ltd., una empresa con sede en Budapest centrada en actividades de CDMO, forma parte del Grupo UQUIFA, mejorando nuestras capacidades de exploración de rutas, optimización de procesos y fabricación a pequeña y gran escala. Nuestro compromiso con la innovación, la calidad, la seguridad, la pasión, la sostenibilidad medioambiental y la flexibilidad nos impulsa a ofrecer excelencia a nuestros clientes en más de 70 países.
Descripción del puesto
Buscamos un/a analista de control de calidad con experiencia en análisis instrumentales con HPCL y CG así como análisis físico químicos para realizar análisis de materia prima, producto acabado y estabilidades bajo un entorno GMP.
Principales funciones:
• Realización de los análisis instrumentales de materias primas, producto acabado, estabilidades, muestras de homologación y aguas siguiendo siempre instrucciones de trabajo o procedimientos escritos bajo supervisión de los Supervisores del departamento.
• Firma del boletín interno de análisis de materia prima y producto acabado conforme han realizado el análisis y este boletín es supervisado, revisado y firmado por los supervisores.
Perfil del candidato/a
El candidato seleccionado dependerá directamente del QC Supervisor. Esta persona debe ser resiliente, práctica y proactiva, con capacidad para resolver problemas.
Se valorará conocimiento en Empower y SAP así como experiencia en entorno GMP.
Precisamos:
Estudios mínimos de CFGS en análisis y control.
Experiencia mínima de 2 años en funciones similares.
Valorable conocimientos de GMP, así como en Empower y SAP.
Disponibilidad para trabajar en turnos rotativos.
Qué ofrecemos
- Contrato indefinido
- Salario fijo más bonus
- Buen plan de formación