¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
945Informática e IT
829Adminstración y Secretariado
646Transporte y Logística
503Comercio y Venta al Detalle
372Ver más categorías
Desarrollo de Software
345Derecho y Legal
316Educación y Formación
310Marketing y Negocio
277Ingeniería y Mecánica
265Diseño y Usabilidad
246Publicidad y Comunicación
177Construcción
173Sanidad y Salud
145Instalación y Mantenimiento
144Recursos Humanos
114Industria Manufacturera
101Contabilidad y Finanzas
96Hostelería
77Arte, Moda y Diseño
76Artes y Oficios
44Atención al cliente
44Producto
42Seguridad
41Inmobiliaria
39Turismo y Entretenimiento
39Cuidados y Servicios Personales
29Alimentación
25Editorial y Medios
25Banca
21Farmacéutica
16Energía y Minería
8Social y Voluntariado
8Deporte y Entrenamiento
7Agricultura
2Seguros
2Telecomunicaciones
1Ciencia e Investigación
0Suport Tècnic de Subvencions
29 nov.Col·legi d'Arquitectes de Catalunya - COAC
Barcelona, ES
Suport Tècnic de Subvencions
Col·legi d'Arquitectes de Catalunya - COAC · Barcelona, ES
. Office SharePoint
El COAC és una institució que s'ha consolidat en la nostra societat com a referent de prestigi nacional i internacional. La nostra missió és defensar el valor social de l'arquitectura i l'urbanisme envers la societat i en representació dels arquitectes. Fomentem el compromís amb la igualtat de tracte i oportunitats de totes les persones.
Es convoca un procés selectiu per cobrir el lloc de treball Suport tècnic de subvencions, sota la supervisió de la Direcció de l’Àrea de Finances del COAC.
Descripció del lloc de treball
- Denominació: Suport tècnic subvencions
- Tipus de contracte: Contracte indefinit.
- Jornada: Temps complet (39 hores/setmana)
- Horari: dilluns a dijous de 8 a 17h i divendres de 8h a 15h.
- Localitat: Barcelona. Possibilitat teletreball híbrid 2 dies setmanals.
Gestió, identificació i tramitació de subvencions, contribuint activament a captar recursos que impulsin els projectes i objectius del COAC, amb la finalitat de garantir la correcta preparació i seguiment de sol·licituds, així com facilitar la coordinació entre els diferents departaments per maximitzar les oportunitats de finançament disponibles.
Principals tasques del lloc de treball
- Identificació d’oportunitats de finançament:
- Cercar, identificar i difondre convocatòries de subvencions, públiques o privades, que siguin rellevants per la institució.
- Identificació dels punts clau de les bases de les convocatòries i assistir a sessions informatives dels ens finançadors.
- Mantenir la interlocució amb les direccions d’àrea de la institució sobre les oportunitats de finançament.
- Elaboració de peticions de subvencions:
- Preparació de sol·licituds de subvencions: recopilació de la documentació administrativa necessària, redacció de memòries tècniques, preparació de pressupostos i coordinació amb les àrees i departaments del COAC.
- Gestió de projectes subvencionats:
- Mantenir un arxiu organitzat de totes les sol·licituds, contractes i informes relacionats amb les subvencions.
- Gestió administrativa de la dedicació de personal a projectes finançats.
- Seguiment de la implementació de projectes subvencionats per assegurar el compliment dels requisits establerts pels organismes finançadors segons terminis establerts.
- Seguiment dels projectes a través dels portals de les entitats finançadores.
- Justificació de projectes subvencionats:
- Elaborar la justificació tècnica, administrativa i econòmica dels projectes subvencionats per presentar a les entitats finançadores.
- Verificar que tota la documentació justificativa compleix amb els requeriments legals i normatius establerts pels finançadors.
- Entrada de la documentació justificativa als portals de les entitats finançadores.
- Gestió d’auditories:
- Coordinar i gestionar possibles auditories dels projectes subvencionats, incloent-hi la preparació de la documentació necessària i la resposta a les sol·licituds d’informació dels auditors.
- Assegurar el compliment dels processos i requisits establerts durant les auditories per garantir la transparència i la justificació de comptes dels projectes.
- Altres:
- Preparació de reports i informes analítics sobre les subvencions tramitades.
- Altres tasques tècniques o administratives relacionades.
Formació: Titulació universitària (Administració i Finances, Economia, Ciències Polítiques, o similar)
Experiència mínima 2 anys:
- Gestió de finançament procedent de les administracions públiques.
- Coneixement i experiència en elaboració de pressupostos i seguiment financer corresponent a cada projecte.
- Experiència en funcions similars de gestió de subvencions.
Competències digitals: Domini Office 365 i eines col·laboratives Teams, Sharepoint, etc.
Competències
- Habilitat per la redacció i presentació de documentació.
- Capacitat d'anàlisi i interpretació de convocatòries de finançament i requisits dels projectes.
- Habilitats de comunicació per interactuar amb diferents interlocutors; investigadors, comandaments, personal administratiu, organismes finançadors.
- Capacitat d’organització, atenció al detall, autonomia i gestió de projectes simultanis.
- Proactivitat i capacitat de resolució de problemes.