¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.347Comercial y Ventas
1.066Informática e IT
948Adminstración y Secretariado
825Comercio y Venta al Detalle
651Ver más categorías
Desarrollo de Software
608Industria Manufacturera
473Ingeniería y Mecánica
465Derecho y Legal
428Educación y Formación
376Marketing y Negocio
318Instalación y Mantenimiento
284Sanidad y Salud
200Diseño y Usabilidad
168Arte, Moda y Diseño
134Publicidad y Comunicación
125Hostelería
109Construcción
105Alimentación
98Artes y Oficios
95Recursos Humanos
90Turismo y Entretenimiento
81Contabilidad y Finanzas
80Cuidados y Servicios Personales
64Atención al cliente
63Inmobiliaria
50Producto
39Banca
32Farmacéutica
29Seguridad
28Ciencia e Investigación
22Energía y Minería
15Social y Voluntariado
10Deporte y Entrenamiento
8Seguros
5Telecomunicaciones
4Agricultura
0Editorial y Medios
0Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar
Barcelona, ES
Borsa de Treball - auxiliar administratiu/iva (RRHH)
Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar · Barcelona, ES
Office
Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Recursos Humans)
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions
Realitzar les operacions auxiliars administratives i de suport a l'activitat del Departament de Recursos Humans, així com l'assessorament a treballadors/res, usuaris/àries i a proveïdors, d'acord amb els objectius marcats, les normes internes establertes i la normativa vigent.
- Donar suport en la realització dels processos administratius de gestió de personal propis dels centres de treball, preparant documents contractuals per a la seva signatura, i certificats de personal laboral.
- Gestionar incidències laborals del personal, sobretot pel que fa a vacances i permisos.
- Gestionar l’acollida de nou personal i tramitar la comunicació de comunicats d’accidents, entre altres tasques relacionades amb la Prevenció de Riscos Laborals, com la programació de revisions mèdiques.
- Realitzar tasques d’atenció a l’usuari/ària, així com altres tasques de caràcter general, com el lliurament de documentació (comunicats, certificats, contractes...), la tramitació de targetes d’accés, la realització de comandes de material, la gestió de places d’aparcament, l'assignació de taquilles, etc.
Formació Acadèmica
- Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, o Batxillerat, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.
- Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.
Formació i Coneixements
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].
Educador/a social
21 may.Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar
Barcelona, ES
Educador/a social
Escola Superior d'Infermeria Hospital del Mar · Barcelona, ES
Office
L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Educador/a social
La figura de l'educador/a social en una sala de reducció de danys està orientada a la detecció i atenció de les necessitats bio-psico-social dels usuaris que fan ús de drogues. La elaboració d'un projecte educatiu individualitzat per tal d'abordar un treball i uns objectius pactats amb l'usuari amb la finalitat de fomentar l'adquisició d'habilitats i millora de les competències psicosocials així com la integració d'aquest en la xarxa d'atenció social i sanitària.
Funcions
- Realitzar tutories d'acollida a usuaris nouvinguts al recurs.
- Detectar necessitats individuals i col·lectives, i atendre les demandes estant present en els diferents espais del centre.
- Dissenyar, implementar i avaluar programes educatius individualitzats dels usuaris.
- Realitzar tutories de seguiment als usuaris assignats de manera individual, tant en situacions quotidianes, com en situacions de crisi, o sempre que sigui necessari fer incidència en el seu context familiar, afectiu, social, etc.
- Coordinar, derivar i acompanyar als diferents recursos de la Xarxa social i sanitària.
- Elaborar informes d’avaluació a l'hora de realitzar derivacions a altres recursos.
- Elaborar, dinamitzar i avaluar tallers socio-educatius grupals.
- Coordinar les actuacions professionals amb la resta de l’equip multidisciplinari i recursos de la xarxa sociosanitària, amb l’objectiu de garantir l’assoliment dels objectius marcats amb l'usuari.
- Participar en el procés de millora continua en l’assistència i atenció que s’ofereix als usuaris/àries del centre.
- Participar en les reunions d'equip.
Formació Acadèmica
- Estar en possessió del títol de Graduat/ada o Llicenciat/da en Educació Social, expedit per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.
- Experiència professional acreditada, mínima d'1 any, desenvolupant les mateixes funcions o similars pròpies de la seva professió.
Formació i coneixements:
- Formació en drogodependències i Salut Mental
- Coneixement de la xarxa social i sanitària.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, planificació i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat, adaptabilitat i comunicació.
Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].