¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.000Comercial y Ventas
907Informática e IT
879Adminstración y Secretariado
633Desarrollo de Software
455Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
439Educación y Formación
398Ingeniería y Mecánica
375Derecho y Legal
338Industria Manufacturera
311Marketing y Negocio
256Instalación y Mantenimiento
227Diseño y Usabilidad
216Sanidad y Salud
174Publicidad y Comunicación
117Arte, Moda y Diseño
110Construcción
109Artes y Oficios
92Hostelería
88Contabilidad y Finanzas
68Recursos Humanos
63Atención al cliente
55Inmobiliaria
54Alimentación
52Turismo y Entretenimiento
52Cuidados y Servicios Personales
49Seguridad
43Producto
40Banca
27Farmacéutica
25Social y Voluntariado
19Energía y Minería
11Telecomunicaciones
4Seguros
3Deporte y Entrenamiento
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB)
Palma , ES
Tècnic/a de RRHH i PRL - FUEIB
Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears (FUEIB) · Palma , ES
.
A la FUEIB ens encarregam de gestionar serveis universitaris i projectes enfocats a fer créixer les Illes Balears: des del Departament d’Orientació i Inserció Professional (DOIP) de la UIB, fins a la gestió dels estudis propis de postgrau i formació continuada, l’Oficina de Transferència de Resultats d’Investigació (OTRI), l'oficina de Congressos, així com la Residència d’Estudiants UIB i CampusEsport.
Des del Servei de Persones cercam incorporar una persona per dur a terme les següents funcions principals, vinculades a PRL, gestió del Pla de Formació de l'empresa i suport a l’àrea de Recursos Humans amb altres projectes del servei.
- Principals Funcions:
- Realitzar la Coordinació d’Activitats Empresarials (CAE), actuant com a intermediari entre la FUEIB i el servei de prevenció aliè per garantir el compliment dels requisits documentals.
- Coordinar amb el servei de prevenció aliè les avaluacions dels llocs de treball, fent-ne el seguiment i gestionant la implantació de les mesures preventives proposades.
- Gestionar i fer el seguiment de la vigilància de la salut, citant els treballadors/es per als reconeixements mèdics, coordinant amb el servei de prevenció aliè i assegurant-se que acudeixen a les cites mèdiques programades.
- Organitzar i coordinar amb el servei de prevenció aliè els simulacres per garantir l’eficàcia del pla d’emergència.
- Informar sobre els procediments a seguir en cas d’accident laboral, incloent-hi els passos per acudir a la mútua concertada i la documentació necessària per a la seva correcta tramitació.
· Supervisar i mantenir la documentació de PRL per garantir el compliment normatiu.
- Participar en el disseny i elaboració del pla de formació, assegurant que s’adapta a les necessitats i objectius de l’entitat.
- Detectar les necessitats formatives del personal en coordinació amb les diferents àrees i serveis.
- Organitzar i coordinar les formacions internes, ocupant-se de les inscripcions, el calendari i la logística necessària.
- Gestionar la documentació i el registre de formació del personal, garantint el compliment normatiu.
- Participar en la implementació i seguiment de polítiques internes de recursos humans i en altres projectes transversals del servei.
- Requisits
- Formació universitària relacionada amb Relacions Laborals, Recursos Humans, Pedagogia, Psicologia o similars.
- Experiència prèvia en Prevenció de Riscos Laborals i en la gestió i coordinació de plans de formació.
Valorarem positivament:
- Coneixements bàsics de normativa en matèria de seguretat i salut laboral.
- Gestionat accions formatives a través de FUNDAE
- Capacitat de treballar de manera autònoma i amb equip.
- Experiència en donar suport a la implementació i seguiment de polítiques internes de recursos humans (igualtat, conciliació, desenvolupament professional, etc.).
- Oferim:
- Jornada completa (37,5 hores setmanals).
- Horari flexible de dilluns a divendres, de 8:00 h a 15:30 h.
- 30 dies laborals anuals de vacances.
- Retribució: 2.112,32 € bruts mensuals (pagues extres incloses).
- Possibilitat d’1 o 2 dies de teletreball.
- Possibilitat de formar part d'un servei en creixement i implantació de nous projectes.
- Procés de selecció:
Es farà una primera criba curricular. Les persones que passin el filtre, seran convocades per fer una entrevista presencial. Posteriorment, les persones finalistes seran convocades per a una entrevista final.
Si tens qualsevol dubte, pots escriure a [email protected]