¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.120Comercial y Ventas
985Informática e IT
979Adminstración y Secretariado
701Comercio y Venta al Detalle
564Ver más categorías
Educación y Formación
555Desarrollo de Software
509Industria Manufacturera
376Ingeniería y Mecánica
351Derecho y Legal
347Marketing y Negocio
286Instalación y Mantenimiento
208Sanidad y Salud
179Arte, Moda y Diseño
164Construcción
129Diseño y Usabilidad
122Recursos Humanos
96Hostelería
88Publicidad y Comunicación
86Artes y Oficios
84Atención al cliente
75Contabilidad y Finanzas
73Inmobiliaria
71Producto
71Turismo y Entretenimiento
64Alimentación
59Cuidados y Servicios Personales
43Banca
31Seguridad
29Farmacéutica
22Social y Voluntariado
14Energía y Minería
13Seguros
7Deporte y Entrenamiento
4Telecomunicaciones
4Editorial y Medios
2Ciencia e Investigación
1Agricultura
0Customer Service Attendant
24 abr.Gaudi Experiencia
Barcelona, ES
Customer Service Attendant
Gaudi Experiencia · Barcelona, ES
Inglés Alimentación y bebidas Atención al cliente Resolución de problemas Aptitudes de organización Redacción Servicio de atención al cliente Comunicación Habilidades sociales Funciones de recepcionista
Company Description
Gaudi Experiencia is an interactive space in Barcelona that immerses visitors in the creative universe of modernist architecture using 4D technology and augmented reality. Discover the mysteries and enigmas behind the innovative architectural language of Antoni Gaudí through interactive panels in 9 different languages. Additionally, explore unpublished models and a children's area within the space and a concept store.
Role Description
This is a part-time on-site role for a Customer Service Attendant at Gaudi Experiencia in Barcelona. The Customer Service Attendant will be responsible for providing exceptional customer service, communication, and sales assistance to visitors. This role will also include training visitors on interactive technologies and guiding them through the exhibition.
Qualifications
- Customer Service, Communication, and Customer Experience skills
- Sales and Training experience
- Ability to interact effectively with visitors from diverse backgrounds
- Fluency in multiple languages is a plus
- Previous experience in the tourism or hospitality industry preferred
- Excellent problem-solving and interpersonal skills
- Team player with a positive attitude