¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
884Comercial y Ventas
552Adminstración y Secretariado
526Informática e IT
482Industria Manufacturera
366Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
335Instalación y Mantenimiento
248Desarrollo de Software
224Comercio y Venta al Detalle
204Derecho y Legal
146Educación y Formación
145Marketing y Negocio
129Arte, Moda y Diseño
125Diseño y Usabilidad
98Artes y Oficios
89Hostelería
75Alimentación
73Sanidad y Salud
73Publicidad y Comunicación
70Construcción
50Contabilidad y Finanzas
50Recursos Humanos
47Atención al cliente
29Farmacéutica
27Banca
25Cuidados y Servicios Personales
24Energía y Minería
14Producto
12Inmobiliaria
10Seguridad
10Turismo y Entretenimiento
8Telecomunicaciones
5Social y Voluntariado
3Seguros
2Agricultura
1Ciencia e Investigación
1Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Global Working Recruitment
Alicante/Alacant, ES
Profesor/a de Español para extranjeros
Global Working Recruitment · Alicante/Alacant, ES
Docencia Formación Español Negociación Enseñanza de idiomas Educación Desarrollo curricular Coaching Enseñanza del inglés como lengua extranjera Planificación de clases
Tu día a día en GW…
🗺️ Enseñarás español como lengua extranjera a personas noruegas que se encuentran residiendo en España.
☕ Participarás en actividades fuera del aula destinadas también al aprendizaje del idioma de una forma más dinámica.
📕 Tendrás autonomía para planificarla formación de los grupos.
📚 Podrás desarrollar tus propios materiales didácticos y/o utilizar los que te ofrecemos en la compañía.
¿Qué te ofrecemos?
⌚ Trabajar a media jornada inicialmente con posibilidad de jornada completa.
🌍 Las formaciones se impartirán de manera presencial en Alicante y para amenizar tu jornada contarás con café, té, agua, fruta y chocolate ilimitado.
💰 Salario acorde al cargo y responsabilidad.
🌳 Posibilidad real de progresión en la compañía.
🌱 Pertenecer a un equipo joven, internacional, dinámico y con un buen ambiente de trabajo.
🤸♀️ Nos gusta pasar tiempo juntos, por lo que podrás participar en jornadas y dinámicas de Team Building.
¿Qué necesitamos?
- Formación de Español como Lengua Extranjera (ELE)
- Al menos 2 años de experiencia como profesor/a de español como lengua extranjera.
- Español nivel nativo
- Inglés intermedio-alto
- Valorable conocimientos en cualquier otro idioma.
Si quieres conocernos más, puedes visitar nuestro perfil en Instagram @global_working
Assistant Residence Manager
24 abr.GSA - Global Student Accommodation
Salamanca, ES
Assistant Residence Manager
GSA - Global Student Accommodation · Salamanca, ES
Our Assistant Managers are part of a team of awesome Yugoers across the globe, who will support you to ensure we are consistent in the service we provide to our students. #Futureshapers who want to positively influence and shape the lives of others students and Yugoers.
This role requires a hands-on approach to work, ensuring we deliver a cost-effective facilities and maintenance services. While being responsible when the Residence Manager is not on the property, ensuring all aspects of the residence continue running smoothly.
Reporting to the Residence Manager here is a snapshot of what you will do;
- Use your upbeat, outgoing personality to lead, mentor and guide the team to ensure that the residence is running smoothly
- Follow up on all sales opportunities and ensure the property is at capacity through short term and long term lets
- Drive sales and marketing activities to ensure the residences are full and all marketing channels have been utilised to their full potential
- You have exceptionally high standards, and this is reflected in the overall presentation of the property, you will manage this through regular inspections and working with the facilities team
- Manage ‘the good’ and turn around the ‘not so good’ - meaning you will handle complaints and offer excellent customer service to your students
- Maintain and develop relationships with key players at the local universities, as well as internal and external suppliers - again here is that winning personality!
- Be a smooth operator and ensure the smooth running of the operational calendar and student lifecycle from arrival, departure, and summer turn around
Sound good so far? Here’s what you’ll need;
- Relevant experience supporting the running of a residence within hotels, hospitality, or better yet student accommodation
- Strong interpersonal and communication skills, including the ability to build and maintain quality relationships
- Passion to ensure that students literally have the best experience of their lives whilst living with us a
- Demonstrates behaviours consistent with our values of integrity, commitment and energy
- Experience within a fast paced, target driven environment with strong focus on sales and marketing
- Qualification and/or willingness to undertake training for Carbon Literacy
And the benefits? Well apart from working with an amazing team of people you will also receive:
- Competitive salary with annual discretionary bonus (as per the Convenio Colectivo de Colegios Mayores)
- 5 weeks' annual leave (25 days) + Additional 7 days of Easter and 8 days of Christmas.
- Additional 'YuDay' which is a paid day off every year to spend as you wish to support your wellness journey
- Access to a whole host of perks like discounts on groceries, gym memberships, travel, and entertainment
- Social events and more!
So, if you are currently looking to get stuck into an exciting new opportunity where no two days are the same, we would love to hear from you. Click apply now! We can’t wait to meet you.
PER
Madrid, ES
VP, Renewable Investments, Global Power Generation Company, Madrid, Spain
PER · Madrid, ES
Office
About Our Client
Our client is a global power generation company committed to new growth in renewable technologies. The firm seeks to acquire and operate power generation businesses worldwide, creating economic and social value through better operation. They are looking for a VP in M&A and Business Development to join their office based in Madrid, Spain. What the job involves
- Lead the analysis of M&A transactions and manage transaction work streams, including valuation, due diligence, and creation of investment memorandums
- Manage due-diligence activities, including coordinating the work and milestones of external parties and the internal team assigned to the deal
- Established track record in originating deals and having an existing network is advantageous
- Maintain relationships with key stakeholders to develop a growing pipeline of potential opportunities
- Manage and guide analysts in the team
- A professional with experience in originating and closing transactions in the renewable industry
- Eager to work in a lean and flat organisation and have the interpersonal skills to manage horizontally within the company and on transaction teams
- Enthusiastic about contributing to a fast growing, hardworking and dynamic organisation
- Flexible to travel when required for a transaction
- Fluent in English, any additional languages are advantageous
- A degree from a top university preferably with a master's degree in finance, business, or equivalent
JEFE DE CONSTRUCCION COLOMBIA
23 abr.negratín global services
Madrid, ES
JEFE DE CONSTRUCCION COLOMBIA
negratín global services · Madrid, ES
NEGRATÍN es un Grupo Industrial y de servicios con 25 años de antigüedad y presencia Internacional. Desde sus orígenes ha desarrollado un modelo de negocio flexible que le ha permitido adaptarse a las necesidades del mercado. Actualmente opera en los sectores de Energía. e Instalaciones y ha consolidado 5 líneas de negocio: Montajes, Operación y Mantenimiento, Proyectos Llave en Mano, Soluciones Integradas y Desarrollo de Proyectos .
Negratin participa en todas las fases del proyecto, desde el desarrollo hasta el mantenimiento pasando por la ejecución del mismo.
Desde @NEGRATIN buscamos incorporar un Jefe de Construcción para proyectos a nivel internacional, Colombia.
Reportando al Jefe/a de proyecto, se encargará de liderar la ejecución del proyecto asignado desarrollando el análisis y mejora de la construcción, planificación, el control y la coordinación de las distintas áreas del proyecto, desde inicio a final, con el fin de garantizar la óptima realización del proyecto en forma y tiempo.
Funciones
- Selección, valoración y, junto al Project Manager, cierre en la negociación y contratación de subcontratistas.
- Planificación técnica y seguimiento de la construcción.
- Asegurar el cumplimiento de todos los códigos de construcción y estándares de calidad.
- Gestión de la construcción y supervisión de todas las operaciones.
- Coordinación de logística y calidad.
- Informes y coordinación con el Project Manager
- Llevar el control económico de la obra
- Aportar soluciones técnicas.
- Fomentar el trabajo en equipo, manteniendo y promoviendo la colaboración entre las distintas áreas de la empresa.
- Trato con clientes, subcontratas y proveedores
- Dar cumplimiento a las directrices Medioambientales, Calidad y Seguridad y Salud
Requisitos
- Deseable Ingeniero Técnico o superior (Industrial/ Eléctrico) o similar.
- Valorable formaciones complementarias en el área
- Al menos 5 años de experiencia ocupando un puesto similar
- Residencia en CÁCERES o disponibilidad para trasladarse a proyectos a nivel nacional.
Ofrecemos
- Compensación competitiva
- Retribución flexible
- Formación y Desarrollo
- Seguro Salud
- Eventos corporativos
DOMINION GLOBAL
Madrid, ES
Mechanical Engineer - (Oil & Gas)
DOMINION GLOBAL · Madrid, ES
DOMINION es una empresa multinacional, cotizada en la bolsa española, especializada en Servicios Multitecnológicos y Proyectos de Ingeniería enfocadas a cuatro áreas de actividad: Tecnología, Telecomunicaciones, Industria y Energía.
Actualmente estamos presentes en más de 35 países. Contamos con una plantilla de más de 12.500 profesionales y disponemos de una cartera que supera los 1.000 clientes.
Nos encontramos en búsqueda de un/a "INGENIER/A MECÁNICO", para nuestra unidad de negocio de Gas
Funciones:
- Generación de especificaciones de proyecto, filosofía de diseño, PFD, P&ID, cálculos y manuales de operación para cumplir con los requisitos de los clientes.
- Realización de diseños hidráulicos para bombas, compresores y desarrollo de hojas de datos de procesos respectivos.
- Participar en revisiones de diseño P&ID, HAZOP y revisiones de modelos 3D.
- Preparación de resultados de diseño, hojas de datos, dibujos y MTO.
- Colaborar con proveedores, realizar evaluaciones de ofertas y gestionar el control de documentos de proveedores.
- Apoyar al equipo de construcción y realizar verificaciones en el sitio.
- Responsable de Puesta en Marcha durante el arranque de la planta o unidad.
- Coordinar con el equipo del proyecto y otros ingenieros del departamento para facilitar el buen progreso del trabajo de ingeniería.
Experiencia y requisitos de la posición:
• Formación en Ingeniería mecánica o Similar.
• Valorable Master en Ingeniería Mecánica.
• Al menos 3-5 años de experiencia en departamento ingeniería mecánica en proyectos de plantas energéticas, Oil&Gas o Biogas
• Nivel de Inglés Alto
• Disponibilidad para realizar viajes nacionales e internacionales.
En DOMINION, cada decisión de empleo se basa en talento y pasión, no en etiquetas. Tu edad, raza, creencia, género o cualquier otra circunstancia no determinan tu valor aquí. Juntos, construimos un futuro más inclusivo y equitativo.
CTA
19 abr.PharmiWeb.jobs: Global Life Science Jobs
Madrid, ES
CTA
PharmiWeb.jobs: Global Life Science Jobs · Madrid, ES
The Clinical Trial Assistant is an essential part of the Local Study Team and is responsible for supporting key clinical trial tasks for assigned studies to ensure compliance with timelines, GCP, Client SOPs and country regulations. The role collaborates with local study team members and is responsible for multiple tasks that span from study start-up to study close-out which enables the efficient execution of clinical trials to high quality standards
What You Will Be Doing
- TMF filing, quality, maintenance, compliance, and oversight
- Development and delivery of sites’ ISF, and eISF when utilized, and act as primary point of contact for the sites and manage the Site Operations/monitor access to eISF prior to SIV
- Maintain Pfizer Registries and systems as required
- Provide reporting to support management of clinical trials
- Provide support with audit and inspection readiness activities
- Perform customization and translation of documents as required
- Manage Physical Archiving needs as required
- Preparation of documents and communications for distribution
- Bachelors degree or relevant experience
- Good to Fluent English Language skill is essential and local language
- Clinical Trial Assistant Experience at leats 2 years
Our success depends on the quality of our people. That’s why we’ve made it a priority to build a diverse culture that rewards high performance and nurtures talent.
In addition to your competitive salary, ICON offers a range of additional benefits. Our benefits are designed to be competitive within each country and are focused on well-being and work life balance opportunities for you and your family.
Our Benefits Examples Include
- Various annual leave entitlements
- A range of health insurance offerings to suit you and your family’s needs
- Competitive retirement planning offerings to maximise savings and plan with confidence for the years ahead
- Global Employee Assistance Programme, TELUS Health, offering 24-hour access to a global network of over 80,000 independent specialised professionals who are there to support you and your family’s well-being
- Life assurance
- Flexible country-specific optional benefits, including childcare vouchers, bike purchase schemes, discounted gym memberships, subsidised travel passes, health assessments, among others
ICON, including subsidiaries, is an equal opportunity and inclusive employer and is committed to providing a workplace free of discrimination and harassment. All qualified applicants will receive equal consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability or protected veteran status.
If, because of a medical condition or disability, you need a reasonable accommodation for any part of the application process, or in order to perform the essential functions of a position, please let us know or submit a request here.
Interested in the role, but unsure if you meet all of the requirements? We would encourage you to apply regardless - there’s every chance you’re exactly what we’re looking for here at ICON whether it is for this or other roles.
International Sales Director
19 abr.GT Global Talent
Madrid, ES
International Sales Director
GT Global Talent · Madrid, ES
Our client is an industrial company (with high technological development and different Business Lines: Machinery, Software and Automation), strongly recognized in the Optical Machinery sector. With operations and clients in 23 countries and offices in Madrid (South) and China, after 10 years of exponential growth in the market (22 employees), the company is in the process of international expansion. Its Strategic Plan of growth includes hiring an International Sales Director (newly created role, that would be part of the Board of Directors), directly reporting to the CEO.
TASKS & RESPONSIBILITIES
As a key role within the company, you will work alongside the CEO to lead and manage Sales Strategies globally to drive the company's growth and expansion in both domestic (approximately 10%) and international markets..
- Identify and evaluate opportunities in different geographical regions internationally to achieve the company's growth objectives, while properly tracking the offers made.
- Establish and maintain strong relationships with clients, partners, and other key stakeholders in international markets. This role requires a highly relational approach.
- Lead the entire sales cycle, from prospecting and proposal presentations to deal closure and account management, ensuring sales objectives are met.
- Collaborate closely with other departments (e.g., Production) to ensure effective project execution.
- Participate in trade fairs, conferences, industry events, and other networking activities to promote the brand, while also leading any necessary marketing actions.
- Continuously analyze market performance and competition to identify new opportunities and enhance the company's competitive position.
REQUIREMENTS
- Previous experience in International Sales, in a Manufacturing/Engineering environment (preferably in the Optical sector).
- Languages: Bilingual proficiency in English is essential. Spanish-speaking is not mandatory but definitely a plus, as is proficiency in other languages (Italian, French, Portuguese, etc.) given the global scope of the sales role.
- Willingness to travel internationally regularly (approximately 10-12 trips per year, around 30-40% of the time).
- Entrepreneurial mindset, requiring a combination of sales skills, market knowledge, and negotiation/influence abilities to establish strong, trustworthy relationships with potential and current clients worldwide, who are from different cultures and business contexts. Initiative, dynamism, passion, organizational skills (for offers and client follow-up), independence coupled with great collaborative ability, results orientation, and attention to detail are key. We seek a solid, pragmatic, driving, and versatile profile, with credibility and communication skills.
WHAT DO WE OFFER?
About the Project and Conditions: An exciting opportunity for a professional who enjoys international travel, is results-oriented, and seeks to work closely with a passionate and highly recognized CEO in the sector. This role offers increasing responsibilities (more strategic over time) and the chance to lead and develop global sales strategies in a dynamic market and a company with significant growth opportunities. Offices located in the South of Madrid (Leganes). Attractive Salary Range (Approx 60,000 Basic depending on experience + Strong Variable). The recruitment process is demanding, transparent and fast, with 2 interview phases (in addition to GT Linkers evaluation). To start as soon as possible.
MOTIVATED? APPLY NOW! For more information about this position, please contact the GT Linkers team.
Follow us on our Social Media profiles, to be updated about open vacancies: LinkedIn.
GT Linkers is an international head-hunting and recruitment boutique. GT Linkers promotes Diverisity, Equility & Inclusion.
DOMINION GLOBAL
Madrid, ES
International Financial Controller
DOMINION GLOBAL · Madrid, ES
Excel
NO ES LO QUE HACEMOS, SINO COMO LO HACEMOS
DOMINION es una empresa multinacional, cotizada en la bolsa española, especializada en Servicios Multitecnológicos y Proyectos de Ingeniería enfocadas a cuatro áreas de actividad: Tecnología, Telecomunicaciones, Industria y Energía.
Actualmente estamos presentes en más de 35 países. Contamos con una plantilla de más de 12.000 profesionales y disponemos de una cartera que supera los 1.000 clientes.
En la actualidad nos encontramos en búsqueda de un/a INTERNATIONAL FINANCIAL CONTROLLER para nuestra división industrial centrado en proyectos internacionales.
MISIÓN:
Control de gestión de proyectos, Analítica y reporting de todas las operaciones. Informe mensual de recursos económicos, financieros y humanos de cada uno de los proyectos asignados.
FUNCIONES:
• Preparación y coordinación del plan de cada proyecto.
• Diseñar y gestionar documentación de progreso y análisis de desviaciones.
• Medir resultados por área y trabajo, en conjunto con los Directores de cada área.
• Manejar la estructura de control.
• Análisis de rentabilidad de cada proyecto, analizando oportunidades de ahorro de costes
• Poner en marcha acciones de coordinación y control de presupuestos.
• Controlar Metas y Métricas para Cuadro de Mando Integral.
• Garantizar entrega a tiempo de información para directivos y alta dirección.
• Garantizar que los objetivos generales están alineados con los distintos presupuestos.
• Comunicación de cualquier hecho que ponga en riesgo el proyecto.
• Colaborar con la dirección en la toma de decisiones a nivel estratégico y financiero
REQUISITOS:
• Grado en ADE, Económicas o similar. Valorable MBA.
• Experiencia de 3-5 años en posiciones similares.
• Experiencia en consolidación financiera
• Conocimiento de las NIIF (Normas Internacionales de Información Financiera)
• Conocimiento avanzado de EXCEL
• Gran capacidad analítica
• Imprescindible nivel alto de Inglés. Se realizarán pruebas de nivel.
• Disponibilidad para realizar viajes nacionales e internacionales.
En DOMINION, cada decisión de empleo se basa en talento y pasión, no en etiquetas. Tu edad, raza, creencia, género o cualquier otra circunstancia no determinan tu valor aquí. Juntos, construimos un futuro más inclusivo y equitativo.
Peón/a Cárnico
19 abr.Agio Global
Griñón, ES
Peón/a Cárnico
Agio Global · Griñón, ES
AgioGlobal TT selecciona, operarios/as de producción para lineas de producción para importante empresa del sector cárnico ubicada en Griñón.
Sus Principales Tareas Serán
Embalaje
Paletizado
Recepción de Mercadería
Preparación de pedidos
Horario de mañana y de tarde.