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Coordinador de Ventas
Impress · Zaragoza, ES
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Somos Impress
¡Creemos que todos merecen una sonrisa que les haga feliz!
Somos la mayor cadena de clínicos de ortodoncia con procesos totalmente digitales de Europa. Hemos revolucionado el sector de la ortodoncia invisible con el mejor equipo y utilizando la última tecnología para el diagnóstico, tratamiento y seguimiento de todos los casos.
Buscamos un(a) Coordinador@ de ventas para nuestra clínica Zaragoza.
¿Te unes a nosotros?
Responsabilidades :
- Ser el rostro de Impress, saludar a los clientes, explicar nuestro producto, opciones de financiamiento y guiar a los clientes a través de los plazos y expectativas.
- Cumplir con tus objetivos de ventas, asegurar que alcances tus metas de conversión de ventas y proporcionar atención al paciente de primera clase para que todos los pacientes estén emocionados de comenzar el tratamiento.
- Cumplir o superar tus KPIs mensuales. Resolver problemas o cualquier inconveniente relacionado con los pacientes en colaboración con el equipo de la clínica o equipos de la sede según sea necesario.
- Conectar y formar una conexión genuina con nuestros clientes.
- Responder a todas las llamadas y correos electrónicos con un sentido de urgencia.
- Hacer seguimiento comercial a los clientes potenciales y mantenerlos en un pipeline para futuras ocasiones.
- Automotivación y hambre por el éxito. Nunca aceptar resultados inferiores a "Impresionante"
Por qué elegirnos:
- ¡Formar parte de un equipo internacional y multicultural!
- Un entorno de trabajo dinámico y colaborativo
- Descuentos en la compra de nuestros tratamientos
- Cultura positiva: ¡celebramos cada éxito!
En Impress cultivamos una cultura de inclusión y diversidad. Celebramos las fortalezas individuales de nuestros empleados, puntos de vista y experiencias y animamos a todos los candidatos a aplicar, sin distinción de raza, color, religión, identidad de género, orientación sexual, edad, origen nacional, discapacidad o cualquier otro factor.
Nuestras diferencias nos permiten ser un equipo mejor, que toma mejores decisiones, impulsa la innovación y ofrece mejores resultados.
Desktop Support Technician
30 sept.Impressive Tech Managed Services PTY Ltd
Madrid, ES
Desktop Support Technician
Impressive Tech Managed Services PTY Ltd · Madrid, ES
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• Strong experience providing IT Infrastructure field support which includes troubleshooting hardware, software, operating system issues and problems and fixing the issues without impacting / violating the hardware warranty or customer security compliance requirements. • Experience in installing, technical troubleshooting and fixing desktops, printers, laptop and other computer peripherals hardware problems as well as desktop applications. • Basic knowledge of enterprise LAN and WAN setups and concepts. Ability to perform smart hand activity under instruction based activities at sites. • Ability to lift / move computer equipment weighing up to 50Lbs. • Expert in desk side support and PC break/fix including basic administration of Windows O/S and MAC/Linux OS (preferred) and Mac OS/Apple device troubleshooting. • Usage Knowledge of TCP/IP networking, DNS, DHCP, VPN, and RDP. • Smart hand support for peripheral and networking hardware, including, but not limited to monitors, keyboards, mice, printers, fax machines, scanners, routers, wireless routers, switches, firewalls, racks, cabinets, multi-port data termination panels all under ‘Smart Hands’ capability. • Ability to troubleshoot issues with systems and networks using good deductive reasoning skill and troubleshooting & resolving issues related to end user network cabling. • Experience supporting RF devices troubleshooting and configuration, Thermal and Zebra printers • Experienced in repeat call analysis and developing preventive actions. • Experienced in Problem management. • Excellent written and oral communications skills with clients and management as well as people skills. • Ability to work with deadlines and complete tasks on-time. Takes proactive ownership and works with sense of urgency • Mobile Device Management –(MDM tools Mobile iron & Intune) - setup devices for email, RSA authentication, VPN connectivity and troubleshooting. • Good understanding and troubleshooting of Apple devices and apps. • Knowledge on VDI, SCCM/ LAnDesk/ Altris, Skype for Business, OneDrive. • Preferably with an Associate’s Degree in Electronics and CompTIA A+ Certification. • Experience of ticketing tools (ServiceNow), Non-Technical • Good Customer management skill, • Good in oral and written communication, Bilingual resources where primary language is not English • Able to interact and work with customer at different levels. • Self- Driven and result oriented. • Really passionate about the work.