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0Editorial y Medios
0Walters People
Araba, ES
Computer System Validation Technician
Walters People · Araba, ES
Desde Walters People, estamos buscando un Profesional graduado en ciencias de la salud con experiencia en Cualificaciones y Validaciones, CSV y normativa GxP y FDA para incorporarse a una compañia farmacéutica multinacional.
El candidato seleccionado será responsable de la revisión de sistemas de validación y cualificación, revisión de procedimientos (sistemas de control, monitorización, tendencias, registros, análisis de riesgos), gestión documental y experiencia en cualificación y validación de equipos.
Funciones:
- Gestión de la seguridad de los sistemas informatizados
-Gestión de la configuración de los sistemas informatizados
- Gestión de usuarios
-Colaborar para la implementación de los sistemas informatizados
-Realizar búsquedas de nuevas tecnologías en los sistemas informatizados
-Controlar la documentación técnica y normativa que afecta a los sistemas informatizados
-Redacción de procedimientos y documentación aplicables.
-Atender las incidencias que se generen en los distintos sistemas informatizados
- Análisis, solución y documentación de las incidencias asociadas a los sistemas informatizados
-Gestionar y seguimiento de las incidencias, controles de cambios y/o CAPAS relacionados con sistemas informatizados
-Gestionar los análisis de rendimiento de los sistemas informatizados (Performance Monitorizing)
-Participar en las propuestas y proyectos de mejora continua.
- Participar en auditorías internas y externas.
Requisitos:
- FP Automatización industrial o similar
- FP laboratorio
- Ingeniería o carrera de ciencias de la salud (química, farmacia, etc.)
- 2 años de experiencia en industria farmacéutica
- Deseable experiencia en cualificación de equipos
- Deseable experiencia en validación de sistemas (CSV)
- Se valorará experiencia demostrable en entornos GMP.
- Nivel de inglés: intermedio
Beneficios:
- Seguro médico privado
Si cumples con los requisitos y estás buscando una oportunidad para crecer profesionalmente en un ambiente dinámico y colaborativo, ¡nos encantaría saber de ti!
Verizon
Murcia, ES
Multilingual Customer Success Manager - Fixed term 12 month contract
Verizon · Murcia, ES
IoT Salesforce Office
When you join Verizon
Verizon is one of the world's leading providers of technology and communications services, transforming the way we connect around the world. We're a human network that reaches across the globe and works behind the scenes. We anticipate, lead, and believe that listening is where learning begins. In crisis and in celebration, we come together-lifting up our communities and striving to make an impact to move the world forward. If you're fueled by purpose, and powered by persistence, explore a career with us. Here, you'll discover the rigor it takes to make a difference and the fulfillment that comes with living the #NetworkLife.
Be part of something exceptional. You're good at what you do, so it makes sense you want to work for a company that helps you realize your full potential. As part of Verizon Connect, your talents will impact thousands of customers around the world. You'll be making a real difference in the everyday lives of people everywhere. In Verizon Connect we combine the fun and excitement of a start-up environment with the resources, operational excellence, and brand recognition of an established tech giant.
What you'll be doing
Customer Success Manager (CSM) is a full-time individual contributor role within our Global Customer Success organization. The Customer Success team is obsessed with guiding customers towards achieving their business objectives through value added interactions, expectation management and partnership with internal teams. As a CSM you will manage assigned customer portfolio as your own book of business. Key activities include but are not limited to understanding customer goals, creating success plans and guiding customers through, identifying and managing churn risks, discovering growth and expansion sales opportunities, be the voice of the customer.
Essential job functions:
- Verify key business objectives the customer is looking to achieve, understand what success means to them, and build a success plan towards there.
- Accelerate speed to value by enabling customers to start benefiting from the product during the onboarding phase.
- Drive product adoption through available digital content as well as group or individual training sessions.
- Develop and maintain relationships with key customer stakeholders and decision makers.
- Actively perform value added customer conversations throughout the life of their contract with the ultimate goal of customer retention and growth.
- Proactively monitor early churn indicators and step in with needed actions to prevent customers from leaving.
- Actively look for growth, referral, and expansion sales opportunities.
- Proactively manage renewals pipeline identifying and addressing potential risks.
- Deal with incoming customer inquiries related to contractual, product and other matters as well as escalations.
- Forecast, execute and meet key account performance metrics including but not limited to customer retention rate, customer satisfaction, net recurring revenue growth.
- Advocate for customers internally by sharing their voice.
- Support the local team with contractual matters and project work.
- Actively cooperate with related stakeholders and teams across the globe.
An ideal candidate should have knowledge and/or experience in Customer Success of the IOT/Telematics/SaaS industry with a clear understanding of what drives customer retention and growth, as well as strong willingness to develop further.
You will need to have:
- A business degree and/or experience and/or excellent understanding of Customer Success and/or Account Management ideally with historical records of retention and growth of customer base.
- Fluent written and verbal communication in English and Spanish.
- Communicative verbal and written skills in French.
- Excellent communication, listening and analytical skills.
- Previous experience working with SAP, Salesforce and Gainsight are an advantage.
- Excellent time management, organizational and prioritization skills.
- General understanding about IOT products and solutions.
- Structured "can-do" approach to open matters and tasks in a demanding environment.
- Methodical and conscientious documentation skills.
- Willingness to develop while identifying opportunities over self-reflection.
- Full-time employment agreement in a stable and growing international company with a winning team spirit and high customer satisfaction level.
- Attractive pay with incentives as well as additional benefits.
- Personal development opportunities - recurring training, workshops and online webinars as well as special study programs.
- Growth opportunities - the company size and wide geography offers no limits in advancing careers and fulfilling personal goals.
- International and modern working environment - company provides best in class facilities and up to date working tools.
- Work that matters - the work we do every day impacts the overall success of many businesses and helps to make the world more environmentally friendly.
In this hybrid role, you'll have a defined work location that includes work from home and assigned office days set by your manager.
Scheduled Weekly Hours
40
Diversity and Inclusion
We're proud to be an equal opportunity employer. At Verizon, we know that diversity makes us stronger. We are committed to a collaborative, inclusive environment that encourages authenticity and fosters a sense of belonging. We strive for everyone to feel valued, connected, and empowered to reach their potential and contribute their best. Check out our diversity and inclusion page to learn more.
Michael Page
Barcelona, ES
Brand & Trade Manager + Digital Specialist (h/m)
Michael Page · Barcelona, ES
SEM SEO
Empresa líder dedicada a la fabricación y venta de piezas para distribuidores y marcas principales del sector de motociclismo.
Liderar y ejecutar estrategias de marca innovadoras que impulsen el crecimiento elnegocio y aumenten la presencia de la marca en el mercado.
Detalles del cliente
Empresa líder dedicada a la fabricación y venta de piezas para distribuidores y marcas principales del sector de motociclismo
Descripción de la oferta
- Desarrollar e implementar estrategias de marca efectivas que promuevan el reconocimiento de la marca, la lealtad del cliente y el crecimiento de las ventas.
- Preparar y ejecutar planes de marketing integrales, incluyendo estrategias de innovación, distribución y comunicación (online, offline, RRPP, sponsorship, eventos, marketing de contenidos y redes sociales e influencers).
- Colaborar estrechamente con el equipo de ventas para desarrollar materiales de marketing y trade marketing efectivos que apoyen las iniciativas de ventas y promuevan la marca en los puntos de venta.
- Supervisar el desarrollo y mantenimiento de la identidad visual de la marca, incluyendo el diseño de logotipos, packaging y materiales promocionales.
- Liderar la estrategia y ejecución de la Innovación coordinando los esfuerzos de los equipos implicados (I+D, Ventas, Producción…)
- Cultivar relaciones sólidas con socios externos, influencers y medios de comunicación relevantes para maximizar la exposición de la marca.
- Analizar datos de mercado, tendencias del consumidor y resultados de campañas para identificar oportunidades de mejora y ajustar estrategias según sea necesario.
- Mantenerse al tanto de las últimas tendencias y mejores prácticas en marketing de marca y aplicar conocimientos para mantener nuestra marca relevante y competitiva en el mercado.
- Report directo al Director de Marketing.
Perfil del candidato
- Licenciatura en Marketing, Comunicaciones, Administración de Empresas o campo relacionado.
- Experiencia mínima de 4 años en rol de Brand Management de empresa B2C
- Experiencia en gestión de proyectos y capacidad para trabajar en un entorno de ritmo rápido con múltiples plazos.
- Idiomas: Castellano y catalán nivel alto. Inglés nivel medio
- Perfil con dotes de Toma de decisiones / Liderazgo / Orientación a resultados
- Fuertes habilidades analíticas y capacidad para interpretar datos de mercado y métricas de rendimiento.
- Excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita, con una capacidad demostrada para crear contenido persuasivo y efectivo.
- Creatividad y capacidad para pensar de manera innovadora para desarrollar estrategias de marca únicas.
- Fuerte capacidad para trabajar en equipo y colaborar eficazmente con diferentes departamentos.
- Conocimiento sólido de herramientas y plataformas de marketing digital, incluyendo redes sociales, SEO, SEM y análisis web.
- Capacidad para viajar según sea necesario para asistir a competiciones y eventos relacionadas con la marca
Oferta de empleo
- Gran oportunidad de crecimiento dentro de un Departamento de Marketing con potencialidad
- Horario flexible de entrada y salida
- Normativa de teletrabjo: 1 día / semana
- Desarrollar e implementar estrategias de marca efectivas que promuevan el reconocimiento de la marca, la lealtad del cliente y el crecimiento de las ventas.
- Preparar y ejecutar planes de marketing integrales, incluyendo estrategias de innovación, distribución y comunicación (online, offline, RRPP, sponsorship, eventos, marketing de contenidos y redes sociales e influencers).
- Colaborar estrechamente con el equipo de ventas para desarrollar materiales de marketing y trade marketing efectivos que apoyen las iniciativas de ventas y promuevan la marca en los puntos de venta.
- Supervisar el desarrollo y mantenimiento de la identidad visual de la marca, incluyendo el diseño de logotipos, packaging y materiales promocionales.
- Liderar la estrategia y ejecución de la Innovación coordinando los esfuerzos de los equipos implicados (I+D, Ventas, Producción…)
- Cultivar relaciones sólidas con socios externos, influencers y medios de comunicación relevantes para maximizar la exposición de la marca.
- Analizar datos de mercado, tendencias del consumidor y resultados de campañas para identificar oportunidades de mejora y ajustar estrategias según sea necesario.
- Mantenerse al tanto de las últimas tendencias y mejores prácticas en marketing de marca y aplicar conocimientos para mantener nuestra marca relevante y competitiva en el mercado.
- Report directo al Director de Marketing.
Urbaser
Vila-seca, ES
Técnico/a de Prevención de Riesgos Laborales Camp de Tarragona
Urbaser · Vila-seca, ES
En Urbaser estamos comprometidos con la mejora continua de las premisas e iniciativas de HSEQ como parte estratégica del Plan Director de nuestros negocios (Servicios Urbanos, Tratamiento y Soluciones Industriales).
Estamos reforzando nuestra estructura organizativa tanto en roles de Prevención de Riesgos como en Medio Ambiente.
En la especialidad de Prevención de Riesgos Laborales estamos seleccionando en diferentes Direcciones Territoriales.
En Cataluña estamos seleccionando actualmente en la provincia de Girona (Llagostera como ubicación del centro de trabajo de referencia) y en la provincia de Tarragona, siendo la región del Camp de Tarragona, siendo Vila -Seca el centro neurálgico para el desempeño de esta vacante:
Misión:
- Promover la cultura de Prevención en la empresa y la integración de sus procesos y procedimientos en la misma.
- Implantar el sistema de Gestión de la Prevención de Urbaser.
Tus principales funciones serán:
- Realizar las evaluaciones de Riesgos.
- Proponer medidas para el control y la reducción de los Riesgos.
- Vigilancia del cumplimiento del Programa de Control y de reducción de Riesgos así como efectuar personalmente visitas periódicas para el control de las condiciones de trabajo de los centros asignados.
- Proponer la planificación de la actividad preventiva y dirigir las actuaciones a desarrollar en casos de emergencia y primeros auxilios.
- Determinación de las necesidades formativas. Gestionar actividades de información y de formación.
- Implantar el sistema de Gestión de la Prevención de Urbaser.
¿Qué buscamos?
- Formación Universitaria
- Imprescindible acreditación oficial de Técnico/a de PRL Nivel Superior con las 3 especialidad técnicas: Seguridad en el trabajo, Higiene Industrial y Ergonomía y Psicología Aplicada.
- Deseable Ingeniería Técnica relacionada con nuestras actividades empresariales.
- Experiencia previa en Servicios de Prevención propios o ajenos.
- Experiencia de al menos 3 años con un rol similar.
- Inglés: B2 preferentemente
- Dominio del idioma catalán
- Imprescindible posesión del carnet de conducir homologado.
- Disponibilidad para desplazarse a los centros asignados.
¿Qué ofrecemos?
- Posición estable, contrato indefinido.
- Condiciones salariales competitivas, en función de la experiencia aportada.
- Retribución flexible y beneficios sociales.
- La oportunidad de trabajar y aprender junto a profesionales líderes en sus áreas de conocimiento.
- La oportunidad de ganar experiencia en un sector en auge: la sostenibilidad y el tratamiento de residuos.
¿Quiénes somos?
Somos una empresa líder en gestión medioambiental, que ofrece servicios urbanos y tratamiento de residuos. Además, estamos enfocados en la innovación y la sostenibilidad, y trabajamos para mejorar nuestro impacto ambiental y promover prácticas sostenibles en todas nuestras operaciones.
En Urbaser estamos comprometidos con el principio de absoluta igualdad de oportunidades, promoviendo la presencia equilibrada entre mujeres y hombres y fomentando la inclusión laboral de colectivos en situación de vulnerabilidad; siendo especialmente bienvenidas las candidaturas para ocupar puestos en actividades con infrarrepresentación femenina. Respetamos la diversidad de género, discapacidad, edad, origen étnico, cultural o racial, estado civil, así como la identidad y orientación sexual de las personas que presenten sus candidaturas.
Actualmente operamos en más de 15 países, y contamos con más de 50,000 personas trabajando en todo el mundo.
Si estás buscando desarrollarte profesionalmente en una empresa en pleno crecimiento, ¡Te estamos esperando!
Adecco
Málaga, ES
COCINA CIRQUE DU SOLEIL (Ayudante de cocina y Friegaplatos)
Adecco · Málaga, ES
¿Te gustaría aprender de cocineros/as internacionales en un ambiente multicultural?
¿Te has preguntado alguna vez cómo es trabajar en el Cirque du Soleil?
Desde 1984, Cirque du Soleil Entertainment Group se dedica a crear experiencias innovadoras y mágicas para el público. Nos esforzamos por superar constantemente los límites de la imaginación y sorprender a nuestros espectadores con cada espectáculo.
En la actualidad, Adecco nos complace ofrecer una oportunidad única para que personas apasionadas se unan al equipo de cocina del Cirque du Soleil para proporcionar comidas internacionales con productos locales y mantener el comedor para el elenco y la plantilla durante su gira.
Para tener éxito en estas funciones, deberá tener experiencia en la preparación de menús, diversos métodos de cocción, ingredientes y equipos de cocina industrial.
- Debe ser capaz de comunicarse bien en inglés.
- Debe tener el certificado de manipulador/a de alimentos.
- Debe estar disponible para trabajar todos los días (incluidos todos los fines de semana y días festivos, según sea necesario).
- Debe estar disponible toda la semana durante el montaje y desmontaje.
- Debe estar dispuesto a trabajar al aire libre durante el periodo de montaje y desmontaje.
- Debe estar dispuesto a ayudar a desembalar y volver a embalar la cocina.
- Debe poder trabajar de pie todo el día y transportar botellas de agua de hasta 20 kg.
- Debe tener una actitud de positiva y una mentalidad de trabajo en equipo.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Disponibilidad total, incluidos fines de semana.
- Comunicarse en Inglés
- Vehículo propio
jobsabroad2024
Dutch speaking customer service specialist
jobsabroad2024 · Málaga, ES
Teletrabajo
Hey there, problem solver! We're on the hunt for a Dutch Speaking Customer Service Specialist!
Imagine spending your day chatting with customers from all over, helping them navigate through their questions and concerns - all from the comfort of your own home in sunny Málaga! That's exactly what you'll be doing as our new Dutch Speaking Customer Service Specialist. Your daily duties will include resolving customer queries, providing product information, and ensuring a high level of customer satisfaction. As part of our remote team, you'll have the opportunity to make an impact on our customer's experience every single day.
Who are we?
We're not your average customer service team. We're a global powerhouse in the Customer Service industry, committed to going the extra mile for our customers. Our values are rooted in respect, integrity and commitment - to our people and our customers. We believe in fostering a culture of inclusivity, collaboration and innovation. And we don't just want you to fit into our culture - we want you to add to it.
What We're Looking For
- Fluency in Dutch and English - both written and spoken
- Experience in a customer service role
- Great communication and interpersonal skills
- Ability to work remotely and manage your own time
- An upbeat, positive attitude and the ability to stay cool under pressure
- Competitive salary with performance bonuses
- Flexible working hours - work when you're at your best
- Professional development and career growth opportunities
- A supportive and inclusive work environment
- Access to the latest technology and tools
- New: Once you apply, your application enters our system
- Screening: We review your application
- Qualified: If you meet our criteria, we'll invite you for an online interview
- Interview: This is the final stage where we get to know each other better
Netvagas
Vitoria-Gasteiz, ES
Vaga de atendimento dsp vitoria de santo antao
Netvagas · Vitoria-Gasteiz, ES
Como é o ambiente de trabalho?
Já pensou como o seu trabalho pode impactar o dia a dia de milhões de brasileiros? Aqui, a gente pensa nisso todos os dias!
Temos em nossa fórmula colaboradores especiais e é com eles que aprendemos a dar o nosso melhor diariamente, nos dedicando às pessoas, nos planejando, sendo eficientes, valorizando as diferenças e tendo o respeito como o nosso princípio ativo.
Está na cara que só falta uma coisa para esse time ficar ainda mais completo: você! E aí, que tal ser protagonista dessa história junto com a gente? Agora, além de nosso cliente, você pode ser Atendente de Loja no nosso time, fazendo parte do dia a dia de muitas pessoas e nos ajudando a escrever novos capítulos dessa nossa história!
Responsabilidades da Oportunidade
Quais serão seus desafios?
- Atendimento ao público geral;
- Demonstração de produtos;
- Reposição de produtos;
- Organização da loja;
- Fechamento de caixa;
- Entre outras tarefas da rotina de vendas e organização de loja.
O que consideramos importante para que você faça parte do nosso time?
- Ter mais de 18 anos;
- Ensino médio completo;
- Ser uma pessoa colaborativa, com boa comunicação e cooperação com a equipe e demais áreas da empresa;
- Que coloque o cliente no centro, entendendo sua jornada e propondo soluções para uma experiência personalizada e única.
- Ser uma pessoa com proatividade, iniciativa e praticidade para lidar com os desafios do dia a dia.
OOPTIMO Digital Consulting
Sales Executive (Digital Marketing)
OOPTIMO Digital Consulting · Barcelona, ES
Teletrabajo Excel SEO
OOPTIMO, Conectando tecnología y personas en la era digital.
Somos una consultora de Tecnología y Marketing Digital, fieles a nuestros valores y trabajamos centrados en lo importante:
- Somos personas trabajando con personas.
- Nos involucramos en el negocio del cliente, acompañándolo en el camino digital.
- Nuestro entorno está en constante cambio. No solo nos adaptamos, sino que nos avanzamos a él.
¿Qué buscamos?
Buscamos un Sales Executive (Marketing Digital) con talento, pasión por el Marketing Digital y las ventas.
Como Sales Executive (Digital Marketing), realizarás las siguientes funciones:
- Colaborar con el equipo de operaciones en la mejora de las propuestas comerciales y mejorar la experiencia del proceso de venta/asesoramiento al cliente.
- Trabajar de la mano con el equipo de SDR’s para mejorar el scoring de los leads en la fase de prospección.
- Gestionar el Pipeline (Hacer seguimiento de las oportunidades de manera eficiente).
- Identificar las necesidades de los potenciales clientes y crear propuestas comerciales ad-hoc enfocadas a satisfacer sus necesidades.
- Asesorar y presentar nuestra propuesta de valor a potenciales clientes que ya han sido previamente validados y han mostrado interés por nuestros servicios.
- Ser un buen “closer”, cerrar ventas.
- Acompañar al equipo de operaciones a los KickOff Meeting (nuevos clientes).
Requisitos indispensables:
- Pasión por las ventas y el crecimiento de los negocios.
- Altas habilidades comunicativas para presentar y defender ideas.
- Conocimientos globales del Marketing Digital (Web, Paid Media, SEO, Social Media...).
- 3 años de experiencia en venta y comunicación con cliente.
- 3 años de experiencia en agencia de Marketing Digital.
- Capacidad organizativa.
- Tener un buen conocimiento de Excel y Power Point.
- Idiomas: español nativo e inglés (Mínimo B2).
Se valorará muy positivamente:
- Máster en Marketing Digital.
- Referencias.
Condiciones y beneficios:
- Remuneración y comisiones atractivas.
- Horario: De lunes a jueves 9-18h y los viernes de 9-15h.
- 3 días a la semana teletrabajo y 2 presencial en la oficina (Barcelona-Sarrià).
- Día libre en tu cumpleaños.
- Flexibilidad horaria.
- Jornada reducida en agosto.
- Seguro de salud premium.
- Retribución flexible (Dieta, transportes, Cheque guardería...)
- Formación continua a cargo de la empresa.
- Plan de carrera definido en una compañía en pleno crecimiento.
Head of Product Design
NuevaVeriff
Barcelona, ES
Head of Product Design
Veriff · Barcelona, ES
REST SaaS
The Product team is building a low-friction way to validate digital IDs and reliably connect the physical and digital worlds. Our team is highly collaborative, working closely with clients and across multiple functions to bring different perspectives together in creating the best possible solutions.
We're seeking a seasoned leader to join our passionate team of 4 designers in a managerial role. As a company dedicated to a collective mission of global betterment, you'll find yourself immersed in a dynamic environment, surrounded by the positivity and creativity of an inspired team.
At the forefront of the identity verification movement, your influence will shape the online experiences of millions, contributing to a safer internet landscape.
What can we offer you?
- Lead an international team employing an experimental, evidence-based design approach to craft optimal user experiences for a vast user base.
- Tackle diverse challenges within an organization boasting a high level of UX maturity.
- Influence the future of online identity and contribute to global cybersecurity efforts.
- Leadership & Mentoring: Leading and mentoring an international team of 4 designers, all based in Barcelona, fostering a collaborative and innovative work environment.
- Define design vision and strategy: Define and implement a cohesive design strategy and vision across all areas, aligning with the company's mission and business objectives. Advocate for design-led thinking within the organization, influencing product strategy and direction with a strong emphasis on customer/user experience and business impact.
- Upscaling the team by setting clear goals and expectations while managing and developing talent through regular feedback, performance reviews and career development planning.
- Collaboration and Stakeholder Management: Collaborate closely with product, engineering, GTM, and other divisions to ensure a seamless and holistic product development process. Communicate design decisions and rationales to stakeholders at all levels of the organization, ensuring alignment and buy-in for design initiatives.
- Execution: Oversee all design projects from concept to delivery, ensuring consistent, high-quality outputs and timely execution within budget constraints. Prioritize and allocate resources effectively, managing multiple projects and initiatives concurrently.
- Impact Measurement and Reporting: Establish and track key performance indicators (KPIs) for the design team, measuring the impact of design decisions on user experience and business outcomes. Report on the progress, achievements, and challenges of the design team to senior management and other stakeholders.
- Strong leadership skills and experience, with a history of building, mentoring, and leading high-performing design teams.
- Experience working in a fast-paced B2B SaaS company.
- Deep understanding of design principles, techniques, and methodologies, with a portfolio demonstrating excellence in both UX and visual design.
- Strategic mindset with the ability to align design strategies with business goals and user needs, translating complex challenges into actionable plans.
- Experience with data-driven design decision-making and familiarity with metrics that drive user engagement and retention.
- Excellent communication, presentation, and storytelling skills, capable of effectively articulating design vision and strategy to all levels of the organization.
- A knack for prioritizing work effectively.
- A hands-on approach to project execution (you are happy to work on 1-2 projects directly, not solely leading people) and have showcased significant positive impacts on user experience and business metrics.
- Proven ability to collaborate effectively with cross-functional teams
We are the preferred identity verification platform partner for the world’s most innovative growth-driven organizations helping conveniently verify and safeguard users anywhere in the world. We support the broadest number of identity documents from nearly every country and territory in the world - and this is continually increasing! With a diverse team and offices in the United States, United Kingdom, Spain, and Estonia, as well as robust backing and funding from investors including Accel, Alkeon, IVP, Tiger Capital, and Y Combinator, we’re dedicated to helping businesses and individuals build a safer and more secure world. We strive to be the benchmark for trust online, and we take pride in being a positive force.
When you join Team Veriff, we offer you the opportunity to have a real impact and advance your career, while looking after you along the way with a range of benefits designed with you in mind. Some of our favorites include...
- Flexibility to work from home
- 7 extra recharge days per year on top of your annual vacation days
- Stock options that ensure you share in our success
- Private health and dental insurance coverage to ensure you’re feeling great physically and mentally
- Learning and Development and Health & Sports budgets that you are free to tailor to your own needs
- Six weeks of fully paid sabbatical leave after reaching your 3rd work anniversary
Veriff is committed to providing any necessary support for individuals with disabilities within our interview process. Please inform your recruiter of any adjustments you might need. Give as much information as you feel is needed and you feel comfortable with, we are happy to assist!
Please be informed that in the final stage of the recruitment process we may request you to go through identity verification. For more information, please see Recruitment Privacy Policy.
#BAR