¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.295Comercial y Ventas
976Adminstración y Secretariado
892Informática e IT
881Comercio y Venta al Detalle
618Ver más categorías
Desarrollo de Software
570Derecho y Legal
445Ingeniería y Mecánica
442Industria Manufacturera
420Educación y Formación
373Marketing y Negocio
291Instalación y Mantenimiento
275Sanidad y Salud
214Diseño y Usabilidad
184Hostelería
140Publicidad y Comunicación
122Recursos Humanos
114Atención al cliente
109Construcción
109Alimentación
100Contabilidad y Finanzas
93Turismo y Entretenimiento
91Arte, Moda y Diseño
89Artes y Oficios
81Banca
62Cuidados y Servicios Personales
46Producto
38Seguridad
38Farmacéutica
31Inmobiliaria
31Social y Voluntariado
18Energía y Minería
7Seguros
5Ciencia e Investigación
3Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
1Agricultura
0Editorial y Medios
0Sales Associate
NuevaClassinTheBox
Madrid, ES
Sales Associate
ClassinTheBox · Madrid, ES
Company Description
ClassInTheBox is an innovative EdTech company that is transforming the way teaching and learning take place in hybrid and digital environments. Our solution combines smart hardware with educational software to enable more inclusive, interactive, and effective teaching. Thanks to our portable device, educators can easily record, stream, and share classes professionally from anywhere
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Sales Associate at TheClassinTheBox, located in Madrid, Estonia and Miami with some work from home opportunities. The Sales Associate will be responsible for pitching products and services to potential customers, closing sales, maintaining customer relationships, and meeting sales targets.
Qualifications
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong sales abilities and negotiation skills
- Customer service and relationship management skills
- Ability to work independently and as part of a team
- Proficiency in CRM software and sales tracking tools
- Previous experience in sales or retail is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
Skechers
San Vicente de Barakaldo, ES
Sales Associate (Vendedor/a) 16 horas
Skechers · San Vicente de Barakaldo, ES
Propósito del trabajo
La función del equipo de ventas de las tiendas Skechers es proporcionar una excelente experiencia a nuestros clientes. Nuestros vendedores/as son entusiastas y acogedores, expertos en la gama de productos Skechers y totalmente comprometidos con la satisfacción del cliente.
Principales Responsabilidades
- Impulsar las ventas a través de un excelente servicio al cliente.
- Actuar como experto en productos y como embajador de la marca Skechers, utilizando este conocimiento para guiar a los clientes hacia la selección de productos adecuada.
- Garantizar continuamente que los niveles de inventario en la superficie de ventas sean correctos y estén en buen estado de mantenimiento, comercialización, almacenamiento y limpieza, siempre con el objetivo de proporcionar a nuestros clientes una experiencia de compra de primer nivel.
- Procesar eficientemente las transacciones de los clientes, descuentos, etc. en el punto de venta.
- Aceptar devoluciones de forma profesional y ofrecer cambios o alternativas siempre que sea posible, esforzándose por mantener siempre una óptima relación con el cliente.
- Mantenerse al día de las novedades de los productos de Skechers.
- Habilidades, cualificaciones y experiencia
- Te encanta formar parte de un equipo en el que se trata a cada miembro con respeto y positividad.
- Se valorará si aportas experiencia previa en tiendas, restaurantes u hostelería, pero no es obligatoria.
- Tienes disponibilidad para adaptarte a las necesidades de la tienda.
- Aportas flexibilidad y motivación para brindar un excelente servicio al cliente.
- Trabajas con gran atención al detalle.
Skechers (NYSE: SKX), a global, Fortune 500® brand develops and markets a diverse range of lifestyle and performance footwear, apparel, and accessories. Developing comfort technologies is the foundation of all we do – delivering stylish, innovative, and quality products. Serving over 180 countries and territories, Skechers connects customers to products through department and specialty stores, e-commerce and digital stores, and through our more than 5,200 company-and third-party-owned retail locations. Headquartered in Southern California, with offices and distribution centers around the globe, Skechers has spent 30 years helping people of all ages look and feel good.
Be You - Feel Welcome
Skechers recognises the importance and power of diversity within our business. We ensure that our people processes are fair, transparent and promote equality of opportunity for all employees and job applicants.
Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities or health conditions, who are otherwise qualified for the job position, to perform the essential functions as detailed above.
Sales Associate
14 jun.Ralph Lauren
Barcelona, ES
Sales Associate
Ralph Lauren · Barcelona, ES
Ralph Lauren Corporation (NYSE:RL) is a global leader in the design, marketing and distribution of premium lifestyle products in five categories: apparel, accessories, home, fragrances, and hospitality. For more than 50 years, Ralph Lauren's reputation and distinctive image have been consistently developed across an expanding number of products, brands and international markets. The Company's brand names, which include Ralph Lauren, Ralph Lauren Collection, Ralph Lauren Purple Label, Polo Ralph Lauren, Double RL, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren Children, Chaps, among others, constitute one of the world's most widely recognized families of consumer brands.
At Ralph Lauren, we unite and inspire the communities within our company as well as those in which we serve by amplifying voices and perspectives to create a culture of belonging, ensuring inclusion, and fairness for all. We foster a culture of inclusion through: Talent, Education & Communication, Employee Groups and Celebration.
QUE OFRECEMOS
- Crecimiento profesional
- Beneficios de empresa y descuentos en productos de la marca
- La oportunidad de aportar tu experiencia y tu sello personal en el trabajo
Un equipo centrado en el cliente
- Propocionar una experiencia al cliente excepcional para dirigir las ventas de la tienda
- Comunicar consistentemente con el equipo para asegurar una excepcional atención al cliente
- Demostrar un buen conocimiento del producto y facilitar feedback sobre el mismo y sobre los clientes a los managers
- Crear un ambiente en la tienda que sea único y exclusivo, en línea con el código de venta de Ralph Lauren
- Representar los valores y el espíritu de Ralph Lauren
- Demostrar una cultura donde el cliente es lo primero
- Uso de los sistemas y procedimientos del Corner para mejorar las eficiencias en venta
- Participatar en las actividades de merchandising de la tienda siguiendo los estandares y directrices creativas de Ralph Lauren
- Mantenimiento de los procesos operacionales y visuales de la tienda
QUE BUSCAMOS
- Energético/a, apasionado/a, orientado/a a resultados y que trabaje en equipo
- Experiencia en marcas premium/lujo
- Excelentes habilidades comunicativas y conocimiento de producto
Sales Associate - La Roca, Spain
13 jun.Jimmy Choo
Roca del Vallès, La, ES
Sales Associate - La Roca, Spain
Jimmy Choo · Roca del Vallès, La, ES
Sales Associate
About working for Jimmy Choo:
Jimmy Choo is a leading global luxury brand with an empowered sense of glamour and a playful daring spirit. Jimmy Choo products represent fine Italian craftsmanship and are famous for their quality and detail. Jimmy Choo has a global store network encompassing more than 200 stores worldwide.
Fixed-Term Contract - 20h per week
What You’ll Do:
As a Sales Associate, you will:
- Provide exceptional customer service by developing a detailed knowledge of the product.
- Develop detailed knowledge of the product in order to provide exceptional customer service.
- Build, develop, and maintain your own client database and demonstrate the luxury lifestyle in everything you do.
- Resolve customer complaints promptly.
- Replenish stock and support the team in stock takes.
- Participate in and present Jimmy Choo during promotional events and other activities.
- Have the opportunity to contribute ideas and suggestions that will support the Store’s performance.
We’d Love to See:
You’ll be a dedicated team player who is able to communicate well with colleagues and clients. You will have an understanding of the luxury lifestyle and be prepared to go the extra mile to achieve targets.
Our values - creative, courageous and passionate
Equality, diversity and inclusion
At Jimmy Choo, we are committed to building a representative business that is empowered by our celebration of difference and enriches our creative solutions. We are all responsible for creating a diverse and inclusive workplace. We try to inspire change and growth within each other and believe success is a result that comes from our differences. Jimmy Choo is proud to be an equal-opportunity employer committed to inclusivity.
Jimmy Choo Perks
- Products allowance and discount
- Exclusive employee sales
If you want to become a part of the Jimmy Choo family, we'd love to hear from you - Apply Today!
Sales Associate - Madrid
10 jun.Brunello Cucinelli
Madrid, ES
Sales Associate - Madrid
Brunello Cucinelli · Madrid, ES
The focus on the quality of work, careful accuracy of the products and the deep-seated value of communicating with our customers represent the key principles of the Brunello Cucinelli philosophy.
We believe that working for the company involves participating in this particular philosophy that we cultivate each day, which is revealed first of all in simple and discreet, polite and direct communication, concerned with the quality of the products like the traditions, craftsmen and techniques that create them. Each boutique symbolises a window that, from Solomeo, opens onto the world and simultaneously embraces a glance towards the reality that we attend to daily, a healthy lifestyle led according to the rhythm of nature.
Corresponding to a key figure within this philosophy, the Client Advisor assumes the responsibility to personally represent it in front of our customers and is concurrently responsible for presenting the philosophy in relation to the profound work which occurs from Solomeo all the way to the boutique.
The quality that we would like to offer resides, first of all, in the daily attention to personal ap-pearance within the store, with a style that meets the standards of casual elegance of signature luxury of the brand. Furthermore, appearance signifies a polite, helpful disposition and being attentive to both customers and to colleagues: group work is carried out within the boutique which, under the coordination of the Store Manager, follows all of the necessary activities to provide customers with an experience of excellence.
The elements needed to keep up-to-date with product knowledge, aesthetics and philosophy are provided each season, in order to allow the Client Advisor to competently follow and guide the customer through the collection, to trying on and the selection. It is necessary to adhere to a service of sales, which renders our store experience unique and which demonstrates the special attention that accompanies our business from the creation of the collection all the way to the final presentation.
Managing the working environment not only includes the appearance in the boutique, the relationship with the customers and conducting sales transactions, but also provides for looking after visual displays: within the store as well as the window displays, both for daily placements and for periodical dressings and amendments. Moreover, managing includes organised administration of the warehouse and inventory, so that the supply and availability responds to an orderly and clear criterion, in absolute support of the communication with customers and the company.
PROFILE:
For the role of Sales Associate we are seeking a candidate who combines professional expertise and enthusiasm with courteous and helpful communication skills. A candidate who is careful to illustrate the signature quality of the workmanship and materials, in order to be able to guide the client through the particular style of the brand and the seasonal proposals, maintaining the discretion of the company philosophy.
To be successful in this role, applicants should be fluent in Spanish and English and have gained a previous experience in Retail.
It is absolutely essential that applicants possess the ability to demonstrate willingness and versatility when interacting with customers from all over the world and that they are passionate and keep abreast of both standards and trends in fashion.
Sales Associate
8 jun.Ralph Lauren
Roca del Vallès, La, ES
Sales Associate
Ralph Lauren · Roca del Vallès, La, ES
Ralph Lauren Corporation (NYSE:RL) is a global leader in the design, marketing and distribution of premium lifestyle products in five categories: apparel, accessories, home, fragrances, and hospitality. For more than 50 years, Ralph Lauren's reputation and distinctive image have been consistently developed across an expanding number of products, brands and international markets. The Company's brand names, which include Ralph Lauren, Ralph Lauren Collection, Ralph Lauren Purple Label, Polo Ralph Lauren, Double RL, Lauren Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren Children, Chaps, among others, constitute one of the world's most widely recognized families of consumer brands.
At Ralph Lauren, we unite and inspire the communities within our company as well as those in which we serve by amplifying voices and perspectives to create a culture of belonging, ensuring inclusion, and fairness for all. We foster a culture of inclusion through: Talent, Education & Communication, Employee Groups and Celebration.
QUE OFRECEMOS
- Emocionantes oportunidades laborales
- Beneficios de empresa y descuentos en productos de la marca
- La oportunidad de aportar tu experiencia y tu sello personal en el trabajo
Un equipo centrado en el cliente
- Propocionar una experiencia al cliente excepcional para dirigir las ventas de la tienda
- Comunicar de manera consistente con los miembros del equipo para asegurar un excelente servicio al cliente
- Facilitar el feedback de los clientes y el feedback sobre el producto a los managers
- Proporcionar una experiencia y acogida excepcional a los clientes
- Representar los valores y el espíritu de Ralph Lauren
- Demostrar una cultura donde el cliente es lo primero
- Uso de los sistemas y procedimientos de Ralph Lauren para mejorar las eficiencias en venta y poder construir una base sólida de clientes
- Mantenimiento de los estandares operacionales y visuales de la marca
- Mantenimiento de la tienda
QUE BUSCAMOS
- Energético/a, apasionado/a, orientado/a a resultados y que trabaje en equipo
- Experiencia en ambientes de trabajo dinámicos
- Excelentes habilidades comunicativas
Sales Associate | Educator
6 jun.lululemon
Madrid, ES
Sales Associate | Educator
lululemon · Madrid, ES
Requirements
Description & Requirements
Quiénes somos
lululemon es una innovadora marca de ropa deportiva para hacer yoga, correr, entrenar y practicar otros deportes. Somos muy exigentes en el desarrollo de tejidos técnicos y diseños funcionales, y creamos productos y experiencias transformadoras para que la gente se mueva, avance, conecte y se sienta bien. La clave de nuestro éxito es ofrecer un producto innovador, poner el foco en nuestras tiendas, establecer un compromiso con nuestro equipo y la increíble relación con las comunidades en las que estamos presentes. Como empresa, creemos en el cambio positivo para construir un futuro próspero y aún más saludable, y eso supone crear un entorno igualitario, inclusivo y de crecimiento para las personas que trabajan con nosotros.
Resumen Del Puesto
El puesto de formador es la base de nuestro éxito como organización. Los formadores son los responsables de dar el mejor servicio y crear una experiencia del cliente única en nuestras tiendas. Son los responsables de interactuar y conectar con nuestros clientes, de compartir información importante sobre los productos y de transmitir los auténticos valores de nuestra comunidad y cultura.
Responsabilidades clave del puesto
Experiencia del cliente
- Interaccionar con los clientes para garantizar que disfrutan de una experiencia gratificante, porque saben lo que vale su tiempo.
- Evaluar las necesidades de los clientes para que hagan sus compras y devoluciones de forma práctica y personalizada.
- Ofrecer información técnica sobre el producto que destaque su valor y sus beneficios.
- Generar transacciones rápidas y específicas que permitan al cliente disfrutar de una experiencia sencilla e integral, y usar los programas omnicanal existentes en el mercado (por ejemplo, las opciones de compra online o recogida en tienda, de venta telefónica y de envío desde la tienda), según las normas de la empresa.
- Moverse constantemente por la tienda para interactuar con los clientes y atender cualquier necesidad que tengan.
- Gestionar los comentarios de los clientes y colaborar con el equipo directivo de la tienda para tomar las medidas adecuadas y estar siempre “del lado” del cliente.
- Contribuir a crear un ambiente respetuoso e inclusivo que acoja y valore las diferencias, para garantizar que todos los miembros del equipo y los clientes disfruten de una experiencia atractiva y gratificante.
- Fomentar el espíritu solidario y constructivo entre todos los miembros del equipo.
- Colaborar con los miembros del equipo para garantizar que disfrutan de una experiencia atractiva y contribuir al buen funcionamiento de las tiendas.
- Gestionar la presentación de los productos (como, por ejemplo, recolocar, reabastecer o añadir productos agotados en la tienda, o quitar o reubicar artículos) según las normas de la empresa.
- Utilizar la tecnología disponible en la tienda para las operaciones que se realicen y garantizar que los clientes disfrutan de una experiencia agradable.
- Realizar labores de limpieza siempre que sea necesario durante el turno de trabajo para que la tienda mantenga un aspecto refinado e impecable en todo momento.
- Conocer y cumplir con las políticas y procedimientos en materia de seguridad para el personal que garantizan un entorno laboral seguro.
- Trabajar de conformidad con las políticas, los procedimientos, las leyes y la legislación en vigor.
- Inclusión y diversidad: crear y fomentar un ambiente inclusivo que valore y acoja las diferencias.
- Integridad y honestidad: tener un comportamiento honesto, justo y ético.
- Experiencia del cliente: disfrutar trabajando y relacionándose con los clientes. Mostrar empatía y capacidad de ayuda.
- Responsabilidad personal: asumir la responsabilidad y hacerse cargo de las propias acciones. Ser una pesona de confianza.
- Autoconocimiento: ser consciente de cómo pueden percibir los demás lo que dices o haces, y de cómo puede afectarles.
- Colaboración y trabajo en equipo: trabajar de forma constructiva con los demás para cumplir con los objetivos; buscar distintos puntos de vista.
- Entusiasmo: ser entusiasta con el trabajo que se realiza; buscar formas de hacer que el trabajo sea divertido e interesante.
Criterios de selección
- Debe estar legalmente autorizado para trabajar en el país en el que se encuentra la tienda.
- Debe tener al menos 18 años.
- Debe disponer de documentos que certifiquen su derecho a trabajar y que cumple con los requisitos legislativos aplicables en la zona pertinente (solo en la región de Europa, Oriente Medio y África).
- Debe tener disponibilidad para desplazarse a la tienda asignada mediante sus propios medios de transporte.
- Tener disponibilidad para trabajar en un horario flexible (noches, fines de semana y festivos incluidos).
- Tener disposición para trabajar en un entorno con mucha iluminación y música a un volumen alto.
- Tener disposición para moverse por la tienda de forma activa durante el turno para ayudar a los clientes y hacer su trabajo.
- Tener disposición para mover cajas que pesen hasta 13,6 kg.
- Tener disposición para trabajar como parte de un equipo pero también, a veces, de forma independiente.
- Educación: Tener un título de bachillerato, diploma de educación secundaria, o equivalente.
Más allá del sueldo (beneficios y ventajas)
En lululemon, nos interesa la persona de forma integral: cuidamos de su cuerpo, de su mente y de su espíritu. Hemos diseñado el programa integral de recompensa para que cumplas con tus objetivos y te centres en lo que más te gusta. Además del salario base competitivo y del programa de incentivos para los miembros del equipo, también ofrecemos seguros médicos con amplia cobertura, vacaciones pagadas, planes de ahorro, grandes descuentos para empleados, clases de yoga y fitness, un programa de puntos relacionados con la crianza y programas que fomentan el desarrollo personal y profesional.
Observación: La disponibilidad de estos beneficios e incentivos está sujeta a tu ubicación y tipo de contrato. A veces, es necesario cumplir ciertos requisitos para beneficiarse de ellos. La empresa se reserva el derecho de modificar estos beneficios y ventajas, ya sea en parte o en su totalidad, en cualquier momento y sin previo aviso.
Who We Are
lululemon is an innovative performance apparel company for yoga, running, training, and other athletic pursuits. Setting the bar in technical fabrics and functional design, we create transformational products and experiences that support people in moving, growing, connecting, and being well. We owe our success to our innovative product, emphasis on stores, commitment to our people, and the incredible connections we make in every community we're in. As a company, we focus on creating positive change to build a healthier, thriving future. In particular, that includes creating an equitable, inclusive and growth-focused environment for our people.
Job Summary
The Educator role is the foundation of our success as an organization. Educators are experts in creating world-class customer service, or guest experience, in our retail stores. They are responsible for engaging and connecting with our guests, sharing top-quality product education, and speaking authentically about our community and culture.
Key Responsibilities Of The Job
Guest (i.e., Customer) Experience
- Interact with guests to ensure a great guest experience in a manner that values guests’ time.
- Assess guests’ needs to provide customized, effective purchase and return solutions and support.
- Provide technical product education by articulating the value and benefit of the product.
- Facilitate a seamless end-to-end guest experience by conducting accurate and timely guest transactions and executing market-relevant omnichannel programs (e.g., buy online/pickup in store, phone sales, and ship from store options) according to company standards.
- Move dynamically on the floor to continuously engage with guests and attend to guest or store needs.
- Receive guest feedback and partner with store leadership to take appropriate action and “make it right” for guests.
- Contribute to a respectful and inclusive team environment by welcoming and celebrating differences to ensure a supportive and engaging experience for all team members and guests.
- Establish supportive and productive relationships with all team members.
- Collaborate with team members to ensure optimal guest experience and support store operations.
- Perform product presentation tasks (e.g., put items back in place, restock or add depleted items to the floor from inventory, destock or relocate items) according to company standards.
- Use in-store technology to support store operations and provide positive guest experiences.
- Perform cleaning tasks as needed throughout the shift to maintain the luxury environment of the store.
- Understand and adhere to people safety policies and procedures to maintain a safe work environment.
- Perform work in accordance with applicable policies, procedures, and laws or regulations.
- Inclusion & Diversity: Creates/supports an inclusive environment that values/celebrates differences
- Integrity/Honesty: Behaves in an honest, fair, and ethical manner
- Guest Experience: Enjoys working and connecting with, understanding, and helping guests
- Personal Responsibility: Accepts responsibility/accountability for actions; is dependable
- Self-Awareness: Is aware of how words or actions may be perceived by or affect others
- Collaboration and Teamwork: Works productively with others to achieve goals; seeks diverse perspectives
- Enthusiasm: Is enthusiastic about one’s own work; looks for ways to make work fun and engaging
Eligibility
- Must be legally authorized to work in the country in which the store is located
- Must be 18 years of age or older
- Must have proof of the Right to Work and evidence relating to associated local legislative requirements (EMEA only)
- Must have the ability to travel to assigned store with own transportation methods
- Willing to work a flexible schedule including evenings, weekends, and holidays
- Willing to work in an environment with bright lights and loud music
- Willing to move through a store for most of a shift to help guests and accomplish work
- Willing to move boxes weighing up to 30 lbs (13.6 kg)
- Willing to work as part of a team and also complete some work independently
- Education: High school diploma, GED, or equivalent
Beyond The Paycheck (Benefits & Perks)
At lululemon, we care for and invest in the whole person – body, mind, spirit. Our total rewards program is designed to support you in achieving your goals and focus on the things you love. In addition to competitive base pay and a team-based bonus program, we also offer extended health plans, paid time off, savings plans, generous employee discounts, fitness/yoga classes, parenthood top up program and personal and professional development programs.
Note: availability of these benefits and perks may be subject to your location & employment type and may have certain eligibility requirements. The Company reserves the right to alter these benefits and perks in whole or in part at any time without advance notice.
Sales Associate Concessions
4 jun.PUMA Group
Las Palmas, ES
Sales Associate Concessions
PUMA Group · Las Palmas, ES
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at PUMA is easy and all genders are welcome. Simply click APPLY ONLINE and follow the steps to upload your application.
YOUR MISSION:
PUMA Iberia está buscando a Sales Associate con jornada de 20h/semana (disponibilidad para trabajar lunes, martes y domingos) para cubrir su córner de ECI Mesa y López que gestione y promueva nuestra cultura de venta para la consecución de objetivos.
TU MISIÓN:
- Asegurar un desempeño individual que consistentemente alcance o exceda metas de venta, KPIs y rentabilidad, a través de los valores de la marca PUMA.
- Proveer altos estándares de experiencia al cliente en la tienda, en concordancia con nuestros valores.
- Apoyar en el procesamiento de la entrada y salida de mercadería de la tienda.
- Realizar la reposición de mercancía en la sala de venta de la tienda, de acuerdo con la venta generada.
- Garantizar la ejecución y el mantenimiento de todas las pautas visuales, así como garantizar que la presentación visual de la tienda siempre cumpla o supere los estándares de PUMA.
- Asistir y completar exitosamente todos los programas de entrenamiento requeridos para el rol.
- Apoyar en la correcta implementación de actividades promocionales en la tienda entregada por gerencia.
- Mantener la condición física de la tienda de acuerdo a las directrices pertinentes y comunicar las necesidades de mantenimiento de tienda en forma oportuna.
- Asegurar la prevención de pérdida en la tienda, a través del cumplimiento de Políticas y Procedimientos de PUMA.
- 1-2 años de experiencia previa en rol de ventas.
- Habilidad para exceder metas de ventas.
- Habilidad para entregar altos estándares de servicio al cliente.
- Orientación al cliente.
- Relaciones colaborativas.
- Orientación a la solución.
- Comunicación efectiva.
- Inglés valorable
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Retail Sales Associate
4 jun.PUMA Group
Telde, ES
Retail Sales Associate
PUMA Group · Telde, ES
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at PUMA is easy and all genders are welcome. Simply click APPLY ONLINE and follow the steps to upload your application.
YOUR MISSION:
PUMA Europe está buscando a un/a Sales Associate con jornada de 20 horas/semanales en nuestra tienda ubicada en CC Las Terrazas Outlet (Gran Canaria), que gestione y promueva nuestra cultura de venta para la consecución de objetivos.
TU MISIÓN:
- Asegurar un desempeño individual que consistentemente alcance o exceda metas de venta, KPIs y rentabilidad, a través de los valores de la marca PUMA.
- Proveer altos estándares de experiencia al cliente en la tienda, en concordancia con nuestros valores.
- Apoyar en el procesamiento de la entrada y salida de mercadería de la tienda.
- Realizar la reposición de mercancía en la sala de venta de la tienda, de acuerdo con la venta generada.
- Garantizar la ejecución y el mantenimiento de todas las pautas visuales, así como garantizar que la presentación visual de la tienda siempre cumpla o supere los estándares de PUMA.
- Asistir y completar exitosamente todos los programas de entrenamiento requeridos para el rol.
- Apoyar en la correcta implementación de actividades promocionales en la tienda entregada por gerencia.
- Mantener la condición física de la tienda de acuerdo a las directrices pertinentes y comunicar las necesidades de mantenimiento de tienda en forma oportuna.
- Asegurar la prevención de pérdida en la tienda, a través del cumplimiento de Políticas y Procedimientos de PUMA.
- 1-2 años de experiencia previa en rol de ventas.
- Habilidad para exceder metas de ventas.
- Habilidad para entregar altos estándares de servicio al cliente.
- Orientación al cliente.
- Relaciones colaborativas.
- Orientación a la solución.
- Comunicación efectiva.
- Inglés valorable
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.