Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. Quina és la nostra essència? Tenim un estil propi...

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.


Quina és la nostra essència?

  • Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
  • Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
  • Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
  • Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.


Què busquem?

Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició temporal de Brand Manager de l’equip de Marketing, amb l’objectiu de desenvolupar, implementar i gestionar estratègies de marca que assegurin el posicionament, reconeixement i creixement sostenible de la marca en el mercat a través del producte, alineades amb els objectius comercials i la identitat corporativa.


Funcions principals:

  • Desenvolupament de Marca
  • Definir i mantenir la identitat de la marca (to, veu, valors, narrativa).
  • Supervisar la coherència visual i verbal de la marca en tots els punts de contacte.
  • Estratègia i Planificació
  • Dissenyar i implementar plans de màrqueting integrats centrats en la marca.
  • Realitzar anàlisi de mercat, competència i tendències per a ajustar l'estratègia.
  • Gestió de Campanyes
  • Coordinar campanyes de comunicació i publicitat (on i offline).
  • Col·laborar amb agències creatives, de mitjans i producció.
  • Recerca i Anàlisi
  • Monitorar indicadors clau de marca: notorietat, percepció, engagement, etc.
  • Executar i analitzar estudis de mercat i enquestes de satisfacció.
  • Gestió de Producte
  • Participar en el desenvolupament i llançament de nous productes.
  • Alinear el branding amb els objectius de vendes i desenvolupament de producte.
  • Comunicació i PR
  • Supervisar la presència de la marca en mitjans, xarxes socials i esdeveniments.
  • Ser ambaixador de la marca tant interna com externament.
  • Gestió de Pressupost
  • Administrar pressupostos assignats a l'àrea de branding i justificar la inversió.



Formació:

  • Llicenciatura en Màrqueting, Comunicació, Administració o carreres afins. Postgrau desitjable.

Experiència prèvia:

  • Experiència mínima: 2-3 anys en posicions similars


Eines i habilitats:

  • Coneixement d'eines d'anàlisis de mercat, CRM i plataformes digitals.
  • Pensament estratègic i creatiu.
  • Lideratge i gestió d'equips.
  • Capacitat analítica.
  • Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
  • Català, Castellà i Anglès.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Jefe/a de Marca en Barcelona

Timup

Barcelona, ES

Empres líder en la fabricación de productos de Gran Consumo, incorpora en el equipo de Marketing Internacional un perfil...