Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. Quina és la nostra essència? Tenim un estil propi...

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.


Quina és la nostra essència?

  • Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
  • Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
  • Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
  • Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.


Què busquem?

L’Àrea de Tecnologia busca incorporar a una persona temporal en el rol de Responsable de la Oficina de Coordinació de Projectes de Tecnologia, aquesta tindrà com a missió principal liderar l’oficina de projectes i actuar com a adjunt a la direcció de l’àrea de tecnologia. Per una banda, de cara a la direcció aporta una visió transversal de l’àrea i un assessorament estratègic així com la gestió del control pressupostari de l’àrea. Per l’altra, garanteix que els projectes tecnològics s’identifiquin, planifiquin, executin, supervisin i avaluïn correctament, assegurant l’alineació amb els objectius de l'organització tot gestionant al seu equip de gestors de projectes i supervisant i coordinant a la resta de caps de projecte dels diferents departaments.


Funcions principals:

Suport directe a Direcció de l'Àrea

  • Reporting periòdic a la direcció de l'àrea sobre l'estat dels projectes, incloent-hi avenços, riscos i desviacions.
  • Reporting periòdic sobre la gestió pressupostaria, possibles desviacions i plans d’acció per corregir-ho.
  • Assessorar la direcció en la presa de decisions estratègiques relacionades amb els projectes tecnològics.
  • Actuar com a enllaç entre la direcció de l'àrea i els equips de projecte.

Gestió Pressupostària i de Pla de Projectes:

  • Definir, de la mà de direcció, l’estratègia de l’àrea i elaborar el Pla de Projectes anual.
  • Elaborar i gestionar el pressupost de l’àrea d’acord amb el Pla de Projectes acordat amb direcció.
  • Controlar els costos dels projectes per garantir que es mantinguin dins del pressupost assignat.
  • Identificar possibles desviacions pressupostàries i prendre mesures correctives.


Gestió de la Demanda Interna

  • Assegurar que es recullen i analitzen les demandes i necessitats dels clients dins de l'organització.
  • Prioritzar i alinear aquestes demandes amb els objectius estratègics de l'empresa i de l’àrea de tecnologia.
  • Assegurar que els projectes desenvolupats compleixin les expectatives i necessitats dels clients interns.

Coordinació i Supervisió de Projectes:

  • Assegurar la correcta assignació i planificació projectes tecnològics, assegurant que estiguin alineats amb la visió estratègica de l'organització i la visió pressupostària de l'àrea.
  • Supervisar i coordinar l’equip de responsables de projectes dins de l’àrea per tal d’assegurar l’acompliment dels objectius, la planificació i la correcta coordinació entre departaments.
  • Proporcionar suport i orientació als gestors de projectes per garantir l'èxit dels projectes.
  • Liderar el Comitè d’Aprovació de Projectes dins de l’àrea de tecnologia.
  • Identificar, avaluar i monitoritzar els potencials riscos dels projectes.
  • Desenvolupar plans de mitigació de riscos i assegurar-se que s'implementin adequadament.
  • Facilitar la comunicació efectiva entre els equips de projecte i altres departaments de l'empresa.
  • Realitzar avaluacions post-projecte per identificar èxits i àrees de millora.
  • Documentar les lliçons apreses i compartir-les amb l'organització per millorar

Estandardització de Metodologia de Treball i Eines

  • Definir i implementar processos, metodologies i estàndards per a la gestió de projectes.
  • Seleccionar i gestionar les eines a emprar per a la gestió de projectes, assegurant la seva integració i ús eficient per part dels equips.
  • Assegurar que els gestors de projectes segueixin les metodologies establertes i compleixin amb els objectius del projecte.
  • Fomentar la millora contínua en les pràctiques de gestió de projectes dins de l'àrea.
  • Proporcionar formació i suport als gestors de projectes i altres membres de l'equip.

Execució de Projectes Transversals:

  • En cas necessari, dirigir i executar projectes estratègics de naturalesa transversal dins de l'àrea, que tinguin una importància significativa dins l'organització.


Requisits:


  • Formació: Titulació superior en Enginyeria tècnica o Administració d’Empreses
  • Experiència de més de 5 anys d’experiència en gestió d’equips i de projectes. Es valorarà el coneixement del funcionament de l’àrea tecnologia així com del club.
  • Formació complementaria: Gestió de projectes.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo en Barcelona

Leadtech Group

Barcelona, ES

At Leadtech, we've been redefining digital businesses since 2009, creating innovative online solutions that reach...

Michael Page

Empresa instaladora con propia Oficina Técnica de detalle. Técnico de Estudio, Pliego Económico y Técnico, Diseño. ¿Dónde...