Gestión de proyectos Excel Contabilidad Finanzas Facturacion Gestión CRM Conciliación de cuentas Hojas de cálculo de Google Hojas de cálculo Teletrabajo

VERV ONE és una empresa d’intermediació immobiliària i project management especialitzada en la gestió integral d’obres i promocions. Coordina arquitectes, constructors i proveïdors per garantir que cada projecte s’executi amb els màxims estàndards de...

VERV ONE és una empresa d’intermediació immobiliària i project management especialitzada en la gestió integral d’obres i promocions. Coordina arquitectes, constructors i proveïdors per garantir que cada projecte s’executi amb els màxims estàndards de qualitat, eficiència i disseny. Treballa tant amb propietaris com amb inversors, oferint una gestió tècnica i econòmica precisa per convertir les idees en realitats.



Descripció del lloc


Busquem un/a Auxiliar Administratiu/va Comptable a temps parcial, amb possibilitat de treballar en mode híbrid o remot.


Segons el perfil i el rendiment de la persona seleccionada, el lloc pot evolucionar cap a una posició estable com a Executive Assistant, amb més responsabilitat i implicació en la gestió de projectes i l’administració general de l’empresa.


Principals funcions:


  • Afegir certificacions d’obra al CRM.
  • Pujar factures i fer-ne el seguiment.
  • Controlar la conciliació bancària amb el programari comptable.
  • Actualitzar i organitzar dades en fulls de càlcul.


Requisits:


  • Bon domini d’Excel o Google Sheets.
  • Coneixements bàsics de comptabilitat i gestió administrativa.
  • Capacitat per treballar amb autonomia, precisió i criteri.
  • Atenció al detall i responsabilitat.
  • Es valorarà experiència amb programes comptables (Anfix, Holded o similars).


------


VERV ONE is a real estate and project management company specializing in the comprehensive coordination of building works and developments. The firm manages architects, builders, and suppliers to ensure every project meets the highest standards of quality, efficiency, and design. VERV ONE works with both homeowners and investors, providing precise technical and financial management to turn ideas into reality.




Role Description


We are seeking a Part-Time Accounting Administrative Assistant, with the possibility of hybrid or remote work.


Depending on the candidate’s profile and performance, the position may evolve into a permanent Executive Assistant role, with broader responsibilities in project coordination and company administration.


Main Responsibilities:


  • Add construction certifications to the CRM.
  • Upload and track invoices.
  • Reconcile bank accounts using accounting software.
  • Keep spreadsheets and financial data organized and up to date.


Requirements:


  • Strong knowledge of Excel or Google Sheets.
  • Basic understanding of accounting and administrative processes.
  • Ability to work independently and accurately.
  • Attention to detail and a strong sense of responsibility.
  • Experience with accounting software (Anfix, Holded, or similar) will be valued.



¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

Hospital Clínic Veterinari UAB

Cerdanyola del Vallès, ES

Funcions i responsabilitats · Atendre els clients i pacients de l’HCV en el moment de l’arribada al centre: alta a base...

Eurofirms Group | People first

Barcelona, ES

Tenemos una nueva oportunidad laboral para ti: una importante empresa dedicada brindar servicios de energía situada en...

OCA GLOBAL

Barcelona, ES

¿Buscas un entorno donde cada día puedas aprender, colaborar y formar parte de un proyecto de gran alcance en el sector...

CentroMipc S.L.

Granada, La, ES

Buscamos AUXILIAR ADMINISTRATIVO: TUS TAREAS: * Atención al cliente y servicio postventa * Habilidades tecnológicas y...

What's Up! Living English

Barcelona, ES

What's Up! Living English. Academia de formación de inglés, que ofrece un entorno dinámico y motivador para el...

NA

Sora, ES

¿Tienes experiencia en administración y finanzas? ¿Estás en búsqueda de una oportunidad de crecimiento profesional? Si es...

NA

Cornellà de Llobregat, ES

¿Te interesa el mundo jurídico y tienes experiencia administrativo/a? ¡Esta oportunidad es para ti! Desde Adecco; estamos...

Adecco

Roca del Vallès, La, ES

¿Buscas un trabajo estable a media jornada en turno de mañanas (8:30h–13:30h, lunes a viernes) dentro de una...

NA

Prat de Llobregat, El, ES

Auxiliar Administrativo/a ¿Te gustaría formar parte de una empresa líder en el sector del mobiliario y la decoración?...

NA

Hospitalet de Llobregat, L', ES

¿Tienes experiencia en funciones de soporte como Auxiliar Administrativo/a? Importante empresa de distribución de...