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0Meliá Hotels International
Marbella, ES
MARKETING SUPERVISOR - CLUB BY MELIÁ- GM DON PEPE
Meliá Hotels International · Marbella, ES
Office
“El mundo es tuyo con Meliá”
Descubre un camino sin límites en Meliá, donde las oportunidades de crecimiento y desarrollo son infinitas. Sumérgete en un viaje que te llevará a trabajar en varios países y a formar parte de nuestra extensa familia global 🚀
Es realizar uno de los viajes más apasionantes de tu vida, un viaje en el que la inspiración y el crecimiento personal y profesional te acompañarán en cada paso.
Descubre algunos de los beneficios que ofrecemos:
- My MeliáRewards: Participa en nuestro programa de fidelidad exclusivo, disfrutando de beneficios y ventajas únicas.
- My MeliáBenefits: Aprovecha la compensación flexible y los descuentos exclusivos en una amplia variedad de productos y servicios, promoviendo un estilo de vida activo y saludable.
Misión del puesto:
Siguiendo a la filosofía, políticas, procedimientos y estándares de calidad de Meliá Hotels International, serás el responsable de la gestión operativa del equipo de Guest Concierge de la sala de venta de Club by Meliá. Gestionando al equipo para reforzar de manera constante los programas In-House y apoyar en el desarrollo de nuevas estrategias, manteniendo las sinergias de acuerdo a las políticas internas del Hotel y Club.
¿Qué tendrás que hacer?
- Desarrollar estrategias de motivación diaria con el equipo (Guest concierge, sales Advisors).
- Revisar el pre manifiesto de shows de la sala, también revisión del día anterior para darle seguimiento.
- Seguimiento de las llegadas de huéspedes en coordinación con el jefe de ventas de la sala.
- Organización de procesos de invitación y seguimiento de huéspedes.
- Capacitación de grupos / one on one (coaching).
- Trazar planes de acción para la mejora del equipo.
- Responsable de la búsqueda de perfiles de acuerdo con el Target definido, elegir junto con hotel y basado en datos de tarifa los mejores perfiles.
- Seguimiento y atención a los comentarios de los huéspedes de circle by Meliá
- Creación y Coordinación de Eventos de captación.
- Apoyo a las necesidades diarias de la sala (revisar material del equipo, tanto móviles como tablets, papelería, certificados de regalos, tarjetas de invitación)
- Control y registro de los regalos que se entregan a las parejas.
- Manejo de las apps de control y registro de las invitaciones de los Guest Concierge y generación de reportes con métricas de medición de sus resultados.
- Dirigir las peticiones de los clientes que surgen en el proceso de invitación o de ventas a los Departamentos correspondientes.
- Asegurar el orden y cumplimiento de la organización de la sala de ventas/lounge de socios.
- Asegurar los estándares y cumplimiento de los Guest Concierge (convivencia con los compañeros del hotel, uniformidad, etc
- Educación y formación: Licenciatura en Marketing, publicidad, comunicación, Administración de negocios internacionales, otros grados asociados.
- Idiomas: español nativo, inglés avanzado nivel oral y escrito, alemán medio nivel oral y escrito y otros idiomas valorables.
- Dominio de office.
- Organizada orientada al detalle.
- 4 años en puestos de servicio similar: Gerente de operaciones, Supervisor de Marketing, relaciones públicas.
- Capacidad analítica.
- Habilidad en manejo de software.
- Excelente redacción.
- Liderazgo.
Grandes profesionales que hacen el día a día más fácil y excepcional. Desde el recién llegado hasta el más veterano, tod@s ell@s reúnen unas cualidades únicas e importantes que hacen que trabajar en Meliá sea una oportunidad de crecimiento constante y un pasaporte para crear tu futuro donde quieras.
Nuestra calidez, cercanía y pasión por lo que hacemos, hace que trabajar en Melia sea una experiencia inolvidable, llena de momentos emotivos y siempre con la sensación que perteneces a una gran familia en la que contamos con gente como tú, gente VIP.
En Meliá Hotels International apostamos por la igualdad de oportunidades entre mujeres y hombres en el ámbito laboral, contando con el compromiso de la dirección y con los principios contenidos en las políticas de Recursos Humanos. Asimismo, nos importa la difusión entre toda la plantilla de una cultura empresarial comprometida con la igualdad efectiva, y la sensibilización de sobre la necesidad de actuar conjunta y globalmente.
Impulsamos nuestro compromiso con la igualdad y la diversidad, evitando cualquier tipo de discriminación, especialmente, la relacionada con motivos de discapacidad, raza, religión, género o edad. Creemos que la diversidad y la inclusión entre nuestras personas trabajadoras es fundamental para nuestro éxito como compañía global.
Además, apostamos por el crecimiento sostenible de nuestro sector a través de un gran equipo humano socialmente responsable. En este sentido, nuestro lema es “Hacia un futuro sostenible, desde un presente responsable” Gracias a todos/as los colaboradores/as lo hacemos posible.
Para protegerte y evitar fraudes en los procesos de selección, te invitamos a consultar nuestras recomendaciones en la página "Protege tu candidatura".
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Comercial Bicicletas
NuevaISTHAR MARKETING SL
Comercial Bicicletas
ISTHAR MARKETING SL · León, ES
Teletrabajo
ISTHAR MARKETING, empresa de Marketing y ventas, busca asesores financieros para el sector Bicicletas Electricas en España.
(Teletrabajo)
Tareas a realizar: Captación de clientes, y ventas.
Requisitos: experiencia en ventas y captación de Nuevos clientes de cualquier manera (online, Puerta fría, telemarketing....).
Se Ofrece
Contrato mercantil
Incorporación: Inmediata
Para concertar entrevista, enviar correo electrónico a la siguiente dirección electrónica ****** o ****** indicando ASESOR E BIKE
TRADE MARKETING INTERN
NuevaDe'Longhi Group
Barcelona, ES
TRADE MARKETING INTERN
De'Longhi Group · Barcelona, ES
Job Responsibilities
We are looking for a motivated and detail-oriented Trade Marketing Trainee to join our team. This role will primarily focus on point-of-sale initiatives, offering a fantastic opportunity to gain hands-on trade marketing experience in a dynamic environment. You'll be instrumental in bringing our brand stories to life directly where our customers make their purchasing decisions, ensuring our products are effectively displayed and our campaigns resonate.
As a Trade Marketing Trainee, you'll support the Marketing Department with the following tasks:
- Vendor Management: Directly coordinate with POS material suppliers, including taking measurements, defining furniture specifications, and scheduling implementations in various points of sale.
- Implementation Coordination: Work closely with clients and suppliers to ensure smooth and timely execution of POS deployments.
- Display Guidelines: Develop and maintain clear guidelines for displaying each brand in commercial spaces (planograms/category management) and monitor compliance with these guidelines.
- Branding and Campaigns: Support the development and execution of in-store advertising, campaigns, and the storytelling elements of marketing campaigns at the POS.
- Creative Requests: Control and report creative asset requests for the POS using our internal platform.
- Customization Orders: Contact our design and production agency for requested POS customizations.
- Digital Catalogue Support: Provide assistance with the digital product catalogue, working in collaboration with Brand Managers.
- Material Stock Control: Manage stock levels of merchandising and point-of-sale (POSM) materials, and allocate them to our field sales team (GPV).
- Warehouse Operations: Perform operational tasks with the warehouse, including placing orders, managing deliveries, and coordinating pickups.
- New Furniture Proposals: Collaborate with design and production suppliers to develop new POS furniture proposals.
- Presentations and Training: Assist in creating product presentations for training sessions.
- Event, Fair, and Company Convention Support: Provide support for events and fairs, from initial planning to execution and dismantling.
- Monthly Reporting: Help compile and finalize monthly trade marketing reports, including photographic reports of best practices and new implementations.
Minimum of 6 months.
Hours:
Between 20 and 35 hours per week.
Job Profile
Education:
Currently pursuing a University Degree/Master's in Marketing, Business Administration, or a related field.
Experience:
No prior professional experience is required. Internships or academic projects related to marketing, trade marketing, or retail will be valued.
Key Competencies:
- Proactivity and Eagerness to Learn: Initiative to take on responsibilities and curiosity to acquire new knowledge.
- Basic Analytical Skills: Interest in analysing sales and marketing data to identify opportunities at the POS.
- Organization: Ability to manage multiple tasks, documents, and deadlines in a structured and efficient way.
- Effective Communication: Ability to communicate clearly and collaborate with suppliers, internal clients, and team members.
- Teamwork: Willingness to collaborate with other department members and cross-functional teams.
- Positive Attitude and Adaptability: Flexibility to adapt to new tasks and a constructive approach.
- Be part of a leading international company with a dynamic and collaborative work environment.
- Assignment of a tutor who will help you develop personally and professionally.
- Possibility of credit recognition (curricular or extracurricular internships).
- Opportunity to gain practical experience and apply theoretical knowledge in a real-world setting.
- Continuous learning and professional development within the Marketing Department.
- Collaboration with experienced professionals in the sector.
- Competitive compensation for interns.
- Hybrid work model that promotes flexibility.
Ambition, Competence, Courage, Heritage, Passion, Respect, Teamwork.
If you’re interested in this position, please send your CV and cover letter.
We are an Equal Opportunity Employer, we reject and condemn any form of discrimination including discrimination based on age, gender, sexual orientation, health, race, nationality, cultural background, political opinions and religious beliefs, and membership of associations and trade unions.
Asistente de marketing
NuevaVOhome
Madrid, ES
Asistente de marketing
VOhome · Madrid, ES
Gestión de cuentas Marketing Gestión de ventas Venta directa Negociación Para empresas (B2B) CRM Proceso de ventas Operaciones de venta Dirección de equipos Google Ads Excel SEM SEO Office PowerPoint
En VOhome Propiedades, estamos buscando un/a Asistente de Marketing proactivo/a, creativo/a y con ganas de aprender, para unirse a nuestro equipo y colaborar en la ejecución de estrategias de marketing digital y tradicional.
Buscamos a alguien con curiosidad constante, actitud positiva y que no le tema a los retos. Queremos una persona versátil, con ganas de seguir creciendo y de aportar ideas frescas.
Tus responsabilidades serán:
- Atención al cliente
- Coordinar con la agencia externa la publicación de contenidos en redes sociales (Facebook, Instagram, LinkedIn…).
- Crear copys creativos para redes sociales, campañas publicitarias y material promocional.
- Editar vídeos para acciones digitales, redes sociales y presentaciones corporativas.
- Apoyar en la creación, ejecución y seguimiento de campañas publicitarias digitales (Google Ads, RRSS) y tradicionales (flyers, eventos, cartelería).
- Monitorizar y analizar el rendimiento de campañas mediante Google Ads, Analytics y Search Console.
- Optimizar campañas SEM (Google Ads), incluyendo segmentación, copywriting y análisis de resultados.
- Apoyar en la implementación de estrategias SEO para mejorar la visibilidad de la empresa en buscadores.
- Gestionar y actualizar la presencia online (Google My Business, buscadores).
- Búsqueda y coordinación de proveedores, así como gestión de inventario y entrega de merchandising corporativo para oficinas.
- Soporte en la organización de eventos promocionales, ferias y acciones offline.
¿Qué buscamos en ti?
- Experiencia mínima de 1 año en marketing digital, preferiblemente en el sector inmobiliario.
- Habilidades de redacción para generar contenido atractivo y original.
- Conocimientos de edición de vídeo.
- Conocimientos en SEO y SEM.
- Nivel intermedio en Excel y herramientas de Office (PowerPoint, Word…).
- Manejo básico de CRM (preferentemente).
- Dominio de herramientas de Google: Google Ads, Analytics, Search Console y Google My Business.
- Capacidad organizativa, atención al detalle y buenas habilidades comunicativas.
- Ganas de aprender cosas nuevas, resolver problemas y aportar ideas.
- Conocimientos valorables en diseño gráfico (Canva, Adobe, etc.). (preferentemente)
- ingles basico oral y escrito
Lo que te ofrecemos:
- Incorporación a una empresa en crecimiento con un equipo dinámico.
- Participación en proyectos innovadores dentro del sector inmobiliario.
- Ambiente colaborativo.
AGENCIA CANTERAS SL
Alicante/Alacant, ES
Auxiliar de Logística y transporte (Tráfico) 25 horas sem
AGENCIA CANTERAS SL · Alicante/Alacant, ES
SEM
Agencia Canteras, empresa nacional especializada en el sector de transporte de grupaje a Canarias, con más de 30 años de experiencia como agente de aduanas en las islas y con plataformas de recogida, carga y embarque en Alicante, Barcelona y Madrid.
Para su delegación en Alicante busca un/a Auxiliar de tráfico con experiencia en el sector del transporte. Sus funciones serán gestionar las solicitudes de recogidas para la exportación, solicitar las recogidas, hacer seguimiento a nuestros proveedores de transporte, grabar en el sistema las expediciones para exportación y gestión de los documentos necesarios para pasar la Aduana, cierre documental de los contenedores cargados en exportación y demás tareas de apoyo del departamento de Tráfico.
Formación reglada:
Grado Superior Formación Profesional Comercio Internacional, Administrativo o similar
Experiencia:
Se requiere al menos un año de experiencia en empresas de transporte ejerciendo estas funciones
Conocimiento técnico y comercial de la gestión de la carga
Conocimiento de la operativa de exportación marítima
Se valorará experiencia en tráfico de grupaje para Canarias
Informática:
Ofimática usuario avanzado
Competencias:
Compromiso, responsabilidad y rigor.
Planificación y organización y alta capacidad de trabajo en equipo
Orientación al cliente.
Se ofrece:
Incorporación inmediata a empresa líder en el sector
Contrato Indefinido
Jornada de 25 horas semanales
Central Uniformes
Humilladero, ES
Comercial de Zona – Central Uniformes Málaga
Central Uniformes · Humilladero, ES
Marketing Gestión de ventas Negociación Sector inmobiliario Hablar en público Comercio minorista Gestión del tiempo Medios de comunicación social Inmuebles residenciales Adquisición de la primera vivienda Excel
Descripción de la empresa:
🚀 ¡Central Uniformes llega a Málaga!
¿Te apasiona el mundo comercial? ¿Te motiva abrir mercado y dejar huella desde el principio?
En Central Uniformes, líderes en vestuario profesional, abrimos nuestra primera tienda en Málaga y buscamos una persona con iniciativa, energía comercial y enfoque a resultados para liderar esta nueva etapa como Comercial de Zona.
Descripción del puesto:
Serás la persona responsable de impulsar el crecimiento de Central Uniformes en Málaga, liderando la apertura de una nueva zona comercial. Tu misión será abrir mercado, captar nuevas oportunidades y convertir clientes en aliados a largo plazo, ofreciendo soluciones de vestuario profesional adaptadas a cada necesidad.
Te encargarás de todo el ciclo de venta, desde la prospección hasta el seguimiento de pedidos y la fidelización, siendo el enlace directo entre la marca y el cliente. Tu trabajo será clave para posicionar Central Uniformes como referente en el sector en Málaga.
📌 ¿Qué buscamos?
- Experiencia comercial mínima de 3 años, preferiblemente en venta B2B o en sectores como vestuario laboral, distribución, textil o servicios.
- Capacidad de organización y autonomía en la gestión de clientes, visitas y agenda comercial.
- Habilidades comunicativas y de negociación, con orientación a la satisfacción de la clientela, acostumbrada a abrir mercado, generar oportunidades y trabajar con objetivos.
- Que sepa escuchar, detectar necesidades y proponer la mejor solución del catálogo
- Conocimientos básicos de herramientas ofimáticas (correo electrónico, Excel, CRM u otras plataformas de gestión comercial).
- Permiso de conducir B y disponibilidad para desplazamientos frecuentes en la zona.
- Compromiso con el trato profesional, igualitario e inclusivo con clientes, compañeras/os y proveedores.
💼 Ofrecemos:
✔ Proyecto estable y con futuro
✔ Formación inicial + apoyo constante
✔ Condiciones competitivas (fijo + variable)
✔ Una empresa comprometida con la igualdad y la diversidad
👉 Si quieres crecer en una empresa en expansión y formar parte de algo grande desde el inicio, ¡te estamos esperando!
Técnico de Marketing
NuevaOney
Madrid, ES
Técnico de Marketing
Oney · Madrid, ES
CSS HTML Salesforce
🚀¿QUIÉNES SOMOS?
Oney es un banco diferente y único, nacido del comercio. Guiados por nuestros valores, Libertad, Respeto, Entusiasmo, y nuestros miles de talentos presentes en 10 países trabajan día a día para dar a todos la oportunidad de mejorar su vida cotidiana y consumir mejor.
Creando soluciones innovadoras de pago y financiación, facilitamos la vida de millones de consumidores y miles de comerciantes en toda Europa. Los acompañamos a diario para ayudarles a tomar las decisiones correctas, para ellos y para los demás. Esto es lo que dice nuestra firma: Your money, your way. En Oney, el talento no tiene fronteras ni límites. Apostamos por la diversidad pensando en la diferencia como enriquecimiento. Nos comprometemos con la igualdad de oportunidades en el acceso al empleo de todas las personas sin contemplar aspectos culturales, generacionales, de diversidad funcional, de género o de orientación sexual.
En todo el mundo buscamos personas entusiastas que quieran aportar su experiencia y talento, y desarrollarlos. Creemos en el poder de elección de todos nuestros talentos. Para que puedas inventar tu propia trayectoria profesional, pero también tu propia forma de trabajar e innovar.
¿CUÁL ES TU MISIÓN?
Integrado/a en el equipo de Customer Animation, tendrá como misión la definición, implementación y análisis de campañas, journeys y workflows en Marigold/Selligent para optimizar el rendimiento de las campañas y alcanzar los objetivos definidos.
¿Interesante? Sigue leyendo y ¡Apúntate!
Tu día a día consistirá en…
- Se responsabilizará del lanzamiento de campañas en Marigold Engage, en la que intervienen la creación de emails, SMS, notificaciones push, automatizaciones, journeys y landing pages.
- Monitorización de campañas, creación de dashboards de seguimiento, análisis de resultados y propuesta de mejora continua
- Segmentación de audiencias y personalización de campañas
- Realización de test A/B y multivariante para optimizar las campañas
- Análisis continuo de tendencias de email marketing y Marketing Automation
- Detección de mejoras, elaboración de requerimientos y lanzamiento de evolutivos de procesos automatizados
Tendremos en cuenta…
- Tu sonrisa, tu energía y tú entusiasmo por aprender y mejorar día a día
- Mínimo dos años de experiencia demostrables en Marketing Automation con capacidad de diseño e implementación de procesos
- Experiencia en el sector financiero y conocimiento de las best practices del sector
- Experiencia demostrable implementando programas de email que generen crecimiento
- Formación y experiencia en automatización de procesos de marketing
- Dominio de herramientas de marketing automation como HubSpot, Marigold/Selligent, Salesforce
- Conocimientos de html / CSS para customizar emails y landing pages
- Se valorará certificaciones en Marigold/Selligent
- Creación de dashboards de perfomance de campañas
- Nivel intermedio de inglés, tanto oral como escrito
- Habilidades analíticas y atención al detalle
- Capacidad para trabajar de manera autónoma y en equipo
- Buena comunicación y habilidades interpersonales
- Agilidad de aprendizaje
- Iniciativa y proactividad
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Te ofrecemos...
- Ubicación en Madrid
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- Jornada intensiva los viernes y meses de verano (Julio y Agosto)
Proyección, retos, un día a día lleno de buenos/as compañeros/as y un buen ambiente de trabajo en el que poder desarrollarte. Un lugar donde cuidamos a las personas.
Speexx
Madrid, ES
Head of Marketing - Spanish market (m/f/d)
Speexx · Madrid, ES
Agile REST SaaS Spark Power BI SEM SEO Office
About Speexx
Speexx is the #1 platform for people development. Combining cutting-edge AI technology with world-class coaches, Speexx delivers digital business coaching and language training services for global workforces. Since 2012, Speexx has helped over 1500 international clients level up their organization's professional development and received over 200 prestigious accolades from top tier publications like G2, Fosway, and TIME Magazine for our best-in-class product. Together with our diverse network of trainers, coaches, and full-time Speexxies, we are building the future of learning and development, and this is just the start.
About The Role
We're searching for a hands-on B2B marketing leader with a digital-first mindset and a proven track record in PR,brand building, demand generation, customer marketing and tactical execution that drives results.
The ideal candidate brings marketing experience in enterprise software or SaaS, preferably in the L&D and HR-tech space, and can translate strategy into scalable growth acrossthe full marketing funnel - from lead acquisition over sales conversion to customer retention.
The Head of Marketing Spain will lead a dynamic, performance-driven, and creative marketingteam, working in close alignment with commercial and product stakeholders, as well as theglobal marketing organization. This role will be pivotal in shaping and executing the marketingvision of a fast-growing international company committed to helping people thrive in the global workplace
What You'll Do
Marketing Strategy & Leadership
- Lead and inspire a high-performing marketing team by fostering a culture of innovation, AI-adoption, curiosity, continuous improvement, and data-driven execution.
- Play an active leadership role within the international marketing team, contributing strategic insights and direction.
- Develop and implement a comprehensive marketing strategy focused on brand visibility, demand generation, and customer retention.
- Drive strategic alignment by coordinating high-impact marketing planning sessions and ideation workshops to spark new initiatives and support business priorities.
- Effectively communicate Speexx's value proposition across channels and audiences.
- Engage actively in the L&D industry dialogue and lead the gathering of market and competitive intelligence to inform strategic marketing and business decisions.
- Foster strong relationships with HR industry influencers and stakeholders through innovative public relations and thought leadership initiatives.
- Serve as the internal voice of the customer, contributing to competitive intelligence, buyer persona development, and refinement of the ideal customer profile (ICP).
- Collaborate closely with sales and customer success teams to align on a unified strategy.
- Serve as the internal expert on customer personas, buying journeys, and decision-making criteria to inform messaging and content strategy across all touchpoints.
- Work in close partnership with Sales, Product Marketing, and Business Development to deliver impactful content, go-to-market strategies, and sales enablement materials.
- Partner with the People & Culture team to advance the employer branding strategy.
- Drive the strategic use of AI to enhance marketing efficiency and lead the ongoing transformation of our digital marketing landscape.
- Design and optimize email marketing campaigns and paid media initiatives (SEM, digital ads) to drive pipeline growth.
- Lead Account-Based Marketing (ABM) efforts and customer marketing.
- Manage CRM marketing data integrity to facilitate targeted and effective outreach.
- Plan and execute external events, webinars, and digital engagements that elevate brand visibility and audience interaction.
Professional Background
- Proven track record in a senior marketing role- such as Marketing Lead or Director - within an international environment.
- Strong background in B2B enterprise software marketing; experience with SaaS or on-demand platforms is highly valued, ideally within the L&D or HR Tech space.
- Proven ability to lead, develop, and scale high-performing marketing teams, including remote and globally distributed members.
- Experience contributing to and collaborating within an international leadership team.
- Excellent interpersonal and mentoring skills, with a collaborative and inclusive leadership approach.
- Proven hands-on experience in designing and executing successful multi-channel marketing campaigns.
- Strong expertise in AI-driven marketing, SEO, B2B social media, web analytics, and SEM.
- Skilled in using CRM systems (preferably Microsoft Dynamics), marketing automation platforms (e.g., Marketo), project management tools, and digital asset management systems.
- Experience applying Account-Based Marketing (ABM) strategies and leveraging analytics tools like Power BI to measure, report, and optimize campaign performance.
- Excellent written and verbal communication skills in both Spanish and English.
- Comfortable using video conferencing tools and social collaboration platforms in a remote-first environment.
At Speexx, we're all about empowering people. That includes YOU! Working at Speexx, you can expect:
Flexible Working Hours: We don't believe that a rigid 9 am - 5 pm is the right path to a great work-life balance, so we give you the flexibility to do your best work in a way that works for you and your team.
Hybrid Office Models: Sometimes you need to work from home, take care of a family member, or just have a change of scenery. That's why we offer flexible hybrid arrangements.
International Team: You will be working in a highly multicultural, agile environment with team members from office locations around the world, including Munich, Madrid, Pavia, Rome, Paris, and Shanghai.
Culture of Learning: Take a deep dive into our Speexx Academy, participate in our global mentoring program, internal workshops or third-party training.
Award-winning Language Training: Learn a new language or level up existing skills with our Speexx platform. Your friends and family can also receive a discount on our world-class language training.
Wellbeing: We have 28 vacation days per year, because it is important to rest and to conciliate. Plus, Psychological support. We offer all our employees and their relatives an online, 24/7 and, of course, confidential external psychological counselling service. We want you to feel good and be healthy!
Our Hiring Adjustments & Experiences
At Speexx, we are searching for individuals with varied skill sets, backgrounds, and experiences that can help enrich our culture even further. Even if you don't meet every requirement, we still encourage you to apply. Don't let the confidence gap or imposture syndrome hold you back from shining!
Just like our personalized learning solutions, our recruitment is not one-size-fits-all. Please let us know if you need any adjustments throughout the hiring process!
We are looking forward to hearing from you!
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Office
Job Description
SOW BRAND MARKETING INTERN
Support the local marketing team through specific activities related to PR, Brand engagement and internal communication.
- Control the PR, Showroom & Music Studio calendar and activations
- Be in charge of facilities management in Casa Levi's until its closing: office supplies, drinks, maintenance.
- Coordinate needs with vendors and suppliers. Manage SAP, PO’s creation and control.
- Support PR team on leveraging the PR activation plan and brand activities in Spain and Portugal.
- Keep the brand space look and feel updated and well-equipped form product and samples perspective.
- Key internal stakeholders to work with: brand Iberia team, and close partnership with PR and activations agencies.
- Develop a monthly mailing newsletter for internal stakeholders compiling the main activities and kpis from the brand space in Madrid.
- Support the team in developing documents and presentations on the Brand Marketing Activations.
- Support the team when needed attending the events or activations that happen at local level.
Barcelona, Spain
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