¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.265Comercial y Ventas
1.132Informática e IT
895Adminstración y Secretariado
791Comercio y Venta al Detalle
536Ver más categorías
Desarrollo de Software
518Ingeniería y Mecánica
497Industria Manufacturera
374Educación y Formación
372Derecho y Legal
300Instalación y Mantenimiento
298Marketing y Negocio
287Arte, Moda y Diseño
202Sanidad y Salud
170Diseño y Usabilidad
142Construcción
130Publicidad y Comunicación
123Contabilidad y Finanzas
108Hostelería
91Recursos Humanos
91Alimentación
83Atención al cliente
82Artes y Oficios
68Producto
43Turismo y Entretenimiento
40Banca
38Seguridad
37Inmobiliaria
34Farmacéutica
33Cuidados y Servicios Personales
18Energía y Minería
15Social y Voluntariado
13Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
3Seguros
3Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Administratiu/va Logística
23 oct.ACEBSA
Riudellots de la Selva, ES
Administratiu/va Logística
ACEBSA · Riudellots de la Selva, ES
. ERP
A ACEBSA, ens comprometem a garantir l’eficiència en la gestió de la distribució i el control dels nostres productes. Per això, seleccionem per unir-se a l’equip de Logística un/a Administratiu/va Logístic/a que ens ajudi a assegurar el correcte funcionament de les operacions logístiques i la gestió d’expedicions.
Responsabilitats
- Gestió documental: Recollida, revisió i manteniment de la documentació logística (factures, albarans, ordres de transport, permisos duaners).
- Coordinació de transportistes: Planificació i seguiment dels enviaments, assegurant el compliment dels terminis i les necessitats dels clients.
- Atenció al client i comunicació: Resolució d’incidències i coordinació amb l'equip comercial per una bona gestió amb clients i proveïdors, i informació actualitzada sobre els enviaments.
- Optimització logística: Anàlisi de rutes i costos per millorar l’eficiència i reduir despeses.
- Emissió d’autofactures: Coordinació amb altres departaments per garantir la correcta emissió i coherència documental.
- Contracte temporal per una substitució.
- Incorporació a un equip dinàmic i multidisciplinari.
- Horari De Dilluns a Dijous 08:00 - 17:30 Divendres de 08:00 a 14:00.
Requisits:
Formació: CFGM/CFGS en Administració, Transport i Logística o similar. (valorable)
️ Domini d’eines: ERP, ofimàtica i gestió d'inventaris.
Experiència: Mínim 2 anys en administració logística, expedicions o magatzem. (valorable)
Habilitats: Anàlisi i resolució de problemes, treball en equip i orientació als resultats.