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Teleoperador Tarjetas de empresa-American Express
American Express · Madrid, ES
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At American Express, our culture is built on a 175-year history of innovation, shared values and Leadership Behaviors, and an unwavering commitment to back our customers, communities, and colleagues. As part of Team Amex, you'll experience this powerful backing with comprehensive support for your holistic well-being and many opportunities to learn new skills, develop as a leader, and grow your career.
Here, your voice and ideas matter, your work makes an impact, and together, you will help us define the future of American Express.
How will you make an impact in this role?
Trabajando dentro de nuestro equipo de ventas para pequeñas y medianas empresas (PYMES), te centrarás en captar nuevos clientes PYMES para American Express, dirigiéndote a empresas del mercado español.
Es un puesto de ventas telefónico bien remunerado, con un excelente paquete de beneficios, que incluye un atractivo plan de incentivos.
Diariamente tratarás con altos ejecutivos - incluyendo Directores generales, Jefes Financieros o de Compras – que serán los interlocutores válidos para contratar la Tarjeta de empresa de American Express, ayudando así a los propietarios de negocios en la gestión de sus finanzas, a mejorar el flujo de caja y a mantener el control de los gastos diarios, así como disfrutar de beneficios adicionales que aporta la Tarjeta.
Las Tarjetas de empresa SBS (Small Business Services) de American Express disponen de diferentes ventajas con muchos beneficios para las empresas, desde un programa de puntos que aporta valor monetario al gasto realizado con la Tarjeta, hasta un abanico de seguros completo para realizar los viajes de empresa del propietario y sus empleados.
Como parte integrante del equipo deberás:
- Ofrecer los servicios de SBS a empresas españolas, realizando la venta de una forma profesional, dando la información fiel y personalizando los beneficios a la peculiaridad de cada empresa. Investigar dónde realizará sus gastos de empresa e incentivar ese gasto.
- La venta es telefónica y se realizará a:
- Bases frías de pequeña y mediana empresa.
- Clientes que han mostrado interés en la Tarjeta (leads).
- Oportunidades de creación propia que puedas aportar, siempre que cumplan criterios.
- Bases frías de pequeña y mediana empresa.
- En algunos casos, se prepara la Tarjeta y se hace seguimiento durante los 12 meses siguientes a la venta, para acompañar y motivar el gasto del cliente.
- Se requiere gran capacidad para impulsar la innovación y el cambio; pensar desde la perspectiva del cliente, siempre dentro del marco regulatorio y con cumplimiento excelente de los procesos.
Estas son las cualificaciones que buscamos:
- Experiencia demostrada de venta telefónica de tarjetas u otros productos con resultados exitosos de al menos 4 años.
- Experiencia en generación de leads y venta fría.
- Autodirigido y orientado a los resultados con una perspectiva positiva y un enfoque claro en el logro y la superación de objetivos y metas.
- Capacidad de aprendizaje y adaptabilidad al cambio, así como alta capacidad de trabajar en equipo.
- Mentalidad desafiante con capacidad de pensar de forma creativa para identificar nuevas oportunidades de negocio.
- Planificador natural, muy organizado y con capacidad para gestionar varios clientes en distintas fases del proceso de venta y varias tareas al mismo tiempo.
- Capacidad para trabajar de forma independiente a la vez que colabora con miembros del equipo en diferentes mercados para maximizar el rendimiento individual y de la empresa.
- Estilo de comunicación telefónica muy atractivo con capacidad para hablar con confianza y excelencia con altos ejecutivos.
- Se valorarán conocimientos de Inglés.
- Competitive base salaries
- Bonus incentives
- Support for financial-well-being and retirement
- Comprehensive medical, dental, vision, life insurance, and disability benefits (depending on location)
- Flexible working model with hybrid, onsite or virtual arrangements depending on role and business need
- Generous paid parental leave policies (depending on your location)
- Free access to global on-site wellness centers staffed with nurses and doctors (depending on location)
- Free and confidential counseling support through our Healthy Minds program
- Career development and training opportunities
American Express
Madrid, ES
American Express Customer Service German Speaker; Future Opportunities
American Express · Madrid, ES
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You Lead the Way. We’ve Got Your Back.
With the right backing, people and businesses have the power to progress in incredible ways. When you join Team Amex, you become part of a global and diverse community of colleagues with an unwavering commitment to back our customers, communities and each other. Here, you’ll learn and grow as we help you create a career journey that’s unique and meaningful to you with benefits, programs, and flexibility that support you personally and professionally.
At American Express, you’ll be recognized for your contributions, leadership, and impact—every colleague has the opportunity to share in the company’s success. Together, we’ll win as a team, striving to uphold our company values and powerful backing promise to provide the world’s best customer experience every day. And we’ll do it with the utmost integrity, and in an environment where everyone is seen, heard and feels like they belong.
Join Team Amex and let's lead the way together.
How will you make an impact in this role?
American Express invites you to share your resume so you can be considered for futures opportunities in the Customer Service Business Unit for the German market, located in Madrid.
Qualifications:
- Highly proficient in German and English, with strong verbal and written communication skills especially in a business context.
- Demonstrate personal excellence by remaining positive in difficult situations.
- Display a passion to serve by delivering outstanding service in every interaction with our Customers.
- The ability and resilience to work in a fast-paced and dynamic environment as well as multitask, using multiple systems and digital tools to service our Customers.
- Strong interpersonal, communication, verbal, and written skills.
- Assertiveness to handle difficult conversations.
- Excellent negotiation, influencing and resourcefulness skills.
- Critical, analytical and forward thinking with problem-solving skills, and strong attention to detail.
- Competitive base salaries
- Bonus incentives
- Support for financial-well-being and retirement
- Comprehensive medical, dental, vision, life insurance, and disability benefits (depending on location)
- Flexible working model with hybrid, onsite or virtual arrangements depending on role and business need
- Generous paid parental leave policies (depending on your location)
- Free access to global on-site wellness centers staffed with nurses and doctors (depending on location)
- Free and confidential counseling support through our Healthy Minds program
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