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NuevaADDIO MARE
Palmas de Gran Canaria, Las, ES
Camarero/a
ADDIO MARE · Palmas de Gran Canaria, Las, ES
.
Pizzeria Addio Mare, busca camarera de barra y sala con experiencia demostrable para ampliación de su orgánico.
Se valora experiencia de gestión de pedidos a domicilio través teléfono y Uber eats
Se ofrece contrato de 40h con 2 días libres
Persio
Madrid, ES
COCINERO/A DE RESTAURANTE
Persio · Madrid, ES
.
En @Persio, somos expertos en conectar talento con los restaurantes más emblemáticos de Madrid. Actualmente, buscamos un/a cocinero/a para uno de nuestros clientes: un restaurante que destaca por su pasión por los sabores, el servicio excepcional y el desarrollo de su equipo.
Si estás listo/a para dar el siguiente paso en tu carrera y trabajar en un entorno donde puedas crecer y brillar, ¡esta es tu oportunidad!
Tareas
○ Preparar y cocinar alimentos siguiendo recetas y estándares de calidad del restaurante.
○ Organizar y mantener limpia la cocina y los utensilios de cocina.
○ Controlar el inventario de alimentos y materiales de cocina.
○ Colaborar con el equipo de sala y cocina para garantizar un servicio eficiente.
○ Cumplir con las normas de higiene y seguridad alimentaria.
○ Mantenimiento de buen clima laboral
○ Colaborar en la creación de menús y cartas de platos en caso de ser solicitado por el restaurante.
Requisitos
- Experiencia mínima de 1 año en cocina, dominando todas las partidas.
- Autonomía, capacidad de organización y trabajo en equipo.
- Habilidad en el manejo de cuchillos y cortes básicos (juliana, mirepoix, brunoise, etc.).
- Experiencia en técnicas culinarias (pochar, freír, guisar, etc.).
- Actitud proactiva, ganas de crecer y aportar nuevas ideas.
- Disponibilidad para turnos partidos.
Beneficios
- Contrato indefinido y estabilidad laboral en un grupo gastronómico en crecimiento.
- Jornada de 40 horas semanales en un entorno dinámico y con oportunidades de desarrollo.
- Plan de carrera y promoción interna: ¡Queremos que crezcas con nosotros!
- Propinas adicionales: porque valoramos y recompensamos tu esfuerzo.
Si buscas un lugar donde desarrollar tu talento, crecer profesionalmente y formar parte de un equipo apasionado por la gastronomía, ¡esta es tu oportunidad!
Cerometros2
Barcelona, ES
Ingenieros Con Experiencia En Fotovoltaica
Cerometros2 · Barcelona, ES
.
EnCero Metros Ingeniería buscamos incorporar a nuestro equipo deoficina en Barcelona (C/ Balmes)a un/aingeniero/a con experiencia (mínimo 3 años)para un rol mixto dedirección técnica y participación directa en el cálculo y desarrollo de proyectos estructurales.
#Cálculo y modelado estructural de proyectos metálicos y fotovoltaicos.
Dirección técnica y coordinación con clientes, proyectistas y fabricantes.
Seguimiento de plazos, control de costes y gestión documental.
Colaboración con equipos técnicos en proyectos nacionales e internacionales.
Visitas técnicas y viajes ocasionales por la zona.
#Titulación enIngeniería Civil, de Caminos o similar.
Mínimo 3 años de experiencia en cálculo estructural o gestión de proyectos.
Conocimientos sólidos deSAP**** ,IDEA StatiCa yRevit (requisito indispensable).
Carnet de conducir vigente.
Buen nivel de inglés técnico.
Capacidad organizativa, atención al detalle y orientación al cliente.
- Incorporación estable en unequipo técnico altamente especializado.
Oficina en el centro de Barcelona ( Calle Balmes ).
#Si te motiva formar parte de una ingeniería referente en estructuras metálicas y fotovoltaicas, envíanos tu CV ******
#IngenieríaEstructural #CálculoEstructural #Proyectos #Barcelona #IngenieríaCivil #SAP**** #IDEAStatica #Revit #OfertasDeEmpleo #CeroMetrosIngeniería #Ingeniería
Técnico/Asesor laboral
NuevaAVANTTICAS 2010, S.L.
Madrid, ES
Técnico/Asesor laboral
AVANTTICAS 2010, S.L. · Madrid, ES
.
Asesor Laboral junior. Asesoramiento y gestión laboral de empresas (nóminas, contratos de trabajo, seguros sociales, impuestos). Buscamos graduado en Relaciones Laborales. 1-3 años de experiencia. Conocimientos de programa de nominas, preferible SAGE. Ingles profesional.
CSA Integració de Sistemes
Barcelona, ES
Administrador De Base De Datos
CSA Integració de Sistemes · Barcelona, ES
. Agile TSQL Oracle Jira SQL Server
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¡ÚNETE A LA REVOLUCIÓN TECNOLÓGICA!
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En R&C CSA ASSOCIATS, no hacemos solo empleos, ¡creamos el futuro!
- Si eres un entusiasta de la tecnología, y un amante de la innovación , entonces estás en el lugar adecuado.
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¿Quiénes somos?
Somos una Empresa IT y nos dedicamos a dar soluciones o respuestas a las necesidades tecnológicas de las empresas, nuestra experiencia en el Sector IT nos ha llevado también a ayudar a las empresas a buscar y captar talento IT, acompañar a las personas en el proceso de búsqueda y cambio profesional dentro del mundo de la Tecnología e información.
Estamos buscando un profesional con sólida experiencia técnica en la
administración de bases de datos para trabajar en uno de nuestros clientes en Barcelona y
que pueda asumir responsabilidades clave en la operación, mantenimiento y evolución de entornos.
El perfil ideal debe tener capacidad para liderar proyectos, coordinarse con otros equipos técnicos y garantizar la estabilidad de los sistemas en producción.
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¿Por qué unirte con nosotros?
- Oportunidades de aprendizaje continuo
- Proyectos emocionantes
- Cultura de innovación
Requisitos
- Formación relacionada con la administración de base de datos
- Experiencia previa de 4 años administrando entornos SQL Server.
- Habilidades técnicas en: Gestión de proyectos con metodologías Agile y dominio de jira.
Experiencia en BigQuery, SSIS, DB2, Oracle y SAP Hana, especialmente se valorará el conocimiento en Oracle y BigQuery.
Capacidad para coordinarse con otros equipos en intervenciones técnicas.
Conocimiento de procesos de sincronización, auditoría, restauración y purgado de BBDD.
Familiaridad con entornos virtualizados y operativas críticas en producción.
Conocimiento y uso de DPA de SolarWinds.
Responsabilidades
Mantenimiento de bases de datos SQL Server.
Optimización de consultas y rendimiento.
Gestión de seguridad y acceso a datos.
Resolución de incidencias técnicas.
Soporte a equipos de desarrollo.
Modelado de datos y documentación técnica.
Coordinación de intervenciones y despliegues en entornos productivos
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Ofrecemos
- Un entorno de trabajo excelente
- Oportunidades de desarrollo profesional y crecimiento continuo.
- Beneficios
- Soporte para capacitación y certificaciones.
¿Listo para la aventura?
¡Únete a nuestra tripulación digital!
Envía tu CV a ****** ¡La próxima generación de innovación te espera!
Novartis
Barcelona, ES
Associate Director, IT Service Delivery
Novartis · Barcelona, ES
. Agile DevOps
Summary
Location: Barcelona, Spain
The Associate Director, IT Service Delivery position within Global Clinical Operations IT is a unique role at Novartis that intends to attract the best early career talent to tackle human disease. As a leading pharmaceutical company, Novartis is committed to meet the rising global demand in Life Sciences.
This role is part of a clinical program focused on managing the clinical technology platform at Novartis. IT Service Delivery within Global Clinical Operations IT will collaborate as part of a cross-functional Veeva team, leveraging cutting-edge technology to streamline and support Clinical Trial management. This role contributes to reimagining medicine and improving lives globally.
Make a meaningful impact by leveraging your expertise in Clinical Operations to transform lives! Work with an industry-leading clinical platform to manage end-to-end trial processes efficiently. This opportunity will not only allow you to expand your professional network but also empower you to drive efficiency and excellence in the ever-evolving field of Clinical Operations. Make a difference—be part of something extraordinary!
About The Role
Key Responsibilities:
- Execute technology delivery strategy for business systems, platforms and processes for a particular Business domain / Function
- Has end-to-end accountability for technology product delivery across business areas. Partners with business product owner to set technology roadmap, with a vision ensuring that technology products generate business value for the defined customer
- Partner with Business Product Directors for demand analysis solution proposal/evaluation and funding estimates for operations/ projects
- Partner with business partners to ensure Technology Service/Solutions Delivery teams deliver products according to strategy with reuse across other areas
- Ensure services solutions platforms products are fit for purpose and achieve the desired business value and impact
- Run efficient DevOps for platforms, products, or systems ensuring availability and optimal performance for responsible function / service area
- Establish governance structure for projects, operations, etc. with right stakeholder representation, including: underpinning IT services in the delivery & support of the IT application and adherence to Security, Compliance policies & procedures
- Track, report and deliver against agreed success factors and measurements for various stakeholders for function / service areas whilst ensuring overall user experience is taken into account when designing deploying new solutions~ services and steady state operations
- Contribute to transformation initiatives using the latest technology stack and follow industry trends and emerging practices to drive agility, speed, efficiency and effectiveness.
- Manage application lifecycle management, application data consistency, portfolio optimization and continual improvements
- Execute problem management and drive identification of root causes as well as sufficient prevention of recurrences
- University Degree and/or relevant experience and professional qualifications
- Good understanding track record delivering technology products including experience working in Veeva Vault
- Working experience & knowledge of Clinical business process within Pharma industry (eTMF, SSU, CTMS)
- IT Technical Strategy and Planning, Emerging Technology Monitoring, Vendor Management, understanding of Agile methodologies
- Proven ability to work in a cross-functional team within a matrix environment building relationships, and driving engagement
- Previous experience and strong mindset in continuous improvement and change management Excellent interpersonal and communication skills. Needs to be able to work independently and reliably
- Proficiency in English (written and oral)
- Working experience & knowledge of other Clinical business process areas, e.g. Site connect, Payments & Study training
- Experience in adoption and development of Agile methodologies
We are committed to building an outstanding, inclusive work environment and diverse teams representative of the patients and communities we serve.
Why Novartis: Helping people with disease and their families takes more than innovative science. It takes a community of smart, passionate people like you. Collaborating, supporting and inspiring each other. Combining to achieve breakthroughs that change patients’ lives. Ready to create a brighter future together? https://www.novartis.com/about/strategy/people-and-culture
Join our Novartis Network: Not the right Novartis role for you? Sign up to our talent community to stay connected and learn about suitable career opportunities as soon as they come up: https://talentnetwork.novartis.com/network
Benefits and Rewards: Read our handbook to learn about all the ways we’ll help you thrive personally and professionally: https://www.novartis.com/careers/benefits-rewards
Why Novartis: Helping people with disease and their families takes more than innovative science. It takes a community of smart, passionate people like you. Collaborating, supporting and inspiring each other. Combining to achieve breakthroughs that change patients’ lives. Ready to create a brighter future together? https://www.novartis.com/about/strategy/people-and-culture
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CSA Integració de Sistemes
Barcelona, ES
Administrador De Base De Datos
CSA Integració de Sistemes · Barcelona, ES
. Agile TSQL Oracle Jira SQL Server
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En R&C CSA ASSOCIATS, no hacemos solo empleos, ¡creamos el futuro! ?? Si eres un entusiasta de la tecnología, y un amante de la innovación , entonces estás en el lugar adecuado. ??
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Estamos buscando un profesional con sólida experiencia técnica en la
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que pueda asumir responsabilidades clave en la operación, mantenimiento y evolución de entornos. El perfil ideal debe tener capacidad para liderar proyectos, coordinarse con otros equipos técnicos y garantizar la estabilidad de los sistemas en producción.
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¿Por qué unirte con nosotros?
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Experiencia en BigQuery, SSIS, DB2, Oracle y SAP Hana, especialmente se valorará el conocimiento en Oracle y BigQuery.
Capacidad para coordinarse con otros equipos en intervenciones técnicas.
Conocimiento de procesos de sincronización, auditoría, restauración y purgado de BBDD.
Familiaridad con entornos virtualizados y operativas críticas en producción.
Conocimiento y uso de DPA de SolarWinds.
Responsabilidades
Mantenimiento de bases de datos SQL Server.
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HIPRA
Amer, ES
Operational Quality Assurance associate Supervisor - Facilities & Equipment
HIPRA · Amer, ES
.
HIPRA es una empresa farmacéutica y biotecnológica enfocada en la prevención y diagnóstico para salud animal y humana, con una amplia gama de vacunas altamente innovadoras y un avanzado servicio de diagnóstico.
Tiene una sólida presencia internacional en más de 40 países con filiales propias, 11 centros de diagnóstico y 6 plantas de producción ubicadas estratégicamente en Europa (España) y América (Brasil).
La investigación y el desarrollo constituyen el núcleo de su conocimiento. HIPRA dedica el 10% de su facturación anual a actividades de I+D que se concentran en la creación y aplicación de los últimos avances científicos para el desarrollo de vacunas innovadoras de la más alta calidad. Para darle un valor añadido a su experiencia en vacunación, la empresa también desarrolla dispositivos médicos y servicios de trazabilidad.
Actualmente tenemos una nueva vacante como Operational Quality Assurance Associate Supervisor - Facilities & Equipment para el departamento de calidad ubicado en Amer (Girona).
Su misión principal es ayudar a la coordinadora a supervisar las actividades del grupo de equipos e instalaciones y del grupo de proyectos de ingeniería dentro del área de Garantía de Calidad de manera eficiente y eficaz, bajo el ámbito de las Normas de Correcta Fabricación (NCF)
Buscamos Personas Que
Dispongan de un grado universitario en biotecnología o ingeniería química finalizado.
Aporten experiencia en garantía de calidad en el sector farmacéutico y en gestión de equipos de personas (requisito imprescindible)
Dispongan de conocimiento el cumplimiento de las Normas de Correcta Fabricación (NCF) o GMP
A nivel de competencias, buscamos profesionales motivados, optimistas, que sepan planificar y priorizar, con buenos dotes comunicativos y que sepan liderar un equipo.
Tareas Principales Del Puesto
Aprobación de la documentación relacionada con las actividades de cualificación/validación de su área de responsabilidad.
Participación en los grupos de trabajo multidisciplinares de modificaciones de proyectos existentes.
Gestión incidencias en recualificaciones y calibraciones del equipo de técnicos del área.
Soporte en la gestión de proveedores.
Soporte en la gestión y resolución de las deficiencias relacionadas en las Inspecciones de las autoridades competentes.
Definición y diseño de nuevas estrategias de validación/cualificación.
Participación en equipos de trabajo de mejora continua tanto dentro de su área como a nivel transversal.
Mejora continua de los procedimientos de trabajo u otros documentos específicos el Sistema de Calidad relacionada con su área de responsabilidad.
Asegurar el cumplimiento de las Normas de Correcta Fabricación (NCF) y que se siguen los estándares de calidad definidos.
Cumplir las políticas y los procedimientos establecidos en la compañía en la ejecución de las actividades que le sean encomendadas.
Cumplir con los estándares de seguridad e higiene establecidos.
Junior Talent Manager
NuevaBending Spoons
Junior Talent Manager
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletrabajo . Office
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: We acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. Thus, our strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
At Bending Spoons, recruiting isn’t a support function. Our long-term success depends on talent density, which is why we’re massively investing in building one of the most advanced, research-driven, and technology-enabled Talent teams in the world. We are dozens of professionals—including engineers, AI researchers, data scientists, product designers, and hiring managers—working to solve one of the hardest problems in business: how to consistently identify, select, and develop extraordinary professionals.
A few examples of your responsibilities
- Take full ownership of the recruiting process from start to finish, making key decisions at each stage to ensure the selection of the best candidates.
- Drive the sourcing of top-tier talent by utilizing a diverse range of channels.
- Act as the main point of contact for candidates throughout the entire hiring process, ensuring a positive experience from initial outreach to final offer.
- Design and lead the implementation of structured assessments, including tests and interviews.
- Conduct comprehensive assessments of new hires to ensure they meet the company's standards.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
- Competitive pay and access to equity in the company. Typically, we offer individuals at the start of their career a salary of £54,545 in London and €52,246 elsewhere in Europe. For a candidate that we assess as possessing considerable relevant experience, the salary on offer tends to be between £66,779 and £149,636 in London, and €63,965 and €143,330 elsewhere in Europe. Compensation varies by location and expected impact, and grows rapidly as you gain experience and translate it into greater contributions. You can also receive some of your pay in company equity at a discounted price, thus participating in the value creation we achieve together. If relocating to Italy, you may enjoy a 50% tax cut.
Permanent or fixed-term. Full-time.
Location
Milan (Italy), London (UK), Madrid (Spain), Warsaw (Poland).
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests designed to assess how you approach unfamiliar problems. They’re challenging and may take several hours to complete. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
We set the bar high and won't extend an offer until we're convinced we've found the right candidate. This is why a job may stay open for months or be reposted several times.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and provide reasonable accommodations for an individual with disabilities—just let us know through this form.
Before you apply
If you’ve applied before but didn't receive an offer, we recommend waiting at least one year before applying again.
Bending Spoons is a demanding environment. We’re extremely ambitious and we hold ourselves—and one another—to a high standard. While this tends to lead to extraordinary learning, achievement, and career growth, it also requires significant commitment.
To help you ramp up quickly and set yourself up for success, we recommend spending your first few months working from our Milan office, regardless of your long-term work location. It’s the best way to rapidly absorb our company culture and build trust with your new teammates. We’ll support you with generous travel and accommodation assistance. After that, you’re welcome to work from our offices in Milan or London, or remotely from approved countries—depending on what we agree at the offer stage.
If the role speaks to you and you’re excited to give your best, we’d love to hear from you. Apply now—we can’t wait to meet you.