¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.481Comercial y Ventas
957Informática e IT
865Adminstración y Secretariado
770Desarrollo de Software
712Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
495Industria Manufacturera
456Ingeniería y Mecánica
438Educación y Formación
416Derecho y Legal
359Instalación y Mantenimiento
326Marketing y Negocio
302Sanidad y Salud
222Arte, Moda y Diseño
201Diseño y Usabilidad
137Alimentación
116Construcción
116Publicidad y Comunicación
113Recursos Humanos
111Hostelería
107Contabilidad y Finanzas
102Artes y Oficios
82Atención al cliente
78Cuidados y Servicios Personales
62Turismo y Entretenimiento
60Inmobiliaria
46Producto
46Seguridad
45Banca
32Farmacéutica
26Energía y Minería
22Social y Voluntariado
17Ciencia e Investigación
12Seguros
2Telecomunicaciones
2Editorial y Medios
1Agricultura
0Deporte y Entrenamiento
0Especialista comercial
NuevaMEJORAR TU LUZ
Especialista comercial
MEJORAR TU LUZ · Barcelona, ES
Teletrabajo Gestión de cuentas Inglés Gestión de ventas Español Negociación de contratos Elaboración de presupuestos Negociación Planificación de proyectos Hablar en público Medios de comunicación social
🚀 𝗕𝘂𝘀𝗰𝗮𝗺𝗼𝘀 𝗰𝗼𝗺𝗲𝗿𝗰𝗶𝗮𝗹𝗲𝘀 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗻𝗼𝗺𝗼𝘀
(zonas: Barcelona y Málaga)
En Mejorar Tu Luz buscamos colaboradores: personas con iniciativa, autónomos y con buen trato.
✨ ¿Qué tienes que hacer?
Hablar con clientes potenciales (industrias, hostelería, pymes...)
Conseguir una copia de su última factura de luz o gas.
Y listo: nosotros nos encargamos de analizarla y encontrarle la mejor tarifa entre más de 30 compañías, para que tú se la puedas presentar.
🔥 Lo que te damos:
💶 Comisiones competitivas, bajo contrato de colaboración.
📞 Soporte continuo de equipo especializado.
🕒 Libertad para trabajar a tu ritmo. Sin mínimos preestablecidos.
🎯 Lo que buscamos en ti:
Que sepas tratar con personas y abrir puertas.
Que no te dé miedo preguntar por una factura.
Profesionalidad y formalidad.
Se valora la experiencia en el sector.
myGwork
Madrid, ES
Startup Demand Generation Manager, EMEA Demand Generation Team
myGwork · Madrid, ES
Cloud Coumputing SaaS AWS
This job is with Amazon, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact the recruiter directly.
Description
Join our dynamic Cloud Sales Center team where you'll shape the future of cloud technology sales by developing and leading a team of demand generation reps to bring new and exciting startups on AWS. In this impactful role, you'll own sales targets, design and implement innovative programs to improve the efficiency of your team's operations whilst building early in career professionals into successful sellers that contribute to AWS's growth across EMEA. If you are passionate about cloud technologies, startups and developing people and building customer acquisition strategies, this role could be the right fit for your next career move.
As a DG Manager in Startup, you will have the exciting opportunity to lead our high growth France and EMEA South areas. You and your team will help customers make the transformational move to AWS by understanding their business opportunities and demonstrating the unique benefits of solving them with AWS services. You will develop customer acquisition strategies that will continue driving our growth across all EMEA areas. You will also be a sales coach to the next generation of AWS talent and assist them to learn, grow and be successful.
Your primary responsibilities will be to own the sales targets on pipeline creation associated to your area. You will work with area field sales and Central sales leaders to fine-tune the prospecting strategy ensuring that you are maximizing the output of your team's efforts. You will use your experience in sales and technology to liaise with a wide range of stakeholders across all the business.
A successful leader should be eager to develop others, and be a driven self-starter with a deep interest in growing the next generation of AWS talent, and have the capabilities to drive large scale sales initiatives. The candidate should be prepared to perform against goals and consistently meet targets, with a focus on delivering results for the business.
Key job responsibilities
- Own the pipeline creation targets for your area. Deliver high quality results by hiring and developing a great DG team
- Deliver across key metrics for the area you are responsible. Look beyond your own scope and contribute to the success of Area / EMEA DG teams
- Manage the monthly/quarterly business reporting to senior leadership
- Analyze data and trends and make informed recommendations to senior stakeholders
- Coach your reps to improve the effectiveness of their prospecting
- Manage Sales Compensation scheme
- Develop relationships and work with marketing, sales, partner, sales operations, DG, and other stakeholders to create and refine the tools and processes needed to drive productivity increases.
- Identify reporting issues, gaps in processes, and drive timely resolution
- Prepare ad-hoc analysis & participate on projects as needed
About AWS
Diverse Experiences
AWS values diverse experiences. Even if you do not meet all of the preferred qualifications and skills listed in the job description, we encourage candidates to apply. If your career is just starting, hasn't followed a traditional path, or includes alternative experiences, don't let it stop you from applying.
Why AWS?
Amazon Web Services (AWS) is the world's most comprehensive and broadly adopted cloud platform. We pioneered cloud computing and never stopped innovating - that's why customers from the most successful startups to Global 500 companies trust our robust suite of products and services to power their businesses.
Inclusive Team Culture
AWS values curiosity and connection. Our employee-led and company-sponsored affinity groups promote inclusion and empower our people to take pride in what makes us unique. Our inclusion events foster stronger, more collaborative teams. Our continual innovation is fueled by the bold ideas, fresh perspectives, and passionate voices our teams bring to everything we do.
Mentorship & Career Growth
We're continuously raising our performance bar as we strive to become Earth's Best Employer. That's why you'll find endless knowledge-sharing, mentorship and other career-advancing resources here to help you develop into a better-rounded professional.
Work/Life Balance
We value work-life harmony. Achieving success at work should never come at the expense of sacrifices at home, which is why we strive for flexibility as part of our working culture. When we feel supported in the workplace and at home, there's nothing we can't achieve.
Basic Qualifications
- Experience in technology related Business Development, Sales Strategy, Operations, or other related field
- Experience in coaching and mentoring young professionals
- Bachelor's degree in Business Administration, Finance, Economics, Computer Science, Engineering, or related field
- Ability to conduct analysis of complex data and strong business-process design experience
- Experince in team leadership positions in a result oriented environment
- Handles multiple competing priorities in a fast-paced, deadline-driven environment
- Track record in effectively collaborating with and influencing senior stakeholders
- A strong understanding of AWS and/or technology as a service (Iaas, SaaS, PaaS)
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you're applying in isn't listed, please contact your Recruiting Partner.
L'Usine Nouvelle
Vega del Codorno, ES
Ingénieur automaticien confirmé F/H
L'Usine Nouvelle · Vega del Codorno, ES
Au sein du métier "intégration de systèmes de contrôle commande" (automatismes et informatique industrielle), en tant qu'Ingénieur Automaticien, vous participez à la réalisation et à la modernisation des systèmes de contrôle commande des usines du cycle du combustible. Responsable du pilotage opérationnel d'une équipe, vos principales activités seront les suivantes : Etude, développement et tests de fonctions d'automatisme, Définition et planification des tâches, Chiffrage, Validation technique, Suivi du planning et des coûts, Interface avec les autres métiers, Pilotage de sous-traitance, Reporting auprès du chef de projet et en interne métier.,
Opérateur international reconnu dans le domaine des matières nucléaires, Orano apporte des solutions aux défis actuels et futurs, dans l’énergie et la santé.
Son expertise ainsi que sa maîtrise des technologies de pointe permettent à Orano de proposer à ses clients des produits et services à forte valeur ajoutée sur l’ensemble du cycle du combustible.
Grâce à leurs compétences, leur exigence en matière de sûreté et de sécurité et leur recherche constante d’innovation, l’ensemble des 17 500 collaborateurs du groupe s'engage pour développer des savoir-faire de transformation et de maîtrise des matières nucléaires, pour le climat, pour la santé et pour un monde économe en ressources, aujourd’hui et demain.
Orano, donnons toute sa valeur au nucléaire.
EN SAVOIR PLUS SUR NOUS
Amazon
Barcelona, ES
Procurement Compliance Manager, Procurement Policy and Compliance
Amazon · Barcelona, ES
Description
The Procurement Compliance Specialist role will be responsible for the planning, management and execution of the audits & compliance activities within the Global Procurement Organization (GPO).
This team has recently created its internal Audits & Compliance team in order to ensure adherence to the Source to Pay (S2P) policies and processes, to reduce risk, to prevent fraud and to avoid compliance gaps from evolving into significant challenges.
The role of the Procurement Compliance Specialist will execute the GPO Audits & Compliance strategy in order to ensure that all procurement activities adhere to company policies, regulatory requirements, and industry best practices.
This role involves conducting regular audits, analyzing procurement standards, identifying areas for improvement, and ensuring compliance with relevant policies, processes, laws and regulations. This specialist will work closely with procurement teams, suppliers, and other stakeholders to maintain transparency, integrity, and efficiency in the procurement process.
Key job responsibilities
- Conduct regular audits of procurement activities to ensure adherence to internal policies and external regulations
- Develop and implement audits & compliance programs and procedures to mitigate risks associated with procurement standards
- Monitor procurement transactions and documentation for accuracy, completeness, and compliance with established standards
- Investigate and resolve any discrepancies or non-compliance issues identified during audits.
- Work with Process & Execution team to analyze existing procurement standards, identify areas for improvement, analyze gaps & root causes, and define & implement mitigation action plans
- Recommend and implement best practices and innovative solutions to streamline procurement compliance operations and to enhance efficiency and reduce costs (compliance strategy continuous improvement)
- Program manage audits and compliance activities and mitigation actions/projects (project plan, stakeholder management, project coordination, definition of KPIs, change management to ensure strong adoption of corrective actions, progress reporting, etc.)
- Provide training and guidance to procurement teams on compliance requirements, policies, and procedures
- Act as a subject matter expert on procurement regulations and compliance matters
- Support the development and maintenance of procurement-related documentation and training materials
- Partner with the procurement technology team to support innovation, automation and transformation of procurement audit and compliance operations, delivery and expansion
- Prepare detailed audit reports and compliance assessments, highlighting findings, risks, and recommendations
- Maintain accurate records of audit activities, findings, and corrective actions taken
- Ensure timely reporting of audit results to senior management and other relevant stakeholders
- Experience in program or project management
- Experience in supply chain
- Experience using data and metrics to determine and drive improvements
- Experience owning program strategy, end to end delivery, and communicating results to senior leadership
- Master's degree, or MBA in business, operations, human resources, adult education, organizational development, instructional design or related field
- Experience leading process improvements
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Spain Services, S.L.U.
Job ID: A2949057
Junior Privacy Counsel
NuevaBending Spoons
Junior Privacy Counsel
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletrabajo
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: We acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. Thus, our strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
A few examples of your responsibilities
- Partner with cross-functional teams—including Product, Engineering, and Security—to provide strategic privacy advice, embed privacy-by-design principles, and translate regulatory requirements into practical technical solutions.
- Identify privacy risks and opportunities proactively—helping to shape privacy-compliant tools, features, and workflows early in the development process and promoting continuous improvement in data protection practices.
- Manage all privacy-related legal work—including drafting and reviewing data processing agreements (DPAs), privacy policies, legitimate interest assessments (LIAs), and data protection impact assessments (DPIAs)—to ensure compliance with data protection regulations.
- Conduct internal and external privacy audits and oversee relationships with external privacy consultants and legal advisors, coordinating inputs across business functions and ensuring alignment on key decisions.
- Monitor evolving privacy regulations, case law, and best practices, and communicate relevant insights internally to ensure ongoing compliance and strategic alignment.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Competitive pay and access to equity in the company. Typically, we offer an individual at the start of their career a salary of £54,545 in the UK and €52,246 elsewhere. If they possess a few years of relevant experience, the salary on offer tends to be between £66,779 and £149,636 in the UK, and €63,965 and €143,330 elsewhere. Pay grows rapidly as you accumulate experience and translate it into greater impact. You can also receive some of your pay in company equity at a discounted price, thus participating in the value creation we achieve together. If relocating to Italy, you may enjoy a 50% tax cut.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
Permanent or fixed-term. Full-time.
Location
Milan (Italy), London (UK) or remote.
Before you apply
Bending Spoons is a demanding environment: We're extremely ambitious and we ask a lot of ourselves and one another. While this tends to lead to fantastic learning, achievements, and career growth, it also requires a significant commitment. So if you like the role and are ready to give your very best, don't hesitate to apply.
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests that assess how you approach unfamiliar problems. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and we provide reasonable accommodations for an applicant with disabilities, which can be requested through this form.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
FCC Medio Ambiente
Madrid, ES
Conductor/a de camión de recogida de residuos - IFEMA (Madrid) - REF. 24325
FCC Medio Ambiente · Madrid, ES
Localidad : Madrid
Provincia : Madrid
País : España
Empresa : FCC SERVICIOS MEDIOAMBIENTALES
Nº Vacantes (puestos) : 2
Funciones
¡Bienvenido/a a FCC Medio Ambiente!
FCC Medio Ambiente es la empresa líder del sector medioambiental en España, referente en la gestión de servicios públicos de recogida de residuos, mantenimiento y conservación de zonas verdes, limpieza viaria, etc.
Presentes en más de 5.300 municipios en 11 países, mejoramos la calidad de vida de más de 65 millones de personas en todo el mundo, y contribuimos a la construcción de una sociedad sostenible y al cuidado del medio ambiente.
¿Qué estamos buscando?
Una persona que se cuente con carnet C + CAP, que conduzca un camión de recogida, así como ayude en la limpieza de los residuos que se generen por la actividad ferial en IFEMA.
Requisitos
¿Qué necesitas?
Formación
- Formación básica.
- Se valorará tener experiencia en conducción de camión recolectores tipo carga trasera y camiones ampliroles.
- Carnet C + CAP.
¿Qué ofrecemos?
- Tipo de contrato: Temporal.
- Jornada: 39 horas semanales distribuidas de lunes a domingo según cuadrante.
- Salario: Según convenio aplicable y perfil profesional.
- Incorporación en un equipo profesional, con buen ambiente de trabajo y posibilidades de desarrollo profesional en otros servicios o actividades.
- Nuevos retos.
- Estabilidad laboral.
- Trabajo en equipo.
- Plan de formación continuo.
- Incorporación inmediata.
¿Aceptas el reto? ¡Te estamos buscando!
- Únete a nuestro equipo, ahora es el momento-
UI Art Lead
NuevaProduct Madness 📱🎮
Barcelona, ES
UI Art Lead
Product Madness 📱🎮 · Barcelona, ES
Photoshop
Buscamos un artista con talento para unirse como UI Art Lead en uno de nuestros títulos principales, Cashman Casino, en Product Madness. En este puesto, serás responsable de crear y mantener la interfaz de usuario del juego desde la concepción inicial hasta su implementación.
Liderarás y gestionarás un pequeño equipo de artistas con mucho talento. Establecerás una visión clara, fomentarás confianza, proporcionarás comentarios constructivos y serás consciente de las metas y necesidades de cada artista, ayudarás a establecer un camino bien definido para que todos alcancen sus objetivos.
También trabajarás junto a diseñadores de UX, artistas técnicos, desarrolladores y jefes de producto para garantizar que la interfaz de usuario respalde la experiencia del juego. Colaborarás con el equipo de producción para desarrollar planes de ejecución de alto nivel y serás responsable de la puesta en práctica de la estrategia.
Como UI Art Lead, desarrollarás el aspecto visual general y el estilo del juego, equilibrando la satisfacción visual con la claridad del juego para asegurar una experiencia insuperable. Sabrás cuándo mejorar la calidad visual donde el jugador lo notará y cuándo reducirla donde no; en ocasiones te involucrarás de manera práctica y contribuirás al estándar de calidad artística.
Lo que estamos buscando
- Experiencia y flexibilidad en el uso de herramientas líderes de desarrollo de UI, desde Photoshop hasta Figma
- Experiencia en procesos de delegación de responsabilidades: creación de documentación, exportación de recursos y presentación del trabajo
- Buena capacidad para perfeccionar tareas, establecer prioridades y diseñar planes de trabajo y cronogramas
- Experiencia en la mentoría de otros diseñadores de UI y apoyo para su crecimiento profesional
- Habilidad para trabajar en proyectos de Unity, desde la entrega hasta la integración de recursos
- Capacidad para analizar interfaces existentes y proponer mejoras
- Capacidad para crear prototipos funcionales
- Buen conocimiento del mercado de juegos casuales modernos y de las tendencias actuales en UI
- Sólida comprensión de los principios de UX
- Conocimientos básicos de ilustración, incluyendo proporción, composición y color
- Nivel profesional de inglés
- Experiencia previa trabajando en juegos para móvil
- Experiencia en la mentoría y el apoyo de otros diseñadores
- Trabajo de UI de muy alta calidad para juegos de móvil, mostrando elementos de interfaz, logotipos, iconos y tipografía
- Confianza a la hora de trabajar en diversos estilos y formatos
- Ejemplos avanzados de diseño estructural de UI, incluyendo diagramas visuales, maquetas y animáticas
Como parte de la familia Aristocrat, compartimos su misión de llenar de alegría la vida gracias al poder del juego, con un equipo de primer nivel que crea títulos líderes y de mayor recaudación en el género de casino social, entre ellos Heart of Vegas, Lightning Link y Cashman Casino.
Con un equipo global de 800 personas, Product Madness tiene su sede en Londres, y oficinas en Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal y un equipo remoto en Estados Unidos, lo que nos convierte en una auténtica potencia global.
Nos guiamos por nuestro principio de “Las personas primero”. Independientemente de dónde, cuándo o cómo trabajen, los miembros de nuestro equipo tienen oportunidades para avanzar en su carrera profesional y crecer con nosotros. Nos enorgullece fomentar una cultura inclusiva, en la que se anima a cada persona a dar lo mejor de sí misma cada día.
Pero no confíes solo en nuestra palabra. En 2024, fuimos incluidos en la lista de los Global Inspiring Workplace Awards y recibimos un premio de bronce en los Stevies for Great Employers, en la categoría de “Empleador del año - Medios de comunicación y entretenimiento”.
Disponibilidad para viajar
Hasta un 25%
Información adicional
En este momento, no podemos tramitar visados de trabajo para este puesto. Los candidatos deben tener permiso para trabajar a tiempo completo en el país donde se ofrece la vacante, sin necesidad de visado ahora ni en el futuro.
Fundación Rey Ardid
Zaragoza, ES
AUX. GERIATRIA RM EL BURGO
Fundación Rey Ardid · Zaragoza, ES
Inicio del proceso de selección: 02/07/2025 finalización: 21/07/2025
Fecha límite de inscripción: 15/07/2025
Número de plazas: 1
Experiencia mínima
Al menos 1 año
Descripción
¿Te apasiona el cuidado de las personas mayores? Únete a nuestro equipo en la Residencia El Burgo de Ebro y marca la diferencia cada día. Funciones: - Levantar y asear a los residentes - Movilización de residentes cuando sea necesario - Asistencia en la alimentación, si procede - Vestido de camas y revisión de habitaciones - Acompañamiento y atención personalizada Requisitos: - Experiencia previa en el cuidado de personas mayores - Empatía y sensibilidad hacia las personas mayores Valorable: - Certificado de profesionalidad en atención sociosanitaria o formación profesional en auxiliar de enfermería o similar Condiciones: - Contrato temporal - Jornada completa - Turnos rotativos de mañana, tarde y noche de lunes a domingo, con los descansos legalmente establecidos - Incorporación al equipo de la Residencia El Burgo Si te interesa trabajar en un entorno profesional, humano y comprometido con el bienestar de nuestros mayores, te estamos esperando.
Ana Lombard
Barcelona, ES
Becario/a SEO/SEM MARKETING DIGITAL Y COMMUNITY M.
Ana Lombard · Barcelona, ES
SEM HTML Marketing digital Google Analytics Pago por clic (pago por clic) SEO Análisis web Investigación de palabras clave SEO off page Link building o construcción de enlaces Google Ads
🎯 Prácticas en Marketing Digital | SEO/SEM & Community Management
📍 Barcelona | Presencial para Septiembre
🕒 Prácticas curriculares o extracurriculares
💼 Sector: Bienestar, salud y cosmética natural
¿Estás estudiando y sueñas con aplicar tus conocimientos en un proyecto real, con propósito y enfoque humano?
🌱 Te buscamos a ti, que vibras con el mundo digital, el contenido creativo y las marcas que conectan de verdad.
¿Qué harás con nosotros?
🚀 Optimizarás estrategias SEO y campañas SEM para nuestra web
🎯 Crearás y gestionarás campañas en Google Ads
📬 Apoyarás en el diseño de newsletters con alma
🛍️ Impulsarás la visibilidad de nuestra tienda online con acciones digitales
🎥 Crearás contenido visual (reels, stories, TikToks) que inspire a nuestra comunidad
🤝 Trabajarás codo a codo con el equipo creativo y de comunicación
Lo que buscamos en ti:
🔍 Conocimientos básicos en SEO/SEM y Google Ads
💡 Actitud proactiva, ideas frescas y muchas ganas de aprender
✍️ Buen ojo para los contenidos que conectan + nociones de edición de vídeo
💚 Interés genuino por el marketing consciente, el bienestar emocional y la cosmética natural
Lo que te ofrecemos:
✨ Un entorno joven, creativo y con propósito
💬 Libertad para proponer y crecer
🚀 Participación en proyectos reales que generan impacto
🌸 Formación práctica en una marca emergente con alma
📩 ¿Te interesa?
Envíanos tu CV + una breve carta contándonos por qué quieres formar parte de nuestro equipo.
¡Te leemos con ilusión! 💌