¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.025Comercial y Ventas
932Informática e IT
874Adminstración y Secretariado
669Comercio y Venta al Detalle
475Ver más categorías
Desarrollo de Software
434Educación y Formación
432Ingeniería y Mecánica
397Industria Manufacturera
315Derecho y Legal
294Marketing y Negocio
269Instalación y Mantenimiento
225Diseño y Usabilidad
203Sanidad y Salud
170Construcción
129Publicidad y Comunicación
112Hostelería
111Contabilidad y Finanzas
83Artes y Oficios
81Arte, Moda y Diseño
76Recursos Humanos
75Atención al cliente
67Turismo y Entretenimiento
60Inmobiliaria
55Alimentación
52Cuidados y Servicios Personales
45Seguridad
43Producto
40Farmacéutica
27Banca
24Social y Voluntariado
18Energía y Minería
7Seguros
3Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
2Editorial y Medios
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Business Controller
NuevaSecuritas Direct by Verisure
Business Controller
Securitas Direct by Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
Teletrabajo . Python TSQL R Excel
¿Buscas un nuevo reto profesional con el que dar un salto a tu carrera?
¿Quiénes somos?
Somos líderes en el mercado europeo de la protección y seguridad de personas para hogares y pequeños negocios, aportando un servicio excepcional a más de 3 millones de clientes/as con un equipo de más de 25.000 empleados, presentes en 17 países de Europa y América Latina. En Securitas Direct hemos creado las innovaciones más disruptivas del mercado, las cuales se han convertido en estándar para la industria y el sector. Combinamos la pasión, el compromiso, el compañerismo y la responsabilidad en nuestro día a día teniendo como foco principal el cuidado de nuestros clientes.
El equipo de Soporte de Ventas
Buscamos un/a Controller de negocio para incorporarse a nuestro equipo de Business Control en la dirección de Planificación Comercial del área de Ventas. Tu responsabilidad será realizar el análisis y seguimiento los principales KPIs relacionados con la eficiencia económica de la actividad comercial de la compañía, así como el diseño de informes y presentaciones a nivel ejecutivo, siendo el nexo de unión entre el área comercial y el área financiera.
Trabajarás en un entorno multidisciplinar, donde el buen ambiente, la colaboración y el foco en las personas forman parte de los principales pilares de trabajo.
¿Cómo sería tu día a día?
Participar en el seguimiento y análisis de la actividad comercial y su repercusión en los resultados financieros de la compañía.
Elaborar presupuestos anuales en base a la información histórica e inputs futuros.
Forecasting mensual de resultados.
Validación y control de la información de cierre mensual junto con el área de Finanzas.
Análisis mensual de desviaciones e impacto de las distintas iniciativas Comerciales.
Elaboración de presentaciones ejecutivas para la Dirección.
Cuantificación de impactos de nuevas iniciativas Comerciales.
¿Qué buscamos?
Experiencia de al menos entre 3 y 4 años en puestos relacionados. (Control de Gestión, Auditoría o similar)
Graduado en Administración y Dirección de Empresas, Estadística, Matemáticas, Económicas o titulaciones similares.
Nivel de Excel avanzado.
Valorable conocimiento de macros, Python, herramientas de Reporting (BO, Power BI….) Visual Basic y SQL.
Experiencia en la realización de forecast.
Conocimientos de contabilidad e informes financieros. (P&L)
Alta capacidad de análisis y autonomía.
Capacidad de adaptación a distintos tipos de interlocutores.
¿Y nuestros beneficios?
Modelo híbrido de teletrabajo (16 días de teletrabajo al trimestre) para que los adaptes a tus necesidades.
Horario flexible de entrada/salida y jornada intensiva los viernes.
22 días de vacaciones al año + 1 día de asuntos propios + bolsa de horas de exceso.
La tarde de tu cumpleaños ¡Libre!
Plan de carrera personalizado anual.
Comedor subvencionado, contamos con 3 restaurantes dentro de nuestra oficina por lo que ¡Olvídate de Tuppers!
Parking en las oficinas.
Descuentos en productos propios.
Cesta de Navidad.
Retribución flexible.
Apoyo a la maternidad, paternidad, políticas de igualdad y diversidad.
¿Y que hay acerca de la formación?
Serás el/la protagonista de tu ruta de aprendizaje, por lo que contarás con miles de recursos para seguir impulsando tu conocimiento técnico y de negocio.
Más de 100h en formación en idiomas.
¡Tú eres protagonista de tu desarrollo! Tendrás la oportunidad de desarrollar un catálogo formativo adhoc adaptado a tu perfil profesional.
¿Y ahora qué?
Si has llegado hasta aquí es porque realmente te hemos parecido interesantes. Cómo próximos pasos, apúntate en nuestra oferta y el equipo de gestión de personas revisará tu perfil. Si encajas con la necesidad, te llamaremos para poder conocerte y darte más información acerca de la posición y de nosotros.
Como último consejo: ¡Se tú mismo/a!
¡Estamos deseando conocerte!
Codemotion
6 oct.Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Codemotion
Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
.
Are you passionate about technology and attended Codemotion 2025? Verisure is looking for you! We are excited to offer a variety of tech opportunities for talented professionals like you. Join our team and contribute to innovation in smart security.
How to Apply: If you are interested in joining our team, please send your CV. We look forward to meeting you and exploring how you can contribute to Verisure's mission!
It is essential to submit your CV to participate in the raffle. We look forward to meeting you and exploring how you can contribute to Verisure's mission!
Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Proposition Management Intern
Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
. UX/UI PowerPoint
Strategy & Innovation Intern
Verisure, operating under 2 brand names (Securitas Direct & Verisure), is the European market leader in monitored security solutions.
Do you want to make an impact every day by keeping people safe - and by bringing them a sense of security and peace of mind? Interested in being part of a dedicated, passionate team that believes security is a human right? Looking to join a company where innovation and technology are at the heart of its solutions? Join us today!
Verisure is seeking an intern to join our innovation of new propositions (products & services) domain within the Group Technology Department.
Location
The position will be based in Madrid (Spain) with Pan-European Travel expected.
Job Description
Deep dive into our product strategy using existing knowledge available across the company - multi-functional and international team - and working closely with our product managers.
Identify new business opportunities and contribute to innovation management.
Work with the Verisure Proposition Management team, investigating new business models and disruptive technologies. Collaborate with Managers to learn about our business model and how to innovate towards our growth.
Liaise with external companies, including startups, to assess their solutions and technologies, contributing to innovation scouting and evaluation efforts.
Job Responsibilities
Participate in our overall short-term and long-term product road map creation and help us understand which initiatives have the highest potential.
Engage with our markets to understand local challenges/opportunities to feed our ideation process.
Engage with key stakeholders to present our innovation concepts, ensuring alignment with business needs and strategic direction.
Work with external stakeholders to perform competitive reviews, market benchmarks, and industry analysis to identify opportunities for differentiation and growth.
Conduct hands-on testing of external solutions by adopting the customer’s perspective, documenting the installation process, evaluating user experience, and assessing product performance.
Among others, in this role you will be responsible for:
Researching the security market, relevant industries, competition, potential new partners and compile findings or run product testing.
Understanding how interesting insights can be leveraged into ideas for new Products & Services.
Supporting the Strategy & Innovation team members and working with other Managers from the team , beyond the Strategy & Innovation domain.
Job Skills & Qualifications
Required:
University degree (Industrial Engineering is preferred).
Complementary education: Business Strategy/Management, Innovation, Entrepreneurship, Marketing Strategy, Product Design.
Ability to work in English and Spanish.
Demonstrated strong oral and written communication skills with emphasis on strong MS PowerPoint and presentation skills and the ability to work with cross-functional and international teams.
Capacity to understand the big picture and motivation to drive hands-on work to bring new ideas to life.
Entrepreneurial and committed, with a strong hands-on approach.
Preferred:
Experience in the international business environment or having worked/studied also abroad.
Experience in market research and/or analysis of data.
Experience in consumer qualitative research, design thinking or any other human-centric method for capturing insights.
Experience in UX/UI.
Strong written and oral communication capabilities for creating and presenting.
French or Swedish is merited.
This position has a high potential for impact and success as Verisure is growing and building a talented and passionate Group organization led by a high-caliber Executive team!
The Company:
Verisure is the leading provider of peace of mind and protection to residential and small business customers across Europe and Latin America. We deliver professionally-monitored smart alarms and outstanding services to over 5 million customers in 17 countries across Europe and Latin America, with a team of more than 22,000 colleagues.
Verisure's brand family includes: Securitas Direct in Spain and Portugal (*). AlertAlarm, Dansikring Direct, Falck Alarms, Mediaveil, TeleAtlantic and NorAlarm to name a few!
Our Alarms are the most widely installed home security systems in Europe. A strong focus on quality and services means our customers are among the most satisfied in the industry.
Interaction Designer
6 oct.Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Interaction Designer
Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
. Agile
The role:
The Interaction Designer is a key member of the Verisure Design Group, reporting to the Group Studio Manager. The role will be based at our R&D centre in Madrid, Spain with some European travel required.
The position of Interaction Designer is fundamental in delivering world class interaction design across the Verisure digital and physical product portfolio. You will be instrumental in evolving our customer touch-points, as technology, behaviours and design patterns evolve and change.
As an Interaction Designer at Verisure you will be responsible for the creation, development, refinement, and documentation of innovative and compelling interaction design solutions that are in line with the design objectives and goals of Verisure.
The position will work on both tactical projects and programs as well as more strategic and explorative workstreams.
The Interaction Designer will be:
A Problem Seeker; a person with an analytical brain, who uses a range of tools and methods to find the root cause of customer problem(s).
A Problem Solver; a person who will leave no stone unturned in their quest to solve customer problems and iteratively validate design concepts.
A Change Maker; a person with the ability to synthesise design process and research and use it to their advantage when managing business objectives and stakeholders, ensuring that design direction is carried through into the final product offering.
A Design Champion; a person who stands up for customers and makes sure that their voice is heard and understood throughout the process.
Main Responsibilities
Main responsibilities will include supporting the business in all aspects of Interaction Design. Key tasks include but are not limited to:
Contributing to the shaping of new product & service experiences from early concept explorations to detailed design solutions across our digital portfolio including Web, App and Proprietary interfaces.
Define the overall experience structure of new interaction products including user flows, wireframes and specification documents.
Expertly envision and communicate concepts and ideas using appropriate design tools that illustrate all touch points across the customer experience journey from purchase and installation to daily use and maintenance.
Work closely with product managers and engineers to balance technical and business requirements of the product & service being designed.
Identify and drive continuous refinement of existing products and services to improve the overall user experience. Identify and use metrics to guide and structure this process.
Work with other team members to uncover insights and identify opportunities, by e.g., take an active part in pre-studies, workshops, UX requirement gathering, prototyping activities etc.
Iteratively prototype and test solutions using low and high-fidelity tools as required.
Work with stakeholders and other team members to bring designs to life, balancing user needs, business requirements and technical constraints.
Have an understanding of modern project management methodologies (e.g. agile, lean UX)
Be aware of the latest digital trends and industry best practices and use this knowledge to evolve products and features when and where it is appropriate.
Support the greater Global Design Team and UI Design Manager throughout a range of internal initiatives such as; contribute to and own a bigger design, document existing and new solutions, explore new skills, tools, ways of working and practices under the direction of your immediate supervisor.
Be able to own and present a design to key stakeholders and motivate design decisions.
Take tactical and strategic design decisions in collaboration with prime stakeholders and other lead designers.
Hand over and present a design and then support the IT organisation during development and validate the implementation throughout the process.
Required Qualifications
Minimum qualifications
2+ years of experience working with strategic design/innovation, UX/concept design, service design, user centric design - with a focus on interaction design.
A University degree (preferably BA or BS degree) in an appropriate design discipline such as Interaction Design, Human Computer Interaction, or any other related design field.
Documented experience of software design solutions that have been released to the market
Familiar working with Design Systems.
Preferably knowledge within the domain and importance of Accessibility.
Proven experience in working with functional leaders in a medium to large corporate or consulting environment.
Have a keen eye and passion for design details within UX/concept design, user centric design and innovation - with a focus on interaction design.
Experience of hands-on working with software engineers and developers to turn design concepts into production products that are released to the market.
Proven track record of utilising research insights to inform design decisions and directions.
Fluent in English & Spanish both written and spoken.
Applications must include:
An up-to-date CV and portfolio that exemplifies previous interaction design case studies/projects that you conducted.
Cover letter with salary expectations and a personal statement
Personal Characteristics
A passion for consumer-cantered product and service creation; committed to delivering world class user experiences.
You are an analytical problem solver who enjoys working in a fast-paced environment.
Positive attitude and the ability to thrive in a collaborative environment with multidisciplinary teams across multiple sites.
Proven ability to create collaborative relationships with stakeholders and peers in a matrix organisation and be recognised as a value-added partner and resource, working in multicultural teams.
A match to our culture, the successful candidate will have high energy, flexibility, fantastic communication skills (both written and verbal) and huge amounts of drive.
Familiar with current home security / smart home technologies, future developments and understand the partnerships and use cases behind them.
A strong desire to grow, develop and spread your interaction design skillset; by encouraging and take an active part in collaborating with other team members. Actively seek new knowledge and experiences.
Pro-active, driven and willing to listen, observe and understand real user needs.
Strong knowledge of design thinking practices and methodologies
Business Analyst Latam
6 oct.Securitas Direct by Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Business Analyst Latam
Securitas Direct by Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
. TSQL Excel Power BI
Estamos en búsqueda de un Business Analyst que se unirá a nuestro creciente y exitoso equipo de soporte a la región de LatAm, reportando a nuestro Operations Strategy Manager LatAm.
Contribuirás al análisis de oportunidades para mejorar el servicio que Verisure presta en LatAm (Brasil, Chile, Perú y Argentina), con una clara orientación hacia el cliente, participando en proyectos estratégicos para la compañía liderando iniciativas a corto, medio y largo plazo, trabajando con los equipos de Operaciones de países y tecnología.
Responsabilidades:
- Convertir los datos en ideas de negocio procesables que ayuden a la priorización de diferentes proyectos/iniciativas en el negocio con un fuerte sentido empresarial.
- Identificar oportunidades de eficiencia basadas en el análisis de los datos.
- Contribuir a la preparación de la planificación estratégica mediante el análisis de los resultados actuales y la previsión de los principales KPIs y el impacto de las nuevas iniciativas en las proyecciones.
- Comunicar las ideas de negocio de una manera simple y persuasiva.
- Entender los procesos de operaciones y las mejores prácticas a nivel grupo.
- Priorizar y gestionar diferentes iniciativas de operaciones y tecnología en paralelo.
- Asociarse con los equipos operativos de los países para recopilar los datos y supervisar. los cuadros de mando clave para el seguimiento de los niveles de servicio operativo y eficiencias.
¿Qué necesitamos de ti?
- Titulación universitaria ADE/ Ingeniería o similar
- Experiencia mínima de 3 años en análisis de datos y gestión de reporting
- Nivel alto de Excel, Power Point, Power BI y SQL
- Ingles nivel B2
Ubicación: Pozuelo de Alarcón, Madrid
¿Qué ofrecemos?
- Un entorno en el que podrás crecer profesionalmente junto a un equipo consolidado y motivado.
- Comida subvencionada para que siempre estés recargado/a de energía.
- Una ubicación ideal: Pozuelo de Alarcón, Edificio Victoria, a tan solo 2 minutos de la parada de Renfe más cercana.
- Modelo de trabajo flexible
- Un compromiso real con la diversidad e inclusión, porque en Securitas Direct las personas son nuestra prioridad.
Nuestro ADN: Pasión, Compromiso, Innovación, Trabajo en Equipo, Confianza y Responsabilidad.
En Securitas Direct las personas estamos en el centro. Trabajamos para crear un entorno diverso e inclusivo en el que se garantice la igualdad de oportunidades, según nuestro compromiso con la integración efectiva, evitando cualquier tipo de discriminación en el trabajo.
Securitas Direct by Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Técnico de Compensación Variable e Incentivos
Securitas Direct by Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
. TSQL Excel Power BI
Formando parte del equipo de Gestión de Personas, buscamos incorporar un/a Técnico de Compensación Variable e Incentivos.
Objetivo del puesto
El/la Técnico de Compensación Variable e Incentivos se responsabilizará de la gestión, análisis y seguimiento de los sistemas de retribución variable e incentivos de la compañía, asegurando su correcta aplicación, alineación con los objetivos estratégicos y cumplimiento normativo.
Responsabilidades principales
- Liderar la implementación de una herramienta de gestión del variable
- Diseñar, actualizar y mantener los modelos de cálculo de incentivos para diferentes colectivos (comerciales, operativos, Staff, etc.).
- Participar activamente en las políticas compensación
- Recopilar, validar y procesar datos de desempeño y KPIs para la aplicación de los esquemas de retribución variable.
- Colaborar con áreas como Finanzas, áreas de la Operación y Gestión de Personas para asegurar la coherencia y trazabilidad de los datos.
- Participar en el diseño de nuevas políticas de incentivos y en la revisión de las existentes.
- Atender consultas internas sobre el funcionamiento de los sistemas de incentivos.
- Asegurar el cumplimiento de la normativa interna y externa en materia de compensación variable.
- Se valorarán conocimientos básicos en materia de compensación para apoyo puntual en algunas tareas dentro del área en determinados momentos específicos.
Requisitos
Formación académica:
- Grado en ADE, Economía, Ingeniería, Matemáticas, Estadística o similar.
- Se valorará formación en incentivos comerciales
Experiencia:
- Mínimo 2/3 años en posiciones similares, preferentemente en áreas de compensación, control de gestión o análisis de datos.
Conocimientos técnicos:
- Excel avanzado.
- Herramientas de análisis de datos (Power BI, SQL, etc.).
- Valorable experiencia en uso de software específicos de gestión de incentivos
- Conocimiento de modelos de incentivos y compensación variable.
- Valorable experiencia en SAP, SuccessFactors, Workday u otras plataformas de RRHH.
Competencias:
- Rigurosidad y atención al detalle.
- Capacidad analítica y orientación a resultados.
- Comunicación efectiva y trabajo en equipo.
- Discreción y confidencialidad.
En Securitas Direct entendemos la diversidad como una fuente de talento, ofrecemos una cultura de trabajo inclusiva que se apoya en las diferencias y similitudes entre los empleados/as que conforman la compañía para crear entornos de trabajo para todos/as.
Team Leader de Nóminas
5 oct.Securitas Direct by Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Team Leader de Nóminas
Securitas Direct by Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
.
¿Estás listo/a para liderar un equipo apasionado y marcar la diferencia en el área de Gestión de Personas? En Securitas Direct, buscamos un/una Team Leader de Payroll que asuma el desafío de supervisar y coordinar nuestro equipo de administración de personal, asegurando la excelencia en la gestión de nóminas y la administración laboral.
Tus principales retos serán:
- Coordinar y supervisar al equipo de nóminas, promoviendo un ambiente colaborativo y de alto rendimiento.
- Gestionar el cálculo de nóminas mensuales del colectivo asignado y garantizar la correcta presentación de los modelos IRPF (111 y 190)
-Gestión de pagas retroactivas con su correspondiente cotización
- Colaborar con el equipo financiero en cierres mensuales para alinear objetivos.
- Supervisar procesos robotizados (finiquitos, embargos, bajas médicas) e implementar mejoras que optimicen la operación.
- Brindar asesoramiento laboral a nuestros empleados, contribuyendo a su bienestar y confianza.
- Garantizar actualizaciones relacionadas con convenios colectivos, SMI y revisiones salariales.
¿Qué buscamos en ti?
- Formación académica: Relaciones Laborales, Derecho, ADE o áreas afines.
- Experiencia: Mínimo 6 años gestionando administración de personal y al menos 2 años liderando equipos.
- Competencias técnicas: Dominio avanzado de herramientas como Workday, PeopleNet, Siltra y Excel.
- Habilidades clave: Comunicación efectiva, atención al detalle, capacidad analítica y orientación al trabajo en equipo.
- Proactividad y una mentalidad enfocada en la innovación y mejora continua.
¿Qué te ofrecemos?
- Un entorno en el que podrás crecer profesionalmente junto a un equipo consolidado y motivado.
- Un horario que promueve tu equilibrio: lunes a jueves (9:00 h a 18:15 h) y viernes (8:00 h a 15:00 h).
- Comida subvencionada para que siempre estés recargado/a de energía.
- Una ubicación ideal: Pozuelo de Alarcón, Edificio Victoria, a tan solo 2 minutos de la parada de Renfe más cercana.
- Un compromiso real con la diversidad e inclusión, porque en Securitas Direct las personas son nuestra prioridad.
Nuestro ADN: Pasión, Compromiso, Innovación, Trabajo en Equipo, Confianza y Responsabilidad.
¡Únete a nosotros y forma parte de una compañía donde tu talento y liderazgo serán clave para el éxito de nuestro equipo y nuestras personas!
Securitas Direct by Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Técnico de especialización Competencia
Securitas Direct by Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
. Office
En el área Soporte de Ventas de Securitas Direct, estamos buscando un Técnico de especialización Competencia. Reportando al Team Leader de Estrategia Mercado y Especialización tiene como función principal la implantación y seguimiento de las diferentes metodologías de trabajo en la fuerza de ventas en el segmento de la venta de Renove.
El puesto comprenderá las siguientes responsabilidades:
- Participación en el análisis de los kpi´s de seguimiento de venta en segmento de Renove.
- Realización y seguimiento de planes de acción con los Managers para conseguir los KPIs definidos.
- Mantener comunicación continua con el Director Territorial y responsable del departamento para conseguir los objetivos establecidos.
- Formación en zona, para poder enriquecer las rutinas de trabajo, aportando la calidad en la ejecución, tanto en reuniones como en acompañamientos en calle.
- Generación de nuevas iniciativas, así como participar en la implantación y seguimiento de los mismos.
Requisitos
- Experiencia mínima de 2 años en gestión de equipos comerciales.
- Experiencia y capacidad en análisis de metodologías de ventas e implantación de mejoras.
- Nivel medio herramientas de Office.
- Disponibilidad para viajar.
¿Te sientes identificado y te apetece el reto? ¡Inscríbete!
Product Manager - AI Tech
5 oct.Verisure
Pozuelo de Alarcón, ES
Product Manager - AI Tech
Verisure · Pozuelo de Alarcón, ES
. Agile Azure Cloud Coumputing Jira AWS Kafka Spark Office
About Verisure
Verisure is a global leading provider of professionally monitored security solutions. We are a fast-growing international company with a start-up mindset—agile, lean, and driven by high performance and strong values.
Verisure is seeking a Product Manager to coordinate the company’s AI project demand. This role will serve as the central point of contact for all related AI-related products, ensuring robus data governance, compliance with European regulations (working closely with Legal and Security teams), and overseeing planning, delivery, and continuous product evolution. The ideal candidate will manage stakeholders from both the north and south areas of the business, control the budget, and align strategic objectives with tactical execution.
This is a high-impact role with a strong growth potential. It offers a unique opportunity to shape, implement, and evolve AI products that directly influence business performance.
Responsibilities will include:
Centralise and prioritise AI demand and stakeholder requests across the organisation.
Maintain a master backlog for each AI Product, ensuring transparent prioritization and timely responses.
Define and implement data governance policies specific to AI initiatives.
Coordinate assessments with Legal and Security teams to validate GDPR and other European regulatory compliance.
Drive the development and evolution of each AI Product in collaboration with cross-functional teams, defining functional requirements, scope, timelines, milestones, and deliverables.
Define and validate initial budgets for each AI Product And assure budget control of it
Ensure scalability, maintainability, and continuous improvement of AI products.
Location:
Permanent hire will be based in Madrid
Experiences and Qualifications
Bachelor’s degree in IT, Telecommunications engineering or Business.
+3 years of experience in Engineering or Technology projects, with solid understanding of phases, life cycles, metrics and methodologies.
Fluent in both English and Spanish (minimum C1 level).
Strong knowledge of Agile methodologies and ability to work in hybrid models.
Profiency of Atlassian tools (JIRA, Confluence)
Experience managing international projects with cross-border teams and stakeholders.
Nice to have:
Knowledge of public cloud platforms (AWS, Azure, or GCP) and AI ecosystems (Azure ML, AWS SageMaker, Hugging Face).
Experience with SQL/NoSQL databases and data processing platforms (e.g. Spark, Databricks, Kafka, etc.).
Competencies
Excellent stakeholder management skills.
Detail-oriented and self-motivated problem solver, capable of anticipating constraints, identifying optimization opportunities or alternative solutions, and driving continuous improvement.
Enthusiastic and high-energy individual with a collaborative mindset and a strong drive to foster a positive and inclusive work environment.
Strong social, organizational, and planning skills, with the ability to communicate effectively across teams and levels.
Strong sense of ownership, able to set clear priorities, make high-quality decisions and drive efficient, strategic outcomes in complex environments.
Proactive and hands-on approach, while maintaining the ability to take a high-level strategic view of processes.
Ability and willingness to take a "hands on" approach, while maintaining an ability for a high level or strategic view of programmed activities
Strong cultural fit – energetic, flexible and excellent communicator with a passion for collaboration and delivering results.
Verisure will offer you
Hybrid model 🏢 💻 Work from home and at our great Madrid offices in Pozuelo de Alarcón (El Barrial- Centro Comercial)
Lunch included at our canteen 🍽️ You won’t need to pay for your daily meal when you are at the office! :)
Dynamic and vibrant environment 💥Our office is an open-plan space in which you will be able to interact with the best professional from different teams at all levels.
International stakeholder projects 🌍
Periodic team buildings! 💪 Because it’s important to have fun!
Learning and training programs