Office

Auxiliar administratiu/iva en PSMAR (Gestió Clínica) El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip...
Auxiliar administratiu/iva en PSMAR (Gestió Clínica)

El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.

Funcions

Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d’acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l’ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.

  • Registrar i arxivar les entrades i sortides d’usuaris/àries.
  • Programar visites i proves complementàries d’usuaris/àries a Consultes Externes.
  • Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.
  • Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball.


Requisits:

No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.

Formació acadèmica:

  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, Batxillerat o BUP, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.


Experiència professional:

  • Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.


Es valorarà:

Experiència professional:

  • Experiència professional dins del sector hospitalari.


Formació i coneixements:

  • Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
  • Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
  • Idiomes i Office.
  • Disponibilitat d'incorporació immediata.


Competències:

  • Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
  • Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
  • Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.


Barem de puntuació:

Formació complementària: màxim 20 punts

Experiència professional: màxim 40 punts

Entrevista competencials: màxim 40 punts

En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona

INSOMEC OPTICAL TECHNOLOGIES SL

Castellar del Vallès, ES

Estamos buscando un administrativo/a para trabajar por las mañanas en nuestra fabrica de Castellar del Vallès. Las tareas...

Sanitas

Barcelona, ES

En Sanitas Dental nos apasiona cuidar de nuestros pacientes y para ello contamos con los mejores profesionales y con la...

Servinform

Barcelona, ES

¡Somos Diagonal - Grupo Servinform! Uno de los principales grupos de externalización de servicios de contact center y...

The Hoxton

Barcelona, ES

Company Description We’re looking for a Receptionist to join our team at The Hoxton, Poblenou! The Hoxton Poblenou in the...

NA

Balenyà, ES

Desde Adecco, estamos trabajando en la selección de un/a Contable administrativo/a para el sector del Retail. Esta...

ARIMANY Selecció Talent, S.L.

Manresa, ES

Per a una important empresa ubicada a Manresa, seleccionem un/a Administratiu/va Comptable. Descripció de la feina...

Personal educativo

20 de maig

Associació Educativa Montessori Esplugues

Esplugues de Llobregat, ES

¡Únete a Nuestro Equipo Montessori! Sobre Nosotras: Somos una asociación sin ánimo de lucro dedicada a la gestión de una...

NA

Montclar, ES

Si tienes experiencia en Dpto de Facturación y dominas entorno ERP y has trabajado con CRM... ésta oferta te puede...

Autonomo

El Asistente de Planificación de Medios Digitales es una figura esencial en el equipo de marketing de una empresa...

Hotel & Spa Villa Olímpic@ Suites - ZT Hotels

Barcelona, ES

Se precisa cubrir puesto de RECEPCIONISTA en el Hotel Villa Olimpica Requisitos para el puesto: - Hablar Castellano e...