Mesos

DESCRIPCIÓ DEL LLOC Nom lloc de treball: Cap de l’Àrea de Serveis Corporatius Grup professional: G1 Unitat directiva: PRODECA SA Centre de treball: PRODECA SA Adreça: Dr. Roux 80 Localitat: Barcelona Requisits de participació Fase I: Prioritàriament...

DESCRIPCIÓ DEL LLOC 

Nom lloc de treball:  Cap de l’Àrea de Serveis Corporatius

Grup professional:     G1

Unitat directiva:        PRODECA SA

Centre de treball:       PRODECA SA

Adreça:                      Dr. Roux 80 

Localitat:                   Barcelona


Requisits de participació

Fase I: Prioritàriament, personal amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic:

  • Grau o Llicenciatura en Comptabilitat i Finances, ADE, Economia, Dret, Relacions Laborals, Gestió i Administració o similars.
  • Qualificacions i/o experiència de mínim 3/5 anys en gestió econòmica, jurídica i de RRHH en entorns públics i/o privats. 
  • Es valorarà formació específica en contractació pública i gestió administrativa en l’àmbit públic
  • Idiomes: català i castellà C1, anglès mínim B1 ( es valorarà B2)
  • Coneixements específics: Llei de contractes del Sector Públic, programari de comptabilitat (SAGE50), bon domini d’ofimàtica
  • Incorporació immediata: 01/09/2025

Fase II: També podran presentar la seva candidatura les persones que, tot i no complir amb el requisit de l’apartat anterior, compleixin amb la resta de requisits que es determinen en aquesta convocatòria:

 - Disposar de la titulació necessària que dona accés al grup 1 (Grau).


MISSIÓ I FUNCIONS DEL LLOC

Assegurar el bon funcionament dels serveis corporatius de Prodeca en els àmbits de contractació, gestió econòmica-financera, recursos humans, assessorament jurídic i compliment normatiu, oferint suport eficient i transversal a totes les àrees de l’empresa i vetllant per la seva professionalització i eficàcia operativa.

  • Planificar, executar i avaluar les actuacions de l’Àrea de Serveis Corporatius en el marc del Pla Estratègic de Prodeca.
  • Gestionar i supervisar els processos de contractació pública (plecs, informes, expedients).
  • Coordinar la gestió econòmica i pressupostària de l’empresa (comptabilitat, execució, informes per auditories, resolució dubtes Intervenció, SEC95, Departament d’adscripció).
  • Planificació de l’àrea fiscal (IVA, IRPF, IS, CCAA amb coordinació amb assessoria externa) 
  • Gestionar els processos de Recursos Humans (formació, prevenció, selecció, control horari).
  • Vetllar pel compliment normatiu en matèria de protecció de dades, transparència, compliance, etc.
  • Coordinar el suport TIC i logístic necessari per al funcionament operatiu de l’empresa.
  • Participar activament en els comitès de direcció i col·laborar amb altres àrees.
  • Donar suport tècnic a la Direcció en matèria jurídica, econòmica i de gestió.


ASPECTES QUE ES VALORARAN

  • Lideratge i capacitat de gestió d’equips
  • Organització, rigor i pro activitat
  • Capacitat de pressa de decisions i resolució de problemes
  • Orientació a la millora contínua i al servei públic
  • Habilitats de comunicació, treball en equip i col·laboració transversal


FORMA EN QUÈ S’OCUPARÀ EL LLOC

  • Contracte indefinit – període de prova de 6 mesos
  • Modalitat de treball mixt: 3 dies teletreball i 2 dies de treball presencial / setmana
  • Jornada de 37,5h 
  • Salari brut anual G1: 44.319,83 € 
  • Inici de contracte: 1 de setembre de 2025


PARTICIPACIÓ


Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats, han de presentar obligatòriament, i fins al dia 14 d’agost inclòs, el seu currículum personal a la següent adreça electrònica: [email protected] 


Per tal d’agilitar la gestió dels currículums, us demanem que indiqueu en l’assumpte del correu la referència: 

PROD04-25/COGNOMS i NOM

Així mateix, és imprescindible que en el text del correu feu constar: 

NIF, COGNOMS i NOM, TITULACIÓ, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D’ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I CORREU ELECTRÒNIC 


PROCEDIMENT DE SELECCIÓ

  • Verificació dels requisits de participació i estudi del currículum per valorar aspectes relacionats amb el lloc de treball que s’ha de cobrir
  • En funció dels resultats obtinguts, els candidats poden ser convocats a una entrevista personal i/o a una prova per ampliar la informació detallada en el currículum i valorar aspectes relacionats amb les competències professionals
  • Les persones interessades han de disposar dels originals dels certificats acreditatius de la formació i de l’experiència laboral esmentades en el currículum i els han de presentar en cas que els siguin requerits
  • Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció en funció dels resultats obtinguts en les diferents etapes
  • Atès el gran volum de candidats presentats a les ofertes d’aquest Departament, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona

Grupo Hotusa

Barcelona, ES

Bienvenid@ a Grupo Hotusa, La Industria de la Felicidad Grupo Hotusa es un conjunto de empresas del sector...

Almirall

Barcelona, ES

Almirall está buscando un/a becario/a en Comunicación para unirse a su equipo de Comunicación Corporativa para España.

Randstad España

Hospitalet de Llobregat, L', ES

Reconocida empresa busca incorporar en plantilla un perfil de Asistente Dirección/Office Manager, a tiempo completo en...

PROCURA Management Services, S.L

Barcelona, ES

Empresa de servicios con oficinas en Barcelona precisa incorporar un/a Responsable de Recursos Humanos y Administración...

H10 Hotels

Barcelona, ES

En H10 Hotels precisamos incorporar a un/a Recepcionista a 32h semanales en nuestro hotel H10 Marina Barcelona. Sus...

ALPIS BARCELONA 2015 SL

Barcelona, ES

Te Estamos Buscando! Buscamos Recepcionista para nuestra hoteles de Barcelona. Sobre el puesto ¿Tienes experiencia como...

NA

Vilafranca del Penedès, ES

¿Te gustaría formar parte de una empresa industrial consolidada en la zona del Alt Penedès? Si tienes experiencia en...

SEPTEO España y Portugal

Barcelona, ES

¿Tienes pasión por los números, atención al detalle y te entusiasma mantener el orden financiero en una empresa dinámica...

INGENIEROJOB

Barcelona, ES

Descripción de la oferta Gestor/a Administración de Inmuebles (Madrid/Barcelona) ¿Qué proyectos desarrollamos?...

Frutto Forastero

Barcelona, ES

Frutto Forastero es una empresa con raíces latinoamericanas y base en Barcelona, dedicada a importar café verde con...