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3Agricultura
1Deporte y Entrenamiento
1Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0Amazon
Figueres, ES
Area Manager de Mantenimiento Industrial, RME BCN4
Amazon · Figueres, ES
Description
Amazon cuenta con cientos de instalaciones por toda Europa. No son meros lugares de trabajo, sino centros donde los equipos se reúnen y colaboran para asegurarse de que siempre ofrecemos lo mejor a nuestros clientes. Como gerente de área de ingeniería de mantenimiento y fiabilidad, tu labor consistirá en conjugar todos los elementos que hacen que nuestro entorno de trabajo sea lo más solidario y eficiente posible. Tu cometido será dirigir y orientar a un equipo de técnicos/as expertos/as con el objetivo de garantizar la fiabilidad de las instalaciones.
Key job responsibilities
- Brindar apoyo a los miembros de tu equipo en el cumplimiento de las políticas y los procedimientos de seguridad en el lugar de trabajo.
- Implementar las normas de la red de la UE, planificar las tareas de mantenimiento preventivo y garantizar la disponibilidad técnica.
- Colaborar con el resto del personal para recopilar y analizar datos con el objetivo de mejorar los procesos.
- Ejecutar y supervisar proyectos tanto a nivel local como en toda la red.
- Dirigir, apoyar y orientar a los miembros de tu equipo para que puedan desarrollarse profesionalmente.
Trabajarás en uno de nuestros centros operativos, lo que te permitirá ofrecer orientación práctica a tu equipo y tener una visión clara de lo que ocurre en tu centro. Esto implica recopilar datos y resolver problemas en un ambiente de trabajo dinámico. También tendrás la oportunidad de crear un plan de operaciones para aumentar la productividad y eficiencia en el centro. Para ello, se espera que pongas en marcha nuevos proyectos integrales de mejora que abarquen tanto los procesos operativos como el mantenimiento de los equipos. Después de la seguridad, la función más importante del puesto es dirigir a tu equipo y garantizar su rendimiento y desarrollo, lo cual implica la organización de cursos de formación.
About The Team
Nuestro equipo de ingenieros de mantenimiento y fiabilidad (RME) se encarga de que nuestros sistemas funcionen a pleno rendimiento. Nos caracterizamos por nuestra gran aptitud técnica y nuestra excelente capacidad para el trabajo en equipo, liderados por unos responsables con gran experiencia. Nuestro trabajo comprende el mantenimiento, la reparación y la solución de problemas relacionados con los equipos en toda nuestra red mundial de centros de distribución. El equipo cuenta con una serie de perfiles de dirección que se encargan de supervisar el desarrollo de tecnologías fascinantes, algunas de las cuales solo existen en Amazon.
Nuestro equipo se ocupa de la mayoría de los aspectos técnicos de Amazon, desempeñando tareas que van desde la instalación de sistemas automatizados de embalaje hasta la supervisión del mantenimiento general de un centro o la reparación de equipos clave de distribución. Esto incluye adaptar los edificios a la legislación vigente, para que todo el personal esté seguro y nuestras instalaciones funcionen con la mayor eficiencia posible. El equipo de RME, al igual que ocurre en otros departamentos de Amazon, ofrece numerosas oportunidades de progresar profesionalmente.
Todo nuestro trabajo gira en torno a reducir los periodos de inactividad en los centros de operaciones cruciales de Amazon, para que los clientes reciban sus pedidos a tiempo. Con frecuencia, trabajamos de madrugada o a altas horas de la noche para poder realizar las tareas de mantenimiento ocasionando las mínimas molestias, por lo que hacemos turnos nocturnos. Si descubrimos que hay una forma mejor de hacer algo, tenemos la capacidad y la posibilidad de desarrollar e introducir procesos totalmente nuevos o tecnología punta, como Amazon Robotics y nuestro clasificador de artículos complejos.
Basic Qualifications
- Titulación universitaria en una disciplina técnica.
- Experiencia relevante como parte de un equipo de mantenimiento en un entorno industrial o de producción que gestione todo tipo de procesos empresariales complejos.
- Experiencia relevante pertinente en la gestión de un equipo de ingenieros/as.
- Experiencia relevante en la coordinación y gestión de las relaciones entre una variedad de socios empresariales, incluidos los proveedores externos.
- Nivel avanzado de inglés, tanto oral como escrito, y nivel intermedio alto de español.
Los requisitos deseables son un plus, pero no son obligatorios para solicitar el puesto. Si cumples los requisitos básicos mencionados, nos encantaría conocerte.
- Experiencia en el trabajo con marcos regulatorios, tales como los controles de conformidad y protocolos de seguridad de máquinas.
- Experiencia con equipos automatizados, incluida maquinaria de envasado y sistemas de clasificación y transporte.
- Experiencia con herramientas de análisis de datos y sistemas de control basados en PLC.
- Experiencia en la gestión de proyectos o procesos Kaizen, Lean, Six Sigma.
- Experiencia con sistemas informatizados de gestión del mantenimiento (GMAO)
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Spain Fulfillment, S.L.U.
Job ID: A2856255
Michael Page
Barcelona, ES
Gerente de delegación - Especialista en PRL - H/M/D
Michael Page · Barcelona, ES
- Importante empresa especializada en Prevención de Riesgos Laborales.
- Busca Director/a - Gerente de Delegación ubicado en Barcelona.
¿Dónde vas a trabajar?
Importante empresa especializada en Prevención de Riesgos Laborales.
Descripción
En la delegación de Barcelona:
- Dirigir la actividad general de la delegación, según los objetivos estratégicos marcados por la Dirección de la empresa en todos los ámbitos (económicos, técnicos y sanitarios).
- Liderar el equipo humano, asegurando su alineación con las directrices y la consecución de objetivos.
- Establecer relaciones con clientes, proveedores y colaboradores (tareas comerciales).
¿A quién buscamos (H/M/D)?
1. Formación Académica
- Titulación universitaria preferiblemente en alguna de las siguientes áreas:
- Administración y Dirección de Empresas
- Relaciones Laborales
- Ingeniería
- Formación complementaria imprescindible:
- Máster en Prevención de Riesgos Laborales
2. Experiencia Profesional
- Experiencia en cargos de responsabilidad en entornos técnicos o industriales.
- Experiencia previa liderando equipos, con responsabilidad sobre personas y recursos.
- Experiencia en PRL: como técnico/a superior o responsable de departamento.
3. Habilidades y Competencias
- Liderazgo y capacidad para tomar decisiones.
- Gestión de personas: capacidad para generar y movilizar equipos, empatía, resolución de conflictos.
- Conocimiento de normativa PRL.
- Visión de negocio y orientación a resultados.
- Comunicación efectiva y habilidades negociadoras.
4. Idiomas
- Catalán y castellano (nivel alto escrito y hablado).
¿Cuáles son tus beneficios?
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Bending Spoons
Associate General Manager (Fast-Track Leadership Program)
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletrabajo Office
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: First, we acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. This strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
After an intensive training period of six to twelve months, you’ll take on a leadership role—either as the sole leader or co-leader—of a business unit generating revenue in the tens of millions of dollars at a minimum, with the potential to increase your level of responsibility to the hundreds of millions over time. You’ll report directly to our CEO.
This leadership position is open to individuals with an outstanding track record of performance and growth, even without a decade of experience. We’re looking for candidates who have previously led high-performing teams, and have backgrounds in entrepreneurial ventures, investment banking, or technology. Excellent references from highly reputable professionals will be essential.
A few examples of your responsibilities
- Drive strategy. Develop and execute bold, data-informed strategies that are laser-focused on unlocking new levels of value for the company.
- Lead an outstanding team. Lead a high-performing team composed of some of the most talented professionals you’ll ever encounter. Where necessary, make tough decisions to uphold excellence.
- Operate at the sharp end of the industry. We’re one of the highest-rated employers in tech and finance, and our products have hundreds of millions of users. Our sights are set on greatness, and yours (and your team’s) must be, too.
- Leadership. You have some years of outstanding work experience in highly challenging roles and environments, and have demonstrated exceptional performance and outlier growth in your role.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
- Competitive pay and access to equity in the company. Typically, we offer an individual at the start of their career a salary of £83,997 in the UK and €80,457 elsewhere. For a candidate that we assess as possessing considerable relevant experience, the salary on offer tends to be between £110,389 and £248,712 in the UK, and €105,737 and €238,230 elsewhere. Pay grows rapidly as you accumulate experience and translate it into greater impact. You can also receive some of your pay in company equity at a discounted price, thus participating in the value creation we achieve together. If relocating to Italy, you may enjoy a 50% tax cut.
Permanent. Full-time.
Location
Milan (Italy), London (UK).
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests designed to assess how you approach unfamiliar problems. They’re challenging and may take several hours to complete. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
We set the bar high and won't extend an offer until we're convinced we've found the right candidate. This is why a job may stay open for months or be reposted several times.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and provide reasonable accommodations for an individual with disabilities—just let us know through this form.
Before you apply
If you’ve applied before but didn't receive an offer, we recommend waiting at least one year before applying again.
Bending Spoons is a demanding environment. We’re extremely ambitious and we hold ourselves—and one another—to a high standard. While this tends to lead to extraordinary learning, achievement, and career growth, it also requires significant commitment.
To help you ramp up quickly and set yourself up for success, we recommend spending your first few months working from our Milan office, regardless of your long-term work location. It’s the best way to rapidly absorb our company culture and build trust with your new teammates. We’ll support you with generous travel and accommodation assistance. After that, you’re welcome to work from our offices in Milan or London, or remotely from approved countries—depending on what we agree at the offer stage.
If the role speaks to you and you’re excited to give your best, we’d love to hear from you. Apply now—we can’t wait to meet you.
Randstad España
Barcelona, ES
Junior Sales Manager - UK & Francia (BARCELONA)
Randstad España · Barcelona, ES
¿Tienes ganas de un nuevo proyecto profesional? ¿Te gustaría crecer en una compañía internacional? ¿Te motivan posiciones en ventas y viajar internacionalmente? Sigue leyendo, ¡te estamos buscando!
Nuestro cliente:
Empresa del sector industrial con oficinas en Barcelona busca incorporar Sales Manager para abrir mercado en UK y Francia.
Tus funciones:
Definición de la estrategia comercial y establecimiento de nuevos objetivos.Gestión de la cartera de negocio facilitada.Mantenimiento y prospección de la cartera.Apertura de mercado internacional centrándose en zona UK y Francia.Elaboración de previsiones de ventas.
Requisitos:
Formación técnica como Ingeniería Industrial o Mecánica.Experiencia previa con trato con clientes y/o ventas técnicas.Inglés alto - Francés altoDisponibilidad para poder viajar.
Tus beneficios:
Incorporación en una empresa con presencia internacional.Formación continuada.Posibilidad de crecimiento.Contratación indefinida.Modelo de trabajo 100% presencial en oficina en Barcelona.Salario acorde a la experiencia del candidato.
Marketing Manager
NuevaTelematel
Barcelona, ES
Marketing Manager
Telematel · Barcelona, ES
SEM Marketing Indicadores clave de desempeño Marketing digital Para empresas (B2B) Publicidad CRM Analítica Rentabilidad de la inversión Medios de comunicación social Google Analytics SEO
Telematel está buscando un/a Marketing Manager para impulsar el crecimiento y el éxito de la empresa. Estamos especialmente interesados en candidatos que, además de experiencia, tengan motivación por aprender rápido, asumir responsabilidades y generar un verdadero impacto.
Nos interesa especialmente:
- Profesionales que tengan experiencia en marketing B2B o que hayan trabajado previamente en agencias de marketing. Experiencia mínima: 3 años.
- Más importante aún, buscamos a alguien con pasión, curiosidad y ganas de crecer en un entorno emprendedor y dinámico.
- Si esto encaja contigo, ¡queremos conocerte!
Sobre el rol
- El objetivo principal de este puesto es hacer crecer el negocio mediante la generación de leads para nutrir las oportunidades del equipo comercial.
- Específicamente, nuestra misión es aumentar el número de usuarios de nuestro software, incrementando la base de suscriptores.
- Como empresa tecnológica, trabajamos principalmente a través de canales digitales. Por ello, buscamos un/a profesional de marketing con entusiasmo por explorar plataformas digitales, experimentar con IA para la captación de clientes y aplicar métodos de marketing innovadores.
- Se trata de un rol muy práctico (hands-on), que implica abarcar todo el espectro de actividades de marketing: desde la colaboración con el equipo de ventas hasta la gestión operativa del día a día (presupuesto, recopilación y análisis de datos, creación de contenidos y gestión de canales digitales).
- Buscamos una persona orientada a los datos, creativa y ambiciosa, que se marque grandes objetivos, tanto individuales como colectivos, y que asuma la responsabilidad de llevar a cabo sus ideas.
- Requisitos académicos: titulación universitaria y formación académica o profesional en marketing o en una disciplina relacionada.
- Experiencia: mínimo 3 años en marketing, durante los cuales hayas demostrado tus habilidades de manera consistente.
Cómo será tu día a día:
Desarrollar y ejecutar estrategias de crecimiento:
· Definir el plan de marketing alineado con los objetivos de negocio.
· Analizar mercado, competencia y tendencias para detectar oportunidades.
· Establecer KPIs y hacer seguimiento de resultados.
· Seguir las nuevas tendencias sobre IA, SEO, SEM, redes sociales y marketing de contenidos.
· Establecer y hacer seguimiento de los presupuestos de marketing.
Marketing y canales digitales
· Gestionar campañas de SEO, SEM, email marketing, redes sociales y paid media.
· Diseñar y ejecutar campañas de generación de leads.
· Probar nuevas herramientas (incluyendo IA) para adquisición de clientes.
· Administrar la web y optimizar páginas de conversión (landing pages).
· Organizar y promocionar webinars y formaciones para clientes
Creación de contenidos
· Redactar y revisar textos para blogs, newsletters, campañas y materiales comerciales.
· Coordinar el diseño de materiales visuales y audiovisuales.
· Mantener y hacer crecer comunidades en redes sociales.
Marketing offline
· Organización y asistencia a ferias
· Gestión del equipo de SDRs
Análisis y reporting
· Medir el rendimiento de campañas (Google Analytics, CRM, herramientas de automatización).
· Generar informes periódicos y proponer mejoras.
· Evaluar el ROI de las acciones de marketing.
Coordinación y colaboración
· Trabajar estrechamente con el equipo de ventas para alinear mensajes y objetivos.
· Coordinar proveedores externos (agencias, freelance).
· Colaborar con producto y diseño en lanzamientos y campañas.
Lo que ofrecemos
- Oficina en Barcelona
- Modelo híbrido – 2 días en la oficina, 3 en remoto.
- Entorno internacional y dinámico
- Salario: 24.000 – 26.000 €, según experiencia
Área Manager León y Ponferrada
14 sept.VivaGym
Madrid, ES
Área Manager León y Ponferrada
VivaGym · Madrid, ES
¿Te apasiona el mundo del fitness y las personas? ¡Entonces esta oportunidad es para ti!
En VivaGym creemos en un estilo de vida activo, saludable y accesible para todos. Somos una compañía en constante crecimiento, con un equipo dinámico, comprometido y apasionado por ayudar a nuestros socios a alcanzar sus objetivos.
Buscamos personas con actitud positiva, energía, y vocación de servicio para unirse a nuestra familia. Si quieres formar parte de un entorno donde se valora el esfuerzo, el desarrollo profesional y el trabajo en equipo, ¡te estamos esperando!
Lo ideal para este puesto es poseer tanto conocimientos como profundidad técnica sobre la empresa y el sector fitness. Será una persona central en el proceso de toma de decisiones del club, trabajando con múltiples personas de diferentes equipos cuando sea necesario, así como, gestionando y dirigiendo a su equipo.
Responsabilidades Principales
- Planificar, coordinar y supervisar las actividades diarias del gimnasio, asegurando el cumplimiento de los objetivos y metas establecidas.
- Contratar, capacitar, evaluar y dirigir al personal, fomentando un ambiente positivo.
- Gestionar el presupuesto, controlar los gastos y optimizar la rentabilidad.
- Implementar estrategias de marketing para atraer y fidelización del cliente.
- Garantizar el cumplimiento de las normativas de seguridad, salud e higiene, así como de las leyes y regulaciones aplicables al sector.
- Supervisar el mantenimiento y la limpieza de las instalaciones, asegurando que se encuentren en óptimas.
- Resolver conflictos y atender consultas o quejas de los clientes, proporcionando soluciones eficientes y satisfactorias.
- Monitorear el desempeño del gimnasio a través de KPIs y realizar ajustes en la estrategia y operaciones según sea necesario.
- Contrato indefinido, jornada completa y estabilidad laboral.
- Posibilidad de crecer profesionalmente dentro de una de las empresas líderes del sector del fitness.
- Formación continua y desarrollo profesional.
- Licenciado/a en INEF o Graduado/a en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte o ADE o equivalente.
- Se valorara Master en Gestión de Instalaciones Deportivas.
- Experiencia al menos de 1 año en puesto similar.
- Combinación de habilidades técnicas y personales, así como experiencia previa en la industria del fitness y, preferiblemente, en puestos de liderazgo, gestión y dirección.
Concentrix
Barcelona, ES
Operations Manager (English-speaking) - On-site - Fashion Industry MS01
Concentrix · Barcelona, ES
Excel Office PowerPoint
Job Title:
Operations Manager (English-speaking) - On-site - Fashion Industry MS01
Job Description
Experience the power of a game-changing career
Want to be part of an innovative and growing team? We’re a global technology and services leader that powers the brands of the future. We help well-known brands — the ones you use every day — improve their businesses with technology and integrated solutions, in over 70 countries.
If you’re looking to grow and be inspired, as a Operations Manager in Barcelona (on-site), you will be part of our team of game-changers who are powering the brands of the future in the fashion industry.
Career growth and personal development
This is a great opportunity to experience the power of what’s next and develop “friends for life” at the same time. We’ll give you all the training, cutting-edge technologies, and the continuing support you’ll need to succeed.
What You Will Do In This Role
In everything we do, we believe in doing right by and for people – our clients, their customers, our people, our community, and our planet.
As an Operations Manager on our team, you will:
- Lead and support team of Supervisors
- Work on monitoring and improving KPIs and operational processes
- Monitoring and compliance with quality processes
- Managing and supervising team
- Optimization of work processes and staff productivity
- Collect metrics, analyze and report to Client when required
- Review dimensioning forecasts, carry out deviation and needs analysis
- Conduct regular coaching sessions as well as refresher training for Team Leaders to maintain product/tools knowledge and make them successful at their day-to-day work
- Lead supervisory meetings, coordinate leadership team actions, be a judge if no common agreements
- Understand client´s expectations and work towards them
- Be prepared to update daily, weekly, monthly, quarterly and year business reviews and be able to present them when required
- Are proficient or bilingual in English
- Have a strong background in customer service and contact center environments
- Demonstrate excellent communication and listening skills
- Possess strong organizational and time management abilities
- Are self-motivated, proactive, and able to work independently
- Show empathy and a logical approach to problem-solving
- Have solid management skills and professional presentation
- Are proficient in Windows and MS Office, especially Excel and PowerPoint
- Are familiar with key service metrics like SLA, KPI, CSAT, and productivity
What’s In It For You
We challenge conventions to deliver outcomes unimagined by creating customer experiences that go beyond WOW. That’s why we significantly invest in our people, our infrastructure, and our capabilities to ensure long-term success for our teams, our customers, and YOU.
- Full-time 39 hours/week permanent contract: Monday to Friday from 09:00 to 18:00
- Salary 22 400 euros gross/year + up to 5000 euros gross/year in bonus + Restaurant Ticket
- Central location in Barcelona
- Full paid training on the company and the project you'll be working on
- Career development programs, specialized courses
At Concentrix, we invest in our game-changers because we know that when our people thrive, our clients and their customers thrive.
If all this feels like the perfect next step in your career journey, we want to hear from you. Apply today and discover why over 440k+ game-changers around the globe call Concentrix their “employer of choice.”
Concentrix is an equal opportunity employer
We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
R1589360
Location:
ESP Barcelona - C/ de la Selva de Mar, 129
Language Requirements:
English (Required)
Time Type:
Full time
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents
R1589360
Senior Customer Success Manager
13 sept.Adobe
Madrid, ES
Senior Customer Success Manager
Adobe · Madrid, ES
Our Company
Changing the world through digital experiences is what Adobe’s all about. We give everyone—from emerging artists to global brands—everything they need to design and deliver exceptional digital experiences! We’re passionate about empowering people to create beautiful and powerful images, videos, and apps, and transform how companies interact with customers across every screen.
We’re on a mission to hire the very best and are committed to creating exceptional employee experiences where everyone is respected and has access to equal opportunity. We realize that new ideas can come from everywhere in the organization, and we know the next big idea could be yours!
The Opportunity
From the moment you wake up until you go to bed, think about the media you consume, the ads you see, the apps you use, the websites you browse, and the online shopping you do. Most likely, every interaction and experience was influenced by an Adobe product. We have a fantastic opportunity for a Senior Customer Success Manager to join our team based in Madrid and Barcelona. At Adobe, our Customer Success team is dedicated to delivering outstanding experiences and driving value for our customers. We achieve this through three core pillars: Partnership, Adoption, and Value Realization. Our CSMs increase value and ROI in complex accounts by building partnerships, advising strategy, and collaborating with teams and customers to accelerate value. As a CSM at Adobe you are a leader in customer success to achieve results throughout the product lifecycle.
What You’ll Do
- Lead customers through digital transformation with a clear view of customer objectives and key performance indicators
- Establish a comprehensive strategy for managing your account portfolio, ensuring that customers realize the maximum value and return on investment from their Adobe solutions and services.
- Account strategy planning and building clear success plans to increase solution adoption and usage, drive dedication, advocacy and minimize customer attrition
- Lead customers with industry expertise and standard methodologies on efficient utilization to meet their specific business objectives
- Build positive relationships at senior levels, including C-Level, within some of the biggest companies in the Europe
- Track accounts’ performance and lead critical blocking issues with clear execution plan and aim to get closure
- Provide thought leadership & industry expertise to the customer success organization, our clients and Adobe’s European Customer Success team
- Bachelor’s or Master’s degree or equivalent experience
- Experienced in post-sales account management in Digital Marketing (analytics, optimization/conversion and/or social). Candidates with pre-sales, marketing/creative agency or consulting background will be considered
- Strong experience in Digital Marketing Solutions and knowledge of the Adobe’s competitive landscape
- Proven efficiency in managing an account portfolio of large, global, sophisticated, and strategic accounts at a senior level. Building and maintaining relationships at most senior levels with assigned accounts becoming a trusted advisor
- Proven experience driving customer retention initiatives, achieving high retention rates and customer happiness (NPS)
- Strong communication skills (English)
- Tenacious, personable, high confidence and results oriented with a focus in exceeding client expectations
- Adaptable, strong self-awareness, confidence to hold themselves and others to account based on expectations and the ability to collaborate effectively across different departments
expression, or veteran status. We know that when our employees feel appreciated and included, they can be more creative, innovative and successful. This is what it means to be Adobe For All. We strive to recruit the most qualified individuals and foster an environment where all employees are treated with respect and have equal opportunities. We value ideas from every level of our organization and look forward to hearing your next big idea. Adobe is proud to be an Equal Employment Opportunity and affirmative action employer. We do not discriminate based on gender, race or color, ethnicity or national origin, age, disability, religion, sexual orientation, gender identity or expression, veteran status, or any other applicable characteristics protected by law. Learn more. Adobe aims to make Adobe.com accessible to any and all users. If you have a disability or special need that requires accommodation to navigate our website or complete the application process, email [email protected] or call (408) 536-3015. Adobe values a free and open marketplace for all employees and has policies in place to ensure that we do not enter into illegal agreements with other companies to not recruit or hire each other’s employees.
Adobe is proud to be an Equal Employment Opportunity employer. We do not discriminate based on gender, race or color, ethnicity or national origin, age, disability, religion, sexual orientation, gender identity or expression, veteran status, or any other applicable characteristics protected by law. Learn more.
Adobe aims to make Adobe.com accessible to any and all users. If you have a disability or special need that requires accommodation to navigate our website or complete the application process, email [email protected] or call (408) 536-3015.
Sales Manager
13 sept.Shishi KAIYI Paper package Co., ltd.
Madrid, ES
Sales Manager
Shishi KAIYI Paper package Co., ltd. · Madrid, ES
Gestión de cuentas Ventas Marketing Gestión de ventas Venta directa Empresas Proceso de ventas Planificación de negocios Contratación de personal Calificación de leads
Our Core Products:
• Machine vision equipment for automotive production (guidance, measurement, inspection, recognition systems).
• Widely used in welding, painting, assembly, battery, and die-casting processes.
Customer Base:
• Global OEMs, Tier 1 suppliers, and factory automation systems.
• Strong presence in North America, Europe, and Asia.
Position: Sales Manager – Spain
• Develop and expand sales in Spain’s automotive and industrial markets.
• Work with OEMs, Tier1 suppliers, and industrial equipment integrators.
• Build long-term relationships, drive revenue growth, and support technical project delivery.
Requirements:
• Solid experience in industrial/automotive equipment sales.
• Strong network with OEMs or Tier1 suppliers in Spain.
• Bilingual (Spanish + English).
- ISVISION offers a competitive package and the chance to join a rapidly expanding international company with strong technical capabilities and over 131 patents + 91 software copyrights.