¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.212Comercial y Ventas
1.100Informática e IT
932Adminstración y Secretariado
694Comercio y Venta al Detalle
531Ver más categorías
Desarrollo de Software
519Ingeniería y Mecánica
486Educación y Formación
382Industria Manufacturera
372Derecho y Legal
324Marketing y Negocio
298Instalación y Mantenimiento
278Arte, Moda y Diseño
191Sanidad y Salud
165Diseño y Usabilidad
152Publicidad y Comunicación
129Hostelería
124Construcción
104Contabilidad y Finanzas
100Artes y Oficios
98Alimentación
84Recursos Humanos
82Atención al cliente
74Producto
49Turismo y Entretenimiento
49Inmobiliaria
42Banca
36Seguridad
31Farmacéutica
28Cuidados y Servicios Personales
21Energía y Minería
17Social y Voluntariado
13Deporte y Entrenamiento
4Seguros
4Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0PhD in offshore energy
NuevaUniversity of the Basque Country
Bilbao, ES
PhD in offshore energy
University of the Basque Country · Bilbao, ES
Inglés Estadística Investigación Capacidad de análisis Análisis de datos Presentaciones Energía eólica Energía eólica marina Conversores de potencia
Company Description
ACG @EHU www.ehu.eus/acg
Role Description
This is a full-time, on-site PhD position focused on offshore energy at the University of the Basque Country, located in the Greater Bilbao Metropolitan Area, Spain.
The successful candidate will conduct advanced academic research in the field of offshore energy, with emphasis on offshore wind power, energy storage systems, and power converters for weak grids.. Responsibilities include data analysis, conducting experiments, preparing and presenting academic papers, and contributing to projects that aim to advance innovation and sustainability in offshore energy. Participation in academic conferences and knowledge dissemination activities is also expected.
Qualifications
Published articles in peer-reviewed (JCR-indexed) journals.
Master’s degree in a relevant engineering or scientific field (e.g., Electrical or Electronic Engineering, .referably completed after June 2024.
Bachelor’s degree with a final grade above 80% (or equivalent).
Fluency in English (both written and spoken) is essential.
Tecalum Sistemes
Barcelona, ES
Arquitecto/a para Oficina Técnica - Fachadas ligeras
Tecalum Sistemes · Barcelona, ES
Arquitectura AutoCAD Aseguramiento de la calidad Presentaciones Construcción Aptitudes para hacer presentaciones Revit Matemáticas Procesos de construcción Excel
Acerca del Puesto
En Tecalum Sistemes, especialistas en fachadas, estamos buscando talento para reforzar nuestra Oficina Técnica en Barcelona.
Responsabilidades
Diseño de fachadas y cerramientos de aluminio, acero, y/o vidrio, definir encuentros de fachada, confección de planos de detalle y de fabricación, preparación de propuestas técnicas elaboradas, medición en obra, seguimiento de obra con el Project Manager, interlocución técnica con cliente y proveedores.
En dependencia del Director Técnico.
Requisitos
Experiencia mínima de 3-5 años en Oficina Técnica de despacho de Arquitectos, Ingeniería, empresa de Fachadas y/o Cerramientos de Aluminio/Acero, Empresa Constructora, o similar, con conocimiento del CTE y demás normas que aplican a la Edificación y sus materiales.
Dominio elevado de los programas informáticos: Excel, Autocad, Project, se valorará conocimientos de Solid Edge, Revit, o equivalentes.
Titulación: Arquitecto Técnico, Ingeniero de Edificación, Arquitecto, o similar.
Gran capacidad de análisis técnico de los proyectos a desarrollar, y habilidades para proponer alternativas y soluciones eficientes para la correcta ejecución en obra.
Persona acostumbrada a trabajar de forma independiente, aunque con el soporte de todos los miembros del Departamento Técnico, siendo importante tanto la calidad del trabajo ejecutado como los plazos de entrega.
Idiomas: Castellano nivel alto, se valorarán Catalán, Francés e Inglés.
Incorporación inmediata.
Ayuntamiento de Torrelodones
Torrelodones, ES
AUXILIAR DE LIMPIEZA - PRESENTACIÓN SEGÚN BASES HTTPS://WWW.FUNDACIONSEPI.ES/CONOZCANOS/CONTRATACION_LABORAL.ASP
Ayuntamiento de Torrelodones · Torrelodones, ES
.
AUXILIAR DE LIMPIEZA - PRESENTACIÓN SEGÚN BASES HTTPS://WWW.FUNDACIONSEPI.ES/CONOZCANOS/CONTRATACION_LABORAL.ASP # 245766
Torrelodones , MADRID
29/10/2025
ENVIAR MI CV PARA ESTA OFERTA
Descripción
Vacantes 2
Lugar Torrelodones , MADRID
Tipo de jornada
Jornada Completa
Tipo de contrato
Contrato de trabajo indefinido
Disponibilidad horaria
Sin restricciones horarias
Sector
Hostelería
Puestos de trabajo
LIMPIEZA OFICINAS Y EDIFICIOS
Descripción del puesto
IMPRESCINDIBLE PARA PODER PARTICIPAR EN EL PROCESO DE SELECCION
Las personas candidatas que deseen postularse al proceso de selección DEBERÁN REMITIR, vía correo electrónico, la DOCUMENTACION REQUERIDA en las bases de la convocatoria (Base V). Pueden consultar las bases en la página web: https://www.fundacionsepi.es/conozcanos/contratacion_laboral.asp (OFERTA DE EMPLEO DE AUXILIAR DE LIMPIEZA).
Las Funciones De La Posición Son
- Tareas de limpieza de superficies y mobiliario del centro, preparado de camas, seleccionando y empleando las técnicas, útiles, productos y electrodomésticos para garantizar la higienización y desinfección del centro y permitir la disponibilidad de uso de sus superficies.
- Preparar, transportar y recoger los materiales y productos necesarios para la limpieza y mantenimiento de habitaciones y áreas públicas e internas.
- Preparar las salas para reuniones, convenciones, etcétera.
Experiencia
Al menos 1 año, dentro de los 8 años anteriores a la publicación de esta convocatoria
Nivel de estudios
E.S.O. / Secundaria
Nivel de idiomas Lengua materna
- Español
Interior Designer
27 oct.REMS
Málaga, ES
Interior Designer
REMS · Málaga, ES
Ventas Inglés Office Elaboración de presupuestos Diseño Diseño de interiores Adobe Creative Suite Presentaciones Arquitectura de interiores Textiles
About us:
REMS is the top quality Airbnb management company in Spain. We provide holiday experience to our guests and a full scope of services to property owners; Real Estate, Reform and Interior Design, as well as Rental Management and Housekeeping in the most valuable locations of the Costa del Sol. Excellence and organization are our mottoes, our multicultural team is determined to face ambitious challenges, in order to grow and establish ourselves as a leader in the industry.
- Visiting, measuring, and recording videos of the properties to design.
- Preparing the design offer, Pre-Study and Deep study presentations aligned with the sales department and senior designers.
- Filling the technical part of the design contracts.
- Purchasing of all the furniture, elements and decorations for the project, as well as organizing the on-site delivery of the decoration, furniture, etc.
- Preparing a standard file including the costs of the works, a file with a list of items for each style and keeping it up to date, and a final report to send to the client.
- Keeping the storage room organized with a clear space for each project.
- Bachelor or Master degree in Interior Design / Interior Architecture.
- Knowledge of industry materials and textiles, keen interest in prior and current Design trends.
- Respect the budget, timelines and quality requirements with a strong capability to learn.
- Creating a floor plan (with laser meter and appropriate software).
- Knowledge of rendering software to create a quality render is required. (Eg: ArchiCAD, Revit, Sweethomes).
- Familiarity with Microsoft Office is required, and Adobe Suite is a plus.
- Experience managing design/architecture projects from start to finish is a plus.
- Fluent in English and Spanish (French is a plus).
Ejecutiva/o de cuentas Junior
27 oct.Finect
Ejecutiva/o de cuentas Junior
Finect · Madrid, ES
Teletrabajo Gestión de cuentas Desarrollo empresarial Marketing Formación Resolución de problemas Capacidad de análisis Publicidad Satisfacción del cliente Aptitudes para hacer presentaciones Medios de comunicación social CMS
Buscamos un gestor de cuentas junior para la relación con clientes. Si tienes experiencia en Comunicación, estás familiarizado con las finanzas y la inversión, eres una persona organizada y te gusta el análisis de datos: ¡te queremos en Finect!
✅ Requisitos:
- Grado en Periodismo / Publicidad y Marketing o áreas de Comunicación. Valorable Máster en PR, Comunicación Corporativa, etc
- Mínimo de 2 años de experiencia en comunicación
- Experiencia de al menos 2 años en gestión de cuentas (planificación, servicio al cliente...).
- Experiencia en sector finanzas y inversión, etc
- Perfil digital
- Capacidad organizativa y de resolución de problemas
- Habilidad en el análisis de datos
- Proactividad y trabajo en equipo
✅ Entre tus funciones y responsabilidades se encontrarán:
- Relación directa y constante con clientes: valoramos la capacidad para establecer relaciones sólidas y comprender sus necesidades
- Consultoría: preparar recomendaciones a clientes basadas en datos de tráfico y benchmark
- Elaboración de informes de resultados
- Seguimiento y gestión de peticiones de clientes
- Coordinación con los distintos equipos
✅ Beneficios:
- Incorporación inmediata
- Formar parte de un equipo dinámico y creativo
- Modelo de trabajo híbrido (presencial y teletrabajo)
- Flexibilidad horaria tanto en la entrada como en la salida
- Jornada intensiva los viernes y en verano
- Cultura de aprendizaje y desarrollo
- Oficinas ubicadas en Nuevos Ministerios (28020 - Madrid)
✅ Herramientas:
- CMS (Sistemas de Gestión de Contenidos)
- Analytics y LookerStucio para medir y visualizar resultados
Area Sales Manager
26 oct.Aurora Visual
Area Sales Manager
Aurora Visual · Barcelona, ES
Teletrabajo Ventas Office Desarrollo empresarial Marketing Gestión de ventas Sector inmobiliario CRM Presentaciones Venta de inmuebles Ventas de patrimonio SaaS
Company Description
Aurora Visual provides top-notch virtual design and 3D visualization for the real estate industry, specializing in properties still under development or in conceptual stages. Aurora Visual aims to tackle the challenge of selling under-development properties, offering an alternative to costly and time-consuming physical models and showrooms. Their Property Sales and Marketing tool helps clients accelerate their sales cycles by 45%, engaging potential buyers and aiding in faster, better decision-making.
Role Description
This is a contract role for an Area Sales Manager, based on-site in Barcelona. The Area Sales Manager is responsible for managing and growing sales within the assigned region. Day-to-day tasks include identifying, approaching, and visiting architectural firms and real estate development companies, building relationships with existing clients, developing and executing sales strategies, and achieving sales targets. Additional responsibilities include market research, preparing sales reports, and collaborating with the marketing team to ensure alignment of strategies.
Qualifications
- Sales Management, Business Development, and Customer Relationship Management (CRM) skills
- Strategic Planning and Market Analysis skills
- Strong negotiation and communication skills
- Proficiency in Microsoft Office and CRM software
- Ability to work independently and manage multiple priorities
- Bachelor's degree in Business, Marketing, or related field
- Experience in real estate sales, marketing is mandatory
- Proven experience in real estate sales (mandatory)
- Strong personal network and existing connections with real estate developers (mandatory)
- virtual design industries is a plus
💼 Key Responsibilities
- Actively identify and reach out to potential clients
- Prospect new real estate developers and projects in the region
- Deliver engaging product presentations and demos (online and on-site)
- Build and maintain relationships with key decision-makers (developers, sales directors, marketing managers)
- Collaborate with the internal team to ensure smooth project execution
- Monitor market trends, competitors, and client needs
🎯 What we expect
- B2B sales experience (real estate, construction, visualization, or SaaS is a plus)
- Excellent communication and negotiation skills
- Proactive, independent, and results-driven mindset
- Willingness to travel and meet real estate developers within the region
- Proven sales or business development background in the real estate or architectural design sector
🚀 What we offer
- Innovative product with unique market position internationally
- Young, creative, and dynamic team
- Outstanding commission (30% on every project)
- Compensation is commission-only until the successful completion of the first project.
- Afterwards, transition to a competitive fixed salary + 15% commission model.
- Flexibility, including the possibility of remote work
- Career opportunities in the rapidly growing proptech sector