. Oracle ERP Excel Office

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. Quina és la nostra essència? Tenim un estil propi...

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.


Quina és la nostra essència?

  • Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
  • Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
  • Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
  • Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.


Què busquem?

Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició d’Assistant Store Manager per a la Barça Botiga de l'Aeroport de Barcelona. La missió de l'Assistant Store Manager és ser el Backup de l'Store Manager per tal de liderar/supervisar l'equip de botiga cap a la consecució dels objectius assignats al punt de venda, implementant l'excel·lència operacional i promovent una atenció al client Premium.

Tot d’acord amb el pla estratègic de negoci, valors de BLM i les directrius dels organismes oficials on està situada la botiga, amb la finalitat de maximitzar les oportunitats de negoci, creant una empresa estable a través d'un equip capacitat, compromès i orientat a l'expansió de BLM i la marca Barça.


Funcions principals:


  • Supervisar i controlar els objectius del punt de venda, conjuntament amb l'equip de management, amb la finalitat d'analitzar la seva consecució i definir plans d'acció i estratègies comercials per a aconseguir-los o maximitzar-los.
  • Supervisar les funcions de guàrdia (Perma) del punt de venda, i en alguns casos realitzar aquesta funció, assegurant una correcta apertura i tancament de la botiga, control de la cobertura dels equips, resoldre les incidències així com ser el referent per a tot l'equip, a l'hora de prendre ràpides solucions.
  • Supervisar l'estoc sobre els paràmetres establerts (min i max, diferències d'estoc, estoc en trànsit, moviments en espera, moviments pendents de processar, etc.) per tal de garantir la fiabilitat i correcte gestió de l'estoc.
  • Definir conjuntament amb el Departament de Màrqueting/Visual Merchandising el pla d'exposició de producte amb l'objectiu de maximitzar les oportunitats de negoci i implementar l'estratègia comercial definida.
  • Supervisar les entrades i sortides de producte per tal de tenir una fiabilitat dels estocs i disponibilitat de producte al punt de venda.
  • Ser el substitut del Store Manager, assumint totes les seves funcions i responsabilitats en el punt de venda en la seva absència o quan el Store Manager ho consideri, pel correcte funcionament del punt de venda.
  • Responsabilitzar-se del desenvolupament en el seu rol a l'equip directe, així com supervisar a l'equip indirecte del punt de venda, des de la seva integració, desenvolupament i promoció (on boarding, formació continua, pla carrera,...) dins de l'àrea o en la companyia, per tal de treballar els punts forts i de millora de l'equip i detectar perfils potencials, que puguin desenvolupar la seva carrera professional a BLM.
  • Supervisar el compliment dels procediments de seguretat, prevenció, ordre, instal·lacions i neteja segons la normativa de BLM i la legislació laboral espanyola, amb la finalitat de vetllar per la seguretat i salut de l'equip del punt de venda i dels clients.


Requisits mínims:


  • Disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge (amb dos dies rotatius de descans).
  • Disponibilitat de començar el torn a les 6am.
  • Experiència com a Assistant Store Manager o 3- 5 anys com a Responsable Secció en Retail gestionant un equip d'entre 20-40 persones.
  • Ser un referent en l'atenció al client premium, control d'estoc i producte, gestió dels processos de caixes, anàlisi de vendes i KPIs i visual merchandising.
  • Coneixements office a nivell avançat (Excel Avançat).
  • Idiomes: Català parlat i Anglès nivell fluid.
  • Coneixements IT/Informàtics: Coneixements de ERP de vendes, Oracle Fusió, VisualTime, SAGE, Qlicksense, ERP Control d'estoc.


“Barça Licensing & Merchandising, SLU està compromès amb la igualtat i no discriminació, per la qual cosa, en coherència, espera que en el marc de les presents relacions, es respecti tal compromís i s'eviti qualsevol conducta, expressió, referència o decisió que pogués lesionar la igualtat pretesa”

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Jefe/a de Tienda en Barcelona

STORE MANAGER

10 dic.

JYSK

Barcelona, ES

JYSK es la marca de muebles y decoración de origen escandinavo por excelencia. Desde que abrimos nuestra primera tienda...

STORE MANAGER

6 dic.

JYSK

Sant Fruitós de Bages, ES

JYSK es la marca de muebles y decoración de origen escandinavo por excelencia. Desde que abrimos nuestra primera tienda...