¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.207Comercial y Ventas
1.060Informática e IT
949Adminstración y Secretariado
773Comercio y Venta al Detalle
556Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
476Desarrollo de Software
468Industria Manufacturera
421Educación y Formación
405Derecho y Legal
306Marketing y Negocio
284Instalación y Mantenimiento
274Sanidad y Salud
167Diseño y Usabilidad
163Arte, Moda y Diseño
150Publicidad y Comunicación
130Hostelería
117Contabilidad y Finanzas
112Artes y Oficios
107Construcción
104Recursos Humanos
94Alimentación
72Atención al cliente
70Producto
48Turismo y Entretenimiento
48Inmobiliaria
44Banca
40Seguridad
33Farmacéutica
28Cuidados y Servicios Personales
23Energía y Minería
18Social y Voluntariado
13Seguros
4Deporte y Entrenamiento
3Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0ALIER
Zaragoza, ES
Jefe/a de Producción (Zaragoza)
ALIER · Zaragoza, ES
. Office
Estamos en pleno desarrollo de una nueva planta de fabricación de placa de yeso en Zaragoza: GypZero, un proyecto industrial de vanguardia que apuesta por la eficiencia energética, la innovación tecnológica y la sostenibilidad.
Buscamos a una persona con visión, liderazgo y compromiso para asumir el reto de Jefe/a de Producción. Tu misión será garantizar una operativa eficiente, segura y orientada a la mejora continua, siendo un pilar clave en la transformación y crecimiento de nuestra planta.
Como Jefe/a de Producción, reportando al Director de Planta, serás responsable de la gestión integral del área de producción:
- Liderar y gestionar el equipo de producción, fomentando la formación y motivación del personal a cargo.
- Definir los objetivos del área y garantizar el cumplimiento de la normativa, con un fuerte "mindset de PRL".
- Planificar, coordinar y supervisar la actividad diaria, incluyendo la gestión de las órdenes de ejecución y el inventario de materias primas.
- Supervisar los KPIs y elaborar reportes sobre productividad y desempeño.
- Coordinar actividades con Mantenimiento, Calidad y Logística, y participar en reuniones de coordinación con otras áreas.
- Fomentar la mejora continua de los procesos.
- Contrato: Indefinido
- Horario: De 07:30 a 09:00 / 17:00 a 18:30
- Retribución flexible
¿Qué necesitas para triunfar en este puesto?
- Formación Mínima: Ingeniería.
- Formación Deseable: Visión MBA, manejo de gestión de personas.
- Experiencia Mínima: Al menos 5 años en gestión de producción y gestión de equipos.
- Idiomas: Nivel de Inglés B2.
- Competencias Técnicas: Dominio de Paquete Office, manejo de SAP. Carnet de conducir y vehiculo propio Competencias Clave: Liderazgo y gestión de equipo, Pensamiento analítico, Orientación a objetivos/Adaptabilidad,Planificación.
Alan
València, ES
Business Development Representative - Spain 🇪🇸
Alan · València, ES
. Office
🐼 Who we are
You. Better. With Alan.
Alan's vision is to make prevention the new norm of care for all. Our mission is to help people live in good health to 100 while helping employers feel proud, turning health benefits from a cost centre into their most valuable investment.
We're building a vertically integrated health partner that seamlessly unites insurance and smart healthcare delivery into one system.
By connecting all aspects of care - private, public, and direct to consumer - we create the most member-centric healthcare experience. Through deep engagement, we empower everyone to overcome day-to-day health obstacles and live healthier lives.
We partner with 35K+ companies of all sizes, serving more than 950K+ members, and have reached 680M+ in ARR.
Our team of 700+ people (still growing) operates across France 🇫🇷, Spain 🇪🇸, Belgium 🇧🇪, and Canada 🇨🇦.
🤘 How we do it ?
About
People joining Alan are often surprised and delighted by our innovative working method. We have a set of cultural values that guide our approach to work, such as:
🎯 What drives us — We're obsessed with helping our members live healthier
Mission is the Boss: long-term thinking, seeking our mission success above all else.
Member & customer-led: obsessively focused on solving members & customers problems and creating the most delightful experiences.
🏆 How we build excellence — We hire the best people and give them platform to succeed
Champions of excellence: extremely high standards and talent density.
Distributed ownership: accountable enlightened despots, everyone owns their decisions and results.
Radically transparent: all information is accessible and written-first, so everyone can make the best decisions asynchronously
🤝 How we grow together — We help each other improve through honest feedback and bold thinking
Optimistic alchemy: optimists who collaborate with genuine care and support teammates.
Empathetic challengers: direct, caring feedback combined with praises to help each other grow professionally
Bold & creative contrarians: think differently to achieve greatness, try new approaches
⚡ How we move fast — We fight complexity and focus on what matters most
Disciplined in execution: taking decisive actions with focus that compounds success over time
Fight for simplicity: only high impact processes, smart frugality
⭐️ Your mission ⭐️
As we are growing our Sales team, we are looking for a rockstar Business Development Representative to help us move upmarket 🚀
You will work closely with a team of 3 Account Executives and 1 Business Development Representative in generating new business by qualifying leads, driving various outbound campaigns and supporting them in their opportunities. You will also participate to enhance the prospection approach at Alan.
You will be responsible for:
- Generating qualitative meetings to achieve our company objectives: put a strong focus on mapping the companies and stakeholders, working hand in hand with the Account Executive to prepare and deliver quality meetings;
- Developing outbound sales leads and responding to product inquiries, running email campaigns to generate new sales prospects;
- Completing accurate tracking of communication with current and potential customers in our CRM;
- Representing our company’s products: starting with a deep and comprehensive understanding and following with consumer research to identify how our solutions meet needs;
- Understanding, embracing and applying the Alan Smart & Soft selling method: this method stems from the concept that the prospect experience is an inseparable piece of the overall Alan customer experience.
- Have at least one first customer-facing experience (internship, summer job, or else)
- Like warm/cold calling - any experience in prospecting on a previous role would be a big plus
- Are fully bilingual in Spanish, to a level where you can successfully do cold calling in Spanish
- Have at least intermediate level in English
- Have strong communication skills (written & verbal)
- Are highly organised with exceptional follow-up skills
- Have empathy and are passionate about understanding and solving prospects' challenges
- Have the ability to collaborate in a fast-paced team
- Have a desire to learn fast and make an impact from day one
For this opportunity, we are aiming to hire within the A1-B1 level range.
🙌 Perks & Benefits
At Alan, we believe that being in good health is a basic need, and it starts with our employees. This is why Alaners are provided with a stimulating environment and perks ensuring they are happy, efficient and spend only high-quality time with co-workers.
Therefore, we offer:
- Fair rewards. Generous equity packages complement your base salary, for permanent contracts only.
- Flexible Office. Amazing office space and sponsored co-working hubs or a full-remote experience with home office equipment sponsorship, we want you to live where you’re the happiest.
- All the tools you need. Top of the range equipment: Macbook Pro, keyboard, laptop stand, monitor, and Bose noise-canceling headphones.
- Flexible vacation policy and flexible working hours. Organize your time as you wish.
- Delightful healthcare insurance: Extremely comprehensive health insurance - 100% for you and your children, 90-100% for partners depending on your country (permanent contracts only).
- Transport. Country-specific commuter benefits.
- Learning & Training opportunities. A highly flexible Training policy free books and budget to attend and speak at conferences if the opportunity arises.
- Personal growth through coaching: At Alan, coaching isn't just a perk - ****it's core to who we are. Every Alaner is paired with a dedicated coach from day one, who helps maximize their impact, nurture engagement, and navigate Alan's values to develop their full potential. Learn more about our coaching culture.
- Parental leave. Extended parental leave for all new parents, for permanent contracts only.
If you're excited about this opportunity but don't check every box, we'd love to hear from you. Everyone, no matter how underrepresented, should feel free to apply as it can only bring learnings or success.
If you identify yourself as a woman: Did you know that research shows women often apply only when meeting 100% of requirements?
Remember, this is just a guide, not a checklist.
We'll be thrilled to receive your application!
🔖 Check out our About Alan and Career pages, as well as our Medium, blog and Glassdoor page for more info.
Alan
Almería, ES
Business Development Representative - Spain 🇪🇸
Alan · Almería, ES
. Office
🐼 Who we are
You. Better. With Alan.
Alan's vision is to make prevention the new norm of care for all. Our mission is to help people live in good health to 100 while helping employers feel proud, turning health benefits from a cost centre into their most valuable investment.
We're building a vertically integrated health partner that seamlessly unites insurance and smart healthcare delivery into one system.
By connecting all aspects of care - private, public, and direct to consumer - we create the most member-centric healthcare experience. Through deep engagement, we empower everyone to overcome day-to-day health obstacles and live healthier lives.
We partner with 35K+ companies of all sizes, serving more than 950K+ members, and have reached 680M+ in ARR.
Our team of 700+ people (still growing) operates across France 🇫🇷, Spain 🇪🇸, Belgium 🇧🇪, and Canada 🇨🇦.
🤘 How we do it ?
About
People joining Alan are often surprised and delighted by our innovative working method. We have a set of cultural values that guide our approach to work, such as:
🎯 What drives us — We're obsessed with helping our members live healthier
Mission is the Boss: long-term thinking, seeking our mission success above all else.
Member & customer-led: obsessively focused on solving members & customers problems and creating the most delightful experiences.
🏆 How we build excellence — We hire the best people and give them platform to succeed
Champions of excellence: extremely high standards and talent density.
Distributed ownership: accountable enlightened despots, everyone owns their decisions and results.
Radically transparent: all information is accessible and written-first, so everyone can make the best decisions asynchronously
🤝 How we grow together — We help each other improve through honest feedback and bold thinking
Optimistic alchemy: optimists who collaborate with genuine care and support teammates.
Empathetic challengers: direct, caring feedback combined with praises to help each other grow professionally
Bold & creative contrarians: think differently to achieve greatness, try new approaches
⚡ How we move fast — We fight complexity and focus on what matters most
Disciplined in execution: taking decisive actions with focus that compounds success over time
Fight for simplicity: only high impact processes, smart frugality
⭐️ Your mission ⭐️
As we are growing our Sales team, we are looking for a rockstar Business Development Representative to help us move upmarket 🚀
You will work closely with a team of 3 Account Executives and 1 Business Development Representative in generating new business by qualifying leads, driving various outbound campaigns and supporting them in their opportunities. You will also participate to enhance the prospection approach at Alan.
You will be responsible for:
- Generating qualitative meetings to achieve our company objectives: put a strong focus on mapping the companies and stakeholders, working hand in hand with the Account Executive to prepare and deliver quality meetings;
- Developing outbound sales leads and responding to product inquiries, running email campaigns to generate new sales prospects;
- Completing accurate tracking of communication with current and potential customers in our CRM;
- Representing our company’s products: starting with a deep and comprehensive understanding and following with consumer research to identify how our solutions meet needs;
- Understanding, embracing and applying the Alan Smart & Soft selling method: this method stems from the concept that the prospect experience is an inseparable piece of the overall Alan customer experience.
- Have at least one first customer-facing experience (internship, summer job, or else)
- Like warm/cold calling - any experience in prospecting on a previous role would be a big plus
- Are fully bilingual in Spanish, to a level where you can successfully do cold calling in Spanish
- Have at least intermediate level in English
- Have strong communication skills (written & verbal)
- Are highly organised with exceptional follow-up skills
- Have empathy and are passionate about understanding and solving prospects' challenges
- Have the ability to collaborate in a fast-paced team
- Have a desire to learn fast and make an impact from day one
For this opportunity, we are aiming to hire within the A1-B1 level range.
🙌 Perks & Benefits
At Alan, we believe that being in good health is a basic need, and it starts with our employees. This is why Alaners are provided with a stimulating environment and perks ensuring they are happy, efficient and spend only high-quality time with co-workers.
Therefore, we offer:
- Fair rewards. Generous equity packages complement your base salary, for permanent contracts only.
- Flexible Office. Amazing office space and sponsored co-working hubs or a full-remote experience with home office equipment sponsorship, we want you to live where you’re the happiest.
- All the tools you need. Top of the range equipment: Macbook Pro, keyboard, laptop stand, monitor, and Bose noise-canceling headphones.
- Flexible vacation policy and flexible working hours. Organize your time as you wish.
- Delightful healthcare insurance: Extremely comprehensive health insurance - 100% for you and your children, 90-100% for partners depending on your country (permanent contracts only).
- Transport. Country-specific commuter benefits.
- Learning & Training opportunities. A highly flexible Training policy free books and budget to attend and speak at conferences if the opportunity arises.
- Personal growth through coaching: At Alan, coaching isn't just a perk - ****it's core to who we are. Every Alaner is paired with a dedicated coach from day one, who helps maximize their impact, nurture engagement, and navigate Alan's values to develop their full potential. Learn more about our coaching culture.
- Parental leave. Extended parental leave for all new parents, for permanent contracts only.
If you're excited about this opportunity but don't check every box, we'd love to hear from you. Everyone, no matter how underrepresented, should feel free to apply as it can only bring learnings or success.
If you identify yourself as a woman: Did you know that research shows women often apply only when meeting 100% of requirements?
Remember, this is just a guide, not a checklist.
We'll be thrilled to receive your application!
🔖 Check out our About Alan and Career pages, as well as our Medium, blog and Glassdoor page for more info.
ADDETTO VENDITE
2 nov.Unes Supermercati
Allo, ES
ADDETTO VENDITE
Unes Supermercati · Allo, ES
.
Unes Supermercati, azienda italiana della Grande Distribuzione Organizzata, nasce a Milano nel 1967 e da allora ha saputo cogliere e reagire al meglio alle sfide del settore.
Oggi siamo presenti per un totale di oltre 190 punti vendita, tra diretti e franchising, in Lombardia, Piemonte ed Emilia-Romagna.
La società conta su un organico di più di 3.000 dipendenti ed è entusiasta di selezionare persone altamente motivate ad una crescita professionale.
Per Il Nostro Punto Vendita Di Magenta (MI), Ricerchiamo:
ADDETT* VENDITA E CASSA
🕵️ Chi Cerchiamo: Siamo alla ricerca di un* Addett* Vendita entusiasta e motivat* per unirsi al nostro team! Se sei alla ricerca di una prima occupazione, o hai già esperienza nella GDO/Retail, questa è l’occasione giusta per te.
🛒 Cosa Farai:
- Accoglierai i clienti con un sorriso, assisterai nella scelta dei prodotti e fornirai informazioni dettagliate sulla qualità e provenienza degli articoli;
- Supporterai i colleghi nelle attività di cassa ed esposizione;
- Controllerai quotidianamente le scorte di magazzino e gli ordini in arrivo, monitorando le date di scadenza e assicurando una corretta rotazione dei prodotti.
- Verrai format* quotidianamente per fornire assistenza ai reparti Freschi, qualora le esigenze del punto vendita lo richiedano.
- Capacità di lavorare in team e di relazionarsi con i clienti in modo professionale e cortese.
- Attenzione ai dettagli e capacità di mantenere elevati standard di pulizia e igiene.
- Disponibilità a lavorare su turni, inclusi weekend e festivi.
- Buone doti comunicative e orientamento al cliente.
- Certificazione HACCP (preferibile).
- Possibilità di crescita professionale in un ambiente collaborativo.
- Sconto dipendenti su tutti i prodotti del negozio.
- Formazione continua sulle nuove tecniche e tendenze del settore.
La selezione è rivolta ai candidati dell'uno e dell'altro sesso ai sensi del D. Lgs. 198/2006. Tutte le candidature devono essere accompagnate dalla autorizzazione al trattamento dei dati personali e saranno gestite ai sensi del Regolamento Europeo 2016/679 (c.d. GDPR).Per ulteriori informazioni circa le opportunità professionali ed il mondo di Unes Supermercati diventa follower della nostra pagina Linkedin (click su "Segui" al link https://www.linkedin.com/company/unes/).
Unes Supermercati, azienda italiana della Grande Distribuzione Organizzata, nasce a Milano nel 1967 e da allora ha saputo cogliere e reagire al meglio alle sfide del settore.
Oggi siamo presenti per un totale di oltre 190 punti vendita, tra diretti e franchising, in Lombardia, Piemonte ed Emilia-Romagna.
La società conta su un organico di più di 3.000 dipendenti ed è entusiasta di selezionare persone altamente motivate ad una crescita professionale.
🙌 Cosa Offriamo:
- Possibilità di crescita professionale in un ambiente collaborativo.
- Sconto dipendenti su tutti i prodotti del negozio.
- Formazione continua sulle nuove tecniche e tendenze del settore.
La selezione è rivolta ai candidati dell'uno e dell'altro sesso ai sensi del D. Lgs. 198/2006. Tutte le candidature devono essere accompagnate dalla autorizzazione al trattamento dei dati personali e saranno gestite ai sensi del Regolamento Europeo 2016/679 (c.d. GDPR).Per ulteriori informazioni circa le opportunità professionali ed il mondo di Unes Supermercati diventa follower della nostra pagina Linkedin (click su "Segui" al link https://www.linkedin.com/company/unes/).
ALE-HOP
San Bartolomé de Tirajana, ES
Dependiente/a ( 24h y 30hs) - SUR DE GRAN CANARIA- Contrato temporal e indefinido
ALE-HOP · San Bartolomé de Tirajana, ES
.
¡ÚNETE A LA FAMILIA ALE-HOP!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.
¿Buscas un trabajo donde cada día sea una experiencia divertida y diferente?
¿Qué harás en tu día a día?
- Atención al cliente: Escucharás, recomendarás y harás que la experiencia en tienda sea inolvidable .
- Producto: te encargarás de reponer y organizar los productos, recepción de mercancía y visual merchandising.
- Caja: realizarás cobros, gestión de la caja y participarás en las tareas de apertura y cierre de la tienda.
- Limpieza: ayudarás a mantener la tienda en orden, una tienda limpia es una tienda feliz
- Educación Secundaria Obligatoria
- Experiencia de al menos 1 año en atención al cliente y ventas
- Incorporación inmediata
- Inglés nivel intermedio
- Vehículo propio y carné de conducir
- ¡Ganas de pasarlo bien y disponibilidad para trabajar en horarios rotativos!
- Contrato Temporal e indefinido con jornada de 24 y 30 horas de lunes a domingo en turnos rotativos (con el descanso legalmente establecido).
- Banda salarial (incluye nocturnidad, festivos y domingos):
(30H): 1.200 - 1.400 €/brutos al mes
- ¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
- Formación continua en nuestros productos y técnicas de venta.
- 30% de descuento en nuestros productos.
- ¿Preparado/a para formar parte de ALE-HOP?
https://careers.ale-hop.org/
¡Recuerda! ¡En ALE-HOP cada día es una aventura!
¡Te esperamos con los brazos abiertos!
ALE-HOP
Madrid, ES
DEPENDIENTXS CAMPAÑA DE NAVIDAD 2025 - MADRID CENTRO
ALE-HOP · Madrid, ES
.
¡BUSCAMOS TALENTO PARA NUESTRA CAMPAÑA DE NAVIDAD!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 300 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
¿Te gustaría vivir la experiencia ALE-HOP en las épocas más mágicas y divertidas del año?
¿Cuáles serán tus funciones en tienda?
- Atención al cliente: Te encargarás de asegurar que la experiencia de compra en tienda de nuestros clientes sea satisfactoria e inolvidable.
- Producto: Recepción de mercancía y visual merchandising, reposición y conocimiento de nuestros productos.
- Caja: Realizarás el cobro y gestión de la caja, participando en la apertura y/o cierre de la misma.
- Limpieza: Ayudarás a mantener el orden y limpieza de la tienda.
- Educación Secundaria Obligatoria
- Al menos 1 año de experiencia en atención al cliente o ventas
- Disponibilidad para trabajar desde el 17 de noviembre de 2025 al 5 de enero de 2026.
- Inglés intermedio (valorable).
- Contratos temporales con jornadas de 24 y 30 horas semanales.
- Banda salarial:
24 h/s: 1.000 - 1.200 €/brutos al mes (incluyendo nocturnidad, festivos y domingos).
- ¡Oportunidades de aprendizaje y crecimiento profesional dentro de ALE-HOP!
- Formación inicial y continua para que te conviertas en un/a experto en nuestros productos
- Descuento del 30% en nuestros productos.
Apúntate Ya En Nuestro Portal De Empleo
https://careers.ale-hop.org/
ALE-HOP
Bellreguard, ES
Gestor/a inmobiliario/a zona Levante
ALE-HOP · Bellreguard, ES
. Excel
¿QUIERES SER UN/A HOPer? ¡Entonces esta oportunidad es para ti!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 340 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.
Actualmente, el equipo de ALE-HOP cuenta con más de 2000 HOPers centrados en sorprender, innovar y ofrecer productos divertidos y de diseño propio. Somos un equipo joven y con gran iniciativa. Lo que nos mueve, es poder ofrecer a nuestros ALE-HOPers una experiencia única y divertida a través de nuestros productos y nuestra marca. En resumen: ¡que disfruten!
Con la expansión a nivel nacional e internacional de ALE-HOP, los equipos no paran de crecer y necesitamos reforzar nuestro departamento de Expansión. ¿Te sumas?
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
- Realización de estudios de mercado para la detección de locales comerciales.
- Búsqueda en campo de locales comerciales.
- Negociación de contratos (alquileres, servicios a prestar, etc.)
- Soporte al área técnica pre y post apertura de la tienda.
- Apoyo al trabajo de oficina.
- Gestión de alquileres/pisos.
- Experiencia previa 1/2 años en inmobiliaria y/o expansión retail.
- Disponibilidad para viajar.
- Nivel intermedio de Excel.
- Comunicación, dinamismo y trabajo en equipo.
- Contrato indefinido a jornada completa.
- Salario competitivo acorde a tu experiencia y responsabilidades del puesto, con revisiones anuales según desempeño, más retribución variable en función de la consecución de objetivos.
- Posibilidades reales de desarrollo dentro de la empresa.
- Formación a cargo de ALE-HOP.
- 30% de descuento en nuestras tiendas.
- Participación en concursos, eventos y muchas sorpresas más para todos nuestros HOPers.
Si crees que podemos hacer match, inscríbete ya: https://careers.ale-hop.org/
ALE-HOP
Bellreguard, ES
Responsable de Expansión Canarias - Sector retail
ALE-HOP · Bellreguard, ES
.
¿QUIERES SER UN/A HOPer? 🐄
¡Entonces esta oportunidad es para ti!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 340 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
Actualmente, el equipo de ALE-HOP cuenta con más de 2000 HOPers centrados en sorprender, innovar y ofrecer productos divertidos y de diseño propio. Somos un equipo joven y con gran iniciativa. Lo que nos mueve, es poder ofrecer a nuestros ALE-HOPers una experiencia única y divertida a través de nuestros productos y nuestra marca. En resumen: ¡que disfruten!
Con la expansión a nivel nacional e internacional de ALE-HOP, los equipos no paran de crecer y necesitamos reforzar nuestro departamento de Expansión en la zona de Canarias. ¿Te sumas?
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
- Realización de estudios de mercado para la detección de locales comerciales.
- Preparación del plan de expansión.
- Estimación de ventas.
- Soporte al área técnica pre y post apertura.
- Negociación de contratos (alquiler, servicios a prestar, etc...).
- Viajes continuos por la zona.
- Disponibilidad de viajar.
- Experiencia previa de 5 años en una posición similar.
- Orientación a los objetivos.
- Contrato indefinido a jornada completa.
- Salario competitivo acorde a tu experiencia con revisiones anuales según desempeño, más retribución variable en función de la consecución de objetivos.
- Retribución variable en base al logro de objetivos.
- Posibilidades reales de desarrollo dentro de la empresa.
- Formación a cargo de ALE-HOP.
- 30% de descuento en nuestras tiendas.
https://careers.ale-hop.org/
¡Hasta pronto! 😉🐄
ALE-HOP
Oliva, La, ES
Adjunto/a Director/a de Innovación
ALE-HOP · Oliva, La, ES
.
¿QUIERES SER UN/A HOPer? 🐄
¡Entonces esta oportunidad es para ti!
En ALE-HOP llevamos más de 30 años repartiendo alegría y diversión en más de 340 tiendas por 4 países. Especializados en la venta de regalos, productos divertidos y artículos de moda y decoración, nos encontramos en pleno proceso de expansión. Nuestro objetivo, es poder llenar el mundo de vaquitas.🐮
Actualmente, el equipo de ALE-HOP cuenta con más de 2000 HOPers centrados en sorprender, innovar y ofrecer productos divertidos y de diseño propio. Somos un equipo joven y con gran iniciativa. Lo que nos mueve, es poder ofrecer a nuestros ALE-HOPers una experiencia única y divertida a través de nuestros productos y nuestra marca. En resumen: ¡que disfruten!
Con la expansión a nivel nacional e internacional de ALE-HOP, los equipos no paran de crecer y necesitamos reforzar nuestro departamento de Innovación.
Buscamos a la persona clave para diseñar e impulsar iniciativas que transformen la experiencia de compra en nuestras tiendas. Tu misión será convertir cada visita en algo memorable, usando la innovación como herramienta para sorprender, fidelizar y hacer crecer el negocio. Te sumas?🙌
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
- Diseñar la estrategia de innovación para la tienda.
- Identificar oportunidades para hacer la experiencia de compra más fluida, atractiva y original.
- Rediseñar el recorrido del cliente dentro de la tienda, desde que entra hasta que se va.
- Liderar proyectos piloto y nuevas ideas.
- Monitorear tendencias y competencia.
- Evaluar el impacto de las acciones y medición de indicadores.
- Colaboración con las distintos departamentos de la compañía.
- Formación en administración, Innovación, Marketing, Diseño de Experiencias, visual merchandising, arquitectura técnica, interiorista o afines.
- Experiencia previa de 3 años en gestión de proyectos retail.
- Creatividad enfocada al negocio, mucha orientación al cliente.
- Conocimientos de tecnología aplicada al retail.
- Sensibilidad estética, atención al detalle y organización.
- Contrato indefinido a jornada completa.
- Salario competitivo acorde a tu experiencia con revisiones anuales según desempeño, más retribución variable en función de consecución de objetivos.
- Posibilidades reales de desarrollo dentro de la empresa.
- Formación a cargo de ALE-HOP.
- 30% de descuento en nuestras tiendas.
- Participación en concursos, eventos y muchas sorpresas más para todos nuestros HOPers.
Si crees que podemos hacer match, inscríbete ya 💻👇
👉 https://careers.ale-hop.org/