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Regional Sales Manager-Spain and Portugal market
ZTT Group · Madrid, ES
Teletrabajo Gestión de cuentas Gestión de ventas Análisis de mercados Comunicación Coaching Comunicación oral Formación en comunicación Estrategia de ventas Habilidades laborales Comunicación cara a cara Office
Sales manager in Spanish and portuguese market(telecommunication sector, specially in wireless sector)
Zhongtian Technology Group takes it as its mission to support the expansion of communications in the Southern European market, especially wireless communications. The core competitiveness of Zhongtian Technology Group lies in the development and production of optical cables, antennas, feeders, optical modules and solutions and products for the FTT(x) market.
ZTT focuses on supplying its products to the Spanish, Portuguese markets and the entire customer base. As one of the largest suppliers of communications products in the Southern European market, we have a well-established network and more than 20,000 highly motivated employees with the technical knowledge required to respond quickly to market changes.
We know that the short distance between development, production and sales within Spain and Portugal may be a decisive factor. But the theme of sustainability is equally important to us as regional cooperation with local companies.
To further strengthen our sales team we are now looking for a Sales manager for Southern Europe.
Remote work
your task
• The sales market continues to expand
• Acquire new customers
• Coordinate with office staff to provide technical advice to clients
• Support and regularly visit our existing customers
• Coordinate client projects
• Attend our trade shows and customer events
your profile
• Successful and positive personality
• Completion of technical or business training
• Experience as a technical sales consultant in wireless communications products
• High level of self-motivation, personal responsibility and reliability
• Ability to work in a team and enjoy communication
• Technical understanding
• Fluent in Spanish text and writing
• Fluent in spoken and written English
we provide you
• Diverse work in an exciting environment
• Highly innovative and future-oriented company
• Good employment conditions
• Growth potential of the expanding company
Have we piqued your interest?
Please then email your complete application, including your salary expectations and possible start date, to [email protected].
Our Human Resources department will be happy to provide you with further information via the email address you provided.
- We look forward to receiving your application!
Auxiliar contable
19 abr.Gasexpress
València, ES
Auxiliar contable
Gasexpress · València, ES
Contabilidad Contabilidad tributaria Cuentas a cobrar Formación en comunicación Administración de nóminas Gastos Cuentas a pagar Habilidades laborales Informes trimestrales Comunicación cara a cara ERP Power BI Office
En Gasexpress, estamos en búsqueda de un/a administrativo contable para unirse a nuestras estaciones de servicio.
Gasexpress es una cadena de Gasolineras automatizadas, siendo actualmente uno de los grandes operadores a nivel nacional y precursor de un novedoso formato de gasolineras, desarrolladas con la más alta tecnología y con la filosofía principal de ofrecer combustible de calidad al mejor precio, las 24 horas del día de una forma accesible, rápida y sencilla, adaptándose así al actual estilo de vida de los consumidores.
Requisitos:
- Estudios mínimos: Formación Profesional en Administración.
- Experiencia previa mínimo 2 años en funciones similares, valorable conocimiento del sector.
- Manejo de herramientas contables y ERP como A3con, A3, análisis, negociación y software de gestión, Octan manager, office, power bi.
- Capacidad para realizar conciliaciones bancarias, registros contables y elaborar informes financieros.
- Iniciativa, capacidad para colaborar en equipo y dedicación.
- Experiencia en asesoría
Funciones:
- Realización de contabilidad, cierres contables y asientos.
- Gestión de pagos.
- Presentación de impuestos.
- Ejecución de tareas administrativas propias del Departamento.
- Generación de informes financieros para reportar a dirección financiera.
Ofrecemos:
- Entorno laboral participativo y de colaboración.
- Posibilidades de crecimiento y mejora profesional.
- Involucramiento en una variedad de proyectos en crecimiento.
- Seguro médico al año en la empresa
- Gimnasio en nuestra instalaciones
Horario laboral de lunes a jueves de 8:00 a 17:30 y viernes de 8:00 a 14:00 horas.
- Si cumples con los requisitos y estás listo/a para ser parte de nuestro equipo, envía tu CV a [email protected] y únete a la innovación y el éxito en JJ Matriz Capital
Customer Care Lead
18 abr.Redarbor
Customer Care Lead
Redarbor · Barcelona, ES
Teletrabajo
Quienes somos
redarbor es la #1 compañía HR Tech en Latam.
Ayudamos a 35 millones de personas al mes a encontrar un trabajo y a más de 100.000 empresas a reclutar y retener el mejor talento.
Nuestros proyectos
Somos líderes en Sites y App’s de empleo Infojobs (#1 en Brasil) y Computrabajo (líder en Latinoamérica), Software de RRHH (Pandapé).
Redarbor en cifras
- 2013 fundada
- +600 colaboradores
- 11 oficinas
- HR Tech 1# en Latam y 3# grupo mundial de empleo online
- Ayudamos a más de 35 millones de personas al mes a encontrar un trabajo
- Somos la mejor empresa para trabajar en España y reconocimiento especial ‘Better for Business’, según GPTW
¿A quién buscamos?
A un/a Customer Care Lead con habilidades demostradas en la gestión y retención de clientes. La persona ideal es alguien orientada a resultados, con excelentes habilidades de comunicación y la capacidad de inspirar y motivar a su equipo ubicado en diferentes oficinas de LATAM hacia el logro de objetivos comunes.
¿Tu rol?
- Gestión de clientes: mantener relaciones sólidas con los clientes, comprendiendo sus necesidades y asegurando su satisfacción continua en nuestros productos y servicios.
- Desarrollo de estrategias: colaborar en el desarrollo de estrategias efectivas de retención y crecimiento de clientes, identificando oportunidades de mejora y optimización.
- Desarrollo del equipo: liderar al equipo de customer care ofreciéndoles apoyo para alcanzar sus objetivos individuales y colectivos.
- Análisis de datos: utilizar datos y métricas para evaluar el rendimiento del equipo y de los clientes, identificando áreas de mejora y oportunidades para maximizar el éxito del cliente.
- Colaboración con otros departamentos: trabajar en conjunto con equipos de producto, customer success, ventas para garantizar una experiencia fluida y consistente para los clientes.
- Gestión de problemas: resolver proactivamente cualquier problema o petición del cliente actuando como punto de contacto principal y asegurando una resolución rápida y efectiva.
Eres la persona que buscamos, sí:
Aportas experiencia en:
- Roles de customer care/success/atención al cliente/post venta, preferiblemente en una posición senior durante 4 años.
- Excelentes habilidades de comunicación oral y escrita.
- Capacidad para liderar y motivar equipos hacia el éxito,
- Orientación hacia el cliente y enfoque en la resolución de problemas.
- Fuertes habilidades analíticas y capacidad para utilizar datos para tomar decisiones.
- Capacidad para desarrollar e implementar iniciativas efectivas de Customer Care.
- Experiencia con Zendesk o software similar para la gestión de clientes.
- Estudios en Administración de empresas, marketing, ingeniería u otro campo relacionado.
- Valorable formación en customer service.
¡Si quieres formar parte de una compañía líder en su sector con un equipo altamente cualificado, en un entorno dinámico e internacional, incluso si no cumples con el 100% de los requisitos, nos encantaría conocerte!
Nuestros beneficios:
- Contrato Indefinido + flexibilidad horaria + día libre en tu CUMPLEAÑOS
- 23 días laborables de VACACIONES
- Premiamos la antigüedad con días adicionales de vacaciones por cada 2 años cumplidos y hasta un máximo de 5 días.
- Jornada intensiva: navidad, Semana Santa, Julio y agosto
- Jornada intensiva en el día de cumpleaños de los hij@s para poder compartir más tiempo en este día tan especial para ellos.
- Teletrabajo - Modalidad híbrida: 2 días en oficina y 3 en casa.
- 100% Teletrabajo: 4 semanas al año + Navidad y semana santa + puentes específicos + 2 semanas de agosto.
- Plan de formación: cursos presenciales + formación online con Udemy para realizar formaciones específicas desde casa y de forma ilimitada.
- Idiomas: clases online de inglés y portugués gratuitas.
- Aparcamiento: subvencionado el 50% del coste mensual del estacionamiento en el aparcamiento del edificio de la oficina.
- Gimnasio: subvención del 70% de tu cuota.
- Fisio: subvención del 50% del coste del fisioterapeuta al mes.
- Comida saludable: subvención del precio del menú que escojas.
- Oftalmología: subvención una vez al año de cristales graduados y lentillas una cantidad fija.
- Fruta fresca, café y té todos los días.
En REDARBOR trabajamos para promover una cultura inclusiva, que busca la equidad y valora las diferentes perspectivas. Esto se traduce en género, religión, personas con discapacidad, LGBTQ+, etnia y diversidad de experiencias. Trabajamos todas nuestras búsquedas en base a esta premisa.
¡Únete a nuestro equipo!
Te informamos que los datos personales que nos facilites serán tratados de acuerdo a nuestra política de privacidad para candidatxs, que puedes consultar aquí: https://redarbor.sherlockhr.computrabajo.com/Privacy
Clinical Care Manager
13 abr.StreamTalent
Vic, ES
Clinical Care Manager
StreamTalent · Vic, ES
As Clinical Care Manager working with the core care team, you will strive to provide outstanding care to our residents, promoting individualized support that enhances and promotes their quality of life.
Overseeing a team of care staff, you will empower your team through learning, support, and leadership to advance the level of service to your residents
Working in conjunction with your General Manager, you will ensure care governance and quality compliance are achieved through robust processes that meet internal and external auditing standards.
Benefits:
- Full time, Monday – Friday
- Sponsorship available
- Relocation + Accommodation assistance
- Clinical and professional development opportunities
- Strong facility and regional management teams
- Ensure the sustainability and growth of the service through your diligence with AN-ACC funding, care planning, and community engagement.
- Leading all clinical services in line with process and policy
- Provide Quality Care Services and professional practice.
- Oversee and encourage the implementation of continuous improvement activities in all aspects of clinical and lifestyle services.
- Ensure all clinical documentation is completed accurately and on time.
- Coordinate and support all scheduled audits and clinical indicators completed in line with the schedule
- Ensuring resident health records and clinical documentation is relevant and up to date.
- Ensuring “best practice” medication management guidelines are observed and regularly monitored.
- Relevant tertiary qualifications or Australian-recognized equivalency.
- Current registration with AHPRA as a registered nurse.
- Previous senior clinical care experience in the health sector with clinical experience in aged care.
- Demonstrated leadership and influencing skills.
- Sound understanding of care assessment in the Aged Care Sector and use of AN-ACC.
- Demonstrated effective interpersonal and communication skills (written and verbal).
- Demonstrated proficiency in the use of a wide range of IT applications.
Qida (home-care)
Técnico/a de selección de personal
Qida (home-care) · Barcelona, ES
Teletrabajo
¿Estás buscando un proyecto de alto crecimiento personal/profesional y generando impacto con lo que haces?
Estamos buscando Técnico/a de selección de personal para formar parte de uno de nuestro equipo de People Operations🚀
Estarás Involucrado En La Primera Línea Del Desarrollo De Productos Para Conseguir Un Nuevo Modelo De Atención Domiciliaria Que
- Permita mejorar la vida de las personas en casa.
- Permita a Qida crecer, preservando e incluso aumentando la calidad en el servicio.
Qida Es Una Start-up Privada y Social De Alto Crecimiento En El Sector De La Atención Domiciliaria, Fundada El 2018 Con Una Misión Social y Doble
- Primero, queremos construir el servicio de atención domiciliaria de más calidad del mundo: experto, humano, centrado en la persona y utilizando las nuevas tecnologías;
- Segundo, queremos devolver el estatus social a los cuidadores y cuidadoras.
Qida está cambiando el mundo, siendo líder absoluto en calidad del sector (NPS de 4.8/5) y en tecnología. Qida aporta un enfoque centrado en la atención personalizada en el domicilio basado en la tecnología, la calidad y el impacto social.
Estamos financiados por los principales fondos de inversión de impacto social a nivel nacional y recientemente hemos cerrado una Serie A de inversión, levantando la ronda más grande en atención domiciliaria de España. En 2021 fuimos nombrados como la “Mejor iniciativa de impacto” en los premios ASCRI.
Qida elige no escoger entre impacto social y rentabilidad; Qida persigue ambas cosas al mismo nivel. Qida va a cambiar la vida de las personas con calidad, personalización y tecnología, con impacto económico y social.
¿Cuál sería tu rol? 💻
- Mantener y desarrollar fuentes robustas para captación de profesionales de cuidado
- Gestionar el proceso de selección y realizar entrevistas por teléfono o en persona
- Calificar o rechazar candidatos basado en una valoración por competencias
- Apoyar a los candidatos en el proceso, y ofrecer orientación y feedback — principio de empoderamiento
- Contribuir a, y liderar, la gestión de proyectos transversales en el equipo
- Contrato indefinido a jornada completa en un sector en crecimiento y dentro de un equipo que te ayudará a crecer profesionalmente.
- Modalidad de trabajo híbrida.
- Sesiones de coaching individuales con tu mánager enfocadas en el desarrollo de talento.
- Ambiente laboral de calidad y ser parte de un equipo comprometido con los valores y cultura de empresa de impacto social
- Tres semanas de full teletrabajo al año.
- 23 días de vacaciones y día libre de cumpleaños.
- Café en la oficina y pizza day.
- Team building con el equipo Qida.
- Material informático para trabajar desde casa.
- Aplicación de ahorro fiscal Cobee para gastos de comidas y transporte.
- QidaDay: Dos veces por año nos reunimos con toda la empresa para recordar y celebrar nuestros logros, objetivos y valores.
- Plan de carrera enfocado en el crecimiento personal y profesional ligado a 3 rangos salariales:
- Junior 17-20k€ + 720€ variable
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- Experto/a 22-24k€ + 2k€ variable
- Nota: Las incorporaciones externas entran en prácticas o Junior. Se realizan evaluaciones internas para ir creciendo dentro la compañía.
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Requisitos
¿A quién estamos buscando? 🔎
Nuestro/a Candidato/a Ideal
- Eres una buena persona
- Formación en Psicología/RRHH/Relaciones Laborales. Se valorará un mínimo de un año de experiencia previa en algún puesto similar y en captación y selección de personal
- Disponibilidad a tiempo completo - 40h / semanales
- Ganas de crecer profesionalmente y de cambiar el mundo a mejor — te importa lo que haces y el impacto que tienes
- Alta capacidad de organización, con capacidad para cumplir los objetivos y deadlines marcados
- Excelente capacidad de comunicación, con escucha y empatía
- Sólidas competencias interpersonales
- Orientación hacia la calidad impecable, la mejora continua, y sesgo hacia la acción
- Alta energía, pasión y compromiso
Pearson
Madrid, ES
HR Country Care Specialist - Spain
Pearson · Madrid, ES
Office
Fantastic opportunity for passionate HR Professional in Pearson Madrid, Spain!
About Pearson Did you know Pearson is one of the 10 most innovative Ed-tech companies of 2022? We create vibrant and enriching learning experiences designed for real-life impact. Learning is no longer just a stage of life but a lifelong journey. More than 160 million users worldwide trust Pearson products and services. Our integrated portfolio of products is becoming increasingly digital to meet their evolving learning needs, helping us support more people in the moments that matter throughout their lives. Learn more at We are Pearson.
Our team: The Country Care HR team sits within HR Operations. Our team has a geographical, in-country focus on operational excellence and compliance. We are also the executors and experts of local intelligence. Our Purpose - Add Life to a Lifetime of Learning
About the role
Passionate about employee experience, the Country Care HR Consultant will report to the Country Care EMEA Lead. This role will be an operational driver and in-country HR subject matter expert. This position will partner with HRBP's of business division, Centers of Excellence, shared services (“Pearson People Services”), Payroll, Solutions (IT), and Finance, to keep Pearson competitive and compliant. You’ll be the SME for Spain within the global Country Care organization. Your peers lead Country Care activities all around the globe.
Key Areas of focus
- Implement both long and short-term strategies as per the business division HRBP guideline.
- Manage adherence to Compliance/local regulations.
- Partner with our Legal COE teams on local legislation update, employee relation matter.
- Maximize the value of services across the employee hire to retire lifecycle, through an exceptional delivery and provide expertise support in an HR compliance standpoint.
- Identify gaps and work on a Process Improvement portfolio. Provide an exceptional experience through innovation, simplification, and digitization.
- Manage high profile escalations through multiple team partnership, assess root cause, implement solutions to reduce escalations and improve processes.
- Strategically manage local vendor performance including SOW, SLA establishment with our benefits vendors.
- Act as a sounding board for our HRBP and COE for any case escalation related to a specific business division.
- Maintain positive relationships with the EMEA HR Teams to ensure effective co-operation and synergy. Share best practices.
- Oversee the Employee Relations including the Work Council negotiations and company representation.
- Be part of the local leadership team advising and leading the local HR policies and local compliance.
- Define all the HR local policies according to Pearson needs and local legislation requirements.
- Oversee, help, advice and support the HRBP and local management on the implementation of the local HR legislation.
- Support the facilities team regarding the Health and Safety employee requirements.
- Advice on the Legal Entity governance.
To be successful in this role, you will ideally have
- Bachelor’s degree or relevant work experience
- Significant local experience in Employee Relations, Benefits, Compliance matters
- A natural ability to discern, organize, and convey complex problems and solutions.
- Thrive in an environment with an agenda for change, growth, and innovation.
- Student of simplification and making complex processes appear simple to the end user.
- Gifted at executing corporate strategies into locally relevant applications.
- Fluent in Spanish and English
What Sets us Apart?
Benefits and Rewards. We know you’ll do great work, so we give a lot back with some of the best benefits in the business. We know that one size doesn’t fit all, so our workplace programmes meet the different needs of our diverse teams, and their families too. There is a range of options, but when you join our Pearson family these are some of the benefits that we offer that you can look forward to
- Competitive compensation package
- Annual bonus based on performance
- Invest and Earn money and/ or become a shareholder with Pearson Worldwide programme ‘Save for Shares'
- Family friendly policies, work-life balance, flexible working arrangements
- Opportunities to work in global environment, grow your professional network and work from any location.
- Generous vacation policy including paid leave for volunteering purposes.
- Daily challenges and opportunities to make a significant impact.
- A supportive and collaborative team culture.
Flexible working: We are committed to hybrid working practices and has adopted flexible remote and virtual working. Where possible our employees can choose to manage their attendance to the office more flexibly. Our office is based in Madrid, Spain.
Applications:
- Please submit your CV in English
- As part of this recruitment, please state if you are permitted to perform work in the Country, where this role is located