¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.370Comercial y Ventas
916Adminstración y Secretariado
799Informática e IT
777Desarrollo de Software
515Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
480Industria Manufacturera
441Ingeniería y Mecánica
439Educación y Formación
420Derecho y Legal
354Instalación y Mantenimiento
321Marketing y Negocio
299Sanidad y Salud
220Arte, Moda y Diseño
185Diseño y Usabilidad
145Publicidad y Comunicación
116Recursos Humanos
109Hostelería
108Construcción
105Alimentación
95Contabilidad y Finanzas
92Artes y Oficios
83Atención al cliente
71Cuidados y Servicios Personales
65Turismo y Entretenimiento
55Producto
52Inmobiliaria
48Seguridad
40Banca
30Farmacéutica
28Energía y Minería
20Social y Voluntariado
17Ciencia e Investigación
12Telecomunicaciones
3Seguros
2Editorial y Medios
1Agricultura
0Deporte y Entrenamiento
0Técnico de compras
NuevaDeuser a Minsait Business (Indra group)
Córdoba, ES
Técnico de compras
Deuser a Minsait Business (Indra group) · Córdoba, ES
TSQL Git Modbus SCADA WinCC PLC Siemens ERP
📢 ¡Estamos contratando! – Técnico/a de Compras
En Deuser seguimos creciendo y buscamos incorporar a nuestro equipo un/a Técnico/a de Compras con experiencia para gestionar y optimizar nuestra cadena de suministro, contribuyendo a mejorar la eficiencia operativa y financiera de la compañía.
📍 Ubicación: Córdoba / Híbrido / Presencial]
🕒 Jornada: Completa
📅 Incorporación: Inmediata
🛠️ Tus principales responsabilidades serán:
- Gestionar la compra de materiales, componentes y servicios auxiliares.
- Comparar proveedores, negociar precios y condiciones de compra.
- Coordinación de fechas de entrega con los departamentos de producción y almacén.
- Realización el control de costes, seguimiento de pedidos y resolución de incidencias.
- Colaboración con el Departamento Financiero en la definición de condiciones de compra que optimicen la tesorería y minimicen riesgos.
- Colaboración con diferentes áreas para identificar necesidades y supervisar el cumplimiento de objetivos de compras.
✅ Requisitos deseados:
- Experiencia previa en un puesto similar (mínimo 2-3 años).
- Conocimientos sólidos de herramientas ERP y gestión documental.
- Capacidad de análisis, negociación y resolución de problemas.
- Orientación al detalle y al trabajo en equipo.
- Formación en compras, logística, ingeniería o similar.
- Nivel medio-alto de inglés valorable.
🌟 Qué ofrecemos:
- Formar parte de un equipo dinámico en un entorno profesional en expansión.
- Buen ambiente de trabajo y colaboración transversal con otros departamentos.
- Participación en proyectos de mejora continua y digitalización.
🎯 Si te apasiona el área de compras, la optimización de procesos y quieres seguir creciendo profesionalmente… ¡Queremos conocerte!
Puedes inscribirte en la oferta o enviar tu CV actualizado a [email protected], indicando en el asunto "Vacante Técnico/a Compras"
emocional.com
Xirivella, ES
Educador/a Social – Intervención Comunitaria
emocional.com · Xirivella, ES
Sobre Emocional
Somos un centro de psicología y formación que combina lo mejor de la tecnología con lo mejor de las personas. Ayudamos cada día a más de 200 empresas y más de 20.000 personas a mejorar su salud mental y emocional.
Descripción del puesto
Buscamos un/a educador/a social para colaborar en el diseño y facilitación de talleres quincenales de autocuidado dirigidos a personas cuidadoras en el entorno familiar. El objetivo es fortalecer el bienestar emocional, la gestión del estrés y las habilidades de afrontamiento, trabajando de manera coordinada con un/a profesional de la Psicología.
Responsabilidades principales
- Preparar y dinamizar talleres grupales de autocuidado .
- Elaborar materiales adaptados al perfil de los cuidadores/as participantes.
- Coordinar y acompañar una excursión cultural anual .
- Mantener registros actualizados de asistencia, evaluación y seguimiento.
- Colaborar con la responsable del contrato para coordinar calendario y recursos.
Requisitos imprescindibles
- Titulación: Grado o Licenciatura en Educación Social.
- Formación específica:
- Curso de al menos 100 horas en intervención comunitaria,
- Acreditado y homologado por administración pública, universidad, colegio profesional o entidad acogida al Plan de Formación de las Administraciones Públicas.
- Experiencia profesional:
- Se valorará experiencia en intervención comunitaria o social,
- Debe estar acreditada con: certificado de vida laboral, contratos de trabajo, certificados de empresa o servicios prestados.
- Competencias personales: Comunicación efectiva, trabajo en equipo, sensibilidad social y capacidad de adaptación a diferentes contextos.
Documentación requerida para postular
Envía los siguientes documentos antes del 21 de julio, indicando en el asunto:
‘Educador/a Social intervención comunitaria’
a: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
- Currículum Vitae actualizado.
- Copia del título de Educación Social.
- Certificado del curso (mín. 100h) en intervención comunitaria con acreditación/homologación.
- Documentos que acrediten experiencia profesional.
Microbiology technician
NuevaNovartis
Zaragoza, ES
Microbiology technician
Novartis · Zaragoza, ES
Summary
The Microbiological Technician is responsible for the execution and documentation of biologic and microbiological testing in conformity to GMP standards and SOPs in force efficiently, competently and in the planned terms. Compliance with the existing regulation on ecology and security. The Microbiology Technician ensures the correct procedure of radiopharmaceutical control with high standards of GMP, HSE, environmental protection and good working practices.
About The Role
Major Accountabilities
- Perform analysis on excipients, drug substances, drug products, water and primary packaging according to internal SOPs.
- Execute stability study protocols, process validation protocols, method validation protocols and every study tied to drug products involved in technology transfer for the field of expertise.
- Perform the sterility test on the products from ADACAP Novartis sites.
- Perform instrument performance qualification tests whenever required
- Register the analysis correctly and in compliance with ALCOA+ principles other than the relevant applicable SOPs.
- Collaborate with management for reaching the department objectives
- Know and apply the relevant SOPs for the field of expertise.
- Collaborate in the maintenance of good conditions of laboratories, instruments and work environment.
- Collaborate in keeping quality control SOPs updated.
- Education: Master degree in Biology (or equivalent) or biology technical high school education.
- Languages: Fluent Spanish, basic knowledge of English, verbally and in writing.
- Experiences: Previous experience in pharmaceutical companies is desirable.
Benefits and rewards: Read our handbook to learn about all the ways we’ll help you thrive personally and professionally: https://www.novartis.com/careers/benefits-rewards
Commitment To Diversity And Inclusion
Novartis is committed to building an outstanding, inclusive work environment and diverse teams' representative of the patients and communities we serve.
Why Novartis: Helping people with disease and their families takes more than innovative science. It takes a community of smart, passionate people like you. Collaborating, supporting and inspiring each other. Combining to achieve breakthroughs that change patients’ lives. Ready to create a brighter future together? https://www.novartis.com/about/strategy/people-and-culture
Join our Novartis Network: Not the right Novartis role for you? Sign up to our talent community to stay connected and learn about suitable career opportunities as soon as they come up: https://talentnetwork.novartis.com/network
Benefits and Rewards: Read our handbook to learn about all the ways we’ll help you thrive personally and professionally: https://www.novartis.com/careers/benefits-rewards
Hays
Comunidad Valenciana / Comunitat Valenciana, ES
Técnico/a de campo (bioestimulantes)
Hays · Comunidad Valenciana / Comunitat Valenciana, ES
Desde HAYS nos gustaría presentarte un nuevo proyecto para uno de nuestros clientes del sector agro en Valencia.
¿Quiénes somos - HAYS?
Somos una empresa especializada en selección de personal. Realizamos la búsqueda de talento para diferentes clientes con los que trabajamos, para la contratación por su parte. ¡Te ayudamos a encontrar tu proyecto ideal!
En esta ocasión buscamos un/a técnico de campo para incorporarse al equipo de una compañía líder en innovación agrícola multinacional.
¿Cuáles serán tus funciones?
· Planificación, implementación y seguimiento del plan de ensayos nacional.
· Gestión y análisis estadístico de los datos obtenidos en campo.
· Definición del posicionamiento técnico de productos: eficiencia en el uso de nutrientes, tolerancia al estrés abiótico, mejora de calidad de frutos (tamaño, color, sabor...).
· Participación en programas formativos internacionales del departamento.
· Apoyo a otros departamentos en actividades técnicas y de desarrollo.
· Identificación de oportunidades de negocio mediante el seguimiento del mercado y la competencia.
· Generación de contenidos técnico-divulgativos sobre producto y cultivo.
¿Qué necesitamos por tu parte para poder avanzar?
· Formación en Agronomía, Biología, Ciencias Ambientales o similar.
· Experiencia previa en ensayos de campo con productos agrícolas, idealmente bioestimulantes.
· Conocimientos en análisis estadístico de datos agronómicos.
· Capacidad para trabajar en equipo, con orientación a resultados y visión técnica-comercial.
· Nivel de inglés intermedio-alto (valorable por la participación en programas internacionales).
· Carné de conducir B y disponibilidad para desplazamientos puntuales (a 10 minutos).
¿Qué beneficios y condiciones tendrás?
Ofrecemos más que un salario y horario, ofrecemos un proyecto de carrera en una empresa comprometida con la sostenibilidad, la innovación y el bienestar de sus empleados:
· Contrato indefinido.
· Horario flexible y modelo de gestión por objetivos (SmartGoals).
· Salario competitivo
· Seguro médico cofinanciado.
· Ubicación en el centro de Valencia.
¿TE SUENA BIEN?
Si crees que encajas con las condiciones, ¡no dudes en aplicar y te facilitamos más información!
Reformas Vizuete
Cornellà de Llobregat, ES
interiorista / arquitect@
Reformas Vizuete · Cornellà de Llobregat, ES
Photoshop 3D Studio Max Diseño asistido por ordenador (CAD) Illustrator Arquitectura de interiores Adobe InDesign Mobiliario Bocetos Muebles personalizados Planificación del espacio Office
Somos un estudio de Reformas Integrales e Interiorismo en Cornellà, que llevamos más de 40 años creando hogares y disponemos de taller propio. Diseñamos y fabricamos mobiliario de cocina, de baño, armarios, así como cualquier otro a medida. Realizamos proyectos de reforma integral de viviendas y locales comerciales.
Precisamos incorporar un interiorista / arquitect@ con experiencia en el sector para nuestra tienda de reformas en Cornellà, con amplia experiencia diseñando cocinas y proyectos de reforma integral.
FUNCIONES:
- Atención y asesoramiento a clientes para ofrecerles soluciones que comprendan sus necesidades y preferencias.
- Visitas a clientes para evaluar el espacio y tomar medidas precisas.
- Diseño de proyectos de interiorismo.
- Desarrollo de planos y proyectos en 2 y 3D, que permitan al cliente visualizar el diseño propuesto.
- Presentación de propuestas de diseño.
- Realización de pedidos de material.
- Supervisión y control durante las diferentes fases de la obra para asegurar que se cumplen los plazos y los estándares de calidad de la compañía.
- Coordinación de industriales y fabricantes en fases preliminares, de proyecto y construcción.
- Gestión, registro y seguimiento de clientes
REQUISITOS
· Grado en Diseño de Interiores o Arquitectura
· Imprescindible experiencia en trato con el cliente
· Conocimientos en AutoCad, TEOWIN, paquete Office.
· Habilidades comunicativas (contacto con clientes y trabajadores). Carácter conciliador, con autocontrol.
· Persona creativa, ordenada, metódica, acostumbrado a equipos multidisciplinares.
· Carnet de conducir.
OFRECEMOS
- Horario comercial. Horario a convenir
- Salario acorde a la experiencia. Entre 22.000 y 27.000€
- Comisión por ventas.
Publicis Groupe España
Madrid, ES
The Future Of One: Beca Creative (Design, Copywriter, Art)
Publicis Groupe España · Madrid, ES
Illustrator Photoshop
Descripción de la empresa
Publicis Groupe, el grupo de comunicación más grande del mundo, es una plataforma de soluciones presente en más de 100 países. ¿Quieres saber más sobre la agencia/marca o el área de especialización a la que te postularás en este puesto? ¡Sigue leyendo!
¡Únete a nuestro programa de prácticas The Future Of One!
Si sueñas con desarrollar tu carrera en el mundo de la publicidad y el marketing, esta es tu oportunidad. En Publicis Groupe, te ofrecemos una experiencia única donde aprenderás de los mejores creativos y expertos de la industria.
A través de nuestro programa The Future Of One, tendrás la oportunidad de sumergirte en proyectos innovadores, colaborar con equipos multidisciplinares y trabajar con algunas de las marcas más reconocidas a nivel mundial.
¿Estás listo para dar el primer paso hacia el futuro de la creatividad y la estrategia? ¡Te estamos esperando!
Descripción del puesto
Sobre la posición
Como becario de Creative ( Design, Copywriter, Art )tendrás la oportunidad de sumergirte en proyectos innovadores, desarrollar conceptos y trabajar junto a los mejores creativos de la industria.
Responsabilidades
Funciones
- Apoyo en el desarrollo de conceptos creativos para campañas integradas.
- Colaboración en la preparación de presentaciones visuales y materiales gráficos.
- Participación en sesiones de brainstorming y generación de ideas.
- Revisión y adaptación de contenidos para diferentes canales.
Requisitos
- Estudiante o recién graduado en Publicidad, Diseño Gráfico, Comunicación Audiovisual o similar.
- Dominio de herramientas de diseño (Photoshop, Illustrator, etc.).
- Capacidad para conceptualizar y aterrizar ideas de manera visual.
- Proactividad y atención al detalle.
- Nivel de inglés B2 o superior (valorable).
Duración: 6 meses, prorrogables por 6 meses más.
- Modelo de trabajo híbrido: 3 días en oficina y 2 días de trabajo remoto a la semana.
- Remuneración: 400 euros brutos al mes.
- Horario: De lunes a viernes, de 09:00 a 14:00.
- Requisito: Es necesario poder formalizar un convenio/anexo con una universidad o escuela de negocios.
En Publicis Groupe, estamos comprometidos con la construcción de una plantilla culturalmente diversa y, por ello, fomentamos especialmente las candidaturas de grupos subrepresentados. Creemos en la igualdad de oportunidades y damos la bienvenida a todas las solicitudes, independientemente del origen de cada persona. No discriminamos por motivos de raza, color, religión, identidad o expresión de género, orientación sexual, nacionalidad, edad, discapacidad, estado civil o cualquier otro criterio protegido por la ley.
Si necesitas algún ajuste razonable debido a una discapacidad o condición médica para participar plenamente en el proceso de selección, por favor coméntalo con el reclutador que se ponga en contacto contigo.
Todos los empleados se comprometen a cumplir con las obligaciones relacionadas con la Seguridad de la Información y Tecnologías, el uso de Inteligencia Artificial, el Sistema de Gestión de Calidad y Medio Ambiente, así como con el Sistema de Gestión de la Integridad, la Prevención de la Corrupción y la Política Antisoborno y Anticorrupción. Además, todos los empleados deben completar las formaciones obligatorias, declaraciones y compromisos de cumplimiento en estas áreas.
Inycom
Account Manager Sector Salud
Inycom · Madrid, ES
Teletrabajo
¿Quieres consolidarte como Gerente de cuentas en la tecnológica más grande de España especializada en soluciones integrales de para el sector Salud?
- SOBRE NOSOTROS -
Nuestras soluciones en este ámbito se centran en la mejora del proceso asistencial en Salud Pública, poniendo al paciente en el eje del proceso, facilitando la gestión y accesibilidad a la información, mediante la gestión de digital, inteligencia artificial, proyectos de llave en mano o servicios de electromedicina.
Ponemos también el foco en los Servicios Sanitarios, creando entornos y procesos colaborativos a través de Telemedicina, RPA y robotización de procesos, analítica de datos, cardiología o electromedicina, entre otros.
Junto al resto del Grupo Nunsys, formamos el grupo de empresas tecnológicas más grande de España (>2.800compañeros/as). Entre nuestros clientes se encuentran grandes cuentas de sector público, agroalimentación, banca y seguros, industria y servicios, laboratorios, medioambiente y energía, salud o Telecomunicaciones.
- QUÉ BUSCAMOS -
Te integrarás en el Área comercial de nuestro sector salud para ayudar a nuestros clientes a mejorar su competitividad, generar nuevos modelos de negocio y ampliar sus capacidades, en definitiva, desarrollar una tecnología aplicada a la cadena de valor del proceso asistencial.
REQUISITOS- Perfil profesional:
- Formación: Licenciatura o Grado en Ciencias y formación complementaria en área comercial y gestión de proyectos.
- Valorable experiencia en el sector comercial y amplios conocimientos entornos sanitarios (hospitales y laboratorios)
- La persona seleccionada participará en todas las fases de la venta de soluciones, análisis de las necesidades de los clientes, definición de la estrategia comercial para cada una de las cuentas, participación en la elaboración de propuestas, y desarrollo de negocio.
- Toma de requisitos, definición de la propuesta de valor, realización de ofertas, negociación, cierre de oportunidades y elaboración de concursos.
- Liderazgo de la estrategia para el desarrollo, consolidación y fidelización de cuentas mediante seguimiento continuado de la relación con los clientes.
- Colaboración en la definición de campañas de marketing y acciones comerciales orientadas a la captación de nuevos clientes.
- Asesoramiento al cliente en colaboración con el equipo de preventa sobre soluciones para mejorar los procesos de salud, haciendo foco en las siguientes soluciones:
- Venta de equipos Alta de alta tecnología
- Ecografía
- Equipos de ventilación
- Equipos de monitorización y holters ecg/tensión
- ¿TE UNES A NUESTRO EQUIPO? ¿Qué tenemos preparado para tí?
- Incorporación a un grupo tecnológico líder, innovador y en expansión.
- La conciliación y la flexibilidad es muy importante para nosotros, por eso contamos con medidas de teletrabajo responsable.
- Formación continua y acceso a certificaciones oficiales.
- Equipos ágiles, colaborativos y con alto nivel técnico.
- Beneficios sociales y plan de retribución flexible
- Posibilidades de movilidad geográfica dentro de nuestras más de 25 sedes en España.
- Un entorno donde podrás crecer profesionalmente desde el primer día.
Alan
Alicante/Alacant, ES
Business Development Representative - Spain 🇪🇸
Alan · Alicante/Alacant, ES
Office
🐼 Who we are
You. Better. With Alan.
Alan's vision is to make prevention the new norm of care for all. Our mission is to help people live in good health to 100 while helping employers feel proud, turning health benefits from a cost centre into their most valuable investment.
We're building a vertically integrated health partner that seamlessly unites insurance and smart healthcare delivery into one system.
By connecting all aspects of care - private, public, and direct to consumer - we create the most member-centric healthcare experience. Through deep engagement, we empower everyone to overcome day-to-day health obstacles and live healthier lives.
We partner with 32,000+ companies of all sizes, serving more than 700K members, and have reached €500M+ in ARR.
Our team of 600 people (still growing) operates across France 🇫🇷, Spain 🇪🇸, Belgium 🇧🇪, and Canada 🇨🇦.
🤘 How we do it ?
About
People joining Alan are often surprised and delighted by our innovative working method. We have a set of cultural values that guide our approach to work, such as:
🎯 What drives us — We're obsessed with helping our members live healthier
Mission is the Boss: long-term thinking, seeking our mission success above all else.
Member & customer-led: obsessively focused on solving members & customers problems and creating the most delightful experiences.
🏆 How we build excellence — We hire the best people and give them platform to succeed
Champions of excellence: extremely high standards and talent density.
Distributed ownership: accountable enlightened despots, everyone owns their decisions and results.
Radically transparent: all information is accessible and written-first, so everyone can make the best decisions asynchronously
🤝 How we grow together — We help each other improve through honest feedback and bold thinking
Optimistic alchemy: optimists who collaborate with genuine care and support teammates.
Empathetic challengers: direct, caring feedback combined with praises to help each other grow professionally
Bold & creative contrarians: think differently to achieve greatness, try new approaches
⚡ How we move fast — We fight complexity and focus on what matters most
Disciplined in execution: taking decisive actions with focus that compounds success over time
Fight for simplicity: only high impact processes, smart frugality
⭐️ Your mission ⭐️
As we are growing our Sales team, we are looking for a rockstar Business Development Representative to help us move upmarket 🚀
You will work closely with a team of 3 Account Executives and 1 Business Development Representative in generating new business by qualifying leads, driving various outbound campaigns and supporting them in their opportunities. You will also participate to enhance the prospection approach at Alan.
You will be responsible for:
- Generating qualitative meetings to achieve our company objectives: put a strong focus on mapping the companies and stakeholders, working hand in hand with the Account Executive to prepare and deliver quality meetings;
- Developing outbound sales leads and responding to product inquiries, running email campaigns to generate new sales prospects;
- Completing accurate tracking of communication with current and potential customers in our CRM;
- Representing our company’s products: starting with a deep and comprehensive understanding and following with consumer research to identify how our solutions meet needs;
- Understanding, embracing and applying the Alan Smart & Soft selling method: this method stems from the concept that the prospect experience is an inseparable piece of the overall Alan customer experience.
- Have at least one first customer-facing experience (internship, summer job, or else)
- Like warm/cold calling - any experience in prospecting on a previous role would be a big plus
- Are fully bilingual in Spanish, to a level where you can successfully do cold calling in Spanish
- Have at least intermediate level in English
- Have strong communication skills (written & verbal)
- Are highly organised with exceptional follow-up skills
- Have empathy and are passionate about understanding and solving prospects' challenges
- Have the ability to collaborate in a fast-paced team
- Have a desire to learn fast and make an impact from day one
For this opportunity, we are aiming to hire within the A1-B1 level range.
🙌 Perks & Benefits
At Alan, we believe that being in good health is a basic need, and it starts with our employees. This is why Alaners are provided with a stimulating environment and perks ensuring they are happy, efficient and spend only high-quality time with co-workers.
Therefore, we offer:
- Fair rewards. Generous equity packages complement your base salary, for permanent contracts only.
- Flexible Office. Amazing office space and sponsored co-working hubs or a full-remote experience with home office equipment sponsorship, we want you to live where you’re the happiest.
- All the tools you need. Top of the range equipment: Macbook Pro, keyboard, laptop stand, monitor, and Bose noise-canceling headphones.
- Flexible vacation policy and flexible working hours. Organize your time as you wish.
- Delightful healthcare insurance: Extremely comprehensive health insurance - 100% for you and your children, 90-100% for partners depending on your country (permanent contracts only).
- Transport. Country-specific commuter benefits.
- Learning & Training opportunities. A highly flexible Training policy free books and budget to attend and speak at conferences if the opportunity arises.
- Personal growth through coaching: At Alan, coaching isn't just a perk - ****it's core to who we are. Every Alaner is paired with a dedicated coach from day one, who helps maximize their impact, nurture engagement, and navigate Alan's values to develop their full potential. Learn more about our coaching culture.
- Parental leave. Extended parental leave for all new parents, for permanent contracts only.
If you're excited about this opportunity but don't check every box, we'd love to hear from you. Everyone, no matter how underrepresented, should feel free to apply as it can only bring learnings or success.
If you identify yourself as a woman: Did you know that research shows women often apply only when meeting 100% of requirements?
Remember, this is just a guide, not a checklist.
We'll be thrilled to receive your application!
🔖 Check out our About Alan and Career pages, as well as our Medium, blog and Glassdoor page for more info.
Alan
Cádiz, ES
Business Development Representative - Spain 🇪🇸
Alan · Cádiz, ES
Office
🐼 Who we are
You. Better. With Alan.
Alan's vision is to make prevention the new norm of care for all. Our mission is to help people live in good health to 100 while helping employers feel proud, turning health benefits from a cost centre into their most valuable investment.
We're building a vertically integrated health partner that seamlessly unites insurance and smart healthcare delivery into one system.
By connecting all aspects of care - private, public, and direct to consumer - we create the most member-centric healthcare experience. Through deep engagement, we empower everyone to overcome day-to-day health obstacles and live healthier lives.
We partner with 32,000+ companies of all sizes, serving more than 700K members, and have reached €500M+ in ARR.
Our team of 600 people (still growing) operates across France 🇫🇷, Spain 🇪🇸, Belgium 🇧🇪, and Canada 🇨🇦.
🤘 How we do it ?
About
People joining Alan are often surprised and delighted by our innovative working method. We have a set of cultural values that guide our approach to work, such as:
🎯 What drives us — We're obsessed with helping our members live healthier
Mission is the Boss: long-term thinking, seeking our mission success above all else.
Member & customer-led: obsessively focused on solving members & customers problems and creating the most delightful experiences.
🏆 How we build excellence — We hire the best people and give them platform to succeed
Champions of excellence: extremely high standards and talent density.
Distributed ownership: accountable enlightened despots, everyone owns their decisions and results.
Radically transparent: all information is accessible and written-first, so everyone can make the best decisions asynchronously
🤝 How we grow together — We help each other improve through honest feedback and bold thinking
Optimistic alchemy: optimists who collaborate with genuine care and support teammates.
Empathetic challengers: direct, caring feedback combined with praises to help each other grow professionally
Bold & creative contrarians: think differently to achieve greatness, try new approaches
⚡ How we move fast — We fight complexity and focus on what matters most
Disciplined in execution: taking decisive actions with focus that compounds success over time
Fight for simplicity: only high impact processes, smart frugality
⭐️ Your mission ⭐️
As we are growing our Sales team, we are looking for a rockstar Business Development Representative to help us move upmarket 🚀
You will work closely with a team of 3 Account Executives and 1 Business Development Representative in generating new business by qualifying leads, driving various outbound campaigns and supporting them in their opportunities. You will also participate to enhance the prospection approach at Alan.
You will be responsible for:
- Generating qualitative meetings to achieve our company objectives: put a strong focus on mapping the companies and stakeholders, working hand in hand with the Account Executive to prepare and deliver quality meetings;
- Developing outbound sales leads and responding to product inquiries, running email campaigns to generate new sales prospects;
- Completing accurate tracking of communication with current and potential customers in our CRM;
- Representing our company’s products: starting with a deep and comprehensive understanding and following with consumer research to identify how our solutions meet needs;
- Understanding, embracing and applying the Alan Smart & Soft selling method: this method stems from the concept that the prospect experience is an inseparable piece of the overall Alan customer experience.
- Have at least one first customer-facing experience (internship, summer job, or else)
- Like warm/cold calling - any experience in prospecting on a previous role would be a big plus
- Are fully bilingual in Spanish, to a level where you can successfully do cold calling in Spanish
- Have at least intermediate level in English
- Have strong communication skills (written & verbal)
- Are highly organised with exceptional follow-up skills
- Have empathy and are passionate about understanding and solving prospects' challenges
- Have the ability to collaborate in a fast-paced team
- Have a desire to learn fast and make an impact from day one
For this opportunity, we are aiming to hire within the A1-B1 level range.
🙌 Perks & Benefits
At Alan, we believe that being in good health is a basic need, and it starts with our employees. This is why Alaners are provided with a stimulating environment and perks ensuring they are happy, efficient and spend only high-quality time with co-workers.
Therefore, we offer:
- Fair rewards. Generous equity packages complement your base salary, for permanent contracts only.
- Flexible Office. Amazing office space and sponsored co-working hubs or a full-remote experience with home office equipment sponsorship, we want you to live where you’re the happiest.
- All the tools you need. Top of the range equipment: Macbook Pro, keyboard, laptop stand, monitor, and Bose noise-canceling headphones.
- Flexible vacation policy and flexible working hours. Organize your time as you wish.
- Delightful healthcare insurance: Extremely comprehensive health insurance - 100% for you and your children, 90-100% for partners depending on your country (permanent contracts only).
- Transport. Country-specific commuter benefits.
- Learning & Training opportunities. A highly flexible Training policy free books and budget to attend and speak at conferences if the opportunity arises.
- Personal growth through coaching: At Alan, coaching isn't just a perk - ****it's core to who we are. Every Alaner is paired with a dedicated coach from day one, who helps maximize their impact, nurture engagement, and navigate Alan's values to develop their full potential. Learn more about our coaching culture.
- Parental leave. Extended parental leave for all new parents, for permanent contracts only.
If you're excited about this opportunity but don't check every box, we'd love to hear from you. Everyone, no matter how underrepresented, should feel free to apply as it can only bring learnings or success.
If you identify yourself as a woman: Did you know that research shows women often apply only when meeting 100% of requirements?
Remember, this is just a guide, not a checklist.
We'll be thrilled to receive your application!
🔖 Check out our About Alan and Career pages, as well as our Medium, blog and Glassdoor page for more info.