ERP Excel Office

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. Quina és la nostra essència? Tenim un estil propi...

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.


Quina és la nostra essència?

  • Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
  • Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
  • Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
  • Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
  • Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
  • Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
  • Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
  • Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.

Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.


Què busquem?

Des de Barça Licensing & Merchandising (BLM) estem buscant un/a Assistant Store Manager per a la Barça Store de l'Aeroport de Barcelona.


La missió de l'Assistant Store Manager és ser el Backup de l'Store Manager per tal de liderar/supervisar l'equip de botiga cap a la consecució dels objectius assignats al punt de venda, implementant l'excel·lència operacional i promovent una atenció al client Premium, d'acord amb el pla estratègic de negoci, valors de BLM i les directrius dels organismes oficials on està situada la botiga, amb la finalitat de maximitzar les oportunitats de negoci, creant una empresa estable a través d'un equip capacitat, compromès i orientat a l'expansió de BLM i la marca Barça


Funcions principals:

  • Supervisar i controlar els objectius del punt de venda, conjuntament amb l'equip de management, amb la finalitat d'analitzar la seva consecució i definir plans d'acció i estratègies comercials per a aconseguir-los o maximitzar-los.
  • Supervisar les funcions de Perma del punt de venda, i en alguns casos realitzar aquesta funció, assegurant una correcta apertura i tancament de la botiga, control de la cobertura dels equips, resoldre les incidències així com ser el referent per a tot l’equip, a l’hora de prendre ràpides solucions.
  • Supervisar l’estoc sobre els paràmetres establerts (min i max, diferències d’estoc, estoc en trànsit, moviments en espera, moviments pendents de processar, etc.) per tal de garantir la fiabilitat i correcte gestió de l’estoc.
  • Definir conjuntament amb el Departament de Màrqueting/Visual Merchandising el pla d’exposició de producte amb l’objectiu de maximitzar les oportunitats de negoci i implementar l’estratègia comercial definida.
  • Supervisar les entrades i sortides de producte per tal de tenir una fiabilitat dels estocs i disponibilitat de producte al punt de venda.
  • Ser el substitut del Store Manager, assumint totes les seves funcions i responsabilitats en el punt de venda en la seva absència o quan el Store Manager ho consideri, pel correcte funcionament del punt de venda.
  • Responsabilitzar-se del desenvolupament en el seu rol a l’equip directe, així com supervisar a l’equip indirecte del punt de venda, des de la seva integració, desenvolupament i promoció (on boarding, formació continua, pla carrera,...) dins de l’àrea o en la companyia, per tal de treballar els punts forts i de millora de l'equip i detectar perfils potencials, que puguin desenvolupar la seva carrera professional a BLM.
  • Supervisar el compliment dels procediments de seguretat, prevenció, ordre, instal·lacions i neteja segons la normativa de BLM i la legislació laboral espanyola, amb la finalitat de vetllar per la seguretat i salut de l'equip del punt de venda i dels clients.


Formació:

  • Cicle Grau Superior relacionat amb el negoci (Comerç i Retail, Activitats esportives,…) o en defecte d'això Grau Tècnic Superior en Ciències Empresarials, Ade, Econòmiques, Comerç, INEF…
  • En el cas de no tenir aquests estudis, acreditar mínim 3 anys d’experiència com a Responsable de secció o botiga en retail.


Experiència prèvia:

  • Experiència mínima : De 3 anys com a responsable de secció o 1 d’Assistant Store Manager.
  • Ser un referent en l’atenció al client premium, control d’estoc i producte, gestió dels processos de caixes, anàlisi de vendes i kpi’s i visual merchandising.
  • Coneixements office a nivell avançat (Excel Avançat).
  • Idiomes: Català i castellà parlat i Anglès nivell fluid.
  • Coneixements IT/Informàtics: Coneixements de ERP de vendes, Domini paquet office (excel avançat presentacions,...), SAGE, Qlicksense, ERP Control d’estoc


Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo en Barcelona