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Personal Clients Advisor - Calvia (f/m/x)
Deutsche Bank · Calvià, ES
Teletrabajo Excel
Position Overview
Buscamos un perfil profesional con experiencia consolidada en Banca Personal, que se responsabilizará de la captación de nuevos clientes y negocios.
La persona seleccionada deberá atender y gestionar su propia cartera de clientes, debiendo mantener e incrementar su actividad mediante la comercialización de productos y servicios financieros orientados a este segmento.
Que te ofrecemos
- Oportunidades de desarrollo y plan de carrera.
- Formación y apoyo por parte de expertos del equipo.
- Una cultura de aprendizaje continuo que impulsa tu crecimiento profesional.
- Realizar todas las acciones necesarias encaminadas a conseguir los objetivos de negocio establecidos, impulsando las políticas comerciales definidas a tal efecto.
- Captar nuevos clientes y negocio, siendo proactivo en la búsqueda de nuevos clientes y cumpliendo con las obligaciones formales y de análisis del riesgo de potenciales clientes, con carácter previo a la propuesta de adopción y revisión.
- Asegurar el cumplimiento de la normativa implantada por el Banco en todas las tareas de información sobre inversiones y/o asesoramiento a clientes que realice.
- Garantizar que las operaciones de riesgo que plantee son adecuadas al perfil del cliente, tienen sentido económico y cumplen los criterios establecidos por la normativa en vigor.
- Asegurar un nivel excelente de atención y servicio a todos sus clientes y potenciales, de forma eficaz y eficiente en todos sus cometidos, de acuerdo a la normativa que establezca el Banco.
- Se valorará experiencia mínima de 2 años en la gestión de clientes y comercialización de productos bancarios.
- Se valorará titulación universitaria, preferiblemente Empresariales y/o Económicas; y las titulaciones en asesoramiento de banca personal y/o privada.
- Se valorará un nivel alto de inglés y/o alemán.
- Buena capacidad de relación y comunicación; alta capacidad de trabajo en equipo.
- Alta orientación al cliente y orientación a resultados y a consecución de objetivos.
Una plantilla comprometida y con el apoyo y los recursos necesarios está mejor equipada para hacer bien su trabajo y, lo que es más importante, para disfrutar de un mayor bienestar y equilibrio entre su vida personal y profesional. Por este motivo nos comprometemos a crear un entorno de trabajo en el que tu desarrollo y bienestar están en el centro.
- Mental y emocionalmente equilibrado: te ofrecemos apoyo para ayudarte a gestionar situaciones difíciles, poniendo el foco en cuidar y mantener una buena salud mental. Benefíciate de iniciativas ligadas al apoyo psicológico así como de una cultura en la que se puede hablar abiertamente de salud mental.
- Físicamente saludable: te apoyamos en el cuidado de tu salud física implantando las medidas preventivas adecuadas y proporcionando un lugar de trabajo óptimo. Por ejemplo, descuentos en gimnasios, chequeos médicos anuales, escritorios elevables, etc.
- Socialmente conectado: creemos firmemente que la colaboración, la inclusión y la conexión entre empleados abre nuevas perspectivas y fortalece nuestra confianza y bienestar. Los beneficios van desde vacaciones y excedencias a derecho a un modelo de teletrabajo híbrido (para algunas posiciones).
- Financieramente seguro: te apoyamos para alcanzar tus objetivos financieros personales durante tu carrera y de cara al futuro. Benefíciate de nuestra ayuda alimentaria, plan de pensiones, condiciones ventajosas en servicios y productos bancarios, compensación flexible.
Together we share and celebrate the successes of our people. Together we are Deutsche Bank Group.
We welcome applications from all people and promote a positive, fair and inclusive work environment.
UI/UX Advisor
14 may.Astek
Madrid, ES
UI/UX Advisor
Astek · Madrid, ES
From ASTEK Iberia, we are looking for a UX Designer to collaborate with our partner, a global leader in IT Travel B2B.
💪 Your mission will be...
UX Strategy & Design:
- Design intuitive, user-centric interfaces for BI dashboards and tools that simplify data analysis and enhance user decision-making.
- Develop wireframes, prototypes, and user flows to communicate design ideas clearly to stakeholders.
- Ensure design consistency between dashboards, platforms and client guidelines.
Data Visualization:
- Create clear KPI, graphs, charts that allow users to easily interpret large datasets.
- Design dashboards to help track key performance indicators, trends and forecasts.
User Research & Analysis:
- Conduct user research with PMs to understand the needs, pain points, and behaviors of users in the travel industry.
- Analyze user requirements for BI tools, including data visualization, reporting, and analytics needs.
Skills required
- Figma
- Wireframing And Prototyping
- Highcharts
- Data visualization
👀 Our requirements would be:
- Education & Qualifications: Master in ergonomics/psychology or equivalent.
- Fluent in English
- A significant experience as a UX Designer as well as a strong knowledge on tools and techniques
- You enjoy working in a friendly, fast-paced team environment, you are proactive and comfortable sharing ideas
- You are a natural problem solver with creativity and good communication
- You have excellent project management and organizational skills and you can work collaboratively and productively and as well as independently.
¡You are expected to present a portfolio of work!
💼 Who are we?
Since 2015, Astek Iberia has been accompanying its customers in their development throughout Spain (Madrid, Barcelona, Valencia, Basque Country, Andalusia, Galicia, etc.).
Founded in France in 1988, Astek is a global player in engineering and technology consulting, present on five continents and in more than 25 countries. With expertise in a wide range of industrial and service sectors, Astek is an essential partner, supporting its customers in an intelligent deployment of their products and services, and in the implementation of their digital transformation.
Today we are more than 8,000 employees, committed every day to promoting the complementarity between digital technologies and complex systems engineering.
Our style is to have flexible schedules and to highly value the well-being of our employees.
Why join us?
🚀 Professional growth within a company in constant development and evolution.
📏 You will have a personalized follow-up of your professional projects as close as possible to your ambitions.
📈 You will really contribute to the development of the company in real time. You will be part of a dynamic, highly motivated and accomplished team in an international environment.
🏝️ 23 days of vacation (plus holidays) that you can choose whenever you want.
🌍 A multicultural, diverse and constantly growing team. Experience a start-up mentality in a global technology company with many experts and professionals.
🔋 You will have days full of good energy and good atmosphere. Also, you will work in a hybrid mode (50% intensive working days in summer and summer).
If you are interested in the position, please share your detailed CV in english at [email protected] and [email protected] and we'll try to answer you as soon as possible.
Prácticas de Ciberinteligencia
14 may.Advens
Madrid, ES
Prácticas de Ciberinteligencia
Advens · Madrid, ES
Descripción de la empresa
📢 Unirse a Advens significa unirse a un líder europeo en Ciberseguridad, pero, sobre todo, significa formar parte de un equipo de especialistas apasionados que protegen a organizaciones cada vez más expuestas, ayudándolas a cumplir con sus misiones, muchas veces esenciales.
También significa ser parte de un colectivo que pone su rendimiento al servicio de proyectos de alto impacto.
🌎 Contamos con 600 expertos distribuidos en Francia, España, Italia, Alemania, así como en Montreal y Tahití.
Nuestra misión de protección nos guía e impulsa cada día, pero no es suficiente. Si la ciberseguridad puede hacer que el mundo funcione, nuestro desempeño también debe contribuir a cambiarlo.
Juntos y siempre adelante: desde nuestros primeros pasos, nos hemos basado en tres valores fundamentales. Más que una marca, son nuestra fuerza motriz para actuar hoy y mejorar mañana: #Audacia #Colectivo #Impacto.
🚀 Formación, oportunidades de crecimiento, movilidad… apoyamos cada proyecto según los deseos y ambiciones de cada persona.
Creemos en un equilibrio entre la vida laboral y personal como una vía para el desarrollo individual, por lo que apostamos por la autonomía: libertad en el lugar de trabajo, pero también en la manera en que nos organizamos día a día.
Y para mantener nuestro valioso espíritu de equipo, nuestras semanas están llenas de momentos de convivencia y compartir… siempre con un toque de humor.
Como ves, buscamos algo más que expertos en ciberseguridad: buscamos personas comprometidas y apasionadas.
Descripción del empleo
En aDvens, estamos buscando un/a estudiante de Ciberseguridad con interés en el área de Ciberinteligencia para unas prácticas en nuestro equipo Defensivo.
Algunas responsabilidades:
- Gestión de Vulnerabilidades: Identificar, evaluar y gestionar vulnerabilidades en sistemas y aplicaciones.
- Gestión de Herramientas y Tecnologías de Seguridad: Utilización y conocimiento de herramientas Osint.
- Documentación Técnica: Creación de informes de vulnerabilidades halladas en un dominio.
- Soporte en Proyectos: Participar en proyectos asignados por el tutor, proporcionando soporte técnico y análisis según sea necesario.
- Threat Hunting: Realizar investigaciones proactivas para detectar ciberamenazas mediante el análisis de datos de seguridad, logs y patrones de comportamiento. Para ayudar a responder efectivamente a incidentes de seguridad.
- Estar estudiando un título universitario o máster en Ingeniería Informática, Ciberseguridad, Criminología, o similares.
- Conocimientos básicos en redes.
- Capacidad para realizar informes.
- Buen nivel de Inglés.
- Interés por el trabajo en equipo y actitud proactiva.
- Pensamiento analítico y habilidades para la resolución de problemas.
- Ganas de aprender y desarrollarse en el ámbito de la ciberinteligencia.
¿Qué ofrecemos?
- Trabajar en una empresa internacional con más de 600 empleados y 25 años de experiencia en el sector de la ciberseguridad.
- Un modelo de trabajo híbrido y totalmente flexible, donde tú decides cuándo venir a la oficina y cuándo trabajar desde casa.
- Formar parte de una empresa con un ambiente joven y valores de compañerismo, trabajo en equipo e implicación con la sociedad y el medioambiente.
- Bolsa de ayuda para estudiantes.
Sanitas
Murcia, ES
Advo- Atención al Cliente- Murcia (temporal)
Sanitas · Murcia, ES
¿Qué harás en nuestro equipo?
Tu misión será atender a los clientes que visiten o contacten con las oficinas de Sanitas y realizar todos los trámites necesarios para prestarles el servicio requerido, de acuerdo a los procedimientos establecidos, colaborando a incrementar las ventas y maximizando la satisfacción del cliente.
Informarás a los clientes sobres las dudas que tengan acerca de las coberturas de los productos, precios, promociones.
Realizarás el alta de nuevas pólizas e inclusiones, venta de complementos, gestión de transfers, autorizaciones…
Apoyo administrativo a los Jefes de Venta.
Solicitarás los informes y valoraciones de coberturas en las tramitaciones de autorizaciones.
Aportarás el detalle de la provisión médica en la zona (cuadro médico, centros médicos, etc).
Aplicarás, en los casos indicados, la operativa de retención del cliente .
Te encargarás de las gestiones administrativas que el cliente requiera sobre: gestión de recibos, petición de tarjetas, copagos…
Gestionarás las incidencias de los clientes y las reclamaciones.
¿Qué necesitamos?
Profesionales con capacidad de comunicación, trabajo en equipo, orientados a resultados, comprometidos y con afán de superación.
Formación
Valorable titulación superior.
Experiencia
Experiencia entre 1 y 3 años en atención al cliente.
Otros
Valorable conocimiento de idiomas.
Sanitas es todo esto y mucho más...
Formarás parte de un equipo dinámico, comprometido, apasionado por sus clientes y con ganas de dar lo mejor de si mismo. Si te ves reflejado en la posición y quieres comenzar la aventura con nosotros ayudandonos a que todos tengamos vidas mas largas, sanas y felices...¡Te estamos esperando!
Berlin School of Business & Innovation (BSBI)
Barcelona, ES
Programme Advisor | BSBI Barcelona (m/f/d)
Berlin School of Business & Innovation (BSBI) · Barcelona, ES
React Excel
Location: Barcelona
Programme Advisor | BSBI Barcelona (m/f/d)
Role: Programme Advisor
Location: Barcelona, Spain
About Us
GUS Germany GmbH (GGG) is an innovative and dynamic network of world-class higher education institutions that is committed to empowering students with the knowledge and skills they need to make a positive impact in the world. Our mission is to foster visionary leaders who can drive meaningful change for society.
With a strong presence in Germany, Europe, and beyond, GGG is made up of several well-known brands, including UE (University of Europe for Applied Sciences), BSBI (Berlin School of Innovation & Business), htk design academy, and GISMA University for Applied Sciences. Our thriving student body of over 10,000 learners across our institutions benefits from a wide range of academic disciplines, such as business, technology, data science, engineering, sports, and fine arts.
As part of the Global University Systems (GUS) network, which comprises over 48 universities across Europe, the USA, Australia, Asia, and South America, with over 87,000 students, we are dedicated to providing exceptional learning experiences to our students.
At GGG, we are committed to creating a supportive and inclusive work environment where everyone can thrive. Our employees play a vital role in ensuring that our students succeed at every step of their career path. Join our team and be a part of a culture of innovation and excellence in education. www.gusgermany.com
Why us?
BSBI’s mission is to educate students to effectively shape the future and become excellent leaders of tomorrow in an ever-changing business world.
It also aims to teach students to understand how businesses function and how economic success is generated.
BSBI offers industry-relevant programs that focus on the development of practical entrepreneurial skills necessary for professional success.
Located in the heart of Berlin and with campuses in Paris, Barcelona, Hamburg and Athens, we are an international business school that offers academic excellence, is a member of Global University Systems (GUS) and provides unlimited career opportunities for its students and staff.
Position
Programme Advisors are responsible for promoting BSBI’s programme portfolio to potential students over the phone and via e-mail, forming a vital and integral part of the sales team. The purpose of the role is to manage the pipeline of students from initial application right through to payment of tuition fees.
You will work with minimal day-to-day supervision, leading on and managing the consultative sales process within established parameters and procedures. They will require a thorough understanding of relevant systems/processes, BSBI products, or the working environment. Role holders will strive to achieve set targets and organize their own day-to-day work to meet clear objectives.
Independence and initiative will be required to react to changing priorities and work circumstances, with the scope to make decisions within clear parameters. This may also include responding to complaints and escalated issues and resolving problems involving other departments. They will typically set and monitor standards within their own work area, with scope for improving operational effectiveness and quality service through the application of process improvement.
Your tasks
- Providing individually tailored advice to all prospective students
- Consulting students through the full application circle: from initial conversation through to finalizing and closing their application to study with BSBI.
- Exploring possible career paths for students and matching them with specific BSBI offerings
- For international students: advising/ making students aware of visa, immigration issues and compliance.
- Handling student enquiries regarding different programmes from the potential student
- Building commonalities to gain trust and engage potential students
- Provide outstanding customer service to all students, and all stakeholders, which is timely and efficient, and encourages students to choose BSBI
- Handling student enquiries regarding different programmes from potential students’ business partners
- Providing individually tailored advice at all times
- Portraying a positive and professional image of BSBI at all times. Generating a positive and sought-after image of BSBI
- Account Managing student’s applications from original enquiry to payment of tuition fees
Essential
- Sales experience
- An international environment with a multicultural audience and a meaningful social impact
- Support in achieving your professional goals and development
- Opportunities for career growth alongside BSBI, including leadership roles
- Extensive training to equip you with the knowledge and skills needed to excel
- Work in a young, dynamic and positive culture that fosters collaboration
- Performance-based commissions to incentivize sales success
- Be at the forefront of an exciting educational opportunity, leading the way forward and growing with BSBI
There is an expectation that all employees will maintain the values of the Group and will comply with the code of conduct as well as equality and diversity, health and safety and safeguarding policies.
How to apply
Please send your CV, cover letter and additional documents only in English here. If you have questions, contact us at [email protected].
As an employer, we are committed to equal opportunity and support for minorities. We do not discriminate based on ethnic origin, skin color, religion, sexual orientation, gender identity, national origin, disability or legally protected status.
We look forward to receiving your application!
Loewe
Madrid, ES
Client Advisor, Casa LOEWE Madrid
Loewe · Madrid, ES
Being part of LOEWE gives you the opportunity of learning new things every day and working with people passionate about what they do, in a fast moving and ambitious company.
As Client Advisor, you will ensure that our client service expectations are exceeded in a personable, playful, and engaging way, enabling you to deliver your individual and team goals.
This is a temporary contract.
Your role will be:
- Achieve individual and store objectives.
- Connect with clients in an engaging emotional way to provide an exceptional and memorable client experience.
- Engage with all clients and develop long lasting relationships.
- Maintain relations with clients through regular communication and connection via email, phone, messages, or personalized notes.
- Master and transmit our brand history and heritage.
- Highlight our product categories through your product knowledge and storytelling.
- Develop and grow your client book, updating client information on the relevant company tools.
- Perform as a team player, participating and collaborating in all activities contributing to the overall objectives of the store.
- Actively participate in visual merchandising in accordance with LOEWE’s visual standards.
- Maintain products in an efficient, clean, secure, and organized manner; front and back of house.
- Support with inventory management and ad hoc back of house tasks.
- Follow the company’s policies and procedures including LOEWE’s standards in terms of grooming and behavior.
What is important for the role:
- Proven experience in achieving individual goals and contributing to team results.
- Experience within a similar customer centric role.
- A deep interest in Fashion, Art, and Culture.
- Be naturally inclusive and open minded.
- Confident, service orientated, adaptable and empathetic in style and approach.
- Effective communication skills with the sensitivities to build and maintain a client portfolio.
- Results driven with a commercial mindset without compromising on the Team Player attitude.
- Fluent in English and Spanish
About LOEWE
Created in Spain in 1846, LOEWE approaches 180 years as one of the world’s major luxury houses. Since 2013, under LOEWE’s creative director, Jonathan Anderson, the brand has started a new chapter, presenting itself to the world as a house focused on craft and culture; evidenced through an intellectual yet playful approach to fashion, bold and vibrant Spanish lifestyle, and unmatched expertise with leather.
LOEWE has a rich legacy of craftsmanship dating back to its beginnings as a collective workshop and has long valued artisanal techniques in its approach to design and manufacture. These core values are reflected in the brand’s belief in the importance of craft in today’s culture, its modern interpretations of historical artistic achievements and its commitment to supporting contemporary art, craft, and culture around the world.
The Estée Lauder Companies Inc.
Santa Cruz de Tenerife, ES
Beauty Advisor/Artist Beauty Advisor
The Estée Lauder Companies Inc. · Santa Cruz de Tenerife, ES
Office
Como uno de nuestros talentosos asesores de ventas, brindarás un servicio acogedor, auténtico y personalizado a nuestros clientes para lograr todos los objetivos de ventas y servicio al cliente.
Con tu pasión por la gente; nuestra compañía; productos y servicios, se asegurará de que cada cliente tenga una experiencia única e inspiradora en la tienda que los enseñe lo que mejor les inspire y les deleite. También utilizarás sus habilidades excepcionales con las personas para construir relaciones de trabajo colaborativas con el resto del equipo dinámico para garantizar que la tienda cumpla con los altos estándares de la Compañía.
Si eres un emprendedor ambicioso que busca una carrera progresiva dentro de la industria de la belleza, este podría ser el papel perfecto para ti y el primer paso de tu carrera con el líder en belleza de prestigio.
Con una cultura que valora la diversidad de pensamiento y personas, ofrecemos oportunidades profesionales, formación y desarrollo sobresalientes y un paquete competitivo de remuneración y beneficios.
- Experiencia valorable en punto de venta / servicio al cliente (preferiblemente en cosmética o fragancias)
- Todos los candidatos deben poder demostrar la capacidad de proporcionar un servicio al cliente inspirador, auténtico y personalizado.
- Capacidad para trabajar en equipo y generar buen ambiente de trabajo.
- Capacidad para trabajar en horario comercial, incluidos fines de semana.
- Experiencia preferible en manejo de caja/software de punto de venta y en Microsoft Office.
Auxiliar administrativo
11 may.DIEZ - BESPOKE PROPERTY ADVISOR
Marbella, ES
Auxiliar administrativo
DIEZ - BESPOKE PROPERTY ADVISOR · Marbella, ES
Contabilidad Resolución de problemas Aptitudes de organización Comunicación Facturacion Atención telefónica Programas de ofimática Calendarios Equipo de oficina Office
The ideal candidate will exhibit high standards, excellent communication skills, and have an ability to take initiative, and prioritize daily tasks. A strong ability to take charge and meet tight deadlines will ensure your success in this multi-faceted role.
Responsibilities
- Handle and coordinate active calendars
- Schedule and confirm meetings
- Ensure file organization based on office protocol
- Provide ad hoc support around office as needed
Qualifications
- Bachelor's degree or equivalent experience
- Strong interpersonal, customer service and communication skills
- Ability to multitask
- Proficient in Microsoft Office suite
Valentino
Rozas de Madrid, Las, ES
CLIENT ADVISOR - Las Rozas - Fixed Term (Arabic Speaker)
Valentino · Rozas de Madrid, Las, ES
A career in Maison Valentino is your chance to grow in a reality where business and creativity meet and thrive in an inclusive, and open-minded community.
Maison Valentino believes in a colleague-centric approach, where our contribution and behaviors as individuals are the secret of our success as a community. Each Valentino colleague is crucial to guarantee that every need in Valentino is met with mastery, creativity, uniqueness, and care.
Position: CLIENT ADVISOR Arabic Speaker - Las Rozas (Madrid)
For our boutique in Las Rozas (Madrid) we are currently looking for a highly motivated Client Advisor Arabic Speaker with a strong passion for creating an exclusive experience for our customers. We value results oriented individuals who have willingness to learn, always up-to-date on fashion trends and with a strong interest for our brand and our product.
Responsibilities will include:
Client
- Master the client journey;
- Create customer emotion and desire;
- Engage existing and prospect clients as per weekly plan defined by store management;
- Deliver the Valentino Couture service in an impeccable way in every phase (preparation for sale, welcome, exploring the client, presentation of the product, closing and farewell);
- Focus on development and retention of existing clients, recruitment of new and potential ones;
- Engage the client through every selling opportunity - walk in, private appointment, phone consignments;
- Actively participates to the sales in partnership and oto appointment routine.
- Deal with all sales and after sales activities (boutique returns, end of season, customer returns, repairs, complaints;
- Ensure product good maintenance, replenishment on the floor;
- Know the warehouse stock of all categories in order to ensure re-stock shelves and maximize sales;
- Respect administration and operations procedures;
- Liaise with the in-store visual to follow display guidelines; verifies and reports all relevant information to store management.
- Retail experience;
- Excellent interpersonal and effective communication skills;
- Fluency in English and Arabic languages;
- Be a team player with a pro-active attitude
- High fashion knowledge
- Ability to adapt to changing needs of the company as necessary
- Must have client network in luxury environment