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0Administrativo
NuevaEurofirms Group | People first
Barcelona, ES
Administrativo
Eurofirms Group | People first · Barcelona, ES
¡Hola! ¿Ya nos hemos presentado? Somos Eurofirms Group, una empresa de Recursos Humanos en la que los humanos somos muchísimo más que recursos.
Somos la 1ª empresa nacional del sector y llevamos más de 30 años trabajando con un mismo propósito: mejorar la vida de las personas creando un entorno en el que poder brillar.
¿Te gustaría aprender y formar parte de una empresa altamente dinámica del sector de alimentación? En Eurofirms buscamos un perfil de Administrativo/a para trabajar en empresa dedicada a la producción, comercialización, importación e exportación de frutas y hortalizas frescas, ubicada en Mercabarna.
Las tareas que tendrá que realizar son las siguientes:
- Tareas de atención al cliente, proveedores, transportistas, etc.
- Albaranes, facturación y demás documentación acorde al día a día del cargo.
- Gestión de litigios contables.
- Gestión de procesos logísticos.
- Seguimiento de expediente de normalizaciones / certificaciones.
Requisitos:
- Experiencia consolidada en cargos similares.
- Buscamos a una persona organizada y proactiva, con habilidades comunicativas y de atención al cliente.
- Valorable residencia próxima al puesto de trabajo.
Formación:
- Formación acorde a las tareas a realizar.
- Conocimientos de contabilidad.
Idiomas:
- Castellano y catalán hablados y escritos correctamente.
- Francés hablado y escrito.
Si estás interesado/a en la oferta, te estamos esperando... ✏✏✏
Intern Art Director
NuevaLiados Creative Lab
Barcelona, ES
Intern Art Director
Liados Creative Lab · Barcelona, ES
Dirección artística Diseño gráfico Estrategias creativas Comunicación Publicidad Branding Comunicación visual Diseño de proyectos
En Liados Creative Lab estamos en búsqueda y captura de un/a Art Director de prácticas para incorporarse en nuestro equipo. ¿Estás todo el día viendo referencias, pensando en ideas y con muchas ganas de hacerlas realidad? Entonces esto te interesa…
Funciones:
- Conceptualización, diseño y desarrollo de contenidos digitales para RRSS.
- Desarrollo de branding.
- Apoyo creativo en procesos de ideación de contenidos, acciones y campañas.
Requisitos:
- Dominio y rapidez con los programas de diseño.
- Capacidad de trabajar en equipo.
- Perfil curioso, apasionado de las nuevas tendencias y formatos.
- Buen criterio estético y visual.
- Interés por la IA
Ofrecemos:
- Incorporación inmediata.
- Media jornada (10-14h)
*Prácticas no remuneradas.
Mándanos tu portfolio y/o CV a [email protected] con el asunto: PRACT_ARTDIRECTION
Tripping Travel Agency
Work From Home Travel Sales Specialist
Tripping Travel Agency · Barcelona, ES
Teletrabajo Excel
Work From Home Travel Sales Specialist - Turn Your Passion for Travel into Profit
About Us: Join our team of Work From Home Travel Sales Specialists and dive into a world where your love for travel fuels your success. We specialize in creating unforgettable travel experiences, and we're seeking individuals who share our passion for exploration and adventure. No prior experience is necessary because we provide comprehensive training, certification, a flexible schedule (part-time or full-time), and all the tools you need to excel, including a professional website. As part of our team, you'll be partnered with an award-winning agency with over seventy years of experience and all the necessary credentials to ensure exceptional service for our clients.
Opportunity Highlights:
- Training, Certification, and Website: As a Work From Home Travel Sales Specialist, you'll receive comprehensive training and certification to equip you with the skills and knowledge needed to succeed in the travel industry. Additionally, we'll provide you with a professional website to showcase your services and attract potential clients
- Flexible Schedule: Whether you're seeking a part-time or full-time opportunity, our flexible schedule allows you to work from the comfort of your own home and on your own terms. You can tailor your schedule to fit your lifestyle and other commitments, giving you the freedom to pursue your passion for travel while earning a living
- Travel Perks: Immerse yourself in a world of travel perks and benefits. As a Travel Sales Specialist, you'll gain access to exclusive discounts, insider deals, and firsthand experiences at some of the most sought-after destinations, including cruises, resorts, and theme parks
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- Cutting-Edge Software: Gain access to our advanced software, which outperforms major competitors in pricing and availability. This tool ensures that your clients receive the best deals on travel packages, giving you a competitive edge in the market
- Collaborate with clients to understand their travel preferences and requirements
- Customize personalized travel packages tailored to each client's needs, including cruises, resort stays, and theme park adventures
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Ready to turn your passion for travel into a profitable and fulfilling career as a Work From Home Travel Sales Specialist? Contact us today to learn more and begin your journey with us!
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H10 Hotels
Barcelona, ES
Camarero/a en H10 Marina Barcelona
H10 Hotels · Barcelona, ES
H10 Hotels precisa incorporar una persona como Camarero/a para nuestro hotel H10 Marina Barcelona.
Las tareas que estarán bajo su responsabilidad serán:
- Dar la bienvenida a los huéspedes. Recibir, despedir, ubicar y aconsejar a los clientes.
- Tomar los pedidos, distribuir y servir las bebidas con sus acompañamientos.
- Examinar y controlar las existencias de mercancías.
- Servir los clientes en un tiempo apropiado según estándares y necesidades. Recordar las preferencias de los clientes.
- Eventos: servir, organizar, preparar, montar restaurante, sala o otras zonas según las necesidades.
- Gestionar los pedidos telefónicos: hacer reservas según los sistemas.
- Tratar y gestionar de manera profesional las quejas de los clientes.
- Ejecutar de manera cualificada, autónoma y responsable la venta, distribución y servicio de comidas y bebidas en el bar.
- Buen nivel de inglés.
- Experiencia previa en hoteles.
- Persona abierta, con don de gentes e iniciativa.
Regional Manager
NuevaKellyDeli
Barcelona, ES
Regional Manager
KellyDeli · Barcelona, ES
Office
THE GOAL
The aim of a Regional Manager position is to act as the link between the KellyDeli back office, retail partners and our points of sales. This position is responsible for developing and managing a portfolio of points of sales to ensure operational excellence throughout their network. Reporting to the Head of Regional Manager’s, you will be targeted on driving like-for-like sales performance as well as building consistently strong relationships with both franchise partners and retail stores that we operate within. Using internal tools and resources, you should have an acute business acumen when it comes to analysing stats and figures, identifying weak areas and sensing the opportunity for growth and improvement within your allocated region.
WORKING RELATIONSHIPS
Department – Regional Management.
Reporting to – Head of Regional Management of your country.
Direct reports – None unless stated otherwise.
Working with (external and internal relationships) – Franchise Partners, Retail Partners, Head of RM, Country Manager, Quality, Marketing, Finance.
Travel involved
80% of time will be based in the field supporting point of sales – travel by car, train and plane
could be required at any time.
WHAT THEY DO:
Guarantee performance delivery of individual points of sale in your region.
Implement company policy, quality standards, group marketing initiatives, as well as
the regulatory and legal procedures on its region.
Advise sales outlets to maximize profitability and operate in the most cost-efficient way possible.
Ensure information is clearly communicated between KellyDeli head office and sales outlets, give meaning to the objectives and plans commercial / marketing / quality.
Ensuring the customer satisfaction of our consumers is key and is at the heart of point of sale actions.
Being the key contact for major accounts at local and regional level.
Be a source of information on new retail concepts, developments in the retail sector and competitors.
Driving Performance
To drive sales revenues by detailed management of all kiosk KPIs to include:
L4L performance metrics – total revenue
Range / variety analysis and implementation of correct product mix
Waste management to maximize product availability
Average transactional value
Marketing campaign results
Ensuring Partners utilize production management techniques to increase overall revenues of their assigned kiosks through analysis of peak times and individual product demand
Establish pro-active sales activities in all kiosks within their region such as: 2 tastings per day, plus high levels of customer interaction at all other times.
Help create and implement comprehensive sales training programs to motivate Partners to increase sales using proven sales techniques on a team or individual basis.
Organize internal sales competitions to increase partner engagement of sales measurement and activities
Conduct a minimum 4 sales training per year and weekly “in kiosk” sales recommendations dependent of Partner performance.
Partner Relationship Management
General business updates with retail partner management to define (overall picture,
sales, marketing, quality, NPD, company initiative, action plan of the kiosk and retailer issues).
Be the Sushi Daily brand representative at the local level with retailer – communicating important updates, performance success and marketing plans etc.
Gain the trust of our franchisees and do your upmost to ensure they’re job satisfaction.
Assure the respect of the global contract agreement at the local level.
Meaningful introductions of new partners into retail management to ensure relationships get off to a strong start.
Make sure training around store regulation has been followed with success.
Help create our partner's action plan based around main indictors (mystery shopper, complaint, audit results, …)
Be involved in creating clear and defined documentation on processes and kiosk operations to ensure smooth transition of kiosk take overs by new partners.
Brand Excellence
Work closely with our retailers to ensure and protect brand consistency at all levels
Carry out monthly store visits
Regular product quality checks:
Food
Packaging
Coach partners on corrective actions where quality may have slipped, make sure they understand the reasons behind this.
Check marketing campaigns are being deployed correctly across your region’s kiosks
Make sure that our global company standards of performance are followed and implemented.
WHO THEY ARE?
Previous experience in a similar Regional Manager / Area Manager position and having industry experience in Food & Beverage or Food Retail would be a huge advantage.
Experience in multi-site management ideally in the world of catering and / or
franchising.
You will be a highly motivated self-starter, a team-player who is able to build great relationships with both colleagues and customers, whilst equally happy to spend periods alone in the field.
You like challenge, you are results and business oriented and like to work with numbers.
You have an excellent analysis of situations, you identify problems and propose concrete solutions (process redesign, action plans, training)
You will be a highly organised induvial, rigorous in setting up internal procedures and monitoring regulatory obligations.
Positive by nature, your network as well as your excellent communication, allow you to be the true ambassador of your region.
You know how to work in multicultural environments.
You are committed, able to convince and make decisions, supportive.
You are comfortable in a non-hierarchical and transversal role, with listening, openness, enthusiasm and simplicity.
Fluent in Spanish & English
Have a full EU Driving license
Local Benefits
27 days annual leave + bank holidays
Birthday off
Meal Vouchers
Private health & Dental care
6 late starts
6 early finishes
Celebration bonus
ABOUT US:
KellyDeli is a fast-growing and very innovative food retail and restaurant company that was founded in 2010. One of its brand concepts, Sushi Daily, is the European leader for fully-serviced sushi bars. It currently operates over 100 kiosks in 13 countries.
The unique concept features outlets in grocery stores, supermarkets and airports with live Sushi Artisans performing their art in front of customers, delivering a differentiated customer experience and top-quality sushi.
CULTURE DEFINED BY VALUES
At the very heart of our brand, you will find 5 values that encompass who we are. They are ingrained in the roots of our company and we believe that they shape us into being the best version of ourselves.
Our values: Totally Together, Constantly Curious, Expertly Excellent, Humbly Honest & Positively Passionate
Join KellyDeli and be a part of a workplace that values its employees, champions sustainability, and fosters innovation. Take the next step in your career with us! We are an equal opportunity employer, join us!
Apartment Host
NuevaAccor
Barcelona, ES
Apartment Host
Accor · Barcelona, ES
REST
Company Description
We’re looking for an Apartment Host to join our team at The Hoxton, Poblenou!
The Hoxton Poblenou in the city of Barcelona is our 11th Hoxton. The hotel boasts 240 bedrooms of different sizes, a large restaurant Four Corners with The Slice shop and La Bodega, a rooftop pool and our taqueria Tope, a bright and airy lobby, a multi-functional basement events space and The Apartment (our unique meetings & events concept).
Four Corners brings the energy and attitude of New York with quick slices of thick crust, Detroit-style pizza at The Slice Shop or lighter Italian-American inspired dishes, perfect for a long lunch or dinner that rolls into late-night cocktails and natural wine.
Tope is our rooftop taqueria with views over Barcelona, serving Mexican-inspired flavours and punchy cocktails.
More About Us...
The Hoxton is a series of open-house hotels, each in a neighbourhood that we love. Ever since we opened our first hotel in Shoreditch, we’ve never just been about offering a bed for the night. We want to be more than that: proving style doesn’t need to be sacrificed for good value and providing a place where guests can hang out alongside the locals and submerse themselves in the neighbourhood with vibrant, welcoming public spaces.
Reporting to the Events Ops Manager, you will be responsible to create and deliver unforgettable experiences for our guests and support the smooth running of day and evening functions, meetings and events, making sure the guests that use our space have a brilliant experience whether it is for a business meeting or a social occasion.
What's In It For You...
- Become part of a team that’s very passionate about creating great hospitality experiences.
- A competitive salary and plenty of opportunity for development.
- Type of contract: Fijo discontinuo
- Food on us during your shift.
- Enjoy a free night at The Hoxton and a meal for two when you first start with us.
- Training to get you settled into your role with ongoing development that helps you think, make and thrive to set you up for success at work.
- Time off to volunteer with one of our partner charities.
- Hox Hero and Nifty fifty, our rewards for going the extra mile and living our values.
- An annual diversity and inclusion calendar of events creating opportunities for you to learn, celebrate and make a positive impact.
- Regular team get togethers, from our High Fives to our (pretty special!) team parties – we know how to have a good time!
- The chance to challenge the norm and work in an environment that is both creative and rewarding.
- Join an innovative, fast-growing, international group that is shaking things up on the hospitality scene.
- Excellent discounts across The Hoxton and the global Ennismore family.
- Regular team get togethers, from our team drinks to our (pretty special!) bi-annual parties – we know how to have a good time!
- An annual diversity and inclusion calendar of events creating opportunities for you to learn, celebrate and make a positive impact.
What you’ll do…
- Assist with managing day and evening events, working within the strategy and events programme set.
- Pro-actively provide input and feedback, look for opportunities to improve and innovate how we’re using the space and how we manage it.
- You’ll be the go-to for all delegates, and you have your own way of helping them with what they need, making them welcome and at ease.
- Whether it’s setting up the space for day or evening, handling ad-hoc requests and queries, dealing with invoices or gathering feedback – we rely on you to ensure internal and external customers have the best possible experience with us.
- Handle stock & expenses and manage the relationship with our events suppliers & contractors.
- Ensure our space is set to impress from first light, to close of play, with everything in-between.
- Keep on top of our meeting room maintenance and ensuring all the rooms are set up correctly, with billing and checking in and out for events are smooth.
- Liaise closely with our Groups and Events team and work closely with the rest of the hotel team to ensure you are providing a great experience for our guests, from first contact to when they go and beyond.
- Take overall responsibility for the health & safety of anyone using the area, including yourself.
- Provide a secure environment for customers and their property.
- Individuals. You’re looking for a place where you can be you; no clones in suits here.
- Passion for hospitality – whether that’s a drink, a meal, an event or a bed for the night.
- You’re all about having a positive impact on the people you interact with, leaving them with a memorable experience.
- You’re not precious. We leave our egos at the door and help get things done.
- You’re up for doing things differently and trying (almost) everything once.
- If we got stuck in a lift together, we’d have a good time and share a few laughs.
- You want to be part of a team that works hard, supports each other and has fun along the way.
- Previous experience in a similar hospitality event operations management role in a busy, bustling environment. You’ve possibly worked in restaurant groups, hotels or contract events catering before.
- Having used Micros or a similar operating system would be a big advantage.
- You are the person that knows everyone, and they all know you.
- Nothing is an issue for you, you know what our guests want even before they do.
- Someone who’s great at growing and nurturing long lasting relationships; people are naturally drawn to work with you.
- You pay attention to the details and care about creating a memorable guest experience.
- Must be fluent in Spanish and English. Catalan and additional languages will be highly valuable.
- You are flexible to work on rotative shifts and on weekends.
Sus datos serán tratados por The Hoxton, Poblenou (Middlebury Invest, S.L.) para posibilitar su participación en nuestro proceso de selección. Puede solicitar información adicional acerca del referido tratamiento o sobre el ejercicio de sus derechos, entre otros, de acceso, rectificación, supresión, oposición o portabilidad dirigiéndose a: The Hoxton, Poblenou, Avda. Diagonal, 205. 08018 Barcelona o a [email protected].
TASCA Projectes
Barcelona, ES
INTEGRADOR/A SOCIAL (38,5h/set) al CENTRE D’ATENCIÓ INTEGRAL (CAI) LA MARINA.
TASCA Projectes · Barcelona, ES
Descripció de l'oferta INTEGRADOR/A SOCIAL (38,5h/set) al CENTRE D’ATENCIÓ INTEGRAL (CAI) LA MARINA. a Barcelona (Barcelona)
INTEGRADOR/A SOCIAL (38,5h/set) al CENTRE D’ATENCIÓ INTEGRAL (CAI) LA MARINA.
El Centre d’Atenció Integral de La Marina (CAI) és el centre d’atenció social de referència proper i de proximitat ubicat al c/ Foc, 93, de Barcelona, que dona una resposta holística a les necessitats socials de les persones amb perspectiva comunitària als barris de La Marina del Districte de Sants-Montjuïc.
Funcions i requisits de la vacant
Titulació: Tècnic/a superior en integració social amb experiència professional d’un mínim d’un any en tasques d’informació, orientació i acompanyament a ciutadans/es en l’àmbit social.
FUNCIONS
- Acollir i rebre la ciutadania a l’equipament.
- Dinamitzar l’espai d’acollida (planta 0) i les sales de la planta -1 dedicades a l’atenció grupal.
- Donar suport a la figura de coordinació en la recollida de dades de la seva intervenció.
- Donar suport a la figura de dinamitzador/a comunitària en la realització d’accions grupals i comunitàries.
- Acompanyar a les persones que arriben al centre (si es fa una valoració de necessitat per part de la persona integradora social) durant tota l’estança al CAI.
- Acompanyar a les persones usuàries a l’equipament amb més dificultats per a facilitar el contacte amb els serveis residents i els serveis satèl·lit i d’altres sistemes.
- Dinamitzar els espais de l’Oficina Virtual d’Atenció al Ciutadà. Donar suport a les persones amb més dificultats per utilitzar eines tecnològiques.
- Orientar sobre les possibilitats de recursos i serveis del barri i de la ciutat més enllà de l’equipament propi.
- Copsar les necessitats reals de la persona, més enllà de la demanda.
- Recollir i analitzar conjuntament amb la dinamitzadora els indicadors d’objectius.
- Detectar necessitats comunes en grups de població específics.
- Dissenyar accions d’acompanyament i participació de la ciutadania.
- Donar suport a la gestió de cites o cites prèvies a les persones que fan ús dels serveis del CAI.
- Assessorar i ajudar a organitzar les activitats dels serveis residents i satèl·lit del CAI.
Horari
Variable, d’acord a l’horari del servei, que és de 8 a 20h de dilluns a divendres i dissabtes de 9 a 14h.
Perspectiva de la feina
Incorporar-se a un equip estable i compromès.
Tipus de contracte
Indefinit
Salari
€ 22.319,08 €
Altres dades a destacar
22.319,08 € BRUT ANUAL
Jornada de 38,5h/setmana.
Categoria laboral: Personal Tècnic Superior, funcions d’Integrador/a Social.
Perfil professional: Tècnic/a superior en integració social
Variable, d’acord a l’horari del servei, que és de 8 a 20h de dilluns a divendres i dissabtes de 9 a 14h.
Flexibilitat horària degut a que ha de tenir molta connexió amb serveis satèl·lit i ciutadania
organitzada i no organitzada (que fan accions preferiblement en horari de tarda).
Breu Descripció De L'equipament
En el CAI trobarem dos tipus de serveis: Serveis Residents (centre de Serveis Socials La Marina, Servei d’Atenció Domiciliària, Punt d’Informació i Atenció a les Dones, etc.) i Serveis Satèl·lit (programes que de forma puntual utilitzen les instal·lacions del CAI per a iniciatives d’atenció social).
Estudis
És Valorable
- -Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Integració social
És Imprescindible
- Mínim d’un any en tasques d’informació, orientació i acompanyament a ciutadans/es en l’àmbit social.
- Fluïdesa en l’idioma català i castellà i, preferiblement, coneixement d’altres idiomes amb pes en la població dels barris de la Marina.
- Coneixement d’eines informàtiques.
- Nivell d'experiència
- Anys d'experiència
Idiomes
Català
C1 - Funcional
Valorable
Castellà
C1 - Funcional
Valorable
Michael Page
Barcelona, ES
Brand Manager Medical Skin Care (Derma)
Michael Page · Barcelona, ES
Office
- Nacional e Internacional|Ubicado en Barcelona
Laboratorio farmacéutico internacional
Job Description
- Participar en el desarrollo de la estrategia de la unidad territorial.
- Desarrollar el plan de marketing y desarrollar e implementar el plan operativo de las marcas bajo su responsabilidad dando respuesta a las necesidades de los clientes.
- Acciones dirigidas al canal farmacia (Dermatología)
- Acciones dirigidas a la oficina de farmacia
- Analizar toda la información relativa a los mercados, competencia y necesidades de los clientes que puedan afectar las ventas de los productos y su evolución, para elaborar acciones que den respuesta a las necesidades de los clientes con el fin de identificar oportunidades y aumentar la efectividad en ventas.
- Proporcionar soporte a la Red de Ventas para impulsar y potenciar las ventas de los productos gestionados en el territorio designado. Ser su referente para cuestiones de Marketing.
- Relación con los principales clientes de la marca para asegurar una posición de liderazgo.
- Mantener un óptimo conocimiento sobre la realidad de los mercados y la percepción de los clientes sobre las acciones y materiales diseñados, mediante un contacto continuo con la red de ventas y clientes.
- Realizar el control presupuestario/stocks y seguimiento de los gastos del plan operativo de las marcas.
- Preparar y dar seguimiento al Rolling Forecast (planificación mensual de ventas por SKU) para España.
- Definición y supervisión del proceso de seguimiento de acciones, presupuesto y resultados del área, identificando desviaciones e impulsando acciones correctoras en el desarrollo del Plan de operativo de las marcas.
- Estudios universitarios en Ciencias de la Saludo o Negocio
- Master en la industria farmacéutica
- Imprescindible experiencia de 5-7 años en una posición similar con productos OTC para el canal farmacia (muy valorable productos skin care)
- Imprescindible experiencia en mercado nacional e internacionla
- Nivel de inglés alto (mínimo Advanced / C1)
- Conocimiento en el canal de Visita Médica
- Capacidad para interaccionar con I+D en el desarrollo de nuevos productos
- Orientación a resultados, proactividad, multitasking, buena comunicación y capacidad analítica
- Team working, empatía, flexibiliad, sociable
- Ubicado en Barcelona
- 4 días de home office / mes de libre elección
- Horario flexible. Entrada L-J 8-9h y salida 17.30-18.30h. V 8h a 15.30h
- Tiquets restaurante
Quote job ref: JN-032024-6379856
Vita Student
Barcelona, ES
Conserje De Noche - Vita Student
Vita Student · Barcelona, ES
Pago por hora: 14,25€
Contratación (por semana): 18 horas
Su Papel
Buscamos a un conserje de noche que pueda comprometerse a trabajar 2 noches por semana, un mínimo de 18 horas por semana. Estamos abiertos 7 días a la semana, 365 días al año, 24h al día y necesitamos personas que trabajen en diferentes turnos y días, lo que significa que podemos ofrecer gran flexibilidad si es necesario.
En un entorno de cara al cliente, su función es garantizar que las áreas designadas del edificio, tanto dentro como fuera, estén limpias con altos estándares. Proporcionar un gran servicio al cliente a nuestros residentes. Estar alerta y asegurar que el edificio y los residentes estén seguros.
Responsabilidades de la función
- Limpieza de las áreas designadas a los altos niveles exigidos, siguiendo el programa de limpieza designado para cada estancia
- Garantizar la limpieza de todas las zonas exteriores, terrazas, zonas de fumadores, cuartos de contenedores de basura durante la noche
- Proporcionar un excelente servicio de atención al cliente a nuestros residentes, asegurándose de que siempre son reconocidos y saludados cada vez que se encuentre con ellos.
- Estar atento durante el desempeño de sus funciones, comprobar continuamente si hay daños, fallos o defectos. Si se encuentran, seguir los procedimientos de notificación al equipo de gestión.
- Atender cualquier consulta o incidencia dentro de la residencia y resolver la cuestión con prontitud.
- Tomar la iniciativa en caso de emergencia, siguiendo los procedimientos y poniéndose en contacto con los servicios de emergencia pertinentes, comunicándolo de inmediato al director de la residencia.
- Esquemas de descuento para empleados - cientos de descuentos a través de nuestra plataforma de beneficios en línea
- Plan de pensiones
- XX días festivos al año, incluidos los días festivos (prorrateados)
- El día libre para tu cumpleaños
- Programas de reconocimiento
- Oportunidades de desarrollo profesional
- Fiestas/eventos de equipos
- Acceso al Programa de Asistencia para Empleados 24/7 - 24/7 para que los miembros de nuestro equipo llamen y obtengan apoyo y asesoramiento sobre cualquier problema que puedan estar experimentando.
Fundada en 2013, Vita Group comenzó como la misión de un hombre para revolucionar el alojamiento para estudiantes en el Reino Unido. Desengañado por residencias sin carácter, sin atención real a los detalles o sin interés en proporcionar un entorno para que los estudiantes tengan éxito, Mark Stott quería volver a contemplar el equilibrio, poner a los estudiantes en primer lugar, dándoles el mejor comienzo posible: “Begin Big”.
Comenzando con Vita Student Liverpool, en la última década Vita Group ha regenerado vecindarios, creando comunidades prósperas y lugares nuevos singulares.
Ahora Vita Group ha evolucionado en una plataforma impulsada por la inteligencia creando la ciudad del mañana para residir. Está representada por cuatro marcas de estilo de vida únicas, en 23 lugares, de 13 ciudades y con residentes de más de 100 países.
Es la vida urbana reimaginada y evoluciona constantemente gracias a las percepciones y los datos que se generan a través de la plataforma. A su vez, ayudan a crear nuevos servicios, experiencias y comunidades. La misión: crear entornos en los que las personas puedan florecer. Una plataforma para prosperar.
El compromiso principal de Vita con su gente es inspirar y empoderar y es algo en el que el negocio está profundamente apasionado. Contratando a las mejores personas y permitiéndoles desempeñar lo mejor de sus habilidades.
El entorno enriquecedor de Vita anima a los colegas a desarrollarse, rendir y sobresalir en lo que hacen y proporcionar abundantes oportunidades para la progresión profesional.
Un equipo de pensadores creativos e innovadores, Vita recluta a personas que comparten este pensamiento, trayendo nuevas ideas a la mesa y resolviendo problemas.
No Importa Cuál Sea El Papel o Las Habilidades Únicas Que Se Necesiten Para Cumplirlo, Nuestro Equipo Siempre Busca Personas Que Compartan Los Valores Del Grupo
Bueno - El valor más simple a mantener. Sé bueno en lo que haces y sé una buena persona. Actúa con buenas intenciones e integridad en todo lo que hagas. Esta naturaleza bondadosa acerca a los equipos, apoyándose mutuamente a través de desafíos.
Positivo y apasionado - El impacto positivo que tenemos en la vida de nuestros residentes nunca debe ser subestimado y pedimos que todos los colegas traigan una mentalidad positiva a trabajar y sean apasionados sobre lo que hacen y el impacto que crean.
Esforzarse - ambicioso, con ganas y motivado a hacer su trabajo
Listo para comunicarse - para ser parte del equipo, debe ser capaz de comunicarse con eficacia, esto significa hablar y escuchar con el debido respeto.
Previsión - siempre ayudando a impulsar el negocio y pensar en el futuro
N.B. Todas las ofertas de empleo están sujetas a un examen satisfactorio previo al empleo, que incluirá la verificación del derecho a trabajar en España y el historial laboral, así como una verificación de antecedentes penales.