¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.235Comercial y Ventas
982Informática e IT
974Adminstración y Secretariado
736Comercio y Venta al Detalle
501Ver más categorías
Desarrollo de Software
492Ingeniería y Mecánica
437Industria Manufacturera
430Educación y Formación
385Derecho y Legal
359Marketing y Negocio
324Instalación y Mantenimiento
295Sanidad y Salud
203Diseño y Usabilidad
168Arte, Moda y Diseño
134Construcción
127Hostelería
119Publicidad y Comunicación
117Contabilidad y Finanzas
99Alimentación
91Turismo y Entretenimiento
83Recursos Humanos
82Artes y Oficios
76Atención al cliente
76Cuidados y Servicios Personales
63Producto
42Inmobiliaria
40Seguridad
39Banca
33Farmacéutica
32Ciencia e Investigación
16Energía y Minería
13Social y Voluntariado
13Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
3Editorial y Medios
2Seguros
1Agricultura
0GEOLI ( Gestió Especialitzada d’Olis i Líquids Industrials )
Font-rubí, ES
Coordinador/a Junior de Logística y Rutas
GEOLI ( Gestió Especialitzada d’Olis i Líquids Industrials ) · Font-rubí, ES
Excel Word
OllecoBunge es una empresa dedicada a la recogida y reciclaje de aceite de cocina usado busca un/a Coordinador/a Junior de Logística y Rutas para cubrir una vacante temporal.
RESPONSABILIDADES:
Gestionar eficientemente la logística de rutas de conductores, asegurando la entrega oportuna y optimizada de productos o servicios, a la vez que se mantiene una comunicación fluida con los clientes y se supervisa al equipo de recogidas, buscando la máxima satisfacción del cliente y la eficiencia en las operaciones.
TAREAS CLAVES
- Logística de Rutas: Planificar y optimizar las rutas de los conductores, considerando factores como tiempos de entrega, distancias y costos. Coordinar la comunicación con los conductores.
- Atención al Cliente: Atender consultas y reclamaciones de clientes, brindando un servicio de calidad.
- Supervisión de conductores: Monitorear el desempeño de los conductores, incluyendo el cumplimiento de horarios, la seguridad vial y el estado de los vehículos. Llevar el control de las horas trabajadas por los conductores.
- Gestión de incidencias: Resolver incidencias en ruta, como retrasos, accidentes o problemas con los vehículos. Contactar con el cliente para informarle de cualquier incidencia, ofreciéndole una solución proactiva.
- Mantenimiento de registros: Mantener registros precisos de las rutas, entregas, incidencias y cualquier otra información relevante para la operación. Revisar partes de trabajo y albaranes de entrega.
- Análisis de datos: Analizar datos de rutas, tiempos de entrega y costos para identificar áreas de mejora y proponer optimizaciones. Realizar reportes semanales o mensuales.
COMPETENCIAS TECNICAS
- Organización y proactividad.
- Positivismo y enfoque a resultados.
- Responsabilidad personal de su propio desempeño.
- Excelentes habilidades de comunicación: capacidad de interactuar en todos los niveles y cuestionar cuando sea necesario.
- Capaz de trabajar de forma segura en todo momento.
- Trabajo en equipo.
REQUISITOS
- +/- 2 años de experiencia, idealmente en la industria de residuos y logística.
- Grado Superior en Logistica y Transporte o similares.
- Idiomas: Español e inglés (Nivel B2).
- Carnet de conducir.
- Habilidades de comunicación y trabajo en equipo.
- Habilidades de análisis y elaboración de informes.
- Habilidades de formación y desarrollo.
- Buenos conocimientos informáticos, en particular de MS Word y Excel.
… UN POCO SOBRE OLLECO BUNGE:
OLLECO BUNGE tiene la misión de ayudar a proteger el planeta, trabajando junto con miles de empresas de servicios alimentarios para reducir las emisiones de gases de efecto invernadero en cientos y miles de toneladas.
Con más de 1000 empleados en múltiples sitios en todo el mundo, brindando un rendimiento excelente, suministramos aceites de cocina de primera calidad y recolectamos desechos orgánicos que luego se convierten en energía renovable. Dentro de un entorno diverso, inclusivo y abierto, tendrá la oportunidad de contribuir a nuestra cultura y ayudarnos a mantener nuestra reputación de excelencia operativa.
Ajuntament de Girona
Sant Gregori, ES
Nova! Oficial de 3a construcció amb carnets C1, CAP i targeta de tacògraf.
Ajuntament de Girona · Sant Gregori, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
- Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
- Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
- Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
- Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
- Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
Welcome Desk Agent
NuevaMarriott International
Santa Eulària des Riu, ES
Welcome Desk Agent
Marriott International · Santa Eulària des Riu, ES
Additional Information
Job Number 25106685
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location W Ibiza, Carrer Ricardo Curtoys Gotarredona, 37, Santa Eulalia del Rio, Baleares, Spain, 7840VIEW ON MAP
Schedule Full Time
Located Remotely? N
Position Type Non-Management
About The Property
W Ibiza luxury beach hotel strikes a pose on the palm-fringed, sand-drenched beachfront of Santa Eulalia. Located on the east coast, only a 20 minutes' drive to Ibiza Town, it's Ibiza’s third largest town offering a unique blend of relaxed island living and cosmopolitan energy. As one of the most luxurious hotels in Ibiza, this is an exclusive boho-chic hotel by the sea with a distinctive design inspired by the essence and hippy heritage of the island. Crafted to channel energy toward the horizon, the Mediterranean spirit is infused into each of the 162 rooms and suites.
Culinary excellence takes center stage with Yellow Fish Beach Club showcasing the finest local flavors and SEU Pizza @STEPS serving award-winning gourmet pizza. Signature dining venues, including W Lounge and Wet Deck, further elevate the gastronomic experience with a selection of international cuisine.
Two spacious and light-filled meeting rooms are available, in addition to wellness facilities such as Away® Spa, the FIT® fitness center, and GLOW, an exclusive adults-only pool with 360º rooftop views. Enhancing the guest experience, Whatever/Whenever® service ensures that every request is met with seamless efficiency.
About The Brand
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Position Summary
- Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key.
- Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit.
- Process all check-outs including resolving any late and disputed charges.
- Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns.
- Coordinate with Housekeeping to track readiness of rooms for check-in.
- Communicate parking procedures to guests/visitors and dispatch bell staff or valet staff as needed.
- Supply guests with directions and information regarding property and local areas of interest.
- Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy.
- Complete designated cashier and closing reports in the computer system.
- Cash guests' personal checks and traveler's checks. Count bank at the beginning and end of shift. Balance and drop receipts according to Accounting specifications.
- Follow all company safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager.
- Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards.
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: No related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
At Marriott International, we are dedicated to being an equal opportunity employer, welcoming all and providing access to opportunity. We actively foster an environment where the unique backgrounds of our associates are valued and celebrated. Our greatest strength lies in the rich blend of culture, talent, and experiences of our associates. We are committed to non-discrimination on any protected basis, including disability, veteran status, or other basis protected by applicable law.
W Hotels’ mission is to Ignite Curiosity, Expand Worlds. We are a place to experience life. We’re here to open doors and open minds. We are constantly inspired by new faces and new experiences. A tuned-in, up-for-anything spirit is at our core and has made us renowned for reinventing the norms of luxury around the globe. Whatever/Whenever is our culture and service philosophy that brings our guests’ passions to life. If you are original, innovative, and always looking towards the future of what’s possible, welcome to W Hotels. In joining W Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International. Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Quirónsalud
Alicante/Alacant, ES
Oficial de mantenimiento - C.M. Quirónsalud Alicante
Quirónsalud · Alicante/Alacant, ES
En Quirónsalud, tu carrera tiene un propósito.
En Quirónsalud, no solo lideramos el sector sanitario; lo estamos transformando. Con tecnología de última generación y una red de más de 58 hospitales en España y más de 180 centros sanitarios en Europa, respaldados por Fresenius-Helios, trabajamos con una misión clara: mejorar vidas.
Buscamos profesionales, que quieran crecer, innovar y formar parte de un equipo donde la excelencia es el día a día.
Únete a nuestro equipo
- Vacante: Oficial de Mantenimiento
- Ubicación: Centro Médico Quirónsalud, Alicante.
- Contrato temporal.
- Incorporación inmediata a un equipo de trabajo colaborativo y especializado.
- Atractivo paquete salarial, competitivo y alineado con el mercado.
- Contarás con el respaldo de un equipo con amplia experiencia que te ayudará a fortalecer tus habilidades y avanzar en tu carrera.
- Formación continua: estimularemos tu aprendizaje y desarrollo a través de nuestra Universidad Quirónsalud y nuestros planes de formación específicos, que permitirán desarrollarte personal y profesionalmente.
- Acceso a nuestro programa de cuidado de salud y bienestar que incluye iniciativas como:
- Cuidado de la salud: planes de bienestar físico y mental (acceso a servicios de atención médica, programas de mantenimiento de la salud, así como apoyo psicológico)
- Cuidado financiero: programas de retribución flexible, facilidades para la gestión de tu salario, y descuentos exclusivos.
- Cuidado de la familia: proyectos enfocados en promover la vida saludable y el equilibrio entre la vida personal y profesional.
- Programa de voluntariado.
En Quirónsalud promovemos la integración y el respeto por la diversidad. Por ello, nuestros procesos de selección se llevarán a cabo bajo estos principios. Así mismo, la empresa declara su compromiso en el establecimiento y desarrollo de prácticas que impulsen y fomenten la igualdad de trato y oportunidades entre hombres y mujeres, sin discriminar, directa o indirectamente, por razón de sexo. Este principio forma parte de nuestra política Corporativa y de Personas, en línea con la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva entre ambos géneros.
Requisitos:
Requisitos:
- Grado superior en Electricidad/ Electrónica.
- Experiencia en mantenimiento de instalaciones de edificios tales como hospitales, hoteles y/o centros comerciales.
- Experiencia de 2 años en un puesto similar.
- Conocimientos básicos de ofimática.
- Realizar el mantenimiento preventivo y correctivo de las instalaciones del centro.
- Reparar de las averías con el fin de garantizar el correcto funcionamiento de las instalaciones y maquinarias del hospital.
- Informar de todas las incidencias encontradas a sus superiores.
- Apoyo a otros departamentos en cuanto existan problemas con las diferentes instalaciones.
- Mantener las políticas y procedimientos establecidos en el departamento, objetivos, programas de control de calidad, seguridad, estándares de control ambientales y de infección.
Plenergy
Barcelona, ES
Responsable / Coordinador de Mantenimiento - BARCELONA
Plenergy · Barcelona, ES
El Grupo Plenergy es una compañía dedicada al desarrollo y explotación de estaciones de servicio automatizadas. En estos momentos estamos inmersos en un gran proceso de expansión a nivel nacional e internacional, lo que nos lleva a la necesidad de cubrir una posición de Responsable de Mantenimiento en Barcelona.
Serás responsable del mantenimiento preventivo y correctivo en nuestra red de estaciones de servicio, también se apoyará en el trabajo de empresas colaboradoras para el mantenimiento preventivo.
La posición realizará la evaluación y planificación de los trabajos a realizar. Requiere de viajes y desplazamientos frecuentes para la ejecución y/o supervisión presencial de determinadas actuaciones en los centros de nuestra red de toda España.
Sus FUNCIONES Serían
- Visitar diferentes estaciones de servicio de la zona de gestión, viajando 2 o 3 días a la semana.
- Recepción, clasificación y priorización de incidencias a través de la APP.
- Asignación del proveedor adecuado para cada incidencia y mantenimiento preventivo.
- Supervisión de instalaciones y componentes técnicos y mecánicos, tanto en estaciones ya operativas como en las nuevas aperturas.
- Planificación y organización de los trabajos a realizar, así como el seguimiento y control de obras y/o reformas que se desarrollen.
- Gestión de presupuestos, realización de pedidos y trabajos a empresas colaboradoras y control de facturas con proveedores. Gestión administrativa de los trabajos encargados (presupuestos, facturas, ...) así como certificaciones, revisiones e inspecciones periódicas de mantenimiento.
- Realización de informes y reportes periódicos.
- Propuestas técnicas de mejoras en las instalaciones y otras iniciativas de mejora.
- Implantación y seguimiento del cumplimiento de la normativa legal.
- Búsqueda y negociación con proveedores locales.
- Puesta en marcha de los estándares y protocolos definidos en materia de mantenimiento.
Ofrecemos
Plenergy te ofrece múltiples opciones que te permiten crecer como profesional.
- Posición indefinida desde el inicio con desarrollo profesional y salarial.
- Planes de desarrollo profesional de mentoring, así como la oportunidad de participar en proyectos corporativos en diferentes áreas.
- Un atractivo paquete retributivo.
- 30 días naturales de vacaciones al año.
- Contrato indefinido.
- Plan de formación anual, con acceso a la plataforma online Plenergy Academy donde encontrarás contenidos y píldoras formativas que podrás consumir cuándo y dónde quieras en base a tu propia motivación.
- Vehículo de empresa y gastos derivados del ejercicio de la posición a cargo de la empresa.
- Excelente ambiente laboral, joven y dinámico.
- Formación Profesional de Grado Superior en Mantenimiento, Técnico en Instalaciones Eléctricas y Automáticas o similar.
- Capacidad de organización y coordinación de equipos y/o subcontratas.
- Responsable con capacidad de toma de decisiones e iniciativa.
- Dinámico y resolutivo.
- Conocimientos sólidos en materia de mantenimiento, reformas, maquinaria, etc.
- Orientación al servicio y cliente interno.
- Habituado a trabajar con altos niveles de trabajo con calidad y cuidado del detalle.
- Habituado a desplazamientos recurrentes por toda España, con disponibilidad de pernocta en caso de ser necesario.
DIVERSA
Ávila, ES
Experienced Research Scientist
DIVERSA · Ávila, ES
Excel
We are seeking a highly qualified candidate for a long-term postdoctoral contract.The employee is expected to work on multiple on-going and up-coming R&D projects, with a cross-disciplinary team.
The employee must excel in a dynamic, multitasking environment, demonstrating strong teamwork skills while contributing to the efficient operation of the R&D department and laboratory, upholding the high-quality standards established by DIVERSA.
The employee must be proactive and have a great positive mindset, flexibility, and adaptability to changes.
Key responsibilities include collaborating on various R&D projects, ensuring adherence to laboratory quality standards, and engaging with all departments within DIVERSA.Immediate availability to start is required.Areas of ResponsibilityLead the design and execution of experiments to develop and optimize nanoformulations for therapeutic applications, ensuring the successful completion of assigned projects.Drive innovation by establishing and implementing advanced analytical and characterization techniques for nanoparticles.Develop and validate novel methods for assessing the physical, chemical, and functional properties of nanocarriers.Collaborate with cross-functional teams to integrate R&D findings into clinical and preclinical applications.Provide strategic input on project direction, ensuring alignment with scientific and organizational goals.Author high-impact scientific publications, patents, and technical reports to disseminate findings.Mentor and guide junior researchers, fostering a culture of scientific excellence and continuous learning.Establish and maintain collaborations with academic and industry partners to advance research initiatives.Oversee laboratory operations, including maintenance of state-of-the-art instrumentation and compliance with regulatory and quality standards.Actively contribute to the writing and preparation of new research projects, funding applications, and the development of new collaborations.Represent DIVERSA at international conferences, workshops, and consortium meetings to promote research and innovation.Identify and evaluate emerging technologies and methodologies to drive innovation in nanoformulation development.Act as a subject matter expert, providing guidance and technical advice across multidisciplinary teams and departments.Develop and implement scalable protocols for nanoparticle production to facilitate transition from research to clinical applications.Contribute to the establishment of intellectual property strategies by identifying patentable discoveries and supporting patent applications.Contribute to project management activities, including setting timelines, managing resources, and ensuring adherence to milestones and deliverables.May be required to perform other related duties as required and/or assigned.Additional ConsiderationsCollaboration with end-users of research and activities related to open-access data generation will be a plus.The ideal candidate will have experience in international and national research stays, as well as industry collaborations, with a focus on prestigious institutions.
Contributions to research groups, involvement in international programs and projects, and participation in teaching or training activities for researchers at foreign universities or research centers will be highly valued.We value research independence, leadership in projects, funding acquisition, and mentoring experience (thesis supervision and PhDs).Experience leading grant writing and reporting for non-dilutive funding, as well as preparing corporate materials, investor decks, and strategic presentations, will be a plus.The selected candidate must apply for a Torres Quevedo grant as part of this position.
This grant, funded by Ministry of Science and Innovation of Spain, supports the incorporation of postdoctoral researchers into companies through a combination of public and private funding.
The DIVERSA team will provide full support and guidance during the application process.The position includes a funded research stay abroad at Universidade Católica Portuguesa (Lisbon), designed to foster collaboration, enhance skills, and expand the candidate's professional network.Qualifications and ExperienceThe applicant should hold a PhD in Pharmacy, Biology, and/or Biotechnology or similar.Demonstrated expertise in nanomedicine and pharmaceutical formulation is required.Demonstrated expertise in gene delivery is required.Demonstrated experience with in-vitro and in vivo testing of formulations is required.Demonstrated experience working as part of a collaborative team in a cross-disciplinary setting.Expertise in immunology is highly desirable.In-depth knowledge and experience with a range of standard chemistry laboratory instrumentation, purification techniques, and data analysis.In-depth knowledge and experience with physical characterization of nanoparticles (DLS, NTA, TEM).In-depth knowledge of drug/lipid design principles, PK, toxicity, pharmacodynamics, etc.In-depth knowledge of a wide range of standard biological experiments (e.g., confocal microscopy, flow cytometry, cell culturing, western blot, cytotoxicity and uptake experiments, etc).Ability to perform routine and complex bench and instrumental analysis.Ability to work both independently and as part of a multidisciplinary team.Willingness to learn new analytical tests, instrumentation, and procedures.Strong experience in generating scientific knowledge and developing ideas and hypotheses.Significant contributions through scientific publications in journals, books or book chapters (including open access), patents, conference presentations, and scientific awards or distinctions.Experience in scientific outreach, technological development, innovation, and collaboration with industry, public and private entities.Contributions in applied research and the development of technological tools or software will be highly valued.Fluent oral and written communication in English.
Knowledge of Portuguese (Appreciated)ConditionsFull-time contract.An interdisciplinary research environment.If you are interested, please send us a one-page CV to ****** (subject: Application for Experienced Research Scientist).
Only candidates selected for an interview will be contacted.
More info can be requested at the same email.DIVERSA Technologies, S.L., is an equal opportunity employer
#J-18808-Ljbffr
Incident Manager ITSM
NuevaEconocom España
Incident Manager ITSM
Econocom España · Madrid, ES
Teletrabajo Azure Cloud Coumputing Jira AWS ITIL
¿Tienes experiencia de al menos un año como Incident Manager?¿Tiene un nivel alto de inglés? ¿Buscas un nuevo reto e incorporarte a una gran empresa del sector IT y seguir avanzando en tu trayectoria profesional? Si es así, ¡Es tu momento! 👀
Funciones a desempeñar:
Gestión de Incidentes Críticos (Major Incidents)
Coordinar la respuesta inmediata ante incidentes de alto impacto
Asegurar la rápida resolución y minimizar el tiempo de inactividad
Coordinación Multidisciplinar
Actuar como punto central entre equipos técnicos, soporte, proveedores y stakeholders durante incidentes
Facilitar la comunicación clara y efectiva durante todo el ciclo de vida del incidente.
Supervisión del Ciclo de Vida del Incidente
Monitorear, clasificar, priorizar y dar seguimiento a los incidentes reportados hasta su resolución
Asegurar el cumplimiento de los SLAs establecidos
Análisis Post-Incidente (Post-Mortem)
Liderar reuniones de revisión post-incidente (RCA – Root Cause Analysis)
Documentar lecciones aprendidas y proponer planes de acción preventiva
Mejora Continua de Procesos
Identificar patrones recurrentes y áreas de mejora en la gestión de incidentes
Colaborar en la optimización de procesos y herramientas ITSM
Reporte y Comunicación Ejecutiva
Generar informes de incidentes para la alta dirección
Brindar visibilidad sobre métricas clave y tendencias
Colaboración con Gestión de Problemas y Cambios
Escalar incidentes recurrentes al equipo de Problem Management
Coordinar con Change Management para evitar impactos futuros
Se ofrece:
Contratación indefinida
Teletrabajo hasta el 80%
Horario de lunes a viernes, Jornada flexible entre las 8:00 horas y las 18:00 h. + guardias
Retribución competitiva y formación continua
Requisitos mínimos:
Experiencia de al menos 1 año realizando funciones similares
Nivel de inglés B2
Disponibilidad para realizar guardias
Competencias técnicas:
Dominio de procesos ITIL (especialmente Incident, Problem y Change Management).
Herramientas ITSM
Experiencia con plataformas como ServiceNow, Jira Service Management, BMC Remedy, Zendesk...
Gestión de Incidentes Críticos
Habilidad para manejar P1/P2 incidents bajo presión y en tiempo real
Conocimientos de Infraestructura y Aplicaciones
Comprensión general de redes, servidores, bases de datos, sistemas operativos y servicios cloud (AWS, Azure, GCP)
Monitoreo y Alertas
Familiaridad con herramientas como Nagios, Zabbix, Datadog, Splunk...
Capacidad de Análisis (Root Cause Analysis)
Uso de metodologías como 5 Whys, Ishikawa o Pareto para determinar causas raíz
Competencias personales:
Trabajo en equipo
Toma de decisiones y resolución de problemas
Buena comunicación
Proactividad y autonomía
¡ÚNETE AL RETO ECONOCOM SERVICIOS! 🚀
DIVERSA
Coruña, A, ES
Experienced Research Scientist
DIVERSA · Coruña, A, ES
Excel
We are seeking a highly qualified candidate for a long-term postdoctoral contract.The employee is expected to work on multiple on-going and up-coming R&D projects, with a cross-disciplinary team.
The employee must excel in a dynamic, multitasking environment, demonstrating strong teamwork skills while contributing to the efficient operation of the R&D department and laboratory, upholding the high-quality standards established by DIVERSA.
The employee must be proactive and have a great positive mindset, flexibility, and adaptability to changes.
Key responsibilities include collaborating on various R&D projects, ensuring adherence to laboratory quality standards, and engaging with all departments within DIVERSA.Immediate availability to start is required.Areas of ResponsibilityLead the design and execution of experiments to develop and optimize nanoformulations for therapeutic applications, ensuring the successful completion of assigned projects.Drive innovation by establishing and implementing advanced analytical and characterization techniques for nanoparticles.Develop and validate novel methods for assessing the physical, chemical, and functional properties of nanocarriers.Collaborate with cross-functional teams to integrate R&D findings into clinical and preclinical applications.Provide strategic input on project direction, ensuring alignment with scientific and organizational goals.Author high-impact scientific publications, patents, and technical reports to disseminate findings.Mentor and guide junior researchers, fostering a culture of scientific excellence and continuous learning.Establish and maintain collaborations with academic and industry partners to advance research initiatives.Oversee laboratory operations, including maintenance of state-of-the-art instrumentation and compliance with regulatory and quality standards.Actively contribute to the writing and preparation of new research projects, funding applications, and the development of new collaborations.Represent DIVERSA at international conferences, workshops, and consortium meetings to promote research and innovation.Identify and evaluate emerging technologies and methodologies to drive innovation in nanoformulation development.Act as a subject matter expert, providing guidance and technical advice across multidisciplinary teams and departments.Develop and implement scalable protocols for nanoparticle production to facilitate transition from research to clinical applications.Contribute to the establishment of intellectual property strategies by identifying patentable discoveries and supporting patent applications.Contribute to project management activities, including setting timelines, managing resources, and ensuring adherence to milestones and deliverables.May be required to perform other related duties as required and/or assigned.Additional ConsiderationsCollaboration with end-users of research and activities related to open-access data generation will be a plus.The ideal candidate will have experience in international and national research stays, as well as industry collaborations, with a focus on prestigious institutions.
Contributions to research groups, involvement in international programs and projects, and participation in teaching or training activities for researchers at foreign universities or research centers will be highly valued.We value research independence, leadership in projects, funding acquisition, and mentoring experience (thesis supervision and PhDs).Experience leading grant writing and reporting for non-dilutive funding, as well as preparing corporate materials, investor decks, and strategic presentations, will be a plus.The selected candidate must apply for a Torres Quevedo grant as part of this position.
This grant, funded by Ministry of Science and Innovation of Spain, supports the incorporation of postdoctoral researchers into companies through a combination of public and private funding.
The DIVERSA team will provide full support and guidance during the application process.The position includes a funded research stay abroad at Universidade Católica Portuguesa (Lisbon), designed to foster collaboration, enhance skills, and expand the candidate's professional network.Qualifications and ExperienceThe applicant should hold a PhD in Pharmacy, Biology, and/or Biotechnology or similar.Demonstrated expertise in nanomedicine and pharmaceutical formulation is required.Demonstrated expertise in gene delivery is required.Demonstrated experience with in-vitro and in vivo testing of formulations is required.Demonstrated experience working as part of a collaborative team in a cross-disciplinary setting.Expertise in immunology is highly desirable.In-depth knowledge and experience with a range of standard chemistry laboratory instrumentation, purification techniques, and data analysis.In-depth knowledge and experience with physical characterization of nanoparticles (DLS, NTA, TEM).In-depth knowledge of drug/lipid design principles, PK, toxicity, pharmacodynamics, etc.In-depth knowledge of a wide range of standard biological experiments (e.g., confocal microscopy, flow cytometry, cell culturing, western blot, cytotoxicity and uptake experiments, etc).Ability to perform routine and complex bench and instrumental analysis.Ability to work both independently and as part of a multidisciplinary team.Willingness to learn new analytical tests, instrumentation, and procedures.Strong experience in generating scientific knowledge and developing ideas and hypotheses.Significant contributions through scientific publications in journals, books or book chapters (including open access), patents, conference presentations, and scientific awards or distinctions.Experience in scientific outreach, technological development, innovation, and collaboration with industry, public and private entities.Contributions in applied research and the development of technological tools or software will be highly valued.Fluent oral and written communication in English.
Knowledge of Portuguese (Appreciated)ConditionsFull-time contract.An interdisciplinary research environment.If you are interested, please send us a one-page CV to ****** (subject: Application for Experienced Research Scientist).
Only candidates selected for an interview will be contacted.
More info can be requested at the same email.DIVERSA Technologies, S.L., is an equal opportunity employer
#J-18808-Ljbffr
TEMPS
Madrid, ES
RESPONSABLE OPERATIVO DE SERVICIOS
TEMPS · Madrid, ES
En TEMPS llevamos 30 años encontrando oportunidades profesionales para la gente que busca trabajo. Tenemos experiencia, somos solventes y estamos comprometidos. En este momento tenemos esta posición vacante. ¿Te encaja?.
Actualmente, estamos buscando Responsable Operativo de Servicios, para una destacada empresa servicios y suministros situada en la zona sur de Madrid
.Si tienes experiencia en gestión de recursos, operaciones y servicios, ¡esta es tu oportunidad
Funciones Principales:
- Control y Supervisión del trabajo realizado por los técnicos y Garantizar el cumplimiento de los procedimientos de la compañía
- Cooperar con la empresa para que ésta pueda garantizar unas condiciones de trabajo seguras y sin riesgos para la seguridad y salud de los trabajadores
- Gestionar delegación en su apertura y cierre, recepción pedidos, control y mantenimiento de almacenes y stocks, limpieza y recogida de residuos y mercancía
- Gestión documental de la delegación, atención telefónica y preparación de reportes y justificantes de servicio
- Supervisar el progreso hacia el logro de los objetivos y preparar a los miembros del servicio según sea necesaria
- Formar a nuevas incorporaciones y responsabilizarse de su correcta adaptación al puesto
- Gestionar y anticiparse a las incidencias en los servicios planificado
- Gestionar avisos y visitas a talleres de los vehículos de técnico
- Asegurar la comunicación y coordinación interdepartamental y entre técnicos y cliente
- Preparar, controlar y asignar rutas de trabajo a Técnicos de Servicio y verificar el cumplimiento del servicio diario y el seguimiento de entrega de materiales
- Seguir y Planificar los contratos de servicios a clientes, altas, bajas y modificaciones
Requisitos
- Mínimo estudios de FP o similar.
- Conocimientos en Microsoft Dynamic 365.
- Persona dinámica que sepa trabajar en equipo.
- Responsable con alta capacidad organizativa y de toma de decisiones.
- Experiencia gestionando y supervisando Técnicos y Servicios.
- Conocimientos en gestión documental y telefónica, equipos y rutas y mantenimiento de almacén.
- Experiencia mínima de 2 años en puestos similares o en empresas de suministro de servicios a terceros.
- Contratación estable. Contrato indefinido.
- Incorporación inmediata.
- Salario: según valía del candidato
- Horario: es de Lunes a Jueves: 08:00 a 17:00 y Viernes: 08:00 a 15:00.
- Coche de empresa a disposición durante la jornada laboral para la realización de visitas a clientes.