¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.266Informática e IT
983Comercial y Ventas
964Adminstración y Secretariado
759Desarrollo de Software
518Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
495Industria Manufacturera
435Ingeniería y Mecánica
431Educación y Formación
393Derecho y Legal
361Marketing y Negocio
328Instalación y Mantenimiento
308Sanidad y Salud
216Diseño y Usabilidad
167Arte, Moda y Diseño
141Construcción
126Hostelería
118Publicidad y Comunicación
111Contabilidad y Finanzas
98Alimentación
95Recursos Humanos
87Turismo y Entretenimiento
82Artes y Oficios
76Atención al cliente
69Cuidados y Servicios Personales
63Inmobiliaria
40Producto
39Seguridad
39Farmacéutica
36Banca
32Ciencia e Investigación
16Energía y Minería
13Social y Voluntariado
13Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
3Editorial y Medios
1Seguros
1Agricultura
0Technician
27 jun.Generalitat de Catalunya
Girona, ES
Technician
Generalitat de Catalunya · Girona, ES
Diverse positions de tècnic als parcs naturals i la Direcció General revised Portal ATRI
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Barcelona, ES
Tècnic/a mitjà/mitjana de planejament i projectes estratègics
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya · Barcelona, ES
Comparativa de mercado Sistemas embebidos Sistemas operativos C Puertos
CONVOCATÒRIA PER A SELECCIONAR UN/A TÈCNIC/A MITJÀ/MITJANA DE PLANEJAMENT I PROJECTES ESTRATÈGICS
Objecte
Cobrir un lloc de treball d’un/a tècnic/a mitjà/mitjana a l’àrea de Planejament i Projectes Estratègics.
Descripció del lloc de treball
Nom del lloc: Tècnic/a Mitjà/Mitjana.
Centre de treball: c. Vergós 44, Barcelona.
Àrea: Planificació Estratègica i ASG.
Jornada: Continuada.
Funcions del lloc de treball
Les activitats genèriques d’aquest grup professional son tasques que es desenvolupen amb amplis coneixements d’un ofici o especialitat per a les quals cal formació acadèmica i/o una elevada experiència. Es realitzen tasques amb un grau de dificultat i un nivell de capacitat de decisió alt, al ser tasques d’estudi, anàlisi, diagnòstic i presa de decisions en situacions complexes o escassament definides. Les persones treballadores que pertanyen a aquest grup es poden caracteritzar per un grau de gestió d’equips i unes condicions del lloc de treball que destaquen per un grau de perillositat i penúria mig, un cert grau d’esforç físic o de càrrega psicològica, responsabilitat davant de terceres persones mitja i/o accés a dades reservades.
Les activitats principals del lloc de treball són:
- Organitzar, coordinar i realitzar el seguiment de projectes d’anàlisi estratègica, tant a nivell intern com extern.
- Redactar documents empresarials de planificació i posicionament, així com la seva presentació.
- Coordinar el seguiment tècnic de fites empresarials i actuacions estratègiques, tant de transport com turístiques, i la seva planificació.
- Definir i analitzar indicadors de gestió i establir mecanismes de seguiment.
- Contribuir a l’exploració de nous àmbits d’activitat per a FGC.
- Impulsar i promoure els projectes de canvi i transformació empresarial.
- Realitzar benchmarking de les diferents activitats d’FGC, recopilant i contrastant dades, coneixements i experiències tant en àmbit intern, com extern a nivell nacional i internacional.
- Representar a FGC en actes i esdeveniments tant d’àmbit local com estatal i internacional, així com davant d’organismes tercers.
- Preparar documentació tècnica i estratègica per a la seva presentació davant de comitès interns.
- Altres activitats que se li encomanin, per a les quals tingui la qualificació o reuneixi els requisits per assolir la capacitació.
Requeriments
- Formació acadèmica a nivell de Grau d’Enginyeria de Camins Canals i Ports o similar.
- Experiència mínima de 5 anys en àmbit de planificació o gestió de projectes de transport.
- Valorable coneixements de planificació territorial i d’infraestructures a Catalunya.
- Valorable coneixements en l’àmbit de Turisme i Muntanya.
- Valorable experiència en grups de treball i associacions sectorials, tant nacionals com internacionals.
- Coneixements avançats d’eines ofimàtiques. Valorable coneixements d’eines de gestió i seguiment de projectes.
- Bon nivell de redacció d’informes tècnics.
- Bon nivell de català parlat i escrit (nivell C).
- Coneixements avançats d’anglès (nivell C1).
- Valorable coneixements d’altres llengües estrangeres.
- Col·legiat/da al seu col·legi professional.
- Carnet de conduir tipus B1.
Competències
- Orientació a la qualitat i a la seguretat.
- Planificació i orientació.
- Anàlisi.
- Resolució de problemes i presa de decisió.
- Aprenentatge, millora contínua i innovació.
- Orientació al client (intern i extern).
- Comunicació i persuasió.
- Treball en equip.
- Autocontrol i tolerància a la pressió.
- Lideratge i direcció d’equips.
Forma d’ocupació del lloc Contracte de substitució que passarà a indefinit quan la taxa de reposició legalment establerta ho permeti.
Participació
Presentació del currículum: Les persones interessades en participar en aquesta convocatòria i compleixin amb els requisits establerts, hauran d’inscriure’s expressament en la convocatòria que està disponible al web d’FGC: www.fgc.cat, en l’apartat “Sobre FGC/Treballa amb nosaltres/Cerca llocs de treball”.
Termini de presentació fins el 13 de juliol de 2025.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya vetlla per la igualtat de dones i homes en els seus processos de selecció.
Procediment de selecció
1.- Comprovació dels requisits de participació i anàlisi del CV per a valorar aspectes relacionats amb la titulació, la formació específica, la trajectòria professional i l’experiència en llocs relacionats amb el lloc de treball objecte de selecció.
2.- Un cop feta la valoració, les persones candidates podran ser convocades a proves psicotècniques i a una entrevista personal per a constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per a valorar els aspectes relacionats amb les competències professionals.
3.- Així mateix, les persones candidates podran ser convocades a una prova teòrica i/o pràctica per a valorar si disposen dels aspectes tècnics requerits per ocupar el lloc de treball.
Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció en funció dels resultats obtinguts en les diferents etapes.
Algunes de les fases del procés podran ser realitzades per una consultora externa, el tractament de les dades tindrà caràcter reservat i les dades facilitades s’utilitzaran únicament per aquesta convocatòria.
Atès que es preveu un gran volum de candidatures presentades a les ofertes d’aquest organisme, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades i/o realitzin proves.
Per qualsevol dubte o aclariment, cal adreçar-se al correu electrònic [email protected]
INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA SAU
Barcelona, ES
Ampliació Borsa de Treball Infraestructures.cat - Cap de la Unitat de Comunicació
INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA SAU · Barcelona, ES
ANUNCI
Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU
Període de vigència: 25/06/2025 - 07/07/2025
Categoria: Sector públic i altres
Convocatòria per a l’ampliació de la Borsa de treball d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU.
Les característiques de les categories convocades les trobareu a l'annex I d’aquest document.
PERÍODE D’INSCRIPCIÓ
Per a la presentació de sol·licituds es dona un termini de fins al dia 7 de juliol de 2025.
REQUISITS DE TITULACIÓ
Posseir el títol indicat a l'annex I d’aquest document, en la categoria que us presenteu.
ANNEX I
Referència: IF 191_25 Cap de la Unitat de Comunicació
1. Nom del lloc: Cap de la Unitat de Comunicació
2. Nombre de places convocades: 1
3. Conveni col·lectiu: Conveni col·lectiu de treball de la construcció i obres públiques de la província de Barcelona, supletòriament el Conveni general de la construcció
4. Jornada: completa, 40 hores setmanals
5. Horari: Segons el conveni aplicable i el calendari laboral vigent
6. Salari: 54.536,02 € bruts anuals
7. Localitat: Barcelona
8. Tipus de vinculació:
Personal laboral amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, de les categories professionals requerides: contracte laboral temporal per interinitat fins a la cobertura definitiva de la plaça.
Personal que no sigui laboral fix d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya: contracte laboral temporal per interinitat fins a la cobertura definitiva de la plaça.
9. Requisits de participació i procediment: els descrits a les Bases de la Borsa de treball d’Infraestructures.cat (pestanya Borsa de treball)
10. Funcions i experiència
Comunicació institucional i pública
- Redactar i coordinar notes de premsa, comunicats i continguts aptes per a la seva distribució als mitjans.
- Gestionar la relació amb mitjans de comunicació: atendre sol·licituds, preparar rodes de premsa en coordinació amb els Departaments, fer seguiment de notícies.
- Coordinar-se amb els departaments de la Generalitat que encarreguen obres, per explicar-ne els avenços i resultats.
Difusió de projectes
- Elaborar propostes per a sotmetre a la Direcció General de Difusió sobre campanyes informatives sobre nous projectes d’infraestructura (escoles, hospitals, carreteres…).
- Col·laborar amb la DG de Difusió en la elaboració de materials de divulgació (fullets, vídeos, infografies) per fer arribar la informació a la ciutadania i als agents implicats.
- Vetllar, en coordinació amb els departaments implicats, per la transparència i el dret a la informació sobre les obres públiques que es duen a terme.
Gestió dels canals de comunicació
- Actualitzar i gestionar el web corporatiu.
- Elaborar butlletins o newsletters per als stakeholders: ajuntaments, entitats, altres empreses públiques a demanda des Departaments.
Suport a actes institucionals
- Organitzar actes públics, visites d’obres, presentacions de projectes o inauguracions, en coordinació amb els departaments implicats
- Preparar dossiers informatius.
- Col·laborar amb els diferents Departaments en l’organització dels actes públics que aquests determinin.
Identitat corporativa i imatge
- Garantir l’ús correcte de la marca i identitat visual d’Infraestructures.cat en tots els suports d'acord amb el programa d'identitat visual de la Generalitat
- Supervisar dissenys, vídeos i altres materials de comunicació externa i interna.
Experiència acreditada de les funcions descrites. Es valorarà el coneixement de l’entorn institucional i el de les infraestructures.
Principals responsabilitats com a Cap d’Unitat
- Gestionar, optimitzar i distribuir els recursos materials i econòmics assignats.
- Fer el seguiment i control de les tasques a desenvolupar segons indicacions i ordre de prioritat.
- Col·laborar amb altres persones i grups de l’organització en les matèries, assumptes i processos relacionats amb la funció de la unitat.
- Realitzar tasques complexes o de gran impacte dintre de la Unitat (elaborar informes, dictàmens, propostes de resolució, etc.).
- Atendre consultes, peticions i/o requeriments de tercers (externs) sobre processos, projectes o programes sota la responsabilitat de la seva unitat.
11. Especificacions sobre la titulació com a requisit de participació
Preferentment Grau universitari superior en:
Periodisme, i/o
Ciències de la Informació,
Comunicació i Audiovisual,
Publicitat i Relacions Públiques,
Màrqueting i Comunicació,
Relacions Públiques i Protocol,
o equivalent.
Valorable formació complementària en Comunicació en l’àmbit institucional.