¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.388Comercial y Ventas
929Adminstración y Secretariado
819Informática e IT
799Desarrollo de Software
511Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
484Industria Manufacturera
447Educación y Formación
444Ingeniería y Mecánica
442Derecho y Legal
360Instalación y Mantenimiento
325Marketing y Negocio
311Sanidad y Salud
220Arte, Moda y Diseño
191Diseño y Usabilidad
146Publicidad y Comunicación
120Construcción
117Hostelería
112Recursos Humanos
112Alimentación
95Contabilidad y Finanzas
90Artes y Oficios
84Atención al cliente
71Cuidados y Servicios Personales
66Turismo y Entretenimiento
55Producto
54Inmobiliaria
45Seguridad
40Farmacéutica
28Banca
27Energía y Minería
21Social y Voluntariado
18Ciencia e Investigación
12Seguros
3Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
1Agricultura
0Deporte y Entrenamiento
0UNIR | Universidad Internacional de La Rioja
San Bartolomé de Tirajana, ES
Profesores Universitarios Claustro Internacional Psicología General Sanitaría Curso 25-26
UNIR | Universidad Internacional de La Rioja · San Bartolomé de Tirajana, ES
UNIR, Universidad líder en formación online, está en continua búsqueda de personas con talento para su desarrollo en el ámbito de la docencia y la investigación.
Para el próximo curso académico, estamos buscando nuevos profesores universitarios especializados en el Área de conocimiento de Psicología General Sanitaria para la Facultad de Ciencias de la Salud.
Si te apasiona la educación universitaria y su innovación a través de la tecnología, este es tu proyecto. Únete a una institución en pleno crecimiento y expansión internacional, formada por más de 5.000 profesionales y con más de 15 años de experiencia que la convierten en referente de educación superior online en español.
Queremos incorporar nuevos docentes en UNIR España, desde diferentes localizaciones y países.
¿Qué ofrecemos?
- Flexibilidad: Colaboraciones 100% online con diferente disponibilidad, en distintos momentos del curso, desde septiembre hasta mayo.
- Un entorno académico estimulante: Forma parte de un equipo comprometido con la enseñanza y la investigación en psicología.
- Reconocimiento profesional: Oportunidad de enriquecer tu currículum al contribuir a la formación de nuevos psicólogos sanitarios.
- Acceso a recursos: Disponibilidad de herramientas y recursos que faciliten la colaboración, así como apoyo constante del equipo docente.
- Impartición de docencia y corrección de actividades.
- Dirección de trabajos fin de titulación.
- Preparación y corrección de exámenes.
Buscamos Profesionales Con
- Graduado/Licenciado en Psicología.
- Experiencia en el ámbito clínico y/o en investigación.
- Pasión por la enseñanza y el deseo de inspirar a las nuevas generaciones de psicólogos.
- Capacidad para ofrecer orientación, apoyo y feedback constructivo a los estudiantes.
- Contar con experiencia profesional en el área de especialización.
- Habilidades de comunicación
- Competencias digitales
- Innovación docente
- Orientación al alumno
- Planificación
PDI ESPAÑA
Hospital General de Granollers
Granollers, ES
Cap d’Àrea d’Infermeria de Consultes Externes
Hospital General de Granollers · Granollers, ES
Lloc de treball
La persona s’incorporarà a l’àrea de Consultes Externes, vinculada a la Direcció d’Infermeria, i reportarà a la Directora d’Infermeria.
El seu objectiu és liderar el desplegament d’estratègies innovadores, la digitalització de processos i la potenciació del rol infermer dins l’àmbit de consultes externes.
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
- Liderar el desenvolupament i la gestió dels serveis d’infermeria en l’àmbit de les consultes externes.
- Impulsar la digitalització assistencial, l’ús de plataformes tecnològiques i eines de suport a la decisió.
- Coordinar l’equip infermer i promoure rols avançats dins del dispositiu (infermeres referents, educadores, etc.).
- Desenvolupar i fer seguiment d’indicadors d’activitat, qualitat i experiència de pacient.
- Promoure la millora contínua, la innovació i la participació de l’equip en processos de canvi.
- Participar en projectes transversals d’estratègia institucional vinculats al model d’Infermeria 4.0.
- Detectar les necessitats de formació del personal d’infermeria a fi de promoure el seu desenvolupament.
- Dinamitzar l’activitat docent, contribuint a la formació continuada dels equips i acollint estudiants en pràctiques.
- Ens identifiquem amb un lideratge transformador i col.laboratiu
- És molt important el desenvolupament de persones.
- Necessitarem que siguis una persona flexible i anticipis els canvis.
- Una comunicació i relació fluida amb altres persones és clau en aquest lloc de treball. Valorem el treball en xarxa.
- Ens organitzem per objectius, amb orientació a resultats i a l’eficiència.
- Ens identifiquem amb una visió innovadora i amb pensament digital.
- És important la gestió del coneixement
- T’incorporaràs amb contractació laboral indefinida a dedicació completa.
- Disposaràs de formació continuada i tindràs l’oportunitat de desenvolupar el teu projecte professional.
- T’incorporaràs un centre en creixement i formaràs part d'un equip de professionals amb vocació per la salut de les persones.
- Treballaràs en un equip multidisciplinari i amb una visió centrada en la persona.
Requisits:
Ets la persona que estem buscant si:
- Disposes del grau o diplomatura en Infermeria.
- Tens experiència assistencial consolidada en l’àmbit assistencial, preferentment en entorns de consultes externes o àrees ambulatòries.
- Disposes de capacitat per impulsar un projecte d’infermeria en les seves quatre vessants: assistencial, docència, gestió, i recerca.
- Tinguis experiència o motivació pel lideratge d’equips i/o gestió de processos assistencials.
- Si tens formació en Gestió Sanitària, lideratge o transformació digital, serà benvinguda.
- Tinguis formació complementària en lideratge clínic, qualitat assistencial i metodologia de recerca.
- Disposis d’experiència en ús de sistemes d’informació assistencial i eines de business intelligence.
World Search Group
Madrid, ES
Asistente del director general (Executive Assistant)
World Search Group · Madrid, ES
Office Excel PowerPoint
Nuestro cliente, empresa del sector de la alimentación busca un Asitente/a de la Dirección General.
Resumen del puesto:
El/la asistente de la dirección general es un perfil con experiencia en áreas de negocio, que además de brindar soporte administrativo, participará activamente en la gestión y análisis de datos, preparación de presentaciones, estudios de mercado y apoyo en temas de toma de decisiones estratégicas. Es un role multifuncional que combina habilidades administrativas con conocimiento en análisis de negocio y mercado.
Responsabilidades principales:
- Gestionar y coordinar la agenda del director/la general, incluyendo reuniones, citas y eventos.
- Filtrar y priorizar comunicaciones, atendiendo llamadas, correos electrónicos y solicitudes relevantes.
- Preparar y revisar informes, presentaciones, y documentos relacionados con los aspectos de negocio, mercado y análisis de datos.
- Realizar análisis de datos relacionados con tendencias de mercado, escandallos, costos y márgenes, apoyando la evaluación de la rentabilidad y eficiencia del negocio.
- Elaborar informes y presentaciones estratégicas para apoyar en la toma de decisiones del equipo directivo.
- Investigar y recopilar información relevante sobre el mercado, competidores y tendencias en la industria.
- Supervisar y coordinar temas logísticos relacionados con viajes, eventos y reuniones corporativas.
- Mantener confidencialidad y seguridad en el manejo de información sensible y estratégica.
- Apoyar en tareas administrativas generales, incluyendo gestión de archivos, compras y control de recursos de oficina.
Requisitos
- Licenciatura en Administración, Economía, Negocios o carreras afines.
- Mínimo 10 años de experiencia en roles que combinan funciones administrativas y análisis de negocio.
- Conocimiento en análisis de datos, elaboración de escandallos, estudios de mercado y presentación de información.
- Habilidades avanzadas en Microsoft Office, especialmente en Excel, PowerPoint y análisis de datos.
- Capacidad analítica, proactividad y habilidades de comunicación para presentar información compleja de forma clara.
- Orientación a resultados, discreción y habilidades interpersonales.
- Idiomas: Español e Inglés (B2-C1), otros deseable.
Generator
Barcelona, ES
Central Reservations agent (English Speaker)
Generator · Barcelona, ES
Office
- Primary Focus of the Function:
(Individual contribution – the position is focused on sales technical expertise rather than project or process management)
- Mission:
The job incumbent acts as an ambassador for the brand, reflecting the company culture and values. All work is carried out in accordance with company corporate policies, procedures and service concepts according to local requirements and regulations.
- Key Roles and Responsibilities:
- Ensures all enquiries are answered to Generator standard within the agreed time frame, where all aspects of the client and guest experience are delivered to the highest levels, ensuring company standards and usage of dedicated systems and equipment are attained and adhered to.
- Completes the agreed groups process from enquiry through to final invoicing, ensuring that all Generator tools are used to maximize revenue and conversion, and sales and upselling opportunities.
- Handles all signed contracts by discussing all details with the contract partner, requests rooming lists and other arrival information, as well as distributes all details to the relevant hotel stakeholders and keeps the groups booking up to date.
- Takes responsibility for the duties and tasks assigned to the role, ensuring that all work is carried out in a timely and professional manner.
- Gets knowledge of Generator brands and the specifics of hotels to better serve the customer during booking and delivery process.
- Supports and delivers on the strategies and objectives of the department, taking ownership for assigned areas of responsibility.
- Develops and builds own skills, knowledge and experience at every opportunity within the department, which aligns with the culture of growth, development and performance expected by the company.
- Collaborates with colleagues to maximize client and guest satisfaction, delivering a positive and responsive approach to enquiries and problem resolution.
- Provides detailed communication lines between the Hotel team, and other stakeholders included in process.
- Builds and maintains effective working relationships, communicating with key stakeholders whilst promoting the company culture and values.
- Ensures adherence to all legislation where due diligence requirements and best practice activities are planned, delivered, and documented, for internal and external audit, performing follow-up as required.
- Reports to work on time, justifies all absences in a timely manner, and adheres to the downtime as stated on the job offer.
- Complies with local labor laws and regulations, and trade agreement.
- Competencies and Skills:
- Proven experience in handling reservations
- Ability to adapt to changing service environments
- Good at building strong relationships with existing clients and accounts
- Pro-active with a hands-on approach
- Ability to manage work ensuring that tasks assigned are delivered
- Ability to find creative solutions, offering recommendations
- Personal integrity, with the ability to work in an environment that demands excellence
- Strong communication and listening skills
- Good IT skills
- Experience of using IT Systems on various platforms
- Ability to work collaboratively at all levels within the department
- An open and positive personality
- Ability to handle challenging priorities and assignments
- Previous experience in sales environments and customer services
- Sales expertise and contact center experience more important than hospitality, although both are still important
We need an experienced and knowledgeable Reservations Agent to join our Central Reservations team based in Barcelona. As an experienced Reservations & Groups Executive, you will be confident in dealing with people, experienced in handling multiple reservation channels and thirty party channels; and possess a warm friendly personality.
Who Are We
Generator is on a journey. Appropriate, given that we're a leading global lifestyle accommodation brand. The journey began in London, swung through a heap of European capitals on its way to dominating the world. Generator burst onto the scene in the Americas with the launch of Generator Miami and Washington DC and most recently took aim at the country’s biggest markets (NYC, LA, Miami and Chicago) with the acquisition of Freehand Hotels.
No biggie. Fast Company named us one of the top 50 most innovative global companies. We, of course, agree. And now this top 50 most innovative global company (did we mention that?) wants a pretty awesome Reservations & Groups Executive for our Central Reservations Office in Barcelona.
Our spaces are safe and seriously social, in the proudest part of the beating heart of the cities we love. Cultural action, creative pulse and an outstanding way to waste some of the finite time the universe has given you - that's what Generator offers. Holds true for staff and visitors equally, and while chic design is always the backdrop, every Generator in every destination reflects the unique beat of that city's heart.
BEING YOURSELF is the key to bringing the Generator story and brand to life.
Naturally this is not intended as an exhaustive list of duties. Other duties as may be reasonably required will form part of this job descriptio
Our Global Employee Benefits
- Office hours: Monday to Friday between 9am and 18.30 pm
- Retention Incentive scheme, increase to 23,000€ after 6 months and to 24,000€ after one year
- Incentive scheme providing the opportunity to earn up to 4,000€
- Birthday holiday in addition to your yearly holiday allocation
- Fertility Treatment Support Leave - up to three days' paid leave in any one year for an employee to undergo fertility treatment
- Employee Bounty Program providing opportunities to earn a compensation for new hire referrals with no cap on number of referrals made
- Company contribution towards gym membership fees for all eligible employees – look good, feel good, work good
- Ideas Award - Quarterly award to double gross basic salary for 1 month to employee with most valuable suggestion/feedback
- 2 free nights’ accommodation across any of our Generator x Freehand properties globally
- Reduced room rates for staff as well as friends and family members (we operate in several locations across Europe & US so your next holiday is sorted)
- International career opportunities so you can travel the world while working with us (win-win!)
- Social events, celebrations calendar & various employee recognition schemes – we never ever need an excuse to let our hair down!
- Online learning tools to help you develop, learn and grow
That's cool. Send us your application in English. If you’ve got questions, get in touch!
Also, check out jobs.staygenerator.com or our social media pages. Here you may well find the answers to life, the universe and everything, including why there are no penguins at the North Pole. We look forward to hearing from you.
Join Us and help us achieve our Vision!
myGwork
Madrid, ES
Startup Demand Generation Manager, EMEA Demand Generation Team
myGwork · Madrid, ES
Cloud Coumputing SaaS AWS
This job is with Amazon, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact the recruiter directly.
Description
Join our dynamic Cloud Sales Center team where you'll shape the future of cloud technology sales by developing and leading a team of demand generation reps to bring new and exciting startups on AWS. In this impactful role, you'll own sales targets, design and implement innovative programs to improve the efficiency of your team's operations whilst building early in career professionals into successful sellers that contribute to AWS's growth across EMEA. If you are passionate about cloud technologies, startups and developing people and building customer acquisition strategies, this role could be the right fit for your next career move.
As a DG Manager in Startup, you will have the exciting opportunity to lead our high growth France and EMEA South areas. You and your team will help customers make the transformational move to AWS by understanding their business opportunities and demonstrating the unique benefits of solving them with AWS services. You will develop customer acquisition strategies that will continue driving our growth across all EMEA areas. You will also be a sales coach to the next generation of AWS talent and assist them to learn, grow and be successful.
Your primary responsibilities will be to own the sales targets on pipeline creation associated to your area. You will work with area field sales and Central sales leaders to fine-tune the prospecting strategy ensuring that you are maximizing the output of your team's efforts. You will use your experience in sales and technology to liaise with a wide range of stakeholders across all the business.
A successful leader should be eager to develop others, and be a driven self-starter with a deep interest in growing the next generation of AWS talent, and have the capabilities to drive large scale sales initiatives. The candidate should be prepared to perform against goals and consistently meet targets, with a focus on delivering results for the business.
Key job responsibilities
- Own the pipeline creation targets for your area. Deliver high quality results by hiring and developing a great DG team
- Deliver across key metrics for the area you are responsible. Look beyond your own scope and contribute to the success of Area / EMEA DG teams
- Manage the monthly/quarterly business reporting to senior leadership
- Analyze data and trends and make informed recommendations to senior stakeholders
- Coach your reps to improve the effectiveness of their prospecting
- Manage Sales Compensation scheme
- Develop relationships and work with marketing, sales, partner, sales operations, DG, and other stakeholders to create and refine the tools and processes needed to drive productivity increases.
- Identify reporting issues, gaps in processes, and drive timely resolution
- Prepare ad-hoc analysis & participate on projects as needed
About AWS
Diverse Experiences
AWS values diverse experiences. Even if you do not meet all of the preferred qualifications and skills listed in the job description, we encourage candidates to apply. If your career is just starting, hasn't followed a traditional path, or includes alternative experiences, don't let it stop you from applying.
Why AWS?
Amazon Web Services (AWS) is the world's most comprehensive and broadly adopted cloud platform. We pioneered cloud computing and never stopped innovating - that's why customers from the most successful startups to Global 500 companies trust our robust suite of products and services to power their businesses.
Inclusive Team Culture
AWS values curiosity and connection. Our employee-led and company-sponsored affinity groups promote inclusion and empower our people to take pride in what makes us unique. Our inclusion events foster stronger, more collaborative teams. Our continual innovation is fueled by the bold ideas, fresh perspectives, and passionate voices our teams bring to everything we do.
Mentorship & Career Growth
We're continuously raising our performance bar as we strive to become Earth's Best Employer. That's why you'll find endless knowledge-sharing, mentorship and other career-advancing resources here to help you develop into a better-rounded professional.
Work/Life Balance
We value work-life harmony. Achieving success at work should never come at the expense of sacrifices at home, which is why we strive for flexibility as part of our working culture. When we feel supported in the workplace and at home, there's nothing we can't achieve.
Basic Qualifications
- Experience in technology related Business Development, Sales Strategy, Operations, or other related field
- Experience in coaching and mentoring young professionals
- Bachelor's degree in Business Administration, Finance, Economics, Computer Science, Engineering, or related field
- Ability to conduct analysis of complex data and strong business-process design experience
- Experince in team leadership positions in a result oriented environment
- Handles multiple competing priorities in a fast-paced, deadline-driven environment
- Track record in effectively collaborating with and influencing senior stakeholders
- A strong understanding of AWS and/or technology as a service (Iaas, SaaS, PaaS)
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you're applying in isn't listed, please contact your Recruiting Partner.
Técnico de planificación
13 jul.TOP Property
Castellgalí, ES
Técnico de planificación
TOP Property · Castellgalí, ES
Inglés Ingeniería civil ERP SAP ERP Oracle Primavera Resolución de incidencias Microsoft Project Planificación 5S Plan General de Ordenación Urbana Excel Office
TÉCNICO DE PLANIFICACIÓN en CASTELLGALÍ
Funciones:
- Dar soporte al Responsable de Planificación y al Responsable de Fábrica
- Introducción y control de datos en el ERP de fábrica
-Archivo y tareas administrativas varias
-Soporte general en la gestión diaria de la fábrica
Valoramos especialmente:
-Grado Superior o FpII
- Experiencia en oficinas de producción, almacenes o planificación de la producción
- Dominio de Office (especialmente Excel)
- Residencia:.Preferentemente del Bages, o como máximo del Vallès o Baix Llobregat Norte
Ofrecemos:
-Contrato: Indefinido +Buen paquete retributivo
- Horario: Inicialmente partido, pero flexible para cubrir turnos diurnos si es necesario
Odontólogo General
13 jul.DELTA LABORATORIO DENTAL
Oviedo, ES
Odontólogo General
DELTA LABORATORIO DENTAL · Oviedo, ES
En MIO Centro Odontológico buscamos odontólogo general con conocimientos en prótesis para clínicas en La Corredoria y en Oviedo
Tareas
- Diagnóstico, pronóstico y planificación de tratamientos odontológicos.
- Realización y seguimiento de tratamientos conservadores y protésicos.
- Coordinación y comunicación con el equipo clínico.
- Derivación a otros especialistas cuando el tratamiento requiera competencias específicas.
Requisitos
- Grado en Odontología
- Mínimo 3 años de experiencia
Beneficios
- Un entorno de trabajo profesional y dinámico
- Oportunidades de crecimiento y desarrollo dentro de la empresa
Si cumples con los requisitos y estás interesado en unirte a nuestro equipo, por favor envía tu currículum y carta de presentación. Gracias!
¡Esperamos recibir tu solicitud!
psicologo general sanitario
13 jul.OWL INSTITUTE
Masnou, El, ES
psicologo general sanitario
OWL INSTITUTE · Masnou, El, ES
Busquem psicòleg per a portar una cartera de pacients als nostres centres de El Masnou.
Requisits:
Grau en Psicologia
Màster en Psicologia General Sanitaria
Expriència en l'àmbit infanto-juvenil i d'adults
Estar donat d'alta d'autònoms (o estar disposat a fer-ho)
Domini de la llengua catalana i castellana (parlat i escrit)
Estar col•legiat
Disponibilitat de les tardes de dimarts i divendres
Disponibilitat per a desplaçar-se a El Masnou
Si compleixes els requisits envia el teu cv a [email protected]
LADV
Barcelona, ES
Coordinación General Festival/Evento
LADV · Barcelona, ES
Inglés Acción comunitaria Planificación de eventos Hablar en público Gestión del tiempo Medios de comunicación social Producción de vídeo Producción cinematográfica Producción de eventos Gestión de las artes
Buscamos Coordinación General para un gran Evento de Innovación y Sostenibilidad en Barcelona
Desde nuestra agencia @PDGM, en colaboración con NETO+ en Uruguay, lanzamos la convocatoria para liderar la producción de un festival único de innovación y sostenibilidad, inspirado en el mayor evento de impacto de Latinoamérica. Neto+ es una agencia con amplia experiencia en sostenibilidad, comunicación y eventos con propósito.
¿A quién buscamos?
- Profesional con experiencia demostrada en la organización de grandes eventos o festivales.
- Conexión real con el ecosistema de impacto y sostenibilidad en Barcelona y/o España.
- Capacidad de coordinar equipos, proveedores y múltiples actores en entornos colaborativos y dinámicos.
- Habilidad para gestionar tiempos, presupuestos y tomar decisiones bajo presión.
- Mentalidad emprendedora y ganas de impulsar el crecimiento de neto+ en España.
¿Qué ofrecemos?
- Liderar un proyecto con vocación de transformar e inspirar a través del impacto positivo.
- Formar parte de una red internacional referente en sostenibilidad y comunicación de impacto.
- Posibilidades reales de crecimiento y de consolidarse como referente.
- Un evento con vocación de crecimiento en otras plazas y países europeos.
¿Te motiva el reto?
Envíanos tu CV con tu experiencia. Es un proyecto nuevo en España, pero de enormes posibilidades de creciemiento.