¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.017Comercial y Ventas
926Informática e IT
873Adminstración y Secretariado
605Desarrollo de Software
472Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
422Educación y Formación
384Ingeniería y Mecánica
382Derecho y Legal
339Industria Manufacturera
327Marketing y Negocio
248Instalación y Mantenimiento
233Diseño y Usabilidad
211Sanidad y Salud
177Arte, Moda y Diseño
119Construcción
107Publicidad y Comunicación
101Artes y Oficios
100Hostelería
85Contabilidad y Finanzas
65Recursos Humanos
64Alimentación
55Inmobiliaria
53Atención al cliente
51Cuidados y Servicios Personales
48Seguridad
44Turismo y Entretenimiento
40Producto
37Banca
28Farmacéutica
25Social y Voluntariado
17Energía y Minería
11Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
2Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0API
WikipediaNUNSYS
Paterna, ES
Consultor/a funcional financiero/a Business Central
NUNSYS · Paterna, ES
. ERP Power BI Tableau
Descripción
¿Te apasiona la tecnología? ¿Quieres desarrollarte en una empresa dinámica y en constante crecimiento? ¡Te estamos buscando! En Nunsys Group estamos ampliando nuestro equipo de Microsoft, buscamos un/a Consultor/a funcional financiero/a Business Central para incorporarse a nuestro equipo.
Nuestro viaje empezó en 2007 y tenemos una meta: ser la empresa española líder en tecnología. Nos apasiona la transformación digital y contamos con un gran portfolio de soluciones tecnológicas. Gracias a esto garantizamos que podemos afrontar cualquier reto que nos planteen nuestros clientes..
Actualmente somos más de 2.700 profesionales y tenemos presencia en 25 ciudades españolas, Portugal, USA, Colombia y Ecuador. ¡Y esto es solo el principio!
Tu misión será garantizar la calidad y personalización en la implantación de soluciones ERP, concretamente de los módulos financieros, adaptándote a las necesidades de cada cliente. Acompañarás a los usuarios en todas las fases del proceso, desde el análisis y diseño de soluciones hasta la formación y soporte, asegurando que las herramientas implementadas contribuyan al éxito de sus operaciones.
Y El Proyecto ¿en Qué Consiste? El Día a Día Es Muy Variado, Pero Algunas De Las Funciones En Las Que Participarás Son
- Preparación de entornos personalizados de demostración para demos sencillas.
- Preparación de la documentación de la oferta técnica para preventas estándar sin desarrollos.
- Escucha en reuniones de Análisis, toma de datos y diseño de solución de procesos sencillos del cliente.
- Validación funcional de los módulos financieros y ampliaciones a implantar.
- Preparación de manuales para los usuarios.
- Formación a usuarios clave.
- Soporte a la puesta en marcha en el cliente.
- Demo de productos Nunsys o de terceros, detección de necesidades y diseño de solución.
- Soporte funcional al equipo del proyecto.
- Detección de incidencias durante la implementación y ayuda al equipo para gestionarlas y solucionarlas.
- Análisis de integraciones del ERP con otras aplicaciones.
🌟 ¿Qué estamos buscando?
- Buscamos personas con una gran capacidad de organización y una metodología de trabajo impecable, en este equipo todos/as sumamos.
- En Nunsys Group el compañerismo es esencial. Nos apoyamos mutuamente para superar cualquier desafío y alcanzar nuestros objetivos en equipo.
- Título en FP/ Grado ADE, Contabilidad y Finanzas.
- Experiencia mínima de 4 años realizando funciones de consultoría de Business Central en módulos financieros.
- Conocimientos de negocio y contabilidad.
¡Claro! Si tienes conocimientos relativos en desarrollo de aplicaciones y lenguajes de programación, o certificaciones en ERPs de Microsoft (Dynamics 365 Business Central, Sage X3, SAP), herramientas de BI (Power BI, Cognos, Tableau) se valorará muy positivamente.
¿Nos eliges? Con nosotros encontrarás:
💼 Contrato indefinido en una empresa líder en el sector.
💰 Paquete retributivo competitivo acorde a los conocimientos y experiencia aportados.
🌴 Jornada intensiva los meses de julio y agosto y todos los viernes del año.
📚En nuestro equipo creemos en las personas y en su talento, por eso apostamos por la formación de nuestros profesionales.
💳Posibilidad de acogerte al programa de retribución flexible: Ticket Guardería, Ticket restaurante, Tarjeta transporte y Seguro Médico.
🤑Descuentos en distintos establecimientos, productos (electrodomésticos, moda, tecnología) y servicios (viajes, alquiler de vehículos, salud).
💗 Un ambiente diverso y sobre todo inclusivo donde lo primero son las personas.
🎉 ¡No todo es trabajo, también hay tiempo para la diversión! Tenemos diferentes eventos a lo largo del año, desde nuestro "Christmas Jumper Day" hasta nuestro concurso de disfraces en Halloween, siempre buscamos formas de crear un ambiente divertido.
¡Y muchas más cosas que queremos que conozcas!
¿Quieres unirte a nosotros/as y ser parte del cambio?
Queremos informar a todo interesado/a en nuestras ofertas de empleo que las únicas ofertas vigentes están publicadas en nuestra página web https://empleo.nunsys.com/ o https://www.sothis.tech/unete-al-equipo/, no debiendo confiar en portales que simplemente se limitan a agregar la información de nuestras ofertas con objeto recabar sus datos personales.
Localización (Híbrido)
API Catalunya Col·legis i Associació d'Agents Immobiliaris de Catalunya
Prat de Llobregat, El, ES
Comercial Captador para Inmobiliaria en Baix Llobregat
API Catalunya Col·legis i Associació d'Agents Immobiliaris de Catalunya · Prat de Llobregat, El, ES
.
Estamos en busca de un Comercial Captador para unirse a nuestro equipo en una inmobiliaria con una sólida trayectoria desde su fundación en 1980. El candidato seleccionado desempeñará un papel crucial en la expansión de nuestro negocio, identificando y captando nuevas oportunidades en el mercado inmobiliario de Baix Llobregat.
Tareas
- Identificar y captar propiedades para su inclusión en el catálogo de la inmobiliaria.
- Colaborar estrechamente con clientes y propietarios para satisfacer sus necesidades y expectativas.
- Promover activamente las propiedades disponibles y asistir en las visitas.
- Mantenerse actualizado sobre las tendencias del mercado inmobiliario local.
Requisitos
- Experiencia previa en ventas y captación, preferiblemente en el sector inmobiliario.
- Habilidades de comunicación excepcionales.
- Orientado a resultados y ambicioso.
- Capacidad para trabajar de forma autónoma.
- Conocimiento de la zona de Baix Llobregat es una ventaja.
Beneficios
- Comisiones muy atractivas del 40% por cada operación.
- Posibilidades reales de promoción y crecimiento profesional.
- Independencia y flexibilidad al trabajar como autónomo.
- Formación y apoyo continuo por parte de la empresa.
- Oportunidad de unirse a una inmobiliaria con una larga y exitosa historia en el sector.
The Power Plugin
Junior Programmer – 100% Remote
The Power Plugin · València, ES
Teletrabajo Javascript HTML TypeScript xml Programación Inglés Español React Capacidad de análisis API PHP Agile CSS Laravel NoSQL Cloud Coumputing AWS DevOps
At The Power Plugin we are looking for a Junior Programmer eager to learn and grow in a modern and dynamic technological environment. You will work on innovative projects with cutting-edge technologies, always supported by a senior team that will guide you in your development.
What you will do
- Participate in the development and maintenance of web applications based on Next.js (React) and Laravel (PHP).
- Collaborate on the integration of cloud services using AWS (Lambda, DynamoDB, API Gateway, Cognito, S3).
- Deploy and maintain applications with Vercel and GitLab CI/CD.
- Help implement modern interfaces with Tailwind CSS and Shadcn/UI.
- Support data storage and analysis tasks with ClickHouse.
- Work in an agile environment, reviewing and merging code through Merge Requests in GitLab.
Technologies we use
- Frontend: Next.js (React), Tailwind CSS, Shadcn/UI, i18n.
- Backend: Laravel (PHP), AWS Lambda, API Gateway.
- Databases: DynamoDB (NoSQL), ClickHouse (OLAP).
- Infrastructure & DevOps: GitLab CI/CD, Vercel, Amazon S3.
- Authentication: Amazon Cognito.
What we’re looking for
- Basic knowledge of JavaScript/TypeScript and React.
- Understanding of PHP or interest in learning Laravel.
- General knowledge of databases (SQL/NoSQL).
- Ability to work in a team, learn quickly, and adapt to new technologies.
- Native/Fluent Spanish & Advanced level of technical English (documentation, commits, variables).
No prior experience with all the listed technologies is required. We value attitude, motivation, and willingness to grow.
What we offer
- 100% remote (work from anywhere).
- Flexible schedule oriented toward goals.
- Training plan and mentorship from the senior team.
- Opportunity to learn a modern stack with AWS + Next.js + Laravel.
- Great work environment, stable and innovative projects.
Modality: Remote
Contract type: Indefinite / Full-time
Netskope
Sr. Threat Research Engineer
Netskope · Madrid, ES
Teletrabajo . API Python TSQL Cloud Coumputing Spark Machine Learning Office
About Netskope
Today, there's more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realized a new perimeter was needed, one that is built in the cloud and follows and protects data wherever it goes, so we started Netskope to redefine Cloud, Network and Data Security.
Since 2012, we have built the market-leading cloud security company and an award-winning culture powered by hundreds of employees spread across offices in Santa Clara, St. Louis, Bangalore, London, Paris, Melbourne, Taipei, and Tokyo. Our core values are openness, honesty, and transparency, and we purposely developed our open desk layouts and large meeting spaces to support and promote partnerships, collaboration, and teamwork. From catered lunches and office celebrations to employee recognition events and social professional groups such as the Awesome Women of Netskope (AWON), we strive to keep work fun, supportive and interactive. Visit us at Netskope Careers. Please follow us on LinkedIn and Twitter@Netskope.
About The Team
You will be a member of Netskope Threat Labs, a globally distributed team of security researchers and subject matter experts working together to solve today’s security challenges in new and innovative ways. The primary output of the Threat Labs Team is thought leadership (intelligence, patents, blog posts, reports, conference presentations, webinars, and podcasts) and product improvements (new features, protections against new threats). The Threat Labs Team collaborates closely with the executive, cybersecurity, corporate communications, and marketing teams on thought leadership initiatives, as well as with the product, engineering, and data science teams on product improvements.
Job Overview
We are seeking a seasoned Senior Threat Researcher with deep technical expertise in web, network, and cloud threats to join our globally recognized research team. You will be at the core of our threat hunting and intelligence operations, analyzing a massive and diverse data lake of global telemetry from network, web, and cloud environments to uncover emerging threats, including sophisticated phishing campaigns, compromised devices, and attacks targeting or abusing cloud infrastructure.
The ideal candidate is driven by a desire to make a tangible impact, not just for our customers, but for the entire security community. You will work closely with internal product and engineering teams to ensure that your insights translate into practical defensive measures for our customers, enhancing existing product features and driving innovation. A critical part of this role is sharing your findings with the world. We are seeking a strong communicator who can effectively translate complex, multi-stage attacks into compelling narratives for both the security community and the general public. You will be a key voice in our thought leadership efforts, sharing your research through technical blog posts, in-depth reports, conference presentations, and collaborations with industry partners. You’ll work closely with product management, marketing, and PR to ensure our innovations and insights reach the global stage, helping to make the Internet a safer place.
Key Responsibilities
- Web, Network, and Cloud Threat Analysis: Conduct in-depth investigations into multi-stage threats spanning web, network, and cloud environments. Analyze network traffic, API traffic, and cloud service logs to identify malicious patterns, adversary infrastructure, and attacks.
- Threat Hunting: Use our data platform and advanced analysis tools (e.g., Jupyter, Looker, Spark, SQL) to query and interrogate vast datasets of telemetry, identifying trends and emerging attack techniques that evade traditional defenses.
- Threat Landscape Monitoring: Stay up-to-date with current and emerging threats, providing timely updates and recommendations for public communication.
- Intelligence Sharing & Collaboration: Actively participate in and contribute to the broader security community. Share indicators of compromise (IOCs) and tactical intelligence with trusted partners.
- Public-Facing Research: Author and publish high-impact technical blog posts, white papers, and research reports detailing your findings. Present your research at security conferences and webinars.
- Cross-functional Collaboration: Interface with PR, marketing, and executive teams to provide expert insights and analysis that will shape public communications, press releases, and reports related to cybersecurity trends.
- Data Analysis: Proficiency in data analysis, scripting, and statistical modeling using tools and languages such as SQL, Python (with libraries like Pandas), and Jupyter Notebooks.
- Community Involvement: Demonstrated experience in sharing intelligence with the security community (e.g., publications, conference talks, active participation in sharing groups).
- AI Model Enhancement: Experience collaborating with data science teams to improve the efficacy of AI-driven security models, providing expert-labeled data, validating model outputs, and providing the contextual understanding needed to detect novel threats in massive datasets.
- Machine Learning: Familiarity with machine learning concepts as they apply to threat detection and experience working with or validating AI-driven security alerts.
- Malware Analysis: Experience performing static and dynamic analysis on malware samples to determine their functionality, extract indicators of compromise (IOCs), and inform detection strategies.
- BSCS or equivalent required, MSCS or equivalent strongly preferred
Netskope respects your privacy and is committed to protecting the personal information you share with us, please refer to Netskope's Privacy Policy for more details.
IA Engineer
NuevaGetnet
Boadilla del Monte, ES
IA Engineer
Getnet · Boadilla del Monte, ES
. API Agile Scrum Git Jira Postman Fintech Kanban Machine Learning
✨ Your talent drives our future
Getnet is a global technology company specializing in payment solutions for commerce. Founded in Brazil and operating across Latin America and the Iberian Peninsula, we support over 1.3 million merchants with end-to-end services — from POS terminals to e-commerce platforms.
We are part of PagoNxt, the global fintech of the Santander Group, and operate as an acquiring hub with a strong presence in Spain, Portugal, Brazil, Mexico, Chile, Argentina, and Uruguay.
Our mission is clear: to simplify payments with innovation, security, and scale, helping businesses of all sizes grow with agility.
We offer a unified platform that integrates hardware, software, fraud prevention, acquiring, reconciliation, and financial services — all in a single ecosystem, so our clients can focus on growing their business.
Being part of Getnet means joining a company that combines the innovation of a fintech with the solidity of a global bank.
Imagine your future. Care for your career. Simplify your journey.
This means you'll have the chance to build impactful solutions, grow with real development opportunities, and thrive in a culture that values well-being, inclusion, and clarity.
We combine flexibility, autonomy, and global collaboration — so you can focus on what matters, connect with purpose, and help shape the future.
Here, you'll find space to grow, real opportunities to lead, and a culture where everyone belongs and contributes.
✨ If you want to be part of the next generation of financial solutions, this is the place. Can you already see yourself as a Nxter?
At Getnet, we are looking for a IA Engineer to join our team in Madrid.
📌What you'll do
- Develop and implement the Agentic Commerce strategy, ensuring its integration into the GetNet payment ecosystem;
- Structure and deliver solutions that enable the connection of artificial intelligence agents with payment flows, ensuring scalability, security, and regulatory compliance;
- Specify and lead the development of the Agent Toolkit (SDKs, APIs and agent-friendly checkouts), including technical documentation, integration operational flows and support processes;
- Create tools to support customers in converting inventories into machine-readable catalogues and managing Order Intent flows;
- Plan and develop technical and operational governance processes for the product, ensuring not only its production and continuous evolution, but also the definition, monitoring and management of success indicators, whether operational or financial.
- Proven experience in developing digital products, especially focused on payments, e-commerce, or fintechs. (Journey: onboarding, capture, funnel, transaction conversion, protocols, reconciliation)
- Proficiency in e-commerce architecture
- Experience with API integration, SDKs, and payment platforms.
- Previous experience with products oriented towards generative AI or machine learning.
- Knowledge of information security and regulatory compliance (LGPD, GDPR and PCI-DSS)
- Experience with version control tools and technical documentation (e.g. Git, Swagger, Postman).
- Ability to define and implement product strategies on a global scale.
- Strong product roadmap planning and management skills.
- Knowledge of product governance and definition of operational and financial KPIs.
- Conversational English – essential for global operations
- Critical thinking and systemic vision
- Clear communication with stakeholders.
- Postgraduate degree or MBA in technology, innovation or digital business.
- Spanish.
- Participation in global projects or experience in multinational companies.
- Knowledge of Agentic Commerce.
- Familiarity with emerging concepts of Agentic Commerce and Order Intents.
- Experience with AI focused on purchasing automation, autonomous agents or conversational interfaces.
- Experience with agile methodologies (Scrum, Kanban).
- Product management tools (Jira, Confluence, Aha!).
- Certifications in Product Management, Agile, or related areas (e.g., Pragmatic Institute, PMI-ACP, CSPO).
- Knowledge and experience in the payment methods market in Brazil.
🩺 Medical insurance
🦷 Dental insurance
💪 Wellhub
🚑 Life insurance
💉 Annual healthcare
🚌 Transportation allowance
🍕 Meal voucher/food voucher
💰 Profit sharing program
📚 Access to self-development programmes
🏢 Hybrid Collaborative environment: Successful candidate must be prepared to work 60% on site
📬 Next step
Apply and if you know someone who might be looking for this opportunity, share it.
Media Buyer | PPC SEM
NuevaRoas Hunter
Media Buyer | PPC SEM
Roas Hunter · València, ES
Teletrabajo . API Agile Scrum Google Ads SEM
¿Eres un/a apasionado/a del mundo del marketing digital y del impacto que puedes generar a través de estrategia? ¿Disfrutas analizando las posibilidades de hacer llegar a lo más alto a los clientes a través de estrategias performance? ¡Perfecto! Sigue conociéndonos…
Estamos ampliando nuestro equipo y buscamos un/a Media Buyer que se encargue de implementar estrategias, planificar, optimizar y hacer un seguimiento de campañas de Google Ads y Social Ads (Meta e Instagram, Tik Tok, Pinterest, LinkedIn).
Roas Hunter es una agencia de Growth enfocada a resultados y en pleno crecimiento. Contamos con HQ en España y Colombia habiendo invertido, desde 2016, más de 50 M de euros de la mano de grandes marcas nacionales e internacionales, haciendo así rentables los sueños de nuestros clientes.
Tenemos puesta toda nuestra ambición y visión en convertirnos en la agencia de Growth referente en calidad para ecommerce, poniendo foco en el sector de la moda.
Trabajamos como un equipo de alto rendimiento basado en la consecución de óptimos resultados.
Tareas
Análisis de campañas en Social Ads (Meta / Instagram / Tik Tok / Pinterest) y Google Ads, histórico de datos de clientes y posibles problemas a nivel web.
Crear y lanzar campañas, adsets, ads. Creación de textos y comunicación continua con el equipo de Diseño y Growth Managers.
Generación y gestión de catálogos en Meta y feeds de productos en Google Ads, detección y solución de problemas.
Optimizar con criterio y teniendo en cuenta todas las variables, evitando inversiones poco rentables y aprovechando oportunidades.
Detectar y proponer soluciones a posibles problemas de tracking, medición y reporte de resultados.
Reportar cuál es la situación real del cliente, problemas detectados y causas, posibilidades de mejora, situación y proyección de campañas.
Aplicar las mejores prácticas dentro del sector realizando análisis previos comparativos.
Detectar proactivamente la posibilidad de apertura de nuevos canales paid según necesidades y potencial del cliente
Requisitos
Esperamos que nos cuentes que...
- Tienes experiencia en agencia de Digital de al menos 2 años.
- Has trabajado con ecommerce en la creación y optimización de campañas de paid en Social Ads y Google Ads.
- Has escalado clientes de diferentes inversiones y niveles de facturación
- Tienes experiencia trabajando con Shopify, Woocommerce, Prestashop, Magento
- Conoces el funcionamiento e implementación de catálogo de productos y del píxel de Facebook / Api de conversiones.
- Tienes experiencia reportando directamente resultados a clientes
- Manejas Data Studio / BM / GTM
- Tienes estudios de empresa y/o marketing, ingeniería o experiencia demostrable en empresas del sector o proyectos propios.
- Herramientas de gestión y comunicación como Slack o Asana y metodologías de trabajo Agile Scrum.
- Tienes un nivel de inglés B2
¿Cuáles son las soft skills de nuestro perfil ideal?
- Actitud proactiva, pasión por tu profesión
- Mentalidad analítica y ágil con datos
- Aprendizaje rápido y constante
- Cuidado al detalle y precisión en la ejecución de tareas
- Capacidad de trabajo bajo presión
- Alta capacidad de organización
- Buena comunicación y trabajo en equipo
Beneficios
¿Qué queremos ofrecerte?
- Salario competitivo dentro del sector según experiencia y variable trimestral según escalados de inversión
- Flexibilidad horaria y jornada reducida los viernes
- Modelo híbrido de teletrabajo (Valencia)
- Eventos de teambuilding
- El día de tu cumpleaños libre para que lo disfrutes como más te apetezca
- Trabajo con grandes marcas reconocidas a nivel nacional e internacional
- Aprendizaje de la mano de grandes profesionales en el mundo del Growth
Únete a Roas Hunter y lleva tus habilidades de growth al siguiente nivel. ¡Impulsa grandes campañas y crece con nosotros!
Senior AI Full-Stack Developer
28 sept.Grupo TECDATA Engineering
Madrid, ES
Senior AI Full-Stack Developer
Grupo TECDATA Engineering · Madrid, ES
. React API Python RabbitMQ
Responsabilidades Clave
Orquestar modelos (LLMs, ML clásico/DL) con LangChain y exponerlos vía API.
Medir y evaluar la calidad de los modelos, mantenerlos en producción.
Documentar y transferir conocimiento técnico al equipo.
Implementar servicios backend en Python y frontends funcionales en React + Tailwind.
Integrar colas de mensajería (RabbitMQ) y pipelines de datos.
📌 Requisitos Esenciales
5+ años en desarrollo de software, 3+ entregando productos de IA en producción.
Fuerte base en ML/DL (PyTorch, TensorFlow o similares).
Experiencia en integración y orquestación de LLMs.
Testing, diseño y consumo de APIs, CI/CD.
Ingles avanzado
PLD Space
Elche/Elx, ES
Financial Planning & Analysis Operations – Business Partner
PLD Space · Elche/Elx, ES
. Excel Power BI Tableau
About PLD Space
PLD Space is an international space services company with in-house engineering and manufacturing. It is dedicated to transporting satellites and humans into space, vertically integrating engineering, testing, manufacturing and operations of its reusable and sustainable rockets. Headquartered in Elche (Spain) and founded in 2011 by Raúl Torres and Raúl Verdú, PLD Space has established itself as a global benchmark in the space launcher sector. Its MIURA family of launchers and its LINCE manned capsule position the company as a leader in European technological sovereignty in space transportation, covering the full range of space missions.
With a team of more than 350 employees and 220 million in total funding, PLD Space also has the largest private test benches in Europe, located in Teruel (Spain), and operates two launch bases: El Arenosillo, in Huelva (Spain); and the Guiana Space Centre (CSG), in Kourou (French Guiana). In total, it has more than 188,000m2 of industrial infrastructures under management.
Teamwork, courage, determination and ambition enable PLD Space to guarantee an autonomous, independent satellite space access capability, based on reliability at a globally competitive price. The company is able to offer best-in-class launch services to commercial satellite operators, institutions, space agencies and national and international governmental entities.
Mission
The mission of the Financial Planning & Analysis Operations is to ensure the effective management of the company’s financial resources while supporting its strategic goals. This role focuses on overseeing financial and strategic planning, cost control, and operational efficiency, providing strategic insights to guide business decisions, and driving financial performance across departments.
Responsibilities
BOM Costing & Analysis
- Develop and maintain multi-level BOM cost models for launch vehicle assemblies and subsystems.
- Monitor purchase price variance, usage variance, and the financial impact of engineering changes focus on operating KPIs.
Buy vs. Make Financial Modeling
- Evaluate cost, capacity, and risk trade-offs between outsourcing and in-house manufacturing.
- Support capital investment decisions for specialized aerospace manufacturing capabilities.
Program Financial Integration
- Link sourcing and manufacturing decisions to overall P&L and life-cycle cost analysis.
- Forecast and track learning curve effects on unit costs over production runs.
Cross-Functional Collaboration
- Partner with engineering to assess design changes.
- Work with supply chain on supplier cost analysis and negotiation support.
- Collaborate with operations to understand manufacturing capacity and labor productivity impacts.
Necessary Requirements
- Bachelor’s or master’s degree in finance, Industrial Engineering, Economics, or related field.
- 5 years in FP&A, cost analysis, or manufacturing finance—preferably in aerospace, automotive, or high-tech manufacturing.
- Advanced Excel/financial modeling.
- Experience with BOM structures, standard costing, and supplier cost analysis.
- Analytical mindset with the ability to translate technical data into clear financial recommendations.
- Excellent knowledge of Excel and strong working knowledge of BI/reporting tools (e.g. Power BI, Tableau, SAP).
- Comfortable in a fast-paced, dynamic environment.
- Fluent in English (spoken and written).
Benefits
Health & Wellness
- Physiotherapy within our facilities
- 50% discount on your health insurance
- You can sign-up your family members with health insurance at a competitive price.
- Healthy snacks and lots of fruit
Find balance
- 23 days of paid vacation plus December 24th and 31st
- Flexible work schedule
Never stop learning
- We encourage practical learning
- We promote professional development through internal mobility and teamwork
Focus on your financial future
- Childcare flexible contributions
- Restaurant tickets
- Transport flexible contributions
- Training support
Values
We have five critical beliefs that guide the way PLD Space is shaping the future of space launch technologies.
- Teamwork.
- Hard work.
- Dynamism.
- Commitment.
- Keep it simple.
Join us to reinvent how rockets are built!
TECHNICAL SOLUTIONS API ARCHITECT
27 sept.CaixaBank Tech
Madrid, ES
TECHNICAL SOLUTIONS API ARCHITECT
CaixaBank Tech · Madrid, ES
. API Agile Spring Scrum Jenkins Cucumber GraphQL REST Jira SOAP QA gRPC Microservices Kanban
Buscamos personas curiosas y comprometidas. Personas que buscan crecer, pero sobre todo, mejorar el entorno que nos rodea. ¿Eres una de ellas? Entonces, ¡esta oferta es para ti!
Cómo será tu día a día…
- Unir la tecnología y negocio, implementando soluciones tecnológicas de productos, proyectos y soluciones en el sector financiero y comunicándolos con claridad a los stakeholders.
- Trabajo en modo Lab, con equipo multidisciplinar en metodología Agile con entrega de valor iterativa
- Experiencia probada en plataformas de administración de API (Mulesoft).
- Experiencia en API REST, plataformas de integración.
- Experiencia en el diseño y desarrollo de plataformas API utilizando Mulesoft y otras API Gateways.
- Experiencia en el diseño de modelos de datos, modelado de API (API Design) y creación bajo diferentes patrones de microservicios.
- Conocimientos extensos en los ciclos de vida, el control de versiones y la implementación del desarrollo del software actual (GitLab, Jenkins, CI/CD Pipelines, SonarQube, Cucumber, etc).
- Conocimientos en diseño REST, arquitectura Spring Framework y puntos de extensibilidad.
- Conocimientos y experiencia en la mayoría de los siguientes tipos de protocolos / principios de integración: SOAP, API REST, RESTful, gRPC, GraphQL.
- Capacidad para comunicar diseños y objetivos técnicos con claridad.
- Acompañar a equipos de desarrollo en dudas y planteamientos API.
- Trabajar conjuntamente con equipos de Arquitectura para sacar requerimientos de nuevas funcionalidades.
Si te apasiona…
- Los entornos financieros, de seguros o similares
- Demostrar un espíritu creativo e innovador hacia la mejora continua y la excelencia en la entrega de APIs.
- Metodología Agile (scrum, kanban o similares) y herramientas de gestión (Clarity PPM, Confluence, Jira, Rally…)
- Metodologías y herramientas de API, testing y QA
- Trabajar en equipo
- Razonamiento analítico, enfocado a la resolución de problemas
- Empatía y escucha activa
- Capacidad de comunicación eficiente y de síntesis, asertividad
- Gestión de personas, de equipos y proveedores
- Adaptación constante al cambio y agilidad, búsqueda constante de mejoras y oportunidades
- Una persona metódica y ordenada