Mesos

RESOLUCIÓ PER LA QUAL ES PUBLICA LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÈS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ PER A LA COBERTURA DEFINITIVA DELS LLOCS DE TREBALL EN RÈGIM DE CONTRACTE LABORAL INDEFINIT, PER INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, I S’ANUNCIEN LES...

RESOLUCIÓ PER LA QUAL ES PUBLICA LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÈS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ PER A LA COBERTURA DEFINITIVA DELS LLOCS DE TREBALL EN RÈGIM DE CONTRACTE LABORAL INDEFINIT, PER INFRAESTRUCTURES DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, I S’ANUNCIEN LES PLACES OBJECTE DE PROVISIÓ.


Aquesta resolució s’atén al que disposen el Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant TREBEP); els vigents convenis col·lectius de treball de la indústria de la construcció i obres públiques de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona que són d'aplicació a Infraestructures de la Generalitat de Catalunya, SAU.


La Disposició addicional primera del TREBEP remet, per a les societats mercantils, a l’aplicació dels articles 52, 53, 54, 55 i 59 en la realització dels processos selectius de provisió.


La Llei de pressupostos de la Generalitat de Catalunya disposa que les ofertes d'ocupació pública i els instruments de gestió similars s'han d'aprovar en funció de les disponibilitats pressupostàries i de conformitat amb les previsions de caràcter bàsic que s'estableixin.


El Consell d’Administració d’Infraestructures.cat en la sessió de 30 d’abril de 2025 ha aprovat iniciar un procés extraordinari per a la provisió de les places de personal laboral fixes, en el marc de la taxa de reposició establerta, i ha delegat en la Presidència d’Infraestructures l’inici i tramitació de l’esmentat procés de selecció de personal i, també, ha aprovat les places/posicions objecte de la convocatòria de contractació laboral indefinida d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya.


Les bases de la convocatòria son les que s’indiquen a l’annex 1. L’oferta pública d’aquestes places és la que s’indica en el punt segon de l’annex 1 de les bases.


En ús de les atribucions que em son delegades com a president mitjançant acord de data 14 d’octubre de 2024 del Consell General d’Administració d’Infraestructures.cat i en ús de les competències que m'atribueix la normativa vigent,


Resolc:


1.- Anunciar les places/posicions objecte de la convocatòria del procés selectiu per a la contractació laboral indefinida a Infraestructures de la Generalitat de Catalunya.


2.- Aprovar la convocatòria del procés selectiu per a la provisió de les places de personal laboral fix en relació als llocs de treball de personal laboral indefinit d’Infraestructures de la Generalitat de Catalunya indicats. Aquestes bases figuren en l’annex 1.


En cas que hi hagi proves i entrevista, les dates s’anunciaran a la pàgina web de l’entitat (https://infraestructures.gencat.cat/.).


3.- Publicar aquesta resolució al DOGC.


Contra aquesta Resolució les persones interessades poden interposar una demanda davant la jurisdicció social, en el termini de dos mesos, a comptar de l'endemà de la seva publicació, d'acord amb el que preveu l'article 69 de la Llei 36/2011, reguladora de la jurisdicció social.


Isaías Táboas Suárez


President i Conseller Delegat


Barcelona, a 28 de maig de 2025


ANNEX 1 – BASES COMUNES I ESPECÍFIQUES


Primera.- Objecte


El procediment selectiu de personal laboral indefinit possibilita l’establiment de processos de selecció garantint sempre els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.


Les presents bases tenen per objecte regular el procés de selecció que es convoca per a la cobertura, en règim de contracte laboral fix i a jornada complerta i amb les condicions laborals que s’estipulen a la normativa vigent aplicable a aquesta entitat, dels llocs de treball de nom, classificació professional i característiques que figuren en el punt segon d’aquest document.


Per disposar de més informació sobre l’organització i els perfils professionals de que disposa l’Empresa, es pot consultar la Plantilla i la Relació de Llocs de treball en aquest enllaç.


Segona.- Places a seleccionar


- Nombre de places convocades: 3


- Categoria: Administratiu/va


- Funcions Les funcions d'aquestes categories laborals són les que es troben descrites a l'annex X i XI del VI Conveni col·lectiu general del sector de la construcció en relació amb allò que disposa l'apartat tercer de l'Acord de 14 de març de 2017 del Procediment de modificació substancial de les condicions de treball.


- Jornada: Completa.


- Retribució: 30.493,27€ bruts anuals (podeu consultar les taules retributives d’Infraestructures.cat aquí).


Perfil (característiques comuns):


Missió del lloc de treball


Realitzar tasques administratives de suport, preparatòries o derivades de la gestió administrativa, com ara la comprovació de documentació i la preparació i la redacció de documents així com donar suport a les àrees i estaments dels que depèn el lloc.


Funcions bàsiques


Les funcions de les diferents posicions classificades com a Administratiu/va s’ajustaran, total o parcialment a les següents, tenint en compte que aquestes s’adequaran al nivell del lloc:


- Elaborar documentació administrativa, sobre el procés o processos de la Direcció.


- Fer el seguiment dels expedients i processos; tenir cura dels terminis i informar sobre el seu desenvolupament i les incidències i, si escau, resoldre-les, d’acord amb les indicacions rebudes, així com recollir, comprovar i tramitar la documentació relacionada.


- Realitzar tasques de suport administratiu: anàlisi bàsica, recerca i explotació de dades als sistemes d’informació: comprovació i introducció de dades als sistemes d’informació; elaboració de documents administratius; gestió de l’arxiu; manipulació, reproducció i trasllat dels expedients sobre els que treballa; registre de documents, etc.


- Atendre els usuaris presencialment, telefònicament i/o a través de la gestió de les bústies de comunicació. Resoldre les consultes de manera autònoma, d’acord amb les indicacions rebudes.


- Gestionar les entrades i sortides de documentació de la divisió, gerència i/o direcció, seguint el procediment establert.


- Dur a terme tasques de suport a l’organització d’agendes, reunions, esdeveniments i altres tasques similars.


- Realitzar tramitacions i activitats d’un procés administratiu, detectant les possibles incidències i gestionant la seva resolució, tot garantint la seva fiabilitat.


Tercera.- Requisits específics de participació


Per tal de participar en aquest procés selectiu caldrà:


- Coneixements a nivell oral i escrit del Català equivalents al nivell de suficiència (C1).


- Complir els següents requisits generals per participar en els processos selectius que estableix l’article 56 de l’EBEP:


- Haver complert 16 anys.


- Acreditar estar en possessió, o en condicions d’obtenir abans de finalitzar el període de sol·licituds, del títol de Batxiller o títol de Tècnic (Cicle formatiu de grau mig) o equivalent o d’una titulació superior. En cas que la titulació s’hagi obtingut a l’estranger, caldrà aportar el document d’equivalència o homologació expedit pel Ministeri competent.


- No estar afectat/da per limitacions físiques o psíquiques que siguin incompatibles amb el desenvolupament de les funcions inherents al lloc. Les persones aspirants que es presentin amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33 per cent hauran de presentar la certificació dels òrgans competents de les Administracions Públiques que acreditin la capacitat per a l’acompliment de les tasques que corresponguin al lloc ofertat.


- No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques, ni estar separat/da per sanció disciplinària al sector públic.


- Per aquells que no tinguin la nacionalitat espanyola o d’algun Estat membre de la Unió Europea, acreditar permís de treball vigent.


- Tenir capacitat funcional per al desenvolupament de les seves funcions.


- No trobar-se en cap de les causes d’incapacitat o incompatibilitat previstes en la legislació vigent en la matèria.


Els requisits de participació s’han de reunir en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·lic...

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

NA

Roca del Vallès, La, ES

Estamos buscando un/a Administrativo/a Contable a media jornada - mañanas con horario flexible para una empresa de...

NA

¡Desde Adecco estamos buscando un/a Administrativo/a de Compras!¿Te gustaría trabajar en una empresa líder en soluciones...

NA

¿Estás buscando un nuevo reto profesional en el ámbito bancario? Desde Grupo Adecco, colaboramos con una de los/las...

NA

¿Estás buscando un nuevo reto profesional? Desde Grupo Adecco, colaboramos con una de los/las consultores/as tecnológicas...

KISEKI GROUP

Font-rubí, ES

En KISEKI , nos dedicamos a la Ingeniería Aplicada, especializada en Proyectos, Instalaciones y Montajes Industriales...

Hotel Casa Anamaria

Barcelona, ES

En Hotel Casa Anamaría queremos incorporar un AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A CONTABLE a media jornada, para apoyar las tareas...

Grupo Aldesa

Ripollet, ES

🚀 ¿Te apasiona la construcción? ¡Únete a Aldesa y crece con nosotros! 📍 Ubicación : Barcelona 🛠 Posición :...

Sodexo

Barcelona, ES

¿Quiénes somos? Sodexo es líder mundial en restauración sostenible y experiencias de valor en todas las etapas de la...

NA

Ullastrell, ES

¿Tienes experiencia como gestor/a de proyectos y te consideras una persona resolutiva? ¡ESTA ES TU OPORTUNIDAD LABORAL!...

SACYR

Barcelona, ES

Somos un grupo global del Ibex 35 donde desarrollamos proyectos de concesiones, ingeniería y servicios, innovadores de...