Dades generals
馃搷 Ubicaci贸: Barcelona
馃晵 Modalitat: Presencial, amb 1 dia en remot
馃挵 Salari: en funci贸 de l鈥檈xperi猫ncia
Qui som?
El grup MCRIT, fundat el 1988 a Barcelona, va iniciar la seva traject貌ria en el desenvolupament urb脿 i la planificaci贸 d鈥檌nfraestructures, participant en el Pla Metropolit脿 de Barcelona despr茅s dels Jocs Ol铆mpics de 1992. Des de llavors, MCRIT ha evolucionat i ampliat la seva oferta per donar resposta a les necessitats dels seus clients, abastant la planificaci贸 d鈥檌nfraestructures, transport i log铆stica, desenvolupament urb脿 i regional, resili猫ncia clim脿tica i sostenibilitat, aix铆 com assessorament en associacions p煤blicoprivades (PPP).
Amb un enfocament decidit en la innovaci贸 digital i les metodologies basades en dades, MCRIT ha desenvolupat un conjunt d鈥檈ines pr貌pies que permeten oferir solucions avan莽ades: des de simulaci贸 de tr脿nsit i avaluaci贸 d鈥檌nfraestructures fins a c脿lculs d鈥檈missions de GEH i an脿lisi d鈥檈xternalitats.
Des de les seves oficines a Barcelona (seu) i Madrid, i les seves delegacions a Guayaquil i S茫o Paulo, MCRIT ha acompanyat m茅s de 1.000 clients en m茅s de 2.500 projectes des de l鈥檃ny 2000, dels quals el 50% s贸n internacionals, col路laborant amb firmes aliades en m茅s de 50 pa茂sos. MCRIT ha contribu茂t a inversions p煤bliques i privades per un valor acumulat superior als 5.000 milions d鈥檈uros des del 2010.
Per qu猫 treballar a MCRIT?
- A MCRIT estem compromesos amb el creixement del nostre equip. La curiositat intel路lectual i el rigor t猫cnic formen part del nostre ADN, i per aix貌 impulsem el desenvolupament continu mitjan莽ant programes de formaci贸 en compet猫ncies clau que enforteixen tant les capacitats professionals com el creixement personal.
- Apostem per una traject貌ria de desenvolupament amb oportunitats reals d鈥檈voluci贸 dins de l鈥檕rganitzaci贸 i una aposta ferma per la promoci贸 interna. Volem que cada persona pugui desplegar el seu talent en un entorn din脿mic, innovador i orientat a l鈥檃prenentatge constant.
- A m茅s, entenem que l鈥檈quilibri 茅s essencial per sostenir l鈥檈xcel路l猫ncia. Per aix貌, oferim horaris flexibles i modalitats de treball h铆brid, adaptant-nos a les necessitats del nostre equip i facilitant una vida professional i personal equilibrada i saludable.
Sobre aquesta oportunitat
A MCRIT estem buscant un/a Especialista en Gesti贸 Administrativa i Licitacions per incorporar-se al nostre equip. La persona seleccionada s鈥檌ntegrar脿 en l鈥檈quip de Gesti贸 i Desenvolupament de Negoci, i ser脿 responsable de donar suport a diverses tasques administratives clau per al funcionament de l鈥檈mpresa. El seu rol ser脿 fonamental per donar suport als projectes en totes les seves etapes: preparaci贸 de propostes i licitacions, seguiment del desenvolupament dels projectes i suport en processos de facturaci贸 i gesti贸 interna. Tamb茅 col路laborar脿 en tasques generals d鈥檃dministraci贸 i operacions corporatives, contribuint al bon funcionament del dia a dia de l鈥檕rganitzaci贸.
Qu猫 far脿s en aquest lloc?
- Supervisar el sistema de gesti贸 (ERP) i coordinar-se amb les diferents 脿rees internes per assegurar processos i projectes eficients, realitzant el seguiment de propostes i projectes.
- Preparar documentaci贸 administrativa i econ貌mica per a propostes i licitacions.
- Coordinar i supervisar les auditories, el seguiment i el manteniment de certificacions, garantint l鈥檃ctualitzaci贸 i el compliment de les normes ISO i altres sistemes de gesti贸 corporatius.
- Proporcionar suport administratiu general, realitzant tasques d鈥檃rxiu, digitalitzaci贸, organitzaci贸 i gesti贸 documental.
- Gestionar compres, vendes i facturaci贸, donant suport al cicle administratiu complet.
- Col路laborar en la log铆stica i el correcte funcionament de les instal路lacions.
- Atendre la recepci贸 de l鈥檕ficina i les visites, incloent-hi la gesti贸 de la centraleta telef貌nica.
Quin perfil busquem?
馃帗 Formaci贸 universit脿ria en 脿rees com administraci贸, gesti贸, ci猫ncies socials, jur铆diques, econ貌miques o afins. Tamb茅 es valoraran perfils amb experi猫ncia demostrable en funcions similars, independentment de la titulaci贸.
馃搶 Experi猫ncia d鈥檃proximadament 1 o 2 anys en licitacions de serveis o obra; amb coneixements de comptabilitat i finances.
馃搳 Domini s貌lid de Microsoft Office.
馃實 Catal脿, Castell脿 (Nadiu) i Angl猫s professional.
馃挕 Capacitat anal铆tica, atenci贸 al detall, rigor, bona organitzaci贸 i motivaci贸 per treballar sota pressi贸 i amb terminis ajustats.
Qu猫 t鈥檕ferim?
- Model h铆brid: jornada presencial amb 1 dia de teletreball a la setmana (divendres).
- Esmorzar i caf猫 diari a l鈥檕ficina.
- Acc茅s a retribuci贸 flexible a trav茅s de PayFlow.
- Formaci贸 cont铆nua, tant interna com externa, per impulsar el teu creixement professional.
- L鈥檕portunitat de formar part d鈥檜na companyia internacional, en expansi贸 i amb alts est脿ndards de qualitat.
- Participar en projectes multidisciplinaris i de m煤ltiples sectors, amb abast nacional, regional i internacional.
Veure m茅s
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupaci贸
Mai no compartirem el teu email amb ning煤 i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona
Administrativo/a AP
NovaRandstad España
Barcelona, ES
SMCP – Sandro, Maje, Claudie Pierlot, Fursac
Castelldefels, ES
La Mar de Net
Barcelona, ES
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
RibéSalat
A Contracorriente Films
Barcelona, ES
Recepcionista
NovaWell & Come Boutique Hotels
Barcelona, ES
Quirónsalud
Badalona, ES
EISP QUALIDADE
Barcelona, ES
INGENIEROJOB
Sant Boi de Llobregat, ES