Finanzas User personas Gestión financiera Office

eXplorium som una associació sense ànim de lucre emmarcada en l’àmbit del lleure científic. Fomentem l’aprenentatge transversal de les ciències, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques, a través de l’experimentació en primera persona i el joc.

eXplorium som una associació sense ànim de lucre emmarcada en l’àmbit del lleure científic. Fomentem l’aprenentatge transversal de les ciències, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques, a través de l’experimentació en primera persona i el joc. Creiem en l'exploració, la curiositat i l'experimentació com a elements clau de l'aprenentatge i el creixement personal. La nostra missió és inspirar i capacitar a individus de totes les edats perquè descobreixin el meravellós món de la ciència i la tecnologia a través de l'experimentació i la creativitat.


Estem buscant un/a administratiu/iva compromès/a i motivat/da per unir-se al nostre equip. Busquem una persona extremadament organitzada, metòdica i atenta als detalls, que ens ajudi a mantenir l’associació en ordre i acompanyi a resta de l’equip en la gestió del dia a dia.


Perfil desitjat:

Formació i experiència que valorarem: CFGS en Administració i Finances o similars, estudis universitaris en gestió, ciències socials o àmbits afins, i coneixements d’ofimàtica al núvol (Drive, Office, etc.). Més que l’experiència, ens importa la manera de treballar i que siguis una persona fiable, ordenada i compromesa.

Idiomes: Català i Castellà (parlat i escrit).

 

Funcions:

Gestió administrativa i de suport al control financer (factures, pressupostos, nòmines, cobraments i pagaments, relació amb proveïdors), organització i seguiment del correu electrònic i de l’activitat interna de l’associació, suport en la planificació i gestió de projectes i activitats, i contacte amb clients i entitats col·laboradores.


Competències clau:

·      Capacitat per establir i seguir mètodes de treball propis.

·      Rigor i precisió en la gestió de documents i tasques.

·      Memòria i sistemes per no deixar res pendent.

·      Habilitat comunicativa (català i castellà, escrit i oral).

·      Bon treball en equip i voluntat d’implicar-se en el projecte.

·      Coneixements bàsics de programari d'oficina.


Condicions laborals:


Incorporació immediata, jornada de 30 hores setmanals, modalitat presencial (local situat al Carmel, Barcelona), remuneració segons conveni del lleure (personal d’administració 14718,14 € anuals).


Com aplicar?


Si estàs interessat/ada a unir-te al nostre equip, et convidem a enviar la teva candidatura a través del següent formulari: https://forms.gle/MMtbpLCXo5dHDwmcA.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona

ISERN PATENTES Y MARCAS

Barcelona, ES

ISERN Patentes y Marcas incorpora un administrativo o paralegal para el área de marcas internacionales en la oficina de...

Clínica Dental

Cerdanyola del Vallès, ES

Buscamos un perfil de Higienista dental para nuestra clínica en Cerdanyola del Vallès. Experiencia demostrable en...

Cases & Lacambra

Barcelona, ES

Cases & Lacambra, despacho líder en el ámbito de la abogacía de los negocios, busca reforzar su equipo de profesionales...

CaixaBank

Barcelona, ES

Palabra clave Ubicación Borrar Seleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta: Seleccione la frecuencia (en...

INGENIEROJOB

Cerdanyola del Vallès, ES

Descripción de la oferta Administrativa/o – Finanzas y Administración (/) Descripción En BESIDE apostamos por el mejor...

EPISER

Tormetal forma parte del Grupo EPI INDUSTRIES family of companies, con una trayectoria de 70 años en el mercado y con la...

Aramark España

Barcelona, ES

¡Buscamos un/a administrativo/a para la uno de nuestros centros de la unidad de negocio de "Sport&Entertainment" en...

Rover Grupo

Barcelona, ES

En Rover Grupo , somos una constructora internacional líder, comprometida con la innovación y la sostenibilidad en todos...

Recepcionista

18 nov.

Amavir

Sant Cugat del Vallès, ES

Si eres profesional administrativo , te gusta el trato con las personas mayores y buscas un nuevo reto profesional, no...

Instituto de Cirugía Avanzada de Columna (ICAC)

Barcelona, ES

En Tiryaq Medical Group buscamos incorporar a un/a Asistente de Dirección para dar apoyo directo a nuestro CEO, médico y...