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1Agricultura
0Decathlon España
Jerez de la Frontera, ES
VENDEDOR/A DEPORTISTA 20H Decathlon [Tienda]
Decathlon España · Jerez de la Frontera, ES
En Decathlon, el deporte forma parte de nuestro ADN, es nuestro interés común y se vive en nuestro día a día.
Estamos en constante evolución y tendrás la oportunidad de trabajar en diferentes proyectos.
En este momento, estamos en búsqueda de VENDEDORES/AS DEPORTISTAS que se unan a nuestro equipo, que se atrevan, que no tengan miedo a equivocarse y que tomen decisiones cada día, que busquen progresar en su oficio para contribuir a nuestro sentido de empresa y satisfacer a cada uno de nuestros clientes.
Cómo nos encantaría que fueras:
- Una persona apasionada/o del deporte que incorpore la actividad física, deporte en su día a día y que le guste compartirla.
- Apasionada/o por el producto y la venta para ofrecer la mejor oferta y la mejor experiencia a nuestros clientes deportistas .
- Capaz de tomar decisiones sobre tu perímetro de responsabilidad garantizando la disponibilidad de los productos y servicios ofrecidos en el comercio físico y digital, haciendo así crecer tu deporte.
- Innovador/a que pueda contribuir y aportar nuevas soluciones en todos los niveles del deporte y venta.
- Una persona con ganas de progresar en su formación,que le guste aprender cada día.
- Decathlon te acompaña en tu aprendizaje continuo. Te formarás en un entorno que te invitará a tomar decisiones a diario y dónde todos consideran que equivocarse también forma parte del proceso.
- Te acompañamos en tu plan de desarrollo/carrera profesional en un entorno donde se favorece la promoción interna y se fomenta la igualdad de oportunidades.
- Te damos la posibilidad de convertirte en accionista de la empresa.
- Por ser parte de Decathlon, te acompañamos con numerosos beneficios para facilitar tu día a día y tu práctica deportiva: productos Decathlon aún más accesibles, seguro de vida, seguro de salud con condiciones especiales, convenios con otras empresas para facilitar la práctica de tu deporte, etc.
- Deportista que incorpore el deporte como práctica habitual .
- Disponibilidad horaria incluyendo fines de semana.
- Estudios universitarios o ciclo formativo superior (Valorable)
Syngenta
Ejido, El, ES
Biological Operation Specialist - Seed shipment coordinator
Syngenta · Ejido, El, ES
Company Description
Syngenta Seeds, a leading developer and producer of Field Crops, -Vegetable, - and Flower Seeds, is part of Syngenta Group. We bring farmers more vigorous, stronger, resistant plants, including innovative hybrid varieties and biotech crops.
Job Description
As Seed shipment Coordinator you will be responsible for overseeing seed and biological material logistics at Vegetable R&D sites in Spain. This role involves managing shipments, packing, and maintaining store chamber inventory, while fostering collaboration across departments.
You will ensure compliance with Syngenta's policies and standards, providing full traceability and transparency throughout the logistics process.
Key Responsibilities
- Logistics Management: Lead and manage seed logistics and biological material movements, ensuring adherence to established protocols and standards.
- Planning & Coordination: Plan, coordinate, and supervise logistics activities, ensuring accurate tracking and traceability.
- Compliance & Reporting: Ensure compliance with ISO 9001:2008 and GSPP standards, and contribute to HSE initiatives. Generate monthly and annual reports to assess and propose improvements.
- Stakeholder Engagement: Maintain effective communication with Plant Health Authorities and coordinate third-country shipments. Promote strong interdepartmental relationships.
- Resource Optimization: Evaluate resource allocation, optimize deliveries, and support various functions including Crops Managers and Breeders.
Knowledge, Skills & Experience:
- Experience in Seed logistics and biological material processes, with proven management capabilities.
- Strong English communication skills and foundation in management.
- Understanding of seed production, international shipment rules, and continuous improvement standards like GSPP and ISO 9001:2015.
- Leadership experience, ability to coordinate and transmit knowledge, and manage staff effectively.
- Flexibility to handle changes, clear decision-making, and a positive approach to continuous improvement.
- A culture that promotes work/life balance and celebrates diversity.
- Extensive benefits package including a pension plan scheme, bonus, life insurance & a pool of flexible benefits to choose (Ticket Restaurant, WellHub, etc.)
- A role that contributes to valuable and impactful work in a stimulating and international environment.
- Learning culture and a wide range of development options, including access to learning platforms (Degreed and LinkedIn Learning)
Hosteleo.com
Barcelona, ES
Kitchen Internship / Kimpton Vividora Barcelona
Hosteleo.com · Barcelona, ES
Kimpton Vividora, located in the Gothic Quarter brings the boutique concept created in the US by Kimpton in 1981, with 156 rooms designed to provide the Kimpton experience to our guests.
In Kimpton You Can
- Be yourself: Who you are is who we are. So, bring the real you. The best and ever-improving version of you. Bring your background, your personality, your individuality, your creativity. It's those just-you qualities that make it more personal for you, and our guests.
- Lead yourself: We support you, and you support we. We trust you to give it your all, take initiative, do right when no one's watching, find creative new ways to delight guests and co-workers. We trust you to learn, grow and continually improve at whatever you do.
- Make it count: As long as we're here, why not make lives better? Yours and our guests. We care for both, and we pursue every chance we can to create a ridiculously personal experience (aka. A Kimpton Moment) every day. That focus and passion gives our work meaning. What you do matters. You matter.
What's the internship?
As kitchen intern you'll be preparing all the dishes according to our menu and services as well as thinking of new ways to improve our service.
You'll be supervised by the Chef and the kitchen team.
Your day-to-day
- Preparation of the daily service and the mise-en-place.
- Cleaning and maintenance of your work area and the kitchenware.
- Appropriate use of work machines and individual protection equipment.
- Correct storage of the prepared products in the appropriate chamber and identification of the preparation date.
- Annotating the necessary products for the next service.
- Proper order, cleaning and maintenance of your work area.
- Compliance of the environmental policy.
- Currently studying a bachelor's degree in hospitality or related field.
- Previous hotel knowledge and experience in operational departments will be valuable.
- Proactive, positive, energetic, dynamic, emphatic, team-worker and with passion for the culinary area.
- 300EUR gross monthly.
- Training programmes and access to IHG's training tool.
- Meals included on shift.
- Laundry service for the uniform.
- Cool environment and lots of fun
Berlin School of Business & Innovation (BSBI)
Barcelona, ES
Lecturer in Global MBA (Spanish Speaking) – BSBI Barcelona (Freelancer)
Berlin School of Business & Innovation (BSBI) · Barcelona, ES
Excel Office Outlook PowerPoint Word
Location: Barcelona
Lecturer in Global MBA (Spanish Speaking) – BSBI Barcelona (Freelancer)
About Us
BSBI’s mission is to educate students to effectively shape the future and become excellent leaders of tomorrow in an ever-changing business world.
It also aims to teach students to understand how businesses function and how economic success is generated.
BSBI offers industry-relevant programmes that focus on the development of practical entrepreneurial skills necessary for professional success.
Located in the heart of Berlin, we are an international business school that offers academic excellence, is a member of Global University Systems (GUS) and provides unlimited career opportunities for its students and staff.
Responsibilities
- Teaching in Spanish the assigned academic modules according to the curriculum.
- Administering, proctoring and marking all students‘ assignments and exams papers of all assigned classes.
- Amending or designing and developing a new curriculum for a module, if required.
- Updating a syllabus or syllabi, if required.
- Supervising a number of dissertations per academic year (if required).
- Providing consultation and mentoring to students.
- Creating assignment briefs and exams papers.
- Providing feedback to students using positive reinforcement techniques to encourage, motivate, or build confidence.
- Teaching students study skills relevant to programmes and exam-taking strategies.
- Providing, if needed, private instruction to individual or small groups of students to improve academic performance and to prepare for exams.
- Assessing students’ progress throughout tutoring sessions.
- Scheduling tutoring appointments with students.
- Monitoring student performance or assisting students in academic environments, such as classrooms, laboratories, or computing centres.
- Organising the tutoring environment to promote productivity and learning.
- Participating in training and development sessions to improve tutoring practices or learn new tutoring techniques.
- Communicate effectively with students and convey passion for learning.
- Maintaining records of students’ assessment results, progress, feedback, or school performance, ensuring confidentiality of all records.
- Preparing lesson plans or learning modules for tutoring sessions according to the Programmes needs and goals.
- Creatively design teaching materials that maximises student’s experience.
- Developing content, both written and recorded, as directed by the Chief Academic Officer.
- Researching or recommending textbooks, software, equipment, or other learning materials to complement tutoring.
- Communicating students’ progress to students in written progress reports, in person, by phone, by e-mail and/or teleconferencing.
- Identifying, developing, or implementing intervention strategies, tutoring plans, or individualised education plans (IEPs) for students.
- Performing day-to-day tasks such as maintaining information files and processing paperwork related to teaching activities.
- Provide feedback to students on their progress.
- Playing a proactive role in promoting the School.
- Providing all students with tutor support to develop their assignments.
- Participating in School‘s activities as required by the Chief Academic Officer.
- PhD / PhDc or DBA / DBAc or MBA or Master’s Degree (in a business discipline)
- Prior teaching experience in higher education at University level
- Very good knowledge of Windows OS, of MS Office suite (Excel, Word, Outlook, PowerPoint) and Microsoft Teams
- Scientific publications in a related discipline
- Fluent in spoken and written English (minimum 6.5 IELTS)
- Fluent in Spanish
- Knowledge of Educational Platforms (i.e. Canvas, Blackboard etc.)
- Working knowledge of timetabling software
- Sound knowledge of study regulations and rules
- Very good organisational and communication skills
- High social competence and assertiveness
- Maintaining an overview even with high workloads
- Entrepreneurial and economic way of thinking and working
- Resilient and flexible
- Motivated for further academic and professional development
Please send your CV* and letter of application to our HR Team ([email protected]) or here.
Candidates must have the right to work in Spain. BSBI is an equal opportunities employer and positively encourages applications from suitably qualified and eligible candidates regardless of sex, race, disability, age, sexual orientation, or religion or belief.
The post holder may be asked to undertake different or additional duties in line with business requirements at the request of their line manager.
There is an expectation that all employees will maintain the values of the company and the Group it belongs to and will comply with the code of conduct as well as equality and diversity, health and safety and safeguarding policies.
We look forward to receiving your application!
- You can send an English version of your CV to our recruitment email address.
Técnico/a de Formación
NuevaVolkswagen Group Services Barcelona
Técnico/a de Formación
Volkswagen Group Services Barcelona · Madrid, ES
Teletrabajo
En Volkswagen Group Services estamos buscando a un/a Técnico/a de Formación para unirse a nuestro equipo. El objetivo del proyecto es la impartición de cursos presenciales o virtuales a los formadores de venta y posventa de los Mercados.
Funciones a realizar:
- Diseñar materiales formativos, planes de carrera y guías de certificación.
- Desarrollar, adaptar y actualizar contenidos formativos en distintos formatos: online, presencial, virtual, autoformación, videos y gamificación, desde la fase de concepción hasta la publicación e implementación.
- Adaptar contenidos de formación de Grupo VW a las necesidades específicas de las marcas y del mercado español.
- Identificar áreas de mejora y sugerir ajustes para mejorar la calidad de la formación.
- Coordinar, gestionar y responsabilizarse del material empleado en las acciones formativas.
- Planificar y organizar las sesiones de formación.
- Participar en cursos de formación de formadores.
- Detectar nuevas necesidades de formación para la red y proponer acciones de mejora continua.
- Analizar los puntos de mejora detectados en la impartición de los cursos y desarrollar un informe final.
- Desarrollar programas de crecimiento personal e implementar nuevas dinámicas pedagógicas para mejorar la impartición de las acciones formativas.
- Participar en eventos para el desarrollo del servicio.
Requisitos:
- Grado Superior o Universitario.
- Experiencia de 2 años como formador/a en sector automoción.
- Experiencia en la gestión de proyectos, desarrollo de materiales y competencias pedagógicas.
- Buenas habilidades comunicativas.
- Conocimiento de los distintos sistemas y herramientas de desarrollo de proyectos formativos (presenciales, virtuales y online)
- LMS (SUMTOTAL, Cornestone…)
Qué ofrecemos:
- 60% teletrabajo.
- Subvención diaria para la cantina.
- Acceso gratuito a transporte de empresa.
- Opción a participar en el Plan de Retribución Flexible, según la normativa interna de la empresa.
- Acceso subvencionado a formación en idiomas.
- Acceso a Plataforma de Formación E-learning.
- Beneficios corporativos.
- Descuentos en automóviles del grupo.
Quirónprevención
Alicante/Alacant, ES
29360/ Técnico/a Intermedio de PRL - Alicante
Quirónprevención · Alicante/Alacant, ES
En Quirónprevención, buscamos contar con el mejor talento, el tuyo. Somos la compañía líder en el sector y queremos que formes parte de un gran proyecto en expansión y que tiene siempre presente que las personas son lo primero.
¡Ayúdanos a marcar la diferencia!
En el departamento de Recursos Humanos estamos al servicio de los profesionales internos y de aquellos que están por venir, por eso tenemos unos criterios sólidos:
- Las personas, el activo más importante de nuestra empresa.
- Compartimos y transmitimos el valor de nuestra vocación.
- La curiosidad y la creatividad nuestro ADN.
- El compromiso de promover la igualdad de oportunidades, basándonos en un sistema de mérito profesional, garantizando asimismo la igualdad efectiva de mujeres y hombres.
Seleccionamos perfil de Técnico o Técnica Intermedio de Prevención de Riesgos Laborales para trabajar en una de nuestras delegaciones ubicada en Alicante.
Principalmente llevarás a cabo la gestión de una cartera de clientes. Contacto y vinculación con empresas clientes de la cartera asignada, análisis de sus requisitos preventivos, asesoramiento y elaboración de la documentación necesaria como evaluaciones de riesgos y planificación de medidas, planes de prevención, valoraciones de la integración, medidas de emergencia y memorias entre otros. Desarrollarás y ejecutarás acciones formativas relacionadas con la prevención de riesgos laborales.
Realizar las mediciones, e informes de evaluación específicos atendiendo a los criterios de evaluación establecidos y la normativa, excepto aquellas reservadas específicamente para Personal Técnico de Prevención de Nivel Superior y cualquier otra función asignada como auxiliar, complementaria o de colaboración con el Personal Técnico de Nivel Superior.
Se ofrece:
- Contrato indefinido.
- Jornada laboral completa.
- Horario de lunes a viernes de 07:30h a 15:15h con flexibilidad horaria de entrada y de salida que permite la conciliación personal y familiar.
- Salario de mercado.
- Plan de Desarrollo y Plan formativo de especialización.
- Soporte continuo de nuestra estructura de más de 2500 Técnicos a nivel nacional e internacional. Asesoría jurídica.
- Somos líderes en tecnología e innovación, herramientas informáticas de última generación que permiten al personal técnico desarrollar sus funciones de una manera más ágil y eficiente.
- Convenio propio y beneficios sociales con importantes mejoras respecto al sector:
- 30 días laborales de vacaciones y 24 y 31 de diciembre no laborables. Mejoras en permisos retribuidos.
- Fondo de ayudas a la persona trabajadora para gastos de enfermedad grave, situaciones de especial necesidad, gastos oftalmológicos, dentales y ortopedia entre otros.
- Plan de pensiones de empleo, obsequio de Navidad, premio de permanencia, así como ayudas para descendientes menores de edad y estudios, anticipos de nómina y préstamos al personal.
- Retribución flexible (seguro de salud, restauración, transporte y guardería entre otros).
- Acceso al Hospital Digital de Quirónsalud. Consultas de psicología gratuitas. Talleres de bienestar y gimnasio virtual.
- Seguro de vida y accidentes.
- Formación continua a través de nuestra Universidad Corporativa.
- Desarrollo profesional, promoción y movilidad interna a través de nuestros más de 230 centros repartidos por todo el territorio nacional. Política de movilidad internacional.
- Acciones para fomentar nuestros valores corporativos.
- Formación como Técnico/a Intermedio en Prevención de Riesgos Laborales.
- Se valorarán perfiles de Técnicos/as Superiores.
- Experiencia previa realizando funciones relativas a las descritas.
- Vehículo propio y carnet de conducir.
Kimpton Vividora Barcelona
Barcelona, ES
Kitchen Internship - Kimpton Vividora Barcelona
Kimpton Vividora Barcelona · Barcelona, ES
Kimpton Vividora, located in the Gothic Quarter brings the boutique concept created in the US by Kimpton in 1981, with 156 rooms designed to provide the Kimpton experience to our guests.
In Kimpton You Can
- Be yourself: Who you are is who we are. So, bring the real you. The best and ever-improving version of you. Bring your background, your personality, your individuality, your creativity. It's those just-you qualities that make it more personal for you, and our guests.
- Lead yourself: We support you, and you support we. We trust you to give it your all, take initiative, do right when no one's watching, find creative new ways to delight guests and co-workers. We trust you to learn, grow and continually improve at whatever you do.
- Make it count: As long as we're here, why not make lives better? Yours and our guests. We care for both, and we pursue every chance we can to create a ridiculously personal experience (aka. A Kimpton Moment) every day. That focus and passion gives our work meaning. What you do matters. You matter.
What's the internship?
As kitchen intern you'll be preparing all the dishes according to our menu and services as well as thinking of new ways to improve our service.
You'll be supervised by the Chef and the kitchen team.
Your day-to-day
- Preparation of the daily service and the mise-en-place.
- Cleaning and maintenance of your work area and the kitchenware.
- Appropriate use of work machines and individual protection equipment.
- Correct storage of the prepared products in the appropriate chamber and identification of the preparation date.
- Annotating the necessary products for the next service.
- Proper order, cleaning and maintenance of your work area.
- Compliance of the environmental policy.
- Currently studying a bachelor's degree in hospitality or related field.
- Previous hotel knowledge and experience in operational departments will be valuable.
- Proactive, positive, energetic, dynamic, emphatic, team-worker and with passion for the culinary area.
- 300EUR gross monthly.
- Training programmes and access to IHG's training tool.
- Meals included on shift.
- Laundry service for the uniform.
- Cool environment and lots of fun
Montador/a
NuevaCerramientos Candela
Elche/Elx, ES
Montador/a
Cerramientos Candela · Elche/Elx, ES
Buscamos incorporar personas con experiencia en el montaje de carpinteria metalica: cerramientos, techos, pergolas, toldos, ventanas...
IMPRESCINDIBLE EXPERIENCIA PREVIA EN ESTE TIPO DE MONTAJES.
FSC - Fundación Salud y Comunidad
Paracuellos de Jarama, ES
Auxiliar Técnico Educativo- Reaps Picon Del Jarama.(Diferentes Turnos ) Recursos Humanos Fsc
FSC - Fundación Salud y Comunidad · Paracuellos de Jarama, ES
Funciones y Responsabilidades del Puesto:Colabora en la ejecución del programa educativo del centro e individual de los menores o jóvenes, bajo la supervisión del educador/a y en coordinación con el resto del equipo educativo, realizando tareas auxiliares, complementarias y de apoyo a la labor de éstos.Ejerce labores de observación registrando las incidencias del turno a través de los distintos canales establecidos.Atiende y proporciona, al igual que el resto del personal del centro o programa, los cuidados básicos y vela por la integración física y psíquica de los menores y jóvenes.Elabora y rellena todos los documentos que se consideren oportunos de acuerdo a sus funciones, participando en la elaboración de proyectos específicos en función de las necesidades de los menores y de las actividades del centro o programa.Acompaña a los menores en sus traslados o salidas, gestiones, consultas, paseos, excursiones y animación del ocio y tiempo libre en general.Durante la realización de las actividades, estará acompañado y supervisado por el educador.Formación y Experiencia Necesaria para Desarrollar las Funciones:Educación de habilidades de autonomía personal y social.
Se requiere titulación de ciclo formativo de grado superior en el área socioeducativa.Experiencia en el ámbito de infancia.Habilidades, Aptitudes y Actitudes para el Puesto de Trabajo:Dedicación, entrega, implicación personal, honradez, coherencia personal.Capacidad de trabajo en equipo.Se valorarán conocimientos informáticos.Se valorará certificado de discapacidad o acreditación de formar parte de colectivo de especial vulnerabilidad.Interdependencia:Recibirá indicaciones directas del equipo educativo.Tipo de Contrato: Diferentes tipos de contratoJornada Laboral: JORNADA COMPLETAHorario/Turno: Diferentes TurnosDe viernes a domingo y primer lunes de cada mes.
(Interinidad)Noches de jueves a domingo y de viernes a domingo la siguiente semana.
(Indefinido)TARDES de lunes a jueves (indefinido)Todos los interesados pueden enviar su CV actualizado a ******
#J-18808-Ljbffr