¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.191Comercial y Ventas
1.029Informática e IT
943Adminstración y Secretariado
734Comercio y Venta al Detalle
550Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
479Desarrollo de Software
460Industria Manufacturera
408Educación y Formación
390Derecho y Legal
308Marketing y Negocio
282Instalación y Mantenimiento
277Arte, Moda y Diseño
174Diseño y Usabilidad
166Sanidad y Salud
161Publicidad y Comunicación
128Hostelería
117Artes y Oficios
108Contabilidad y Finanzas
106Construcción
101Recursos Humanos
88Alimentación
72Atención al cliente
69Turismo y Entretenimiento
51Producto
48Inmobiliaria
45Banca
36Seguridad
31Farmacéutica
25Cuidados y Servicios Personales
22Energía y Minería
18Social y Voluntariado
11Deporte y Entrenamiento
4Seguros
4Telecomunicaciones
3Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0HTML Teacher
NuevaMadrid For Refugees
Madrid, ES
HTML Teacher
Madrid For Refugees · Madrid, ES
. CSS HTML Git
Teachers for Web Layout Course (HTML + CSS) at Madrid For Refugees – Refugees Code
Teachers at Refugees Code web development course are the highest drivers of the change of the Tech Industry. They are responsible of the educative part of the project, by sharing all the knowledge and expertise with the students about Web Development.
What You’ll Do
- Conduct Web Layout (HTML + CSS + GIT) lessons.
- Track students’ progress.
- Review and provide feedback on students' homework.
- Strong knowledge of HTM, CSS, GIT.
- Fluency in Spanish is essential. Basic English is a plus, but Spanish is the main language of instruction.
- Availability of ~5h/week (4h for lessons + 1h for homework review).
- Commitment to fostering a more diverse and inclusive Tech Scene.
- 100% in-person classes in Lavapiés, Madrid (Puerta de Toledo).
Even though this is a volunteering opportunity, we strive to make your experience meaningful:
- A real positive impact on students’ lives.
- A space for professional and personal growth.
- Opportunities to develop new skills and implement innovative ideas.
- A team of volunteers with expertise in different fields, eager to collaborate.
- Access to knowledge-sharing and training sessions.
- A multicultural environment where you can connect with people from diverse backgrounds.
Digital Designer
NuevaDigital Group - Agencia de Medios
Digital Designer
Digital Group - Agencia de Medios · Madrid, ES
Teletrabajo . CSS HTML Cloud Coumputing Maya Excel InDesign Photoshop Illustrator PowerPoint
👉En Digital Group queremos incorporar a nuestro equipo un nuevo Diseñador creativo con experiencia de 4 años en diseño publicitario, tanto online como offline, para trabajar en un equipo multidisciplinar de creatividad, diseño y social media strategy.
¿Qué harás en tu día a día?💪
- Desarrollar piezas creativas para campañas digitales, especialmente en formato vídeo y HTML5.
- Creación de piezas para social media.
- Realizar AAFF como maquetaciones y piezas OOH.
- Diseñar y adaptar materiales publicitarios de todo tipo para clientes de primer nivel tanto nacional como internacional.
- Participar en la realización de producciones audiovisuales como shootings o grabaciones de video en nuestro estudio.
- Diseñar páginas web, landing pages y adaptaciones responsive.
- Participar activamente en la generación y conceptualización de ideas en propuestas creativas para la realización de campañas publicitarias.
Requisitos imprescindibles:
- Experiencia de 4+ demostrable en agencias creativas o departamentos de diseño
- Dominio de Creative Cloud y Microsoft 365.
- Conocer los lenguajes HTML5, CSS y JS para desarrollar banners publicitarios.
- Pensar de manera creativa para explorar conceptos publicitarios un paso más allá
- Tener criterio estético, atención al detalle y capacidad para defender ideas frente a clientes.
- Tener capacidad colaborativa para trabajar en un equipo multidisciplinar con varios perfiles diferentes.
- Actitud proactiva, curiosidad por la innovación y mentalidad resolutiva.
- Inglés Avanzado
Programas que debes dominar:
- Adobe After Effects
- Google Web Designer
- Adobe Photoshop
- PowerPoint
- Figma
- Adobe InDesign
- Adobe Illustrator
- Microsoft Excel / Google Sheets
- Adobe Premiere
Programas valorables:
- Adobe Lightroom
- Adobe Dreamweaver
- Blender / Maya
- Adobe Animate
- Cinema 4D
- Midjourney u otras herramientas de IA generativa
- Adobe carácter animator
- Adobe dimension
- Asana u otras herramientas de organización colaborativa
- Audition
- Visual Studio Code o entornos de edición HTML, CSS y JS
🚀 Nuestros beneficios:
- Seguro médico gratuito.
- 23 días de vacaciones + día libre por tu cumpleaños, el 24 y 31 de diciembre, y el 25 de enero (San Publicito).
- Modelo híbrido de trabajo: combina los beneficios del teletrabajo con días presenciales en nuestra oficina de Madrid.
- Jornada intensiva durante julio y agosto.
- Tardes de viernes libres todo el año.
- Fruta, desayunos y bebidas gratis cada día.
- Actividades sociales ¡te van a encantar!
- Zona de descanso con futbolín, dardos y máquina recreativa.
¡Te esperamos!
Head of sales
Nuevaflipflow
Head of sales
flipflow · València, ES
Teletrabajo Java Bootstrap Scrum HTML xml Programación Desarrollo web Aplicaciones web .NET framework Desarrollo Full Stack SaaS
¡Hola! 👋🏽
En Flipflow buscamos un Head of Sales para liderar la expansión internacional y escalar nuestro motor comercial al siguiente nivel.
Trabajarás junto al CSO definiendo la estrategia global, construyendo un equipo de alto rendimiento y abriendo los nuevos mercados estratégicos de USA y UK
Flipflow es la plataforma SaaS de analítica de mercado para Retail con mayor crecimiento en España y Latinoamérica.
Desde su nacimiento en el 2022, nuestra misión siempre ha sido dar a marcas, fabricantes y distribuidores, un cuadro de mandos y copiloto con información precisa, accionable y en tiempo real sobre la situación de sus productos, competidores y mercados para que tomen mejores decisiones de negocio.
El sector Retail se encuentra ante uno de los grandes desafíos de su historia: Cada vez estamos en un mercado más global, competitivo, y donde las barreras de entrada han desaparecido.
Estamos cambiando cómo se toman las decisiones en Retail y creemos firmemente que la inteligencia competitiva en tiempo real es algo imprescindible y que marca la diferencia en el presente y futuro al que vamos. 📊 = 💰
Ya contamos con un equipo comercial inicial y un modelo probado en España.
Tu misión será escalar el negocio a nivel internacional, consolidar procesos y abrir nuevos países clave.
- Estrategia de expansión internacional: Diseñarás y ejecutarás el plan de crecimiento global (UK, USA, Alemania, países nórdicos).
- Liderazgo y equipo: Gestionarás el equipo actual y construirás el equipo de expansión internacional (2SDR + 2AE)
- Optimización del proceso comercial: Mejorarás segmentación, prospección, canales y conversión.
- Sales playbook internacional: Adaptarás nuestro modelo de ventas a cada mercado local.
- Resultados y crecimiento: Garantizarás el cumplimiento de objetivos de revenue y expansión.
- +10 años de experiencia, con al menos 5 liderando equipos de ventas.
- Experiencia vendiendo a grandes cuentas internacionales y negociando con C-levels.
- Experiencia en SaaS B2B, FMCG, retail, pharma o eCommerce data.
- Inglés bilingüe indispensable.
- Imprescindible: experiencia en scale-ups, metodologías de venta consultiva en enterprise (MEDDIC, Challenger, SPIN).
- Grado o máster en Administración y Dirección de Empresas (ADE), Economía, Comercio Internacional o Marketing Internacional.
- Formación de posgrado o certificación en Ventas B2B, Gestión Comercial Internacional o Estrategia Comercial (por ejemplo: ESADE, IE, IESE, ISDI o similar).
En Flipflow creemos que el “cómo” importa tanto como el “qué”.
Buscamos a una persona que tenga:
✅ Orientación a resultados y pensamiento estratégico.
✅ Alta capacidad de networking y creación de relaciones de largo plazo.
✅ Adaptación al cambio, resiliencia y autonomía.
✅ Liderazgo inspirador, capaz de desarrollar y motivar a otros.
💶 Salario: Salario base competente de mercado + 30% variable en base a objetivos.
🚀 Crecimiento profesional: Proyecto ambicioso, con evolución competencial y jerárquica real.
💪 Cultura Flipflow: trabajamos con estándares altos, feedback frecuente y compañerismo genuino.
⌚ Flexibilidad: 2 días de teletrabajo opcionales + 3 presenciales.
🏖️ Oficinas en La Marina de Valencia, dentro del ecosistema Angels Capital.
CALEDONIAN
Madrid, ES
INGENIERO JUNIOR DE COMPRAS PARA OBRAS DE EDIFICACIÓN
CALEDONIAN · Madrid, ES
Javascript Java HTML Manufactura Gestión de compras ERP Aprovisionamiento Procesos de compra 5S Planificación de compras Office
INGENIERO JUNIOR DE COMPRAS PARA OBRAS DE EDIFICACIÓN
DESCRIPCIÓN DE LA EMPRESA:
Caledonian (www.caledonian.es) es una empresa promotora - constructora dedicada a proyectos singulares residenciales de lujo en zonas prime, actualmente en plena expansión de su negocio y que cuenta con una plantilla joven, la experiencia de muchos años en el sector de la construcción y un trato familiar.
Buscamos un ingeniero junior para contratación de obras de edificación:
ACTIVIDADES A DESARROLLAR:
· Análisis de necesidades y soluciones técnicas y constructivas, en colaboración con el resto del participes en los proyectos de diseño, construcción y explotación de las edificaciones.
· Elaboración y apoyo en la creación de especificaciones técnicas y administrativas para cumplir las demandas y necesidades creadas durante las distintas fases de vida de los proyectos.
· Búsqueda de proveedores, fabricantes, servicios, etc. que cubran las demandas y necesidades creadas.
· Evaluación técnica de productos y proveedores, así como la valoración de precios, plazos de entrega, control de calidad, cumplimiento de compromisos adquiridos, etc.
· Búsqueda de alternativas y soluciones técnicas.
· Participar en la negociación con proveedores.
· Gestión administrativa de contratación: facturación, comunicaciones con el área de contabilidad y financiera, albaranes, registros, alimentación de la base de datos,
· Logística de pedidos, mediante el seguimiento de los mismos en comunicación continua con los proveedores.
· Asistencia a congresos, eventos, jornadas, presentaciones y ferias del sector (nacional e internacional) en búsqueda continua de las mejoras y novedades de fabricantes, proveedores, diseñadores, constructores, …etc. de los elementos y sistemas que conforman los edificios.
· Mejora continua. Participar en la detección de fallos y propuesta de correcciones que permitan una optimización de los flujos y procesos de trabajo.
REQUISITOS FUNDAMENTALES DEL CANDIDATO:
· Persona con ganas de aprender, activa, planificadora, inteligente, participativa, observadora, paciente, con gran base técnica y capacidad analítica, con capacidad negociadora, liderazgo y con tendencia a la consecución de objetivos.
· Habilidades para trabajar en equipo.
· Herramientas informáticas: MS Office, CAD,
· Habilidades de comunicación.
· Capacidad para trabajar en situaciones bajo demanda con resiliencia para adaptarse a cambios no previstos.
· Audaz, con iniciativa, empático y resolutivo.
· Ingeniero industrial o asimilable. Abstenerse aparejadores, arquitectos, ingenieros civiles, caminos, obras públicas y títulos no homologables en España.
Valorable:
· Experiencia laboral en gestión de compras.
· Nivel avanzado de inglés hablado y escrito.
· Disponibilidad para incorporación inmediata.
· Haber trabajado con Sigrid ERP, Arquímedes o herramientas similares de gestión de obra, presupuestos, mediciones, …etc.
· Conocimientos de Revit.
SE OFRECE:
· Salario competitivo acorde a la valía del candidato.
· Entorno de trabajo afable, profesional, comunicativo, participativo, tolerante, cómodo, y alegre.
· Compañía en continuo crecimiento con grandes y diversos proyectos únicos.
· Aprendizaje continuo paralelo al desarrollo del profesional en un campo de trabajo en continuo crecimiento y demanda.
· Trabajo a jornada completa.
CONTACTO:
Enviar CV a la siguiente dirección:
Full Stack Developer
4 nov.Aristocrat
Polonia, ES
Full Stack Developer
Aristocrat · Polonia, ES
React Javascript MySQL CSS HTML Azure TypeScript DevOps Redis Redux
Be part of a hard-working team at Aristocrat as a Full Stack Developer building a premier online lottery platform.
What You´ll Do
* Be part of the development cycle: crafting, coding, production maintenance, and customization.
* Play a crucial part in providing an outstanding experience to our customers by maintaining and extending our front-end customization platform.
* Be responsible for production stability and support, ensuring a flawless experience for our users.
* Collaborate with cross-functional teams to determine and successfully implement new features and improvements.
* Engage in code reviews, debugging, and problem-solving to ensure high-quality deliverables.
* Contribute to the continuous improvement of our development processes and tools.
* Keep abreast of industry trends and standard methodologies to ensure our solutions are world-class.
What We´re Looking For
* 5+ years as a Full Stack Node.js/Nest.js developer - must have.
* Experience with React and Redux.
* Proficiency in MySQL, TypeORM, and Redis.
* Strong understanding of JavaScript and TypeScript. Experience with CSS, HTML is a plus.
* Familiarity with Azure DevOps, Coralogix, and Datadog will be an advantage.
* Solid understanding of CSS3, HTML5, and responsive design concepts.
* Excellent debugging skills to identify and resolve software build, deployment, or related issues.
* Self-learning capabilities and a proactive approach to problem-solving.
* Effective communication skills and the ability to collaborate with team members.
* A Bachelor´s degree or equivalent experience in Computer Science, Engineering, or a related technical field.
* Intermediate English proficiency for reading/writing documents and daily meetings with teams.
Join us at Aristocrat, where we aim to build an inclusive and collaborative environment. Your contributions will help us bring happiness to millions of people worldwide through our innovative gaming solutions. Apply now and be part of our outstanding team!
*Company Summary*
*Aristocrat Interactive *
Aristocrat Interactive is Aristocrat Leisure Limited’s (ASX:ALL) regulated online Real Money Gaming (RMG) business and was formed in 2024 when the Anaxi and NeoGames businesses (Anaxi, NeoGames, Aspire Global, BtoBet, and Pariplay) came together. The business is an industry leader in content and technology solutions for online RMG, with a full-service offering that includes content, proprietary technology platforms and a range of value added services across iLottery, iGaming and Online Sports Betting (OSB).
**About Aristocrat**
Aristocrat Leisure Limited (ASX: ALL) is a leading gaming content creation company powered by technology to deliver industry-leading casino games together with mobile games and online real money games, collectively entertaining millions of players worldwide, every day. Headquartered in Sydney, Australia, Aristocrat has three operating business units, spanning regulated land-based gaming (Aristocrat Gaming), social casino (Product Madness) and regulated online real money (Aristocrat Interactive). Our team of over 8,500 people across the globe are united by our company mission to bring joy to life through the power of play.
*Our Values*
* All about the Player
* Talent Unleashed
* Collective Brilliance
* Good Business Good Citizen
*Travel Expectations*
None*Additional Information*
At this time, we are unable to sponsor work visas for this position. Candidates must be authorized to work in the job posting location for this position on a full-time basis without the need for current or future visa sponsorship.
Front End Developer
4 nov.Aristocrat
Polonia, ES
Front End Developer
Aristocrat · Polonia, ES
React Agile CSS HTML Angular Git ECMAScript
We are looking for Front End Developer to join our multi-functional agile team. As a Front-End Developer, you will directly impact the next-generation of our product. You will play an active role in the design and development of new features and improvements to our existing product, positively impacting our top customers.
*What You´ll Do*
* Responsible rebuilding our legacy product into a modern, technologically advanced version
* Work as a Senior Front-end Developer, using ground breaking technologies, methods and practices
* Be part of a Feature Team in the client department which engages in develop complex, yet exciting, features for new product
* Develop exciting features with React, JS ES6, Git, Webpack with Continues Integration process
* Maintain and refactor our core application
* Improve performance and development infrastructure
* Work with phenomenal developers in a dynamic environment
*Qualifications:*
* 3+ years as a Front-End developer with any major framework/library: React, Angular 2+, etc.
* Excellent level of English – written and spoken
* Understanding of CSS3, HTML5 and adaptable design concepts
* Experience with browser porting issues — Mobile and Web
* Excellent debugging skills to identify problems with software builds, deployments or related issues and driving the problem to a permanent resolution
* Ability to design and develop complex components independently
* Experience with development tools like Webpack, Babel, Git, etc.
* Experience with agile methodologies and project lifecycle
* Bachelor’s degree in Computer Science, Engineering or related technical field, or equivalent experience
* Responsible, initiator, team-player and superb communication and interpersonal skills
*Company Summary*
*Aristocrat Interactive *
Aristocrat Interactive is Aristocrat Leisure Limited’s (ASX:ALL) regulated online Real Money Gaming (RMG) business and was formed in 2024 when the Anaxi and NeoGames businesses (Anaxi, NeoGames, Aspire Global, BtoBet, and Pariplay) came together. The business is an industry leader in content and technology solutions for online RMG, with a full-service offering that includes content, proprietary technology platforms and a range of value added services across iLottery, iGaming and Online Sports Betting (OSB).
**About Aristocrat**
Aristocrat Leisure Limited (ASX: ALL) is a leading gaming content creation company powered by technology to deliver industry-leading casino games together with mobile games and online real money games, collectively entertaining millions of players worldwide, every day. Headquartered in Sydney, Australia, Aristocrat has three operating business units, spanning regulated land-based gaming (Aristocrat Gaming), social casino (Product Madness) and regulated online real money (Aristocrat Interactive). Our team of over 8,500 people across the globe are united by our company mission to bring joy to life through the power of play.
*Our Values*
* All about the Player
* Talent Unleashed
* Collective Brilliance
* Good Business Good Citizen
*Travel Expectations*
None*Additional Information*
This role is subject to mandatory background screening and regulatory approvals. As part of your employment with Aristocrat, you may be required to complete a criminal background check, submit fingerprints, and obtain licenses or registrations with applicable gaming regulatory authorities.
Aristocrat operates in a highly regulated environment and holds licenses in over 340 gaming jurisdictions worldwide. To meet our global compliance obligations, you will be required to provide the disclosure of relevant personal and background information to government agencies, sovereign nations/tribal regulators, and other applicable gaming regulatory bodies. This is a condition of Aristocrat’s gaming licenses. The specific information required may vary depending on the jurisdiction and project assignment.
At this time, we are unable to sponsor work visas for this position. Candidates must be authorized to work in the job posting location for this position on a full-time basis without the need for current or future visa sponsorship.
DATA Business Intelligence
4 nov.Incoming Domain
DATA Business Intelligence
Incoming Domain · Barcelona, ES
Teletrabajo React API Java Python CSS TSQL HTML Azure NoSQL Maven Linux Docker Cloud Coumputing Kubernetes Git REST Oracle Jira OpenShift AWS PowerShell Sass Bash DevOps jUnit MVC Spring Eclipse
TELETRABAJO para Desarrolladores (AF, AT, AP, PS) en alguna de las siguientes OFERTAS.
OFERTAS ACTIVAS (*) : / * DEVOPS CYBERSECURITY / * DATA BI /
* DEVOPS CYBERSECURITY :
1.-BACKEND DEVELOPMENT : Especialista CiverSeguridad en el Area de Criptografia Cuántica
2.-PROYECT GOVERNANCE - TECHNICAL MANAGER
-CiverSeguridad en el Area de Criptografia cuántica
-Responsable Servicio de QTO
-Experto en Métricas y mejora contínua
3.-BACKEND DEVELOPMENT : Especialista CiberSeguridad
-Seguimiento y recopilación de datos para la gestión y medición del Servicio.
* DATA BI : BI Analyst
-Recopilación y Análisis de requisitos del negocio
-Diseño de soluciones en bases de datos relacionales (Oracle, Databrichs, StarRocks)
-Desarrollo de procesos ETL para la carga de datos, desde (Pentho, Kettle, PL/SQL)
-Modelado de datos en herramientas BI: definición de dimensiones, hechos, jerarquias
-Diseño y Desarrollo de KPIs, informes y dashboards interactivos
-Experiencia avanzada en SQL y PL/SQL.
* DATA SCIENTIST :
-SE REQUIEREN EXPERTOS EN CUALQUIERA DE LAS VERTICALES IA
-SE Valora tener experiencia en VERTEX AI.
-Extraer y analizar datos de las bases de datos de la empresa para impulsar la optimización y la mejora del
desarrollo de productos de la Segunda Ola Digital.
-Evaluar la eficacia precisión de las nuevas fuentes de datos y aplicar técnicas de recopilación de datos.
-A partir de los datos disponibles y haciendo uso de algoritmos o de componentes de RAIP desarrollar
modelos personalizados para resolver las iniciativas de IA existentes.
-Utilice el modelado predictivo para aumentar y optimizar las experiencias de los Clientes, la generación de
ingresos, la segmentación de anuncios y otros resultados empresariales.
-Diseñar marcos de pruebas A/B y determinar siempre una métrica para evaluar los modelos.
-Desarrollar procesos y herramientas para analizar el rendimiento del modelo y la precisión de los datos.
-Habilidades fuertes de resolución de problemas con énfasis en el desarrollo del producto.
-Experiencia en el uso del lenguaje Python.
* CLOUD ENGINEER / AMAZON WEB SERVICES :
-Desarrollo y soporte de Arquitectura Gen AI para cliente bancario.
-Experiencia previa en soporte IT, DevOps o administración de sistemas en entornos cloud.
-Conocimiento en AWS (IAM, EC2, S3, Lambda, CloudWatch, etc.)
-Familiaridad con Azure y GCP (no excluyente)
-Manejo de Bases de Datos SQL y NoSQL
-Experiencia con herramientas de monitoreo y logging en la nube
-Capacidad de ejecutar y depurar scripts en Python, Bash ó PowerShell
-Familiaridad con API REST y herramientas de integración SaSS.
* MIGRACION : COBOL, CICS, DB2 , JCL / MICROFOCUS ENTERPRISE DEVELOPER / SERVER
. . . . . . . . . . . . . : Conocimientos de ECLIPSE , LINUX ( bash scripting) , PYTHON
* CORE BANKING: CONOCIMIENTOS GENERALES DE BANCA
. . . . . 1.- ANALISTAS DE REQUERIMIENTOS , FUNCIONAL Y PRUEBAS DE USUARIO
. . . . . 2.- ANALISTAS CORE BANKING REGULATORIO ( MERCADOS FINANCIEROS Y MEDIOS DE PAGO )
. . . . . . . ( Business Analyst con Conocimientos amplios en CIRBE )
* HOST. . : ANALISTAS PROGRAMADORES MANTENIMIENTO : COBOL CICS DB2 JCL AS400
. . . . . . . . . : 1 AP CON NIVEL ALEMAN C1; 1 AP CON NIVEL DE INGLES B2 ; 1 PROGRAMADOR SENIOR
DWH / ETL . . : INFORMATICA, PL-SQL
FrontEnd. . . . : HTML5, HTML, CSS3,APPVERSE, QWT, JAVA SCRIPT , REACT
BackEnd. . . . : Indispensable APIs, Spring MVC, API, Maven, GIT, JIRA,
. . . . . . . . . . . . : Docker, Kubernetes, Openshift, JUnit, Nexus, SonarQ,
. . . . . . . . . . . . : Spring Data, Swagger, Agile
Perk
Product Designer (Fixed term contract - maternity cover)
Perk · Barcelona, ES
Teletrabajo . CSS HTML REST SaaS Sketch Office
About Us
TravelPerk is a global travel and expense management platform. Its all-in-one platform gives travelers the freedom they want whilst providing companies with the control they need. The result saves time, money, and hassle for everyone.
TravelPerk has industry-leading travel inventory alongside powerful management features, 24/7 customer support, state-of-the-art technology, and consumer-grade design.
Founded in 2015 and headquartered in Barcelona, we’ve grown to over 1,800 people across Europe and North America. In 2022 we became a ‘unicorn’ and in 2025, we raised Series E funding at $2.7 billion valuation, alongside our acquisition of Yokoy, to become the leader in integrated travel and expense management.
We’ve been winning awards too. Since 2023, we’ve been voted one of the best places to work, one of the fastest-growing apps and tech companies, and a leading pioneer of business travel.
These are just some of the reasons why global brands like Wise, Red Bull, GetYourGuide, and Aesop trust us to get the most out of their travel.
Hear more about TravelPerk.
The Role
The TravelPerk Product Design team is looking for its next top hire for the Policy & Control squad. If you consider yourself an autonomous Senior Product Designer who has worked on SaaS products, and keeps the customer at the heart of everything you do, read on…
In TravelPerk, we work in “squads” which are small, autonomous teams made up of full-stack engineers, a Product Manager, and a Product Designer. As a Senior Product Designer, you’ll be part of a product trio that will help lead your squad but we also like to see our Designers contributing to the wider Design and Product functions.
As a Senior Product Designer working for the Policy & Control squad you’ll be in charge of offering a 7* experience to company admins looking for a tool that will make managing their business travel more efficient. Allowing them to have rules over company spend and empowering their teams to book their own travel.
This role can be based from our London or Barcelona hubs and requires you to be in the office once per week, or four times per month.
What will my day look like?
Within your squad, we are looking for you to be confident in the following:
- Focus on UX over UI: we expect you to be really good at creating experiences. Having a Design System in place, you should have good UI skills but they won’t be your focus
- Developing a partnership with your Product Manager to fully understand customer needs and business value, challenging each other to raise the bar for your product area
- Be able to know when to run your own research or lean on our in-house Research team to co-ordinate usability tests, discovery sessions, or any other analysis that helps you build your experiences
- Working with our data team to interrogate various data sources to uncover relevant quantitative insights
- Working with our Content Design team to fine tune the message that your features are conveying
- Ideating quickly and effectively with your squad, favouring communication and collaboration over ping-ponging via tools
- Understanding technical constraints and opportunities through a fundamental understanding of web technologies (HTML5, CSS, JS, APIs) allowing you to communicate ideas effectively with engineers and fellow designers
- Continuously optimizing the design process in your squad and across the wider team
- Testing and optimizing low–high fidelity prototypes with key stakeholders and customers to iteratively validate that we are solving the right problems
- Mentoring and supporting fellow designers, bringing your unique skill-set and continually raising the bar of the team and our products
- Strong experience working for a SaaS product
- Experience working with Sketch / Figma and remote workshop tools like FigJam / Miro
- Being able to design for desktop but also mobile if it’s necessary
- Solid communication skills (verbal and written). You are comfortable presenting ideas to multiple stakeholders and articulately defending design decisions
- Ability to influence product roadmaps working alongside Product Managers and Engineers
- Advocating for *Suitcase* our Design System
- Regular interaction with customers and prospects to understand the problem space
- A positive and proactive team player
- English language skills to a professional level, both writing and speaking
We are a team of 30 talented Product Designers, Content Designers and Researchers. We like to think of ourselves as high-achievers, goal-oriented, and eager to learn and grow. We foster efficiency through autonomy and creativity through collaboration.
Working in the Product Design team will ensure high-quality design, strategic impact on the product and next-level GIFs 😎
In the Product Design team, you will find a strong culture of ownership, impact-over-effort and lending support to each other, there are no egos and transparency is highly valued.
We are a heterogeneous team with multiple nationalities and backgrounds, pushing for getting better, having fun and always asking why (of course).
In the next 12 months, we have the challenge to grow our team to almost double its current size, supporting every squad while also scaling our Content and Research functions.
Wanna know more? You can always find us at travelperk.design
What do we offer?
- Competitive compensation including equity in the company
- Generous vacation days so you can rest and recharge
- Health perks such as private healthcare or gym allowance depending on your location
- "Flexible compensation plan" to help you diversify and increase the net salary
- Flexibility to work from home most of the time with core hours
- Unforgettable TravelPerk events including to travel to one of our hubs
- Mental health support tool for your wellbeing
- Exponential growth opportunities
For certain roles, we can help with relocation from anywhere in the world, English is the official language at the office. Please submit your resume in English if you choose to apply. Do not forget to submit an updated portfolio and/or resume.
TravelPerk is a global company with a diverse customer base—and we want to make sure the people behind our product reflect that. We’re an equal opportunity employer, which means you’re welcome at TravelPerk regardless of how you look, where you’re from, or anything else that makes you, well, you.
How We Work
Our Vision is for a world where TravelPerk is the platform for human connection in real life (IRL). We take an IRL-first approach to work, where our team works together in person 3 days a week. For roles in Customer Care, this can be up to 5 days per week in the office. As such, this role requires you to be within commuting distance of our hubs. We fundamentally believe in meeting in real life to improve connectivity, productivity, and creativity, ultimately making us a great workplace.
At TravelPerk, we prioritise experience and potential over academic qualifications for this role. Talent and ability aren't always reflected in formal credentials.
TravelPerk is a global company with a diverse customer base, and we want to ensure that the people behind our product reflect that. We're an equal opportunity employer, meaning you're welcome at TravelPerk regardless of your appearance, where you're from, or anything else that makes you.
Protect Yourself from Recruitment Scams
All official communication from TravelPerk will always come from email addresses ending in @travelperk.com or @externaltravelperk.com, our verified social media channels, or recruiters listed on our official LinkedIn page. We will never ask you to pay for equipment, training, or fees, request sensitive personal information such as bank details early in the process, or communicate through unofficial apps like WhatsApp, Telegram, or Signal. If you receive a message claiming to be from TravelPerk that seems suspicious, please do not respond. Forward it to [email protected] and we’ll confirm whether it’s legitimate.
Mantia Innovación
Eivissa, ES
Desarrollador/a de contenidos y docente
Mantia Innovación · Eivissa, ES
HTML Edición Marketing digital Relaciones públicas Medios digitales Redacción de contenidos web Redacción Aprendizaje electrónico Medios de comunicación social Producción de vídeo
En Mantia, buscamos incorporar a un/a profesional para el diseño, elaboración, coordinación e impartición de acciones formativas en el ámbito de la igualdad y la lucha contra las violencias machistas. La persona seleccionada participará en un proyecto formativo de alto impacto social, orientado a sensibilizar y capacitar a profesionales y ciudadanía en esta materia.
Funciones principales:
- Revisión, diseño y/o elaboración del material didáctico de las acciones formativas asignadas.
- Organización y desarrollo de las sesiones formativas.
- Evaluación del aprendizaje y del impacto de la formación impartida.
Impartición presencial de los siguientes cursos:
- “Curso especializado en violencias sexuales” (16 horas)
- “Nociones básicas sobre el abordaje de la prostitución, explotación sexual y trata con fines de explotación sexual” (20 horas)
Desarrollo del material de los siguientes cursos:
- “Curso especializado en violencias sexuales” (25 horas)
- “Nociones básicas sobre el abordaje de la prostitución, explotación sexual y trata con fines de explotación sexual” (20 horas)
Requisitos imprescindibles:
- Titulación universitaria en el ámbito de Ciencias Sociales o Humanidades.
- Formación de postgrado y/o máster universitario en igualdad y/o violencias machistas, bien, experiencia profesional acreditada de al menos 2 años en este ámbito.
- Residir en Islas Baleares y disponibilidad de desplazamiento entre las islas
- Dominio del idioma catalán.
Documentación necesaria para acreditar los requisitos:
- Currículum actualizado.
- Copia de títulos universitarios y de postgrado.
- Certificados de experiencia emitidos por empresas o administraciones públicas.
Se valorará positivamente:
- Experiencia previa como docente en entornos presenciales o virtuales.
- Capacidad de adaptación a distintos públicos y contextos formativos.
Se ofrece:
- Modalidad presencial, en las Islas Baleares.