. Excel Word

Descripció Pimec selecciona per a empresa dedicada a la consultoria i enginyeria ambiental, ubicada a Barcelona, precisa incorporar un/a: ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE Quines seran les teves principals responsabilitats? Atenció telefònica, recepció...
Descripció

Pimec selecciona per a empresa dedicada a la consultoria i enginyeria ambiental, ubicada a Barcelona, precisa incorporar un/a: ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE

Quines seran les teves principals responsabilitats?

  • Atenció telefònica, recepció, missatgeria, gestió de material oficina (control de preus i factures).
  • Tramitació de concursos públics i compromisos de col·laboració tenint en compte el plec de condicions administratives per a la presentació de la documentació.
  • Actualització de registres de licitacions: RELI, ROLECE i registre administratiu públic REA.
  • Gestió de la prevenció de riscos dels treballadors: seguiment de les revisions mèdiques, lliurament dels EPIS, facilitar la documentació de PRL als proveïdors.
  • Control d'avals.
  • Sol·licitud dels certificats dels treballs realitzats al client.
  • Altres tasques administratives derivades del departament d'administració.
  • Tasques bàsiques comptables

Quines habilitats i coneixements són necessaris per a la posició?

Es precisa una persona amb experiència mínima de 3 anys realitzant funcions similars al lloc de treball, valorable haver treballat en la gestió i tramitació de concursos públics. Habituat/da a la gestió documental. Domini del català i castellà. Informàtica (Excel, Word, correu electrònic).

Imprescindible excel·lent comprensió lectora per a la interpretació del plec de condicions administratives per a la presentació i preparació de la documentació dels concursos públics.

Persona amb capacitat d'aprenentatge, treball en equip, adaptabilitat; amb iniciativa; honesta i polivalent. Alt grau de compromís i responsabilitat: persona metòdica, amb atenció al detall i constància per finalitzar les tasques que inicia. Il·lusió i motivació en el projecte empresarial.

Quins beneficis t'aportarà la posició?

  • Incorporació immediata.
  • Contracte per substitució amb possibilitats de continuïtat.
  • Jornada completa amb horari flexible: entrada de 7:30h a 9:30h i sortida a partir de les 16:30h. Amb parada de mitja hora per dinar de 13:30 a 15:30h.
  • Divendres horari intensiu de 6,5 hores.
  • Salari a convenir segons experiència professional.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

Penguin Random House Grupo Editorial

Si estás buscando un lugar donde desarrollar tu carrera profesional y formar parte de una comunidad apasionada por los...

NA

Puigdàlber, ES

¿Te apasiona el mundo notarial y te gustaría trabajar en la empresa tecnológica del notariado que está en crecimiento?...

NA

Premià de Mar, ES

¡Desde Adecco estamos buscando un/a Administrativo/a de Proveedores!¿Te gustaría trabajar en una empresa líder en...

INGENIEROJOB

Font-rubí, ES

Descripción de la oferta Administrativo/a departamento de operaciones En KISEKI , nos dedicamos a la Ingeniería Aplicada...

Mivi

Barcelona, ES

Puesto Oficial Administrativo/a – Departamento Financiero Tipo De Contrato Indefinido Descripción Del Puesto En MIVI...

Temporing

Barcelona, ES

Desde Temporing seleccionamos un/a Administrativo/a de finanzas para empresa internacional del sector servicios ubicada...

ELADIET S.A.

Papiol, El, ES

¡Buscamos talento para nuestro equipo de Compras! 🛒 | Administrativo/a de Compras 📍 El Papiol (Barcelona) · 🕓 Jornada...

NA

Castellbisbal, ES

Oferta de Empleo Atención al Cliente Sector Parafarmacia/Farmacia Ubicación: Castellbisbal (Barcelona) Autovía Nacional...

SynTalent

Sant Cugat del Vallès, ES

Administrativo departamento Logística y Compras Resumen del rol Se busca una persona con energía, organizada y con...

Técnica de Fluidos ES

¡Buscamos Administrativo/a – Dpto. Internacional! Si tienes experiencia como customer service y gestión administrativa en...