Office

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. En el marc del procés de...
Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.

En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Auxiliar administratiu/va per a serveis d’emprenedoria per a la nostra delegació de Barcelona.

Es tracta d’una posició molt dinàmica, per la que ens agradaria comptar amb una persona molt polivalent, amb iniciativa, organitzada i amb molta capacitat d’aprenentatge.

Funcions:

  • Primer contacte amb usuaris interessats en els serveis d’emprenedoria.
  • Realització de trucades a persones usuàries per oferir-los informació o convidar-los a esdeveniments.
  • Agendar reunions amb els/les consultor/es.
  • Control documental.
  • Suport en el seguiment d’indicadors dels diferents programes.
  • Gestió de CRM.
  • Participació en esdeveniments i fires.


Requisitos:

 Formació: Títol d’FP de Grau Superior o Grau Mig d’administració, atenció al client, ventes; Certificat de Professionalitat de Gestió administrativa, o estudis similars.

 Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques d’administració, telemàrqueting i/o atenció al client.

 Competències:

  • Planificació i organització.
  • Treball en equip, cooperació i resolució de problemes.
  • Orientació a la persona usuària i/o client.
  • Capacitat d’aprenentatge.
  • Responsabilitat, ètica i confidencialitat.


Idiomes:

  • Català i castellà (Nivell C1). Bon nivell de redacció.


Competències digitals:

  • Coneixements avançats en paquet Office.


 Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser.

 Incorporació: Immediata.

 Localització centre de treball: Barcelona.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a en Barcelona

CoopHalal

Barcelona, ES

🟢 Oferta de Empleo – Administrativo/a Contable (media jornada, presencial) Descripción del puesto: Desde CoopHalal ...

Pimec

Barcelona, ES

Descripción Pimec selecciona para empresa del sector textil ubicada en Badalona, un/a: Auxiliar Administrativo/a Back...

Chapman Sisson Architects

Barcelona, ES

Descripción del empleo ¿Te apasiona la gestión administrativa y el trabajo en equipo? Buscamos un/a Auxiliar...

The START Center for Cancer Research

Barcelona, ES

START Center for Cancer Research (“START”) es la mayor red mundial de centros de fase I, dedicada por completo a la...

Sertrans

Vilanova del Vallès, ES

¡Únete a nuestro equipo en SERTRANS CATALUNYA! Somos una empresa multinacional líder en el sector de la logística y el...

Laboratorios Gasset

Granada, La, ES

Laboratorio de Análisis Clínicos veterinarios selecciona candidato para incorporar al departamento de Administración y...

NA

Vilafranca del Penedès, ES

¿Tienes experiencia en funciones de Customer y trato con el cliente? ¿Te gustaría trabajar en una empresa especializada...

CATASA FACILITY SERVICES S.L.

Barcelona, ES

¿Te gustaría comenzar tu carrera profesional en el área de Recursos Humanos y Contabilidad?** En Catasa, empresa líder en...

Grupo Etiket Industrial

Barcelona, ES

EMPRESA GRUPO ETIKET INDUSTRIAL S.L. POL. IND. MOLI D´EN XEC CALLE BARNEDA, 17-37 NAVE 1 08291- RIPOLLET-BARCELONA CIF.

Coctelería Torre Rosa

Barcelona, ES

Introducción: Somos una empresa de hostelería consolidada en Barcelona ciudad, reconocida por nuestro ambiente dinámico y...