Office

Auxiliar administratiu/iva en PSMAR (Gestió Clínica) El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip...
Auxiliar administratiu/iva en PSMAR (Gestió Clínica)

El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.

Funcions

Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d’acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l’ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.

  • Registrar i arxivar les entrades i sortides d’usuaris/àries.
  • Programar visites i proves complementàries d’usuaris/àries a Consultes Externes.
  • Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.
  • Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball.


Requisits:

No haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques. En el cas de nacionals d’altre Estat no haver estat separat/da del servei de l’Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l’exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.

Formació acadèmica:

  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, Batxillerat o BUP, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest.


Experiència professional:

  • Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars.


Es valorarà:

Experiència professional:

  • Experiència professional dins del sector hospitalari.


Formació i coneixements:

  • Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.
  • Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l’àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
  • Idiomes i Office.
  • Disponibilitat d'incorporació immediata.


Competències:

  • Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.
  • Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.
  • Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació.


Barem de puntuació:

Formació complementària: màxim 20 punts

Experiència professional: màxim 40 punts

Entrevista competencials: màxim 40 punts

En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: [email protected].

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona

Hotel & Spa Villa Olímpic@ Suites - ZT Hotels

Barcelona, ES

Se precisa cubrir puesto de RECEPCIONISTA en el Hotel Villa Olimpica Requisitos para el puesto: - Hablar Castellano e...

Talent Logistics, S.L.

Barcelona, ES

En BCN Talent Logistics, la consultoría de referencia en Adquisición y Gestión de Talento para la industria logística...

ICSA Grupo®

Santa Perpètua de Mogoda, ES

Importante empresa inmobiliaria industrial situada en Vallès Occidental precisa incorporar un/a: ADMINISTRATIVO/A...

Empresas IMAN

Barcelona, ES

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral.

Aistech Space

Barcelona, ES

The ideal candidate will be responsible for providing accounting support to accounting supervisors or other managers...

MST HOLDING

Barcelona, ES

Prestigiosa compañía de BPO y consultoría, que cuenta con más de 1500 empleados a nivel nacional y con presencia...

Autónomo

¡Únete a nuestro equipo como Asistente de Redes Sociales! ¿Eres un entusiasta de las redes sociales con una pasión por la...

PSICOTECNIA, Assessorament en Persones i Talent

Mataró, ES

Col·lectiu Ronda, cooperativa d'advocats i advocades i d'altres professionals que es dediquen a l'assessoria jurídica...

Gi Group

Sant Cugat del Vallès, ES

Gi Group es la multinacional Italiana líder en el mundo que ofrece soluciones integrales para el desarrollo del mercado...

Aduanas Pujol Rubió

¿Quieres trabajar en el departamento de Aduanas de la empresa con más prestigio del sector? Si es así, ¡Este es tu lugar!...