. Office ERP Excel Mesos

Empresa amb més de 15 anys de trajectòria i experiència en el sector de la restauració col·lectiva. Obrim un procés de selecció per incorporar Administratiu/va amb experiència en diferents tasques administratives i d'atenció al client a la nostra...
Empresa amb més de 15 anys de trajectòria i experiència en el sector de la restauració col·lectiva.

Obrim un procés de selecció per incorporar Administratiu/va amb experiència en diferents tasques administratives i d'atenció al client a la nostra oficina, ubicada a Reus.

Categoria professional

Administratiu/va

Jornada

Completa de Dill.

a Div.

Salari

  • € mensuals x 14 pagues

Requisits

Formació en Administració i Comptabilitat

Domini Excel

Tasques

Departament d'Administració i Financer

Perfil

Persona resolutiva, proactiva i polivalent

Superar prova inicial aptituds i actituds del lloc de treball

A Continuació Detallem Les Funcions a Desenvolupar Del Candidat/a

  • Atenció telefònica diària
  • Gestió de cobraments i pagaments
  • Gestió dels menús diaris
  • Preparació, enviament i control de la documentació dels centres
  • Seguiment de clients i facturació
  • Suport al Departament Financer
  • Reclamació deutes
  • Resolució i seguiment d'incidències
  • Adaptació programa de gestió amb famílies

Les Aptituds i Coneixements Del Candidat/da

  • Formació Professional Grau Superior en Administració i Comptabilitat
  • Formació en Ciències Econòmiques, ADE o empresarials.
  • Alt coneixement i domini Microsoft Office, especialment Excel.
  • Idiomes Català i Castellà: expressió oral i escrita correcta.

Busquem una persona

resolutiva, proactiva i polivalent.

Capacitat de treballar en equip i de generar un bon clima de treball.

Valorem positivament la

capacitat comunicativa i empàtica

del candidat/a.

Per què treballar amb nosaltres?

Som una empresa gran i

consolidada,

amb

perspectiva de creixement i capacitat d'adaptació als canvis

Conscienciats amb el medi ambient, igualtat dels treballadors i confiança en el nostre equip per seguir remant junts.

Brindem l'oportunitat de treballar en una empresa dinàmica on la persona pot adquirir diferents aprenentatges i créixer professionalment.

Oferim un

contracte inicial fix discontinu amb un període de dos mesos de prova.

La jornada laboral completa de 8 hores de Dilluns a Divendres.

Per ajudar-nos a conèixer millor la teva experiència, actitud i motivació, et demanem que adjuntis a la teva candidatura una

mini carta de presentació

on responguis breument (fins a 200 paraules per resposta) a les següents preguntes:

Què faries si arribessis a treballar i ningú t'indiqués què fer les primeres hores?

Quan et trobes amb una tasca nova que no saps fer, quin és el teu primer pas?

Explica'ns un exemple d'una situació on hagis solucionat un problema pel teu compte sense rebre indicacions.

Descriu breument la teva experiència o habilitats amb eines informàtiques (ERP, programes de gestió, etc.) i com valores la teva autonomia amb aquestes.

Per què t'interessa treballar amb nosaltres?

Enviar a ******.

Agraïm molt el teu interès i el temps dedicat.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

Vila Viniteca

Barcelona, ES

Actualmente estamos en búsqueda de un/a nuevo compañero/a para nuestro departamento de Administración comercial. Esta...

Proarcai

Montmeló, ES

Nuestro cliente es una importante y consolidada empresa del sector industrial, especializada en la fabricación de...

Lidl España

Barcelona, ES

Descripción Del Puesto Introducción Nuestro #teamlidl es competitivo y muy dinámico. Para saber más sobre cómo es...

Institut Català de Retina

Barcelona, ES

Institut Català de Retina necessita incorporar un/a Administratiu/va pel Punt d'Informació: Quines seran les teves...

Homs Rentals

Hospitalet de Llobregat, L', ES

Enviar solicitud Sobre nosotros En Homs Rentals somos líderes en soluciones pago por uso de herramientas, maquinaria...

RECIMANT

Sant Vicenç dels Horts, ES

Recimant es una empresa especializada en limpiezas industriales en plantas de fundiciones, sitos, cementeras, entre...

Hays

Barcelona, ES

Estamos en búsqueda de un/a Director/a Administrativo y Financiero , posición estratégica que formará parte del comité de...

Adecco

Oferta de Empleo: Administrativo/a de Recursos Humanos Ubicación: Granollers (Barcelona) con posibilidad de teletrabajo 2...

IDOM Consulting, Engineering, Architecture

¿Tienes ganas de desarrollarte en una compañía en la que puedes llegar a ser socio/a? Nuestros valores esenciales son el...

Schulthess Iberia

Barcelona, ES

En Schulthess Iberia, filial de la compañía suiza Schulthess con más de 180 años de historia, buscamos incorporar un/a...