Què farás?
- Preparar les propostes amb la documentació tècnica i econòmica facilitada pel responsable del projecte i del Departament de Concursos, i amb especial responsabilitat en el cas de la documentació administrativa per a assegurar el compliment dels requisits legals establerts, recopilant la documentació necessària per a la seva presentació i seguiment d'incidències fins a la seva resolució.
- Atendre clients interns i externs informant i aclarint dubtes i responent a consultes relacionades amb les seves àrees i competència.
- Fer costat a la Direcció i/o Responsable directe en tot el control administratiu dels recursos financers i humans a fi d'optimitzar la seva utilització.
- Recolzar en el control i seguiment de les possibles pròrrogues i/o modificacions contractuals, revisions de preus, etc. donant suport al Departament de Projectes i Subvencions i en coordinació amb la Subdirecció Territorial/ Servei a fi d'assegurar la correcta aplicació de les condicions dels contractes.
- Assistir a l'equip tècnic, en les activitats que desenvolupen per a contribuir al bon funcionament dels departaments que secunda.
- Integrar i mantenir al dia la base de dades del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat així com per a elaborar documents sol·licitats.
- Mantenir actualitzada tant la documentació dels concursos com tots aquells documents i registres associats a les licitacions públiques o subvencions.
- Revisar i mantenir actualitzades totes les plataformes en les quals es troba inscrita l'entitat/és.
- Coordinar, juntament amb els departaments que corresponen, el control de les donacions rebudes i el seu seguiment.
- Actualitzar i compartir el coneixement impulsant noves experiències i generant un clima professional en l'equip en què col·labora.
Data d'incorporació: immediata
Tipus de contracte: Indefinit
Jornada: 38,5h setmanal
Horari: de dilluns a divendres de 08:00-15:00h i dues tardes fins les 17:30h.
Retribució: 1.824,39€ brut mensual per 14 pagues = 25.541,46€ brut anual
Requisitos:
Formació acadèmica:
- Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa.
- Experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars.
- Office 365.
- Nivell C de català.
- Coneixements de RELIC, ROLECE, Plataforma de Contractació de la Generalitat de Catalunya i de l'Estat, seus electròniques, etc.
- Coneixements del tercer sector.
- Experiència en l'àmbit social.
- Flexibilitat horaria.
- Treball en equip.
- Persona organitzada i metòdica.
- Gestió de CRM
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Barcelona
Fundació Claror
Barcelona, ES
Lucta
Granollers, ES
Técnico/a PRL (IM)
17 dic.Quirónprevención
Granada, La, ES
Tècnic/a de Persones i Talent
17 dic.Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Empatif
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, ES
Técnico/a de Proceso
15 dic.365 Obrador
Hospitalet de Llobregat, L', ES
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Tecnico/a de cultivo
13 dic.SEMILLAS FITÓ
Cabrera de Mar, ES
Telefónica
Granada, La, ES