Office

Descripció Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament de consultoria estratègica i finançament. Quines seràn les teves responsabilitats? Assessorament a les empreses: coordinació de les orientacions i detecció de les necessitats...
Descripció

Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament de consultoria estratègica i finançament.

Quines seràn les teves responsabilitats?

  • Assessorament a les empreses: coordinació de les orientacions i detecció de les necessitats dels serveis que s’ofereixen des del departament. Derivació de consultes a altres departaments quan sigui necessari i resolució de les consultes inicials.
  • Tasques administratives:
    • Centralització de la documentació generada.
    • Formalització de les propostes de servei.
    • Seguiment dels projectes formalitzats: control d’estat, tancament i gestió de la facturació.
    • Seguiment i gestió de la contrapartida a partners
    • Tancament mensual de la facturació i evolució dels serveis:
    • Seguiment de la cartera d’impagats.
    • Gestió de programes subvencionats: registre de participants, seguiment de les activitats i emissió de certificats.
    • Seguiment i gestió de la contrapartida a partners
    • Tancament mensual de la facturació i evolució dels serveis
Requisits

  • Busquem un perfil amb competències en organització, versatilitat, coordinació i treball en equip.
  • És important la capacitat d’integració i coordinació amb totes les àrees del departament.
  • Formació tècnica en CFGS en Administració i Finances.
  • Coneixements en gestió administrativa, processos interns i entorns de consultoria (valorable).
  • Domini avançat de Microsoft Office i de sistemes de gestió documental.
  • Capacitat per a la coordinació i gestió d’un alt volum d’operacions.
  • Experiència mínima de 2 anys realitzant funcions similars.
  • Idiomes: català i castellà a nivell alt (oral i escrit).

S'ofereix

  • Contracte fix
  • Jornada completa
  • Horari: Jornada completa: dll.-dj. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida de 17h a 18:30h h i div. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida 14h o 15:30h.
  • Incorporació a un entorn de treball dinàmic, transversal i amb gran impacte en el teixit empresarial català.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

Wecolors

Vilassar de Dalt, ES

En WECOLORS lideramos el sector de la cosmética de color en el ámbito estatal. Con más de 14 años de experiencia en el...

Dia España

Sabadell, ES

En Dia España Queremos Incorporar Un/a Administrativo/a En La Dirección Carrer De Ca N'Alzina, 125 Sabadell. La Persona...

NA

¿Estás buscando un nuevo reto profesional en el ámbito jurídico? Desde Grupo Adecco, colaboramos con una de las...

NA

Prat de Llobregat, El, ES

¿Tienes experiencia en logística y te interesa formar parte de una empresa dinámica y bien posicionada en el sector?...

NA

Cornellà de Llobregat, ES

¿Te interesa formar parte de un equipo profesional, en una empresa que apuesta por el talento y el crecimiento? ¿Estás...

NA

Barcelona, ES

Busques una oportunitat laboral estable, dinàmica i amb possibilitat de creixement? Aquesta oferta pot ser just el que...

Michael Page

Barcelona, ES

Excelente oportunidad profesional Empresa líder en su sector busca fortalecer su equipo de administración ¿Dónde vas a...

011h

Barcelona, ES

En 011h estamos revolucionando el sector de la construcción para hacerlo más sostenible, eficiente y digital. Diseñamos y...

Becolve Digital | AVEVA Select Iberia

¡Hola! Somos Becolve Digital, desde hace 45 años hemos formado parte del desarrollo y la evolución de la industria y de...

NA

Hospitalet de Llobregat, L', ES

ADECCO INTERNSHIP EXPERIENCE Vive una formación diferente y desarrolla todo tu potencial. Si quieres explotar todo tu...