Auxiliar administrativo
Gente Interesante · Cataluña
Soc Oriol Roda, fundador del podcast Gente Interesante i CEO de l’editorial ING Edicions. Els dos projectes estan en ple creixement:
- 🎙 Gente Interesante: amb més de 100.000 seguidors a YouTube i 2 milions de descàrregues, és un dels podcasts de més creixement a Espanya en salut i estil de vida.
- 📚 ING Edicions: editorial de contes infantils inspirats en la pedagogia Waldorf, amb més de 150.000 seguidors a Instagram que està creixent a un ritme frenètic.
Tenir dos projectes d’èxit simultàneament és un gran regal de la vida, però també em suposa un repte.
Per això et necessito!
Per poder centrar-me en les entrevistes, l’estratègia i el contingut he de deixar de fer moltes tasques que també són molt importants.
Per això busco un assistent personal que treballi directament amb mi i que m’ajudi en la coordinació i la gestió administrativa.
És una oferta una mica especial: estic testejant un rol híbrid que donarà suport tant al podcast com a l’editorial. Això obre la porta a futures oportunitats de creixement dins de projectes amb molta projecció.
Què necessito que facis1. PodcastCoordinació d’entrevistes
- Gestionar l’agenda amb convidats i col·laboradors.
- Organitzar horaris, enviar recordatoris i preparar logística bàsica.
- Mantenir al dia el calendari editorial.
- Coordinar les entregues dels editors.
- Altres tasques diverses que puguin sorgir relacionades amb la producció.
Administració, finances i suport general
- Emetre i registrar factures (afiliats, patrocinadors, partners).
- Fer conciliació bancària.
- Entrar i actualitzar dades al programa de gestió.
- Emetre i registrar factures de l’editorial.
- Fer conciliació bancària.
- Donar suport bàsic en tasques de gestió administrativa.
- Català i castellà natius.
- Bonus si també parles anglès.
- Molt organitzada i sistemàtica, amb capacitat per establir processos clars.
- Atenta al detall i precisa, sobretot en tasques administratives.
- Autònoma i proactiva, que pugui executar sola un cop enteses les tasques.
- Amb facilitat per combinar tasques de coordinació amb tasques administratives.
- Que senti afinitat amb els meus projectes i amb la seva missió: fer créixer iniciatives que aporten valor i impacte positiu al món.
- Modalitat: freelance o contracte parcial (10–15 h setmanals).
- Ubicació: Catalunya, amb feina principalment en remot.
- Retribució: 400–600 € mensuals (segons experiència i dedicació).
- Incorporació: immediata.
- Possibilitat d’ampliar horari si augmenta la càrrega laboral.
Treballaràs colze a colze amb mi en dos projectes que estan creixent molt ràpidament i que tenen un impacte positiu real en el món.
És una feina exigent, però també molt satisfactòria: cada tasca que facis contribuirà directament a fer que arribi a més persones contingut que transforma vides.
Si t’interessa, envia’m el teu CV i una breu carta de presentació a [email protected] explicant per què creus que encaixes amb aquest rol i què et motiva a sumar-te a aquest viatge.
- 👉 Atenció! Si no fas una carta de presentació personalitzada, no consideraré la teva candidatura. Només vull treballar amb gent que tingui molt clar el compromís que assumeix.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Auxiliar Administrativo/a
NA
Sant Martí Sesgueioles, ES
Auxiliar administrativo
NuevaMecal Festival Internacional de Cortometrajes y Animación de Barcelona
Barcelona, ES
Grupo Aconser
Granada, La, ES
Auxiliar administrativo
NuevaHermanos Fernández López S.A.U. - Gruppo Orsero
Barcelona, ES
Auxiliar administrativo
NuevaTinsa España
Auxiliar administrativo
NuevaECIJA Advisory
Algeciras, ES
Auxiliar administrativo
NuevaViveros California
Lepe, ES
Grupo Gestán
As Pontes de García Rodríguez, ES
Auxiliar administrativo
NuevaBeyma Hostelería
Seseña, ES
Chapman Sisson Architects
Zaragoza, ES