Dades generals
馃搷 Ubicaci贸: Barcelona
馃晵 Modalitat: Presencial, amb 1 dia en remot
馃挵 Salari: en funci贸 de l鈥檈xperi猫ncia
Qui som?
El grup MCRIT, fundat el 1988 a Barcelona, va iniciar la seva traject貌ria en el desenvolupament urb脿 i la planificaci贸 d鈥檌nfraestructures, participant en el Pla Metropolit脿 de Barcelona despr茅s dels Jocs Ol铆mpics de 1992. Des de llavors, MCRIT ha evolucionat i ampliat la seva oferta per donar resposta a les necessitats dels seus clients, abastant la planificaci贸 d鈥檌nfraestructures, transport i log铆stica, desenvolupament urb脿 i regional, resili猫ncia clim脿tica i sostenibilitat, aix铆 com assessorament en associacions p煤blicoprivades (PPP).
Amb un enfocament decidit en la innovaci贸 digital i les metodologies basades en dades, MCRIT ha desenvolupat un conjunt d鈥檈ines pr貌pies que permeten oferir solucions avan莽ades: des de simulaci贸 de tr脿nsit i avaluaci贸 d鈥檌nfraestructures fins a c脿lculs d鈥檈missions de GEH i an脿lisi d鈥檈xternalitats.
Des de les seves oficines a Barcelona (seu) i Madrid, i les seves delegacions a Guayaquil i S茫o Paulo, MCRIT ha acompanyat m茅s de 1.000 clients en m茅s de 2.500 projectes des de l鈥檃ny 2000, dels quals el 50% s贸n internacionals, col路laborant amb firmes aliades en m茅s de 50 pa茂sos. MCRIT ha contribu茂t a inversions p煤bliques i privades per un valor acumulat superior als 5.000 milions d鈥檈uros des del 2010.
Per qu猫 treballar a MCRIT?
- A MCRIT estem compromesos amb el creixement del nostre equip. La curiositat intel路lectual i el rigor t猫cnic formen part del nostre ADN, i per aix貌 impulsem el desenvolupament continu mitjan莽ant programes de formaci贸 en compet猫ncies clau que enforteixen tant les capacitats professionals com el creixement personal.
- Apostem per una traject貌ria de desenvolupament amb oportunitats reals d鈥檈voluci贸 dins de l鈥檕rganitzaci贸 i una aposta ferma per la promoci贸 interna. Volem que cada persona pugui desplegar el seu talent en un entorn din脿mic, innovador i orientat a l鈥檃prenentatge constant.
- A m茅s, entenem que l鈥檈quilibri 茅s essencial per sostenir l鈥檈xcel路l猫ncia. Per aix貌, oferim horaris flexibles i modalitats de treball h铆brid, adaptant-nos a les necessitats del nostre equip i facilitant una vida professional i personal equilibrada i saludable.
Sobre aquesta oportunitat
A MCRIT estem buscant un/a Especialista en Gesti贸 Administrativa i Licitacions per incorporar-se al nostre equip. La persona seleccionada s鈥檌ntegrar脿 en l鈥檈quip de Gesti贸 i Desenvolupament de Negoci, i ser脿 responsable de donar suport a diverses tasques administratives clau per al funcionament de l鈥檈mpresa. El seu rol ser脿 fonamental per donar suport als projectes en totes les seves etapes: preparaci贸 de propostes i licitacions, seguiment del desenvolupament dels projectes i suport en processos de facturaci贸 i gesti贸 interna. Tamb茅 col路laborar脿 en tasques generals d鈥檃dministraci贸 i operacions corporatives, contribuint al bon funcionament del dia a dia de l鈥檕rganitzaci贸.
Qu猫 far脿s en aquest lloc?
- Supervisar el sistema de gesti贸 (ERP) i coordinar-se amb les diferents 脿rees internes per assegurar processos i projectes eficients, realitzant el seguiment de propostes i projectes.
- Preparar documentaci贸 administrativa i econ貌mica per a propostes i licitacions.
- Coordinar i supervisar les auditories, el seguiment i el manteniment de certificacions, garantint l鈥檃ctualitzaci贸 i el compliment de les normes ISO i altres sistemes de gesti贸 corporatius.
- Proporcionar suport administratiu general, realitzant tasques d鈥檃rxiu, digitalitzaci贸, organitzaci贸 i gesti贸 documental.
- Gestionar compres, vendes i facturaci贸, donant suport al cicle administratiu complet.
- Col路laborar en la log铆stica i el correcte funcionament de les instal路lacions.
- Atendre la recepci贸 de l鈥檕ficina i les visites, incloent-hi la gesti贸 de la centraleta telef貌nica.
Quin perfil busquem?
馃帗 Formaci贸 universit脿ria en 脿rees com administraci贸, gesti贸, ci猫ncies socials, jur铆diques, econ貌miques o afins. Tamb茅 es valoraran perfils amb experi猫ncia demostrable en funcions similars, independentment de la titulaci贸.
馃搶 Experi猫ncia d鈥檃proximadament 1 o 2 anys en licitacions de serveis o obra; amb coneixements de comptabilitat i finances.
馃搳 Domini s貌lid de Microsoft Office.
馃實 Catal脿, Castell脿 (Nadiu) i Angl猫s professional.
馃挕 Capacitat anal铆tica, atenci贸 al detall, rigor, bona organitzaci贸 i motivaci贸 per treballar sota pressi贸 i amb terminis ajustats.
Qu猫 t鈥檕ferim?
- Model h铆brid: jornada presencial amb 1 dia de teletreball a la setmana (divendres).
- Esmorzar i caf猫 diari a l鈥檕ficina.
- Acc茅s a retribuci贸 flexible a trav茅s de PayFlow.
- Formaci贸 cont铆nua, tant interna com externa, per impulsar el teu creixement professional.
- L鈥檕portunitat de formar part d鈥檜na companyia internacional, en expansi贸 i amb alts est脿ndards de qualitat.
- Participar en projectes multidisciplinaris i de m煤ltiples sectors, amb abast nacional, regional i internacional.
Ver m谩s
隆No te pierdas nada!
脷nete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscr铆bete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona
Administrativo/a AP
NuevaRandstad España
Barcelona, ES
SMCP – Sandro, Maje, Claudie Pierlot, Fursac
Castelldefels, ES
La Mar de Net
Barcelona, ES
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
Administrativo Seguros
NuevaRibéSalat
Auxiliar administrativo
NuevaA Contracorriente Films
Barcelona, ES
Recepcionista
NuevaWell & Come Boutique Hotels
Barcelona, ES
Quirónsalud
Badalona, ES
EISP QUALIDADE
Barcelona, ES
INGENIEROJOB
Sant Boi de Llobregat, ES