Linux Cloud Coumputing SharePoint Excel Mesos Office Word

La Fundació i2CAT està cercant un/a European Project Manager per incorporar-se a l’equip de Project Management Office (PMO), per liderar la gestió d’un projecte europeu MSCA Doctoral Network de gran impacte. Aquesta unitat clau dona suport estratègic...
La Fundació i2CAT està cercant un/a European Project Manager per incorporar-se a l’equip de Project Management Office (PMO), per liderar la gestió d’un projecte europeu MSCA Doctoral Network de gran impacte. Aquesta unitat clau dona suport estratègic a les àrees de recerca en la gestió administrativa, financera i legal de propostes i projectes competitius, amb especial èmfasi en convocatòries europees com Horizon Europe.

Des del PMO, també contribuïm activament a la redacció de seccions transversals de les propostes com IPR, gestió del projecte, gènere, impacte, pla de gestió de dades (DMP) i aspectes ètics, amb l’objectiu de millorar-ne la qualitat, la puntuació i la viabilitat.

Formar part d’aquest equip significa participar directament en la captació i execució de projectes internacionals, col·laboratius i innovadors, que impulsen la recerca d’excel·lència i la transferència tecnològica.

En el marc d’aquesta posició, la persona seleccionada assumirà la gestió i coordinació administrativa, financera i formativa del projecte europeu “GENOME”, un Doctoral Network finançat per la Comissió Europea (convocatòria HORIZON-MSCA-2024-DN-01, proposta número 101226860), amb un pressupost global de 4.259.000 €, i coordinat per i2CAT.

Aquest projecte compta amb 10 socis i 2 entitats associades de diversos països europeus i implica alts requeriments de seguiment i compliment normatiu. Per això, es requereix una dedicació a temps complet, capacitat de lideratge operatiu i experiència demostrada en la gestió de projectes europeus.

Sobre GENOME:

El programa de recerca i formació GENOME (GENerative and connected intelligence for 6G Open ManagemEnt) té com a objectiu investigar, desenvolupar, ajustar i validar models de llenguatge de grans dimensions (LLMs) per a la gestió i orquestració autònoma de diversos dominis tecnològics de xarxa (O-RAN, edge, cloud) mitjançant xarxes basades en intencions (intent-based networking) i funcions de xarxa independents de la tasca (task-agnostic).

També es proposa establir un marc d’intel·ligència connectada per a la coordinació entre aquestes funcions a través de l’aprenentatge de protocols dinàmics (on-the-fly protocol learning), amb l’objectiu de mitigar decisions de gestió conflictives i maximitzar la utilització dels recursos. La configuració de la xarxa també es generarà automàticament mitjançant algoritmes innovadors d’intel·ligència artificial neuro-simbòlica.

A més, s’investigarà la transparència i resiliència dels models d’IA. Tots els components desenvolupats es validaran mitjançant simulacions i experiments en bancs de proves, i s’integraran en una prova de concepte final.

Paral·lelament, s’ha dissenyat un pla de formació detallat que inclou escoles, jornades industrials i cursos de competències transversals. El projecte compta amb la participació de socis industrials per tal de garantir que la trajectòria professional dels investigadors/es predoctorals (ESRs) es vegi significativament reforçada. També s’han previst activitats de difusió i explotació de gran qualitat.

Coordinació administrativa general del projecte:

  • Garantir el compliment dels requisits administratius establerts per la Comissió Europea (EC/Horizon Europe).
  • Donar suport al coordinador del projecte (PC) en la gestió diària, la planificació estratègica i la comunicació amb els socis del consorci.
  • Fer el seguiment proactiu dels socis per assegurar el compliment de terminis, lliurables i obligacions.
  • Coordinar la preparació i lliurament dels informes tècnics, periòdics i finals exigits per la Comissió Europea.
  • Donar suport al Supervisory Board (SB) i altres òrgans de governança del projecte en l'organització de les seves reunions i el seguiment dels seus acords.


Gestió del Consortium Agreement i documentació legal:

  • Donar suport en la redacció, negociació i signatura del Consortium Agreement i altres documents contractuals.
  • Fer el seguiment del compliment dels acords establerts amb les entitats sòcies.
  • Coordinar annexos, esmenes i possibles modificacions durant el cicle de vida del projecte.


Gestió financera del projecte:

  • Fer el seguiment del pressupost global i del pressupost assignat a cada entitat sòcia.
  • Supervisar l’execució financera i garantir la correcta justificació de les despeses d’acord amb els criteris de la Comissió Europea.
  • Elaborar i revisar informes i documents financers (formularis, justificacions, fulls de càlcul, etc.).
  • Donar suport als socis en qüestions de reporting econòmic i interpretació normativa.


Coordinació de les activitats formatives i suport als investigadors predoctorals (ESRs):

  • Donar suport en la planificació, organització i seguiment de les activitats de formació (escoles d’estiu, workshops, seminaris, intercanvis, etc.).
  • Assegurar el compliment del Pla de Formació i del Pla de Desenvolupament dels Investigadors (IDP).
  • Donar suport als/les ESR en qüestions logístiques relacionades amb les mobilitats, allotjament, viatges, permisos, etc.
  • Coordinar i donar suport al Recruitment Committee durant el procés de selecció i contractació dels ESRs.


Organització i gestió de reunions del consorci:

  • Planificar i coordinar les reunions de seguiment del consorci (Kick-off, trobades anuals, revisions per part de la CE...).
  • Preparar ordres del dia, redactar actes, fer-ne el seguiment i assegurar el tancament dels acords.
  • Coordinar la logística, les inscripcions, la documentació i els materials associats a les trobades.
  • Coordinar i preparar les reunions periòdiques amb el/la Project Officer de la Comissió Europea, assegurant el seguiment dels temes tractats i la resolució d'incidències o consultes.


Gestió de la comunicació i la visibilitat del projecte:

  • Coordinar el disseny, desenvolupament i actualització del lloc web del projecte.
  • Donar suport en l’estratègia de comunicació interna i externa, així com en la difusió de resultats.
  • Impulsar accions de visibilitat i divulgació (xarxes socials, newsletters, materials gràfics, etc.).


Seguiment del Funding & Tenders Portal (Participant Portal):

  • Mantenir actualitzada la informació del projecte al portal de la Comissió Europea.
  • Donar suport en la gestió de lliurables, informes tècnics i financers, i altres requisits oficials.


Gestió documental i eines col·laboratives de seguiment:

  • Mantenir l’arxiu digital del projecte organitzat i accessible (contractes, informes, actes, justificacions, etc.).
  • Administrar eines col·laboratives com SharePoint, Teams o altres plataformes acordades pel consorci.
  • Establir procediments interns per garantir la traçabilitat i el control de qualitat de la documentació.


Compliment normatiu i preparació per a auditories:

  • Assegurar el compliment de la normativa europea vigent (Horizon Europe, MSCA, ètica, protecció de dades...).
  • Donar suport als socis per garantir la conformitat amb les obligacions legals i contractuals.
  • Coordinar la preparació documental per a revisions o auditories de la Comissió Europea o tercers.


Qui som?

La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.

i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.

Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)

Què t'oferim?

  • Podràs treballar des de les nostres oficines o des de casa, el que prefereixis. Només et demanem un dia presencial a l'oficina per coordinar-te amb la resta de l'equip.
  • Contracte a temps complet.
  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
  • Salari fix + variable per objectius.
  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
  • 27 dies laborables de vacances a l'any.
  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
  • Cafè i te gratuït.
  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.


On ho faràs?

A i2CAT ja fa temps que tenim una política de teletreball establerta. Podràs treballar des de casa o des de l'oficina, el que s'ajusti millor a les teves necessitats. Només et demanem que assisteixis un dia a la setmana a l'oficina per mantenir-te connectat amb l'equip.

Si decideixes venir a l'oficina, estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.

Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.

i2CAT va rebre el distintiu "HR Excellence in Research" per part de la Comissió Europea l’any 2018, com a reconeixement al nostre compromís d’alinear les pràctiques de recursos humans amb la Carta Europea del Personal Investigador i el Codi de Conducta. En el marc de l’estratègia HRS4R, garantim processos de selecció Oberts, Transparents i Basats en el Mèrit (OTM-R).

La diversitat és clau per al progrés i la innovació, i a la Fundació i2CAT treballem activament per crear un entorn inclusiu i equitatiu on tothom pugui desenvolupar el seu potencial. Per això, apostem per la pluralitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.

Busquem persones amb talent i perspectives diverses per enriquir el nostre equip. En els nostres processos de selecció, estem compromesos a impulsar el talent femení i ens interessa especialment l’experiència de dones i altres col·lectius infrarepresentats en els àmbits científic i tecnològic. Amb això aconseguirem estar millor preparats per afrontar reptes complexos. Si les persones candidates tenen qualificacions similars, es donarà prioritat a aquelles que pertanyin a un d’aquests grups.

Sabem que el talent es manifesta de moltes maneres diferents i estem desitjant descobrir noves perspectives!

Si el que has llegit et sona bé... prenem un cafè i t’ho expliquem millor! Com a part de l’equip de selecció, estaré encantada de conèixer-te, escoltar la teva experiència i veure com podries encaixar al nostre equip.

I si t’ha agradat, però no és l’oferta ideal per a tu, potser coneixes algú que encaixi perfectament i a qui voldries recomanar-la!

Requisits:

Formació acadèmica:

  • Grau o llicenciatura en una disciplina relacionada (Ciències socials, Ciències de la vida, Enginyeria, Economia, Administració pública o similar).


Experiència professional:

  • Mínim 2-3 anys d’experiència en la gestió de projectes europeus de recerca i innovació, preferentment finançats per la Comissió Europea (Horizon 2020/Horizon Europe, MSCA, etc.).
  • Experiència demostrada en gestió financera, justificació de despeses, coordinació de consorcis i elaboració d’informes tècnics i econòmics.


Idiomes:

  • Domini del català i/o castellà (nivell alt).
  • Anglès: nivell C1 (oral i escrit), imprescindible per a la comunicació amb la CE i els socis internacionals.


Habilitats i competències:

  • Coneixement dels requisits administratius i normatius de la CE (Horizon Europe, MSCA, ètica, IPR, DMP, etc.).
  • Capacitat de planificació, organització i gestió de múltiples tasques simultànies amb terminis ajustats.
  • Excel·lents habilitats de comunicació interpersonal, tant amb equips interns com amb socis internacionals.
  • Domini d’eines ofimàtiques i col·laboratives (Excel avançat, Word, Teams, SharePoint, etc.).


Altres valors afegits (no imprescindibles però valorables):

  • Coneixement del portal Funding & Tenders Portal i plataformes associades (e.g., SyGMa, SEP).
  • Experiència en gestió de projectes de formació doctoral o xarxes internacionals.
  • Coneixements en propietat intel·lectual, gènere, impacte o plans de gestió de dades (DMP).


Les persones candidates que vulguin presentar-se han d’adjuntar els següents documents:

  • Carta de motivació – Obligatori
  • CV (s’accepten CV cecs) – Obligatori
  • Certificats de titulacions – Opcional

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Jefe/a de Proyectos en Barcelona

Trifork

Barcelona, ES

With many new and exciting projects underway, Trifork is now looking for a passionate and talented Junior Technical...

INCOTEC - Innovación Eficiente

Barcelona, ES

En estos momentos precisamos incorporar un Responsable de Clientes, (Gestión de Proyectos de I+D) para nuestra oficina de...

Hospital Sant Joan de Déu Barcelona

Esplugues de Llobregat, ES

¿Te gustaría formar parte del Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona? Desde la Dirección de Economía y Finanzas (DEF)...

Sabadell Digital

Sabadell, ES

Sabadell Digital nace para impulsar el proceso de transformación digital del banco. Para ello proporcionamos soluciones...

HAYS

Barcelona, ES

Sr. SaaS Consultant / IT SaaS Project Manager - Integraciones Tecnológicas 📍 Ubicación: Barcelona (Diagonal) 🏢...

Aubay

Funciones - Toma de requerimientos - Documentación funcional - Interlocución con usuarios y equipo de desarrollo -...

Connecting The Dots

📢 Se busca Gestor/a de Proyectos Ecommerce (100% remoto, media jornada) Connecting The Dots opera desde el 2011...

EPM Scientific

Barcelona, ES

Freelance Project Manager - Greenfield Medical Device Project Location: Barcelona, Spain (On-site, 5 days/week)...

Crambo Rental

Sabadell, ES

En Crambor Rental, especialistas en soluciones audiovisuales y producción integral de eventos, buscamos un/a Project...

AIRPLAN

¿Te apasiona liderar proyectos innovadores en el sector farmacéutico, cosmético y biotecnológico? ¡Únete a nosotros como...